Hij is undercover-mod geworden.quote:Op zondag 12 december 2004 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom staat Snakey z'n icoon niet meer in de OP, maar z'n naam wél in de strip?
Nietus.quote:Op zondag 12 december 2004 20:24 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom staat Snakey z'n icoon niet meer in de OP, maar z'n naam wél in de strip?
Jij rekel.quote:
hopelijkquote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij rekel..
Maar issie al helemaal weg nu? En zwart enzo?
Helemaal zwart.quote:Op zondag 12 december 2004 20:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij rekel..
Maar issie al helemaal weg nu? En zwart enzo?
Das vlot. Enquote:
Daar kan Jogy beter op antwoorden, maar ik dacht dat dat wel zijn bedoeling was.quote:Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Das vlot. Enjogy
stopt als Odols voltooid is? En er komen dus twee winnaars uit de Odols-strijd?
Waar is jouw sollimaitlje? Altijd commentaar hebben over het functioneren van de crew en het stalinistische regime hier maar nu heb je eindelijk een kans om het van binnenuit te veranderen en laat je het afweten als een anti-kaalheidscremequote:Op maandag 13 december 2004 10:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Oe! een prachtig bijna zo goed als nieuw feedbacktopic. Ik heb feedback: het is niet leuk dat er de laatste tijd zoveel moderatoren vertrekken.
Verandering is slecht. Ik ben een uitstekend chauffeur. Ja.
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat schaamteloos tvp's plaatsen in het Feedback-topic.quote:Op maandag 13 december 2004 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Plak.
Je hebt me door.quote:Op maandag 13 december 2004 18:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met dat schaamteloos tvp's plaatsen in het Feedback-topic.
Goeie vraag!quote:Op maandag 13 december 2004 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom een tvp als hij sticky staat?
Een voorbeeld voor ons allen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 06:56 schreef DaMook het volgende:
Ik zet bij een tvp altijd neer dat ie gedelte mag worden. Dan blijft ie alsnog in je MyAT staan en het topic word er niet door vervuild.
Ik wil geen ons wegenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:16 schreef ikbendebeste het volgende:
slapen
Jij zit er wel heel erg snel bovenop, kan je niet even wachten totdat het een leuk topic is?
Goed idee, Knut!!! Voortaan moet er voordat er een topic in onzin geplaatst wordt, een conceptplan voorgelegd worden aan de moderatoren in de feedbacktopic.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:19 schreef Knut het volgende:
Beschrijf me eens wat voor leuk topic het zou kunnen worden dan ?
Tss. Zó word je nooit moderator, hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:28 schreef the_real_joontje het volgende:
sorry van dat russisch knut ik dacht dat het wel werkte
Precies, je hoeft toch niet altijd precies na te denken over een topic?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed idee, Knut!!! Voortaan moet er voordat er een topic in onzin geplaatst wordt, een conceptplan voorgelegd worden aan de moderatoren in de feedbacktopic.
Bril-jant!
In jouw geval is het een utopie dat je zou denken voordat je een topic opent.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:31 schreef ikbendebeste het volgende:
[..]
Precies, je hoeft toch niet altijd precies na te denken over een topic?
Dan niet maar dan betuig ik in elk geval van sociale vaardighedenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:29 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Tss. Zó word je nooit moderator, hoor.
Ah, daar was ik al bang voor. Dit was meer een absurdistische vergroting van een op zich niet onredelijke suggestie dan een sarcastische sneer naar de man die de suggestie deed.quote:
Je topic is nu dicht.quote:
Lees dit eens Welkom newbies! Leesvoer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef the_real_joontje het volgende:
is het toegestaan een slotje aan te vragen zo ja bij deze
Alle racisten verzamelen!
(onbedoeld) rassistisch en in strijd met de baggerfoto regel
Whehe, Dirkh heeft naar je geluisterd. Je mod-kansen stijgen met de minuut Joontje!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef the_real_joontje het volgende:
is het toegestaan een slotje aan te vragen zo ja bij deze
Alle racisten verzamelen!
(onbedoeld) rassistisch en in strijd met de baggerfoto regel
ik irriteerde mij niet zozeer aan het rassistische wat eigenlijk was uitgelokt maar aan de foto van belgische militairen die een als ik het goed heb kongolese jongen martellen. Zal me voortaan beter inlezenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees dit eens Welkom newbies! Leesvoer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |