Waarom? Ik denk dat je het zo alleen maar ingewikkelder maakt. En trouwens zat Reese Witherspoon er ook maar 2 afleveringen in en Bruce Willes ook maar 3 dus ik snap niet waarom je een onderscheid zou maken. Ik wil het wel doen maar alleen als er meer mensen zijn die het met jou eens zijn.quote:Misschien is het handiger om een onderscheid te maken tussen cameo's (spelen slechts EEN aflevering mee zoals Brad Pitt, Jeff Goldblum, Danny de Vito) en gastrollen verdeeld over meedere afleveringen die onderdeel zijn an een grotere verhaallijn (Bruce Willis, Tom Selleck, Reese Witherspoon) etc.
Heb ik juist andersom. Bij iedere Phoebe scene had ik altijd "ja, skippen maar"....quote:Op donderdag 9 december 2004 16:32 schreef zjeckyll16 het volgende:
Van monica had ik het een beetje verwacht van Phoebe absoluut niet
Eensch. Wel nek aan nek met Brad Pitt.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:55 schreef ToYDoLL het volgende:
Beste gastrol is natuurlijk Christina Applegate![]()
Rachelquote:Op maandag 13 december 2004 02:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hoe heet die lekkere Jennifer Aniston ook weer in de serie
Dat was Adam Goldberg volgens mij. Hij speelde ook in "Edtv", "A beautiful mind" en "How to lose a guy in 10 days".quote:Op maandag 13 december 2004 09:55 schreef greatgonzo het volgende:
1) Brad Pitt
2) Ben Stiller
3) die gast die Eddie speelde, weet niet of dat een bekende acteur is eigenlijk
nu weet ik het weer, hij speelde ook in Saving Private Ryan, maar echt bekend is hij niet)
hij speelde de rol van een vader van een vriendin van Rossquote:Op maandag 13 december 2004 22:46 schreef Young_David het volgende:
Joey, Rachel, Joey
Ik kan me Bruce Willis niet herinneren ... hoe fout! Welke rol speelde hij?
Ik nomineer voor de gastrol Christina Appelcake. De man van Phoebe vindt ik trouwens ook erg bijdehand voor een bijrol (mr. Crap Bag)
Idd. Eddie was ook leuk. Met z'n vis.quote:Op maandag 13 december 2004 09:55 schreef greatgonzo het volgende:
3) die gast die Eddie speelde, weet niet of dat een bekende acteur is eigenlijk
nu weet ik het weer, hij speelde ook in Saving Private Ryan, maar echt bekend is hij niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |