Was het leuk Mike?quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
eindelijk klaar met vergaderen
quote:Op woensdag 22 december 2004 17:09 schreef REFUSED het volgende:
[afbeelding]
"Het volgende nummer wil ik graag aan MikeyMo opdragen voor het redden van mijn carriere."
gevolgen? Zoals? Een vochtige plek in d'r slipje?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waarom zit er geen warning voor BS bij voor eventuele gevolgen die het filmpje kunnen hebben
Wees blij...quote:
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gevolgen? Zoals? Een vochtige plek in d'r slipje?
Dat impliceert dat de reeks ooit niveau had. Gewaagd.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Deze topicreeks gaat behoorlijk achteruit qua niveau.
Vroeger.quote:Op donderdag 23 december 2004 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat impliceert dat de reeks ooit niveau had. Gewaagd.
kon er niet eens een review van vindenquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:10 schreef California het volgende:
Dat lijkt me ook, met zo'n titel.
vast ergens in het oosten van N-brabant opgenomen. someren of zowquote:Op zaterdag 25 december 2004 00:06 schreef kinky_queen het volgende:
GVD!!!
![]()
![]()
![]()
THE PIG FARM MASSACRE is corrupt!!!
huh?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat voor mietjes geloven er nu niet in Jezus?.
ehhh, ik niet?quote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kerst... dan komt de kerstman toch kadootjes brengen?quote:
billy bob had er geen trek inquote:Op zondag 26 december 2004 08:11 schreef victorinox het volgende:
[..]
Kerst... dan komt de kerstman toch kadootjes brengen?
Iets tegen Oost-Brabant?quote:Op zaterdag 25 december 2004 08:07 schreef dolle_hond het volgende:
vast ergens in het oosten van N-brabant opgenomen. someren of zow
Califoquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
In Deurne wonen meer varkens dan mensen.quote:Op zondag 26 december 2004 12:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
is toch gewoon een feit dat daar veel varkensboerderijen liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |