abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2004 @ 19:40:19 #1
49957 Swami_Twelvinchalami
Spiritual lovemachine.
pi_23925727
Vrienden, heeft u ook genoeg van het programma MTV Cribs, waarin uitsluitend The Rich And Famous hun (veel te grote) huizen aan het grote publiek mogen tonen? Bent u niet een klein beetje benieuwd naar de 'Cribs' van bekende (en minder bekende) FOK-kers? Dit is uw kans! Leid ons rond in úw crib of dat van een ander!

Swami Twelvinchalami:

"Welkom, mijn volgelingen. Dit is de eerste keer dat ik mijn Crib aan vreemden laat zien, en waarschijnlijk ook de laatste keer. Dit moment zult u waarschijnlijk nooit meer meemaken, dus ga er maar eens lekker voor zitten. Zit u? Ziehier mijn Crib, mijn trots:

Mijn tentje bovenop de Utrechtse Heuvelrug. Is het geen schoonheid? Als u nu nog niet jaloers bent, wacht maar tot we naar binnen gaan. Let op uw hoofd. *rits*

Deze bescheiden hal biedt toegang tot al de kamers in mijn kleine paleisje, volgt u mij, volgt u mij...

Mijn meditatiekamer. Misschien wel de belangrijkste kamer van mijn nederige stulpje, hier breng ik toch al gauw zo'n 5 á 6 uur per dag door. We gaan snel door naar de volgende kamer, want achter deze deur vindt u...

Oeps! Ehm..haha, ehm. *zweet* Dat was niet de bedoeling, volgende kamer, volgende kamer! Anja, trek iets warms aan. Straks vast je nog kou. We gaan dóór naar de volgende kamer!!

Ah, de badkamer. Nóg zo'n plek waar ik graag mijn tijd spendeer. Met extra grote spiegels, zoals u ziet, zodat ik mijn uitzonderlijke lichaam en kapsel uitgebreid kan bewonderen. We zijn bijna aan het einde gekomen van mijn rondleiding, maar niet vóórdat we nog even een kijkje genomen hebben in de tuin.

De tuin. Ik hou er van als zij sober ingericht is. Die steen, daar in het midden? Dat is een triest verhaal. Daar ligt mijn trouwe vriend Curry begraven. Ik praat er niet graag meer over, voor het achterliggende verhaal verwijs ik u door naar dit topic: In memoriam: " Curry " ( 1994 - 2004 ). .

Afijn. Dit was het wel zo'n beetje. Ik hoop dat u een idee hebt gekregen van de man Rupert Twelvinchalami en zijn omgeving. En nu wegwezen!"
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  zondag 12 december 2004 @ 19:42:32 #2
Spiritual lovemachine.
pi_23925783
Stuart:

"Hee, hallo Ik ben Stuart!
Dit is mijn crib kom binnen!

Het is een beetje een modderboel buiten, dus veeg je wel je voeten? Ik hou niet zo van bagger

Daar staat 'ie: mijn trots. Mijn computer, waarmee ik al mijn wijze boodschappen de wereld in stuur.

Al mijn stroom haal ik van deze generator:

Hij is aangesloten op mijn computer, voor één minuut stroom moet ik ongeveer 622.575 keer op FOK! gepost hebben. Slim bedacht, hè

Oh ja, mijn boekenkast vol naslagwerken. Hier kijk ik altijd even in voordat ik post, ik hou wel van een beetje inhoud.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, doeiiiiiii! "
De man. Het kapsel. Het charisma. De stem. De brede borstkas. De swami. Eén brok liefde. Warm en puur. Heb mij lief.
Fotoboek.
  Moderator / Miss SHO zondag 12 december 2004 @ 19:43:12 #3
22592 crew  Ole
pi_23925805
Heeft u geen slaapkamer??
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 12 december 2004 @ 19:46:59 #4
Spiritual lovemachine.
pi_23925898
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:43 schreef Ole het volgende:
Heeft u geen slaapkamer??
Ik heb niet zoveel ruimte, dus ik moet helaas slapen in dezelfde kamer als de 52 jongedames die de eer hebben zich mijn harem te noemen.
Fotoboek.
  Moderator / Miss SHO zondag 12 december 2004 @ 19:48:39 #5
22592 crew  Ole
pi_23925937
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:46 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel ruimte, dus ik moet helaas slapen in dezelfde kamer als de 52 jongedames die de eer hebben zich mijn harem te noemen.
Goh wat vervelend..

Ben een reportage aan het maken over een zeer bekende NL!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_23926442

Conflict

Info: 6 kamers + 1 badkamer, 50 x 20 m
plaats: Helmond

Deze aflevering gaan we langs bij Conflict. Conflict heeft een naam gemaakt als meester van bagger. Als we voor het huis staan zien we ballonnen. Het is feest bij Conflict. We glippen langs zijn hond, die verwoed naar ons staat te blaffen en bellen aan. Conflict doet open. Bij de deur hangt een verjaardagskalender en we zien meteen wie er jarig is.

In de huiskamer pronkt de nieuwe televisie die hij net heeft gekocht. De tweede kamer die we binnengaan is volgepropt met spullen. De prijskaartjes hangen er nog aan en geven, tot onze verwondering, allemaal ¤4,- aan. De volgende kamer zien we de computer. Hierop zijn veel baggertopics geopend. We muiscursor op het bureaublad hangt boven de knop nieuw topic.
In een hoekje, ver van de computer, zitten lekkagevlekken. Conflict verteld: “Ik heb zelf mijn eigen dak gedekt met riet, daarbij gaat soms wat mis en dat is het gevolg ervan”. Hierna vertrekken we naar de slaapkamer. In de kledingkast hangt een oud uniform van de aluminium spuitgietmachines.

Op dat moment gaat de bel. Het is de buurvrouw die suiker komt lenen. Conflict ontvangt haar en vraagt haar een wijntje te drinken, dus wij laten ze samen alleen en vertrekken uit deze crib.

pi_23926448

Dit is mijn plaggenhut.

Deze gang leidt naar een paar van mijn vertrekken. Het mag geen naam hebben, maar het is dan ook maar een van mijn zijgangetjes.

Mijn WC heb ik een Gotisch interieur gegeven. Schijt wel zo lekker.
pi_23926497

Croupouque

Info: 2 kamers + 1 badkamer; 10 hectare
Plaats: Oosten des lands

Vandaag zijn we bij Croupouque. Vandaag de dag leeft deze user teruggetrokken in het bos als kluizenaar. We gaan zijn huis binnen.

Het eerste wat opvalt is dat de hut van binnen groter lijkt dan van buiten. Dit kan komen door de smaakvolle inrichting en goed kleurgebruik. In de kamer staan een bed en een keukentje. Hij vertelt ons dat hij zelf kleinvee houdt en dat hij een groentetuin heeft voor eten. We mogen zijn badkamer inzien. Niets bijzonders, een pomp pompt water omhoog voor de douche en verder staat er een gewone wastafel en een toilet. We gaan nu naar het heiligste van het huis. Deze meditatiekamer is gewijd aan de Fok!bijbel. In het midden, op een tafel, ligt de bijbel. Croupouque: “Ik mediteer hier elke dag 10 uur lang” Hij vertelt over de geheimen die de Fok!bijbel draagt: “Er staat diepe, geheime teksten in die nog niet ontdekt zijn”. Het is nu voor hem tijd om in stilte verder te gaan, dus wij vertrekken weer uit het bos.

pi_23926663
Yo this ben ik

en this is mijn crib een vette plaggenhut, old school

en dit zijn al me hanggeiten, je weet toch

zondag 12 december 2004 @ 20:39:43 #10
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_23927108

Tokay

Deze aardige dame blijkt een leuk, sfeervol optrekje te bezitten, dat zij graag aan ons laat zien.

Een groot bord waarop staat "PAS OP VOOR DE HOND!!!111 " doet ons het ergste vrezen. De angstaanjagende viervoeter blijkt echter net zijn middagpauze te houden. Daar komen we goed mee weg!

Tokay schroomt zich niet om haar badkamergeheimen te tonen. Deze big pimpin' bathroom doet stoer aan, met een vleugje oldschool inrichting.

Tokay is een zeer artistieke vrouw, wat blijkt uit de ijssculpturen die ze tussen de topics door swaffelt. Een mooie bezigheid , waar we haar niet te lang voor willen ophouden.

We bedanken deze aardige vrouw voor haar gastvrijheid en krijgen een lekker koekje en een zakje snoepjes mee. Ze blijft nog lang in de deurstijl staan om ons na te zwaaien, hetgeen natuurlijk door kushandjes van onze zijde beantwoord wordt.

zondag 12 december 2004 @ 20:43:07 #11
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_23927192
Croupouque woont in de wc van Intxauragga?

pi_23927367
Die kut-Jan des Bouvrie, met zijn "unieke ontwerp".
pi_23928188
Sunchaser

Welkom in mijn studio. Hier maak ik samen met mijn collega's de afleveringen van Fok!tv

Zoals je ziet, hebben wij altijd het nieuwste van het nieuwste apparatuur. Wij zijn daarom ook trots om onze nieuw aanschaf te mogen tonen:

Dit stukje technisch vernuft zal er voor zorgen dat de kwaliteit van het beeld, met meer dan 80% zal verbeteren.

Graag wil ik u ook mijn slaapkamer tonen.

Oeps, sorry. Het is niet de bedoeling dat jullie mijn speelmeisje zagen. Ik zou het daarom op prijs stellen als jullie dit niet plaatsen.
Laten we doorlopen naar de ruimte waar mensen mijn succesvolle serie van Fok!tv kunnen bekijken.

Zoals u ziet ontbreekt het hier aan niets. Wij hebben nog nooit klachten ontvangen van bezoekers en kijken daarom met trots naar dit juweeltje van een bioscoop.

Ik hoop zo een mooi overzicht te hebben gegeven van hoe ik woon en werk.
pi_23928627
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:43 schreef Zwansen het volgende:

! Google ook met z'n standaardplaatjes..
pi_23928726

Hallo, lieve mensen, leuk dat jullie even langskomen om een blik te werpen in mijn crib.

Dit hier is mijn speelkamer. Die zweep die daar in het midden hangt is mijn grootste trots, die heb ik nl. nog geërfd van mijn over-over-groot vader Marquis DeSade.

Dit is mijn tweede kamer. Niet veel te zien hier.

Dit is mijn badkamer. "Hygiëne voor alles" zeg ik altijd maar!

Dit is de woonkamer. Ik houd niet van overbodige luxe.

Nu jullie mijn crib hebben gezien mogen jullie wel optyfen. Get off my propertah!
pi_23929386
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:42 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
.....

Het is een beetje een modderboel buiten, dus veeg je wel je voeten? Ik hou niet zo van bagger

....

Daar staat 'ie: mijn trots. Mijn computer, waarmee ik al mijn wijze boodschappen de wereld in stuur.

....

Hij is aangesloten op mijn computer, voor één minuut stroom moet ik ongeveer 622.575 keer op FOK! gepost hebben. Slim bedacht, hè

....

Oh ja, mijn boekenkast vol naslagwerken. Hier kijk ik altijd even in voordat ik post, ik hou wel van een beetje inhoud.
!
  maandag 13 december 2004 @ 02:55:47 #17
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_23929462
whehe cool Al houd ik toch liever van de mtv crib huizen
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_23930749
! subtiele kick
Whatever I want.
  maandag 13 december 2004 @ 09:03:52 #19
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23930776
tvp
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23932060
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:33 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
Hallo, lieve mensen, leuk dat jullie even langskomen om een blik te werpen in mijn crib.

[afbeelding]

Nu jullie mijn crib hebben gezien mogen jullie wel optyfen. Get off my propertah!

Zie aan de linkerkant de trofeeen van aangeschoten wild(ers)...
pi_23932098
quote:
Op maandag 13 december 2004 10:33 schreef MofoF1 het volgende:

[..]

Zie aan de linkerkant de trofeeen van aangeschoten wild(ers)...
pi_23932623
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:33 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Dit hier is mijn speelkamer. Die zweep die daar in het midden hangt is mijn grootste trots, die heb ik nl. nog geërfd van mijn over-over-groot vader Marquis DeSade.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dit is mijn badkamer. "Hygiëne voor alles" zeg ik altijd maar!

[afbeelding]
Dit is de woonkamer. Ik houd niet van overbodige luxe.

Geweldig
  maandag 13 december 2004 @ 11:13:09 #23
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_23932708
quote:
Op zondag 12 december 2004 20:43 schreef Zwansen het volgende:

maandag 13 december 2004 @ 13:05:57 #24
71048 Tokay
makes your day!
pi_23939760
Welkom bij een nieuwe aflevering van Fok!cribs
Vandaag nemen we een kijkje in het huisje van Pool.

Welkom. Nee, er is geen bel. En niet te hard kloppen, anders stort de boel in.

We bevinden ons nu in de hal, alwaar verschillende indrukwekkende, met authentiek gereedschap geswaffelde, ijssculpturen staan.

Ah, een blik in de slaapkamer van deze beminnelijke user.
Dat hij een voortreffelijke neus voor design heeft, ziet zelfs Vincent Bijlo.

Och jee, neem ons niet kwalijk, gauw de deur weer dichtdoen!
Hier vingen we een glimp op van de heer des huizes, in zijn relax-kamer.

Voordat we de tour beëindigen, nemen we eerst nog een fris drankje in de bar, op kosten van Pool, natuurlijk!

"Hé, terugkomen jullie, vergeet de gids niet!!!"
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  maandag 13 december 2004 @ 13:17:00 #25
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_23939980
Tokay!
!!
  maandag 13 december 2004 @ 13:23:51 #26
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_23940101
moet je nou voor jezelf maken of voor iemand anders???

nu verder
Hey Dure MTV welkom to my crib aiiiight

dit is zo'n beetje de buurt waarin ik woon, relaxed he, beetje chill in de winter maar okey en ut is een stukkie lopen naar de vuilstortplaats, dat is best een nadeel ook, maar ut ziet er fijn uit he!

check man ik woon in vet mooi rond huis coolw he
nu neem ik jullie ff naar binnen

follow that bottle!
whieeeeeeeee

dit is het relaxte bed in me gastenverblijf, dus als je is wil blijven slapen
you're welkom aaaaigggggggggghtt

this is where it all happens aaaight!
mijn slaapkamertjuh

nah rot nu maar op
follow the light
*geeft ehbo box mee*
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 13 december 2004 @ 13:30:11 #27
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_23940232
Is dat nu een drie-onder-één-kap-woning of heb je gewoon drie voordeuren, Angst?
Schattige slaapkamer trouwens.

Je mag binnenkort wel wat komen drinken in mijn ijsbar. Kun je daarna de lege flessen meenemen!.
  maandag 13 december 2004 @ 13:33:31 #28
39114 Angst
pi_23940311
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:30 schreef Pool het volgende:
Is dat nu een drie-onder-één-kap-woning of heb je gewoon drie voordeuren, Angst?
Schattige slaapkamer trouwens.

Je mag binnenkort wel wat komen drinken in mijn ijsbar. Kun je daarna de lege flessen meenemen!.
wat een lief aanbod
ut is oorspronkelijk een drie onder een kap woning baby
maar jah ik ben de shit heb ut hele gebouw gelijk opgekocht
muurtjes weggebroken etc. je know it

maar uh dat ijs van jouw, is dat wel een beetje scherp?
want anders kom ik niet hoor
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
  maandag 13 december 2004 @ 13:37:25 #29
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_23940379
Alleen het ijs in de whiskey is scherp.
Maar ik zal een ijspegelkruk voor je uithakken, zodat je je wat meer thuisvoelt.
  maandag 13 december 2004 @ 13:43:20 #30
39114 Angst
pi_23940495
quote:
Op maandag 13 december 2004 13:37 schreef Pool het volgende:
Alleen het ijs in de whiskey is scherp.
Maar ik zal een ijspegelkruk voor je uithakken, zodat je je wat meer thuisvoelt.
zodra ik iemand heb gevonden om mijn mooie stulpje te bewaren kom ik ff langswippen
pi_23940579

Welkom in de Crib van DirkH

Wij ontmoeten hem bij de voordeur waar hij ons naar binnen brengt.
DirkH laat ons een aantal van zijn vertrekken zien

Dit is de kamer waar hij heen gaat om te Fok!en, de bagger die hij op moet ruimen kan hij direct doorspoelen.

DirkH showt ons zijn trotse bezit, een echte Klaagmuur!

In de keuken komen we DirkH’s schaap tegen, ze is druk bezig met koken en poetsen.

Tot slot laat DirkH zijn slotjescollectie zien, hij liet ons weten dat hij er wel duizenden heeft!
Let ook nog even op zijn uitzicht.
  maandag 13 december 2004 @ 14:23:58 #32
71048 Tokay
makes your day!
pi_23941467
Goedenavond, en alwéér een aflevering van het populaire Fok!cribs.
Deze keer mogen we bij Bupatih langskomen.
Nieuwsgierig als we zijn, slaan we dit aanbod niet af.

Uh, tsja, klein, maar fijn, zullen we maar zeggen!

Hm, beetje ouwelijke inrichting...
Okee, Bupatih woont nog maar kort op zichzelf, dus zijn gebrek aan kennis van interieur design vergeven we hem.

Hé, maar die woonkamer ziet er daarentegen wél okee uit! Aha, dus vanaf deze bank kijkt hij elke avond trouw zijn favoriete soap Goede Tijden Slechte Tijden...

En hier zijn we in de muziekkamer, alwaar Bupatih elke dag een uurtje op de djembé trommelt. Sinds dit jaar is hij om onduidelijke redenen in de ban van dit instrument.

En dit is zijn Fok!plekje. Zelfs als het Forum down is, kan Bupatih dankzij zijn eigen servers rustig door Fok!ken!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
  maandag 13 december 2004 @ 15:34:44 #33
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_23942991
En vanavond zijn we aangekomen bij de kribbe van J.C.
Yo J.C. wassup?
Yo Fok, te gek vet wacked en chill dat jullie mijn kribbe komen checken.

hier zien we J.C. zijn huisdieren donkey

en de stier

het gekke is dat J.C. slechts 2 dagen per jaar in zijn kribbe verblijft en de rest van de dagen zijn vakantie(kr)(h)uis op zoekt boven op de berg

J.C. verteld ons verder nog dat hij er aan denkt om te verhuizen omdat er elk jaar 3 stonede gasten langskomen om allerlei zooi te brengen.

En hier nog een foto van de sfeervolle buitenverlichting van de kribbe.

J.C. denkt er aan om de ster weg te halen omdat er allerlei mafkezen op de ster afkomen.
tetten?
pi_23943121
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:34 schreef Markjuh het volgende:
En vanavond zijn we aangekomen bij de kribbe van J.C.
Yo J.C. wassup?
Yo Fok, te gek vet wacked en chill dat jullie mijn kribbe komen checken.
(...)
Thanks J.C., hanging out with you was a cool experience.
  maandag 13 december 2004 @ 15:40:53 #35
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_23943153
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Thanks J.C., hanging out with you was a cool experience.
[afbeelding]
tetten?
  maandag 13 december 2004 @ 16:37:52 #36
86636 DarkFly
F*ck vliegenmeppers!
pi_23944507
Welkom bij alweer een aflevering van FOK!Cribs
Nu gaan we op bezoek bij DarkFly.

DarkFly

Wij zijn van harte welkom in zijn bescheiden optrekje in de buurt van Parijs.

Na lang zoeken vinden we dan toch de trap naar de voordeur.

Wat ons meteen opvalt, bij binnenkomst, is de sfeervolle inrichting, met veel kroonluchters.

Voor het dagelijks entertaiment heeft DarkFly ook een mooi kamertje. Zie hier zijn eigen (amper gebruikte) opera-ruimte.Tegenwoordig ook voorzien van een beamer om af een toe een filmpje te kijken

In elk modern huis is tegenwoordig een ruimte nodig om te kunnen bidden. Bij DarkFly kan dat in zijn eigen kapel. Die, naar eigen zeggen, zeer bescheiden is ingericht.

Een kijkje in de badkamer leert ons dat er bij de bouw niet erg op de kosten is gelet, zelfs de kranen zijn mooi afgewerkt met bladgoud.

Het commentaar van DarkFly:
Tja, je wilt graag leuk wonen en dat mag wel iets kosten.

Eindelijk komen we in de kamer waar het allemaal zou gebeuren (hebben we van horen zeggen), namelijk de slaapkamer.

En wat is een huis tegenwoordig zonder een balzaal?

Na enkele uren binnen willen we toch ook wel eens de tuin zien.

De tuin, die al even bescheiden is als de rest van het huis, heeft meerdere aparte, maar hele mooie, fonteinen.

Tot slot nemen we ook nog een kijkje in de garage, waar we enkele zeer bijzondere wagens aantreffen.

Dat was FOK!Cribs voor deze keer! Kijk later weer!
  maandag 13 december 2004 @ 16:40:10 #37
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_23944557
quote:
Op maandag 13 december 2004 14:23 schreef Tokay het volgende:
Goedenavond, en alwéér een aflevering van het populaire Fok!cribs.
Deze keer mogen we bij Bupatih langskomen.
Nieuwsgierig als we zijn, slaan we dit aanbod niet af.

[afbeelding]
Uh, tsja, klein, maar fijn, zullen we maar zeggen!

[afbeelding]
Hm, beetje ouwelijke inrichting...
Okee, Bupatih woont nog maar kort op zichzelf, dus zijn gebrek aan kennis van interieur design vergeven we hem.

[afbeelding]
Hé, maar die woonkamer ziet er daarentegen wél okee uit! Aha, dus vanaf deze bank kijkt hij elke avond trouw zijn favoriete soap Goede Tijden Slechte Tijden...

[afbeelding]
En hier zijn we in de muziekkamer, alwaar Bupatih elke dag een uurtje op de djembé trommelt. Sinds dit jaar is hij om onduidelijke redenen in de ban van dit instrument.

[afbeelding]
En dit is zijn Fok!plekje. Zelfs als het Forum down is, kan Bupatih dankzij zijn eigen servers rustig door Fok!ken!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  maandag 13 december 2004 @ 17:32:25 #38
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_23945760
Na een bezoek aan alle softe Fok!kers wordt het tijd voor het serieuze werk. We gaan nu de immer controversiële Kastanova thuis opzoeken!

We komen aan bij het nederige stulpje van Kasta. Hij vertelt ons dat hij helaas pas een hek neer heeft moeten zetten, om de overenthousiaste vrouwen buiten te houden.

Kastanova blijkt niet over een normale huiskamer te beschikken. "Van huiskamers gaat je vetpercentage omhoog." In plaats daarvan heeft hij een uitgebreid krachthonk.

De keuken doet wat sober aan. Hier blijkt echter een goede reden achter te zitten: het aanrecht is plat, zodat er makkelijk een vrouw op kan liggen. Hangende keukenkastjes ontbreken, want zelfs onnozele vrouwen houden er niet van om tijdens hun orgastische stuiptrekkingen het hoofd te stoten.

In het midden van het huis staat de beroemde kast waaraan deze user zijn naam heeft ontleend. Hij mag niet geopend worden en er komt een vreemde lucht uit. Zou het iets te maken hebben met de verdwijning van een compleet herendispuut een paar deuren verderop?

Ten slotte laat Kasta de grote zaal zien waar al zijn klonen wonen. We worden vriendelijk gedag gezegd door Traangastanova, Kopkaastanova en hun kornuiten. Kasta stuurt enkele klonen met ons mee om ons naar buiten te laten. Dit kan echter niet verhinderen dat een van onze cameramannen het leven laat door een op hol geslagen kudde wulpse dansmariekes.

Al met al een interessant bezoek!
pi_23945977
quote:
Op maandag 13 december 2004 17:32 schreef Pool het volgende:
Na een bezoek aan alle softe Fok!kers wordt het tijd voor het serieuze werk. We gaan nu de immer controversiële Kastanova thuis opzoeken!

[afbeelding]
We komen aan bij het nederige stulpje van Kasta. Hij vertelt ons dat hij helaas pas een hek neer heeft moeten zetten, om de overenthousiaste vrouwen buiten te houden.

[afbeelding]
Kastanova blijkt niet over een normale huiskamer te beschikken. "Van huiskamers gaat je vetpercentage omhoog." In plaats daarvan heeft hij een uitgebreid krachthonk.

[afbeelding]
De keuken doet wat sober aan. Hier blijkt echter een goede reden achter te zitten: het aanrecht is plat, zodat er makkelijk een vrouw op kan liggen. Hangende keukenkastjes ontbreken, want zelfs onnozele vrouwen houden er niet van om tijdens hun orgastische stuiptrekkingen het hoofd te stoten.

[afbeelding]
In het midden van het huis staat de beroemde kast waaraan deze user zijn naam heeft ontleend. Hij mag niet geopend worden en er komt een vreemde lucht uit. Zou het iets te maken hebben met de verdwijning van een compleet herendispuut een paar deuren verderop?

[afbeelding]
Ten slotte laat Kasta de grote zaal zien waar al zijn klonen wonen. We worden vriendelijk gedag gezegd door Traangastanova, Kopkaastanova en hun kornuiten. Kasta stuurt enkele klonen met ons mee om ons naar buiten te laten. Dit kan echter niet verhinderen dat een van onze cameramannen het leven laat door een op hol geslagen kudde wulpse dansmariekes.

Al met al een interessant bezoek!

vooral de klonen kamer
pi_23946790
pi_23947072
Dit is mijn Cribb(-e). Sorry voor de bijna 2005 jaar oude foto, ik zal snel een nieuwe maken!
Marianne Faithfull - Crazy Love
  maandag 13 december 2004 @ 20:19:51 #42
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_23951957

Bioslock

De woning van Bioslock. Die is pas echt tof. Excentriek zelfs. Helegaar niet als andere woningen. We nemen een kijkje. Bioslock komt niet in beeld.
Hij is naakt.
En dronken.

Dit is de woonkamer, waar Bioslock altijd bier drinkt. Soms met een mooie vrouw.
Dan bedrijft hij seks.
Mits bier.

Bioslock heeft een keuken- / badkamercombinatie.
Met een grote koeling, waar bier in kan.

Meer kamers zijn er niet. Verhalen des te meer. Te mooi om hier te vertellen.
Na zeven bier (7 ) is het tijd om te gaan.
We lopen weg zonder iets te zeggen.
Maar dat is okey.
  maandag 13 december 2004 @ 21:58:16 #43
71048 Tokay
makes your day!
pi_23953834
In deze aflevering van Fok!cribs gaan wij langs bij UIO_AMS.
Hij bewoont een grachtenpand in Amsterdam.
Gaat u mee?

Ziehier het nederige stulpje van deze vriendelijke TRV-mod. Let op de fraaie trapgevels.
Kost dat nou, UIO?!

Zo, we staan in de hal. Poe poe, quite impressing! Het lijkt wel een hotellobby!

Nee, maar. Een gedeelte van de tweede etage is omgebouwd tot flitsende dansvloer!
Dat UIO_AMS van dansen houdt is algemeen bekend, maar dit is toch wel een verrassing.

Kijk nou, een eigen squash-ruimte! Na afloop trakteert UIO zijn tegenstander altijd op een koude spa blauw met een schijfje citroen, én een stampertje.

"Hello there! Trekt u zich niets van ons aan, wij zijn goede vrienden uit Canada, en logeren hier een poosje."

We houden het hier voor gezien. Bedankt UIO!
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:10:36 #44
92932 MrGP
This is bat country!
pi_23972997
Meer!
Goed topic!
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:50:26 #45
18219 alien8ed
ignorance is bliss
pi_23973755
Welcome to my realm
hak hout, haal water
Transhumanist, Piraat
pi_23974374
Hallo allemaal, dit is mijn nederige crib Treed binnen.

Ik geef toe, het is allemaal wat donker, maar gezellig is het wel.

We lopen even door naar het zwembad, hier breng ik de meeste tijd door:

De huiskamer:

O, en hier heb je Alberto de poepneger. Dat is mijn butler.

En nu allemaal opgerot!!!
Buikpijn van het lachen!
pi_23974570
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:45:16 #48
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_23974987
Isabeau:

Welcome to my crib, sista!

We staan hier voor mijn paleisje

Dit is de welkomshal, hoe vind je de kleuren? Lekker basic allemaal, duidelijk en goed, daar houd ik van.

Dit is de woonkamer, ik heb het pas laten stylen bij "In Holland staat een huis", ik bene r zelf reuze blij mee, echt helemaal hip en trendy

Dit is mijn slaapkamer.

Dit is het washok, hierin gebeuren soms spannende dingen, woei!

Oh, en dit is nou mijn Fok-kamertje, mijn hyperdeluxe computer is hier net gemaakt Kan ik 's nachts tijdens de nachtdiensten lekker FOK!ken

Oh, dit was niet de bedoeling, dit is de personeelskamer, werken jullie, er liggen mensen dood te gaan hoor!

En als laatste mijn tuin, hier ontspan ik altijd graag als ik vrij ben, alles wat overbosig is heb ik weggehaald, al dat groene en bloeiende, bah.

En nu wegwezen, ik heb belangrijk werk te doen!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:41:54 #49
71048 Tokay
makes your day!
pi_23977736
Welkom bij Fok!cribs.
In deze aflevering gaan we op bezoek bij onze grote caviavriendin Biancavia

Biancavia woont midden in de vrije natuur, zoals we al verwacht hadden.

We zijn nog maar net binnen, en worden al begroet door vrolijk caviagepiep!

Vol trots laat Biancavia haar tot VillaCavia omgebouwde woonkamerkast zien.

"Cavia's zijn dol op hoedjes en petten", aldus Biancavia.
We geven haar voor deze keer het voordeel van de twijfel...

Néé, dit zijn niet de nieuwe pantoffels van Biancavia!
Daar kwamen wij achter toen we ze probeerden aan te trekken.

Nog een laatste cavia-trucje, voordat we afscheid nemen.

Nou vooruit, nog ééntje dan!

Bij het weggaan, struikelen we op de trap nog bijna over deze twee exemplaren...

Zo, en nu eerst een Bavaria.
pi_23980567

Dit is Murray.

Murray woont op Aruba.

Dit is zijn optrekje.

Kom binnen.

De hal.

De slaapkamer.
Wat is hij lief als hij slaapt! Sssst! Laten we hem maar niet wakker maken.

De woonkamer. In de comfortabele zithoek is voldoende ruimte om bezoek te ontvangen.

De achterdeur.
Wel even opletten waar je je voeten neerzet als je naar buiten gaat!

Bedankt voor je bezoek!
Ja, die met de ballen in de bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')