In plaats van een kinky chick bleek het dus ineens een bagger-loving vent te zijn.... bummer jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:22 schreef REFUSED het volgende:
[..]
moest wel een deceptie geweest zijn dan?
En ik heb ook al een soort van verkeringquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:51 schreef GFP het volgende:
In plaats van een kinky chick bleek het dus ineens een bagger-loving vent te zijn.... bummer ja![]()
Ik heb de foto's gezien jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 12:06 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En ik heb ook al een soort van verkering
Sorry GFP
jij staat niet eens in mijn adres lijstquote:
je krijgt de fabfour niet compleet MikeyMoquote:Op maandag 20 december 2004 12:42 schreef MikeyMo het volgende:
jij staat niet eens in mijn adres lijst, neem eens msn man
nopequote:Op maandag 20 december 2004 12:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
je krijgt de fabfour niet compleet MikeyMo
![]()
thnxquote:
Dan al?quote:Op dinsdag 21 december 2004 20:08 schreef kinky_queen het volgende:
ik ben ff weg jongens, maar wees niet verdrietig, ik hoop over een 1,½ uur terug te zijn
Waarom zit er geen warning voor BS bij voor eventuele gevolgen die het filmpje kunnen hebbenquote:Op maandag 20 december 2004 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
halloe FTR-lieverds van me, bij deze wil ik jullie alvast fijne feestdaagjes toewensen, en dat doe ik zoals elk jaar in de vorm van een filmpje:
http://home.quicknet.nl/mw/prive/mhuitinga/xmas/
dit jaar heb ik er een filmster in verwerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |