quote:Op donderdag 23 december 2004 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gevolgen? Zoals? Een vochtige plek in d'r slipje?
Dat impliceert dat de reeks ooit niveau had. Gewaagd.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze topicreeks gaat behoorlijk achteruit qua niveau.
Vroeger.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat impliceert dat de reeks ooit niveau had. Gewaagd.
kon er niet eens een review van vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:10 schreef California het volgende:
Dat lijkt me ook, met zo'n titel.
vast ergens in het oosten van N-brabant opgenomen. someren of zowquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
GVD!!!
![]()
![]()
![]()
THE PIG FARM MASSACRE is corrupt!!!
huh?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat voor mietjes geloven er nu niet in Jezus?.
ehhh, ik niet?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kerst... dan komt de kerstman toch kadootjes brengen?quote:
billy bob had er geen trek inquote:Op zondag 26 december 2004 08:11 schreef victorinox het volgende:
[..]
Kerst... dan komt de kerstman toch kadootjes brengen?
Iets tegen Oost-Brabant?quote:Op zaterdag 25 december 2004 08:07 schreef dolle_hond het volgende:
vast ergens in het oosten van N-brabant opgenomen. someren of zow
Califoquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Deurne wonen meer varkens dan mensen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is toch gewoon een feit dat daar veel varkensboerderijen liggen
Ja, je dook te snel weg.quote:
Omdat je OCEAN'S 12 een 6 geeft?quote:
Dat, ja.quote:
ben je ziek GFPquote:Op vrijdag 31 december 2004 08:48 schreef GFP het volgende:
Oud & Nieuw met 40 graden koorts is niet leuk![]()
Ja mooi he?quote:Op donderdag 23 december 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze topicreeks gaat behoorlijk achteruit qua niveau.
evenzeer en evenzoquote:Op vrijdag 31 december 2004 23:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Iedereen uit Pauzeknop een héél prettig 2005! Veel plezier vanavond en wees voorzichtig.
die heeft niets gemerkt van nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nog mensen die hun vingers er af geblazen hebben gister?
Hare?
Dat ook namens mij aan iedereen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, gelukkig nieuwjaar. En beste wensen. En een voorspoedig 2005.
Ja natúúúúúúúrlijk wijffie!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 18:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb een hekel aan Lynch, moet ik 'm dan nog steeds kijken?.
Sorry BS ik wil je niet kwetsenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je weet dat wijffie echt zegmaar het meest denigrerende woord is voor een vrouw he?
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:13 schreef kinky_queen het volgende:
Sorry BS ik wil je niet kwetsen
Welke film heb je vandaag/pas gezien?? Deel XXIXquote:Op zondag 2 januari 2005 16:00 schreef BlaatschaaP het volgende:
- Rear Window (al wel gezien maar ik wil snappen waarom iedereen 'm zo geweldig vindt)
Weet ik eigenlijk niet precies. Maar ik denk voornamelijk doordat ik vele betere Hitchcocks heb gezien. Alhoewel dat niet echt een reden zou mogen zijn.quote:Op zondag 2 januari 2005 18:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom ben je 'm minder gaan waarderen?.
Hoe kun je iets minder gaan waarderen als je 'm heel lang niet hebt gezien?
Mokkel toch?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je weet dat wijffie echt zegmaar het meest denigrerende woord is voor een vrouw he?
Ja, net als hoer, maar dat zijn dan ook niet echt hele normale 'koosnaampjes' he?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:44 schreef Duiveltja het volgende:
bitch is nog erger dan, denk ik..
ga je nou echt stoppen met de triv?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niets interessant te melden.
Ik zeg het even, anders breken er weer rellen uit.
Stoppen is een groot woord. Misschien af en toe een "gastoptreden". Het gaat ook steeds meer de richting van F5-topic's uit. Daar is niets mis mee, maar 't is niet mijn ding. En ik ben ook gewoon verzadigd.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ga je nou echt stoppen met de triv?
ik heb het voordeel dat ik altijd onverzadigbaar ben en over een ijzeren conditie beschikquote:Op dinsdag 4 januari 2005 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Stoppen is een groot woord. Misschien af en toe een "gastoptreden". Het gaat ook steeds meer de richting van F5-topic's uit. Daar is niets mis mee, maar 't is niet mijn ding. En ik ben ook gewoon verzadigd.
zal ik een topic er over openen?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog 91 posts en ik heb 10.000 posts.
het lijkt t forum welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:28 schreef California het volgende:
mIRCs nieuwste hobby: crashen.
Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had daarnet een binnenpretje.
Serieus.
Ah, ik vroeg me al af wanneer dat zou zijn geweest...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.
Dat had ik nou niet verwacht van Patch...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat had Froukje de Both ook, na de premiere van Blade 1.
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnenquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:33 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht van Patch...
mij nietquote:Op woensdag 26 januari 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnen
Ik eerder en sneller dan Froukje...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:54 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja, van froukje wel. die laat iedereen binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |