Ik heb niet zoveel ruimte, dus ik moet helaas slapen in dezelfde kamer als de 52 jongedames die de eer hebben zich mijn harem te noemen.quote:Op zondag 12 december 2004 19:43 schreef Ole het volgende:
Heeft u geen slaapkamer??
Goh wat vervelend..quote:Op zondag 12 december 2004 19:46 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ruimte, dus ik moet helaas slapen in dezelfde kamer als de 52 jongedames die de eer hebben zich mijn harem te noemen.
quote:Op zondag 12 december 2004 20:43 schreef Zwansen het volgende:
Croupouque woont in de wc van Intxauragga?
quote:Op zondag 12 december 2004 19:42 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
.....
Het is een beetje een modderboel buiten, dus veeg je wel je voeten? Ik hou niet zo van bagger
....
Daar staat 'ie: mijn trots. Mijn computer, waarmee ik al mijn wijze boodschappen de wereld in stuur.
....
Hij is aangesloten op mijn computer, voor één minuut stroom moet ik ongeveer 622.575 keer op FOK! gepost hebben. Slim bedacht, hè
....
Oh ja, mijn boekenkast vol naslagwerken. Hier kijk ik altijd even in voordat ik post, ik hou wel van een beetje inhoud.
quote:Op maandag 13 december 2004 01:33 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
Hallo, lieve mensen, leuk dat jullie even langskomen om een blik te werpen in mijn crib.
[afbeelding]
Dit is mijn tweede kamer. Niet veel te zien hier.
Nu jullie mijn crib hebben gezien mogen jullie wel optyfen. Get off my propertah!
quote:Op maandag 13 december 2004 10:33 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie aan de linkerkant de trofeeen van aangeschoten wild(ers)...
Geweldigquote:Op maandag 13 december 2004 01:33 schreef Renmaestro het volgende:
[afbeelding]
Hallo, lieve mensen, leuk dat jullie even langskomen om een blik te werpen in mijn crib.
[afbeelding]
Dit hier is mijn speelkamer. Die zweep die daar in het midden hangt is mijn grootste trots, die heb ik nl. nog geërfd van mijn over-over-groot vader Marquis DeSade.
[afbeelding]
Dit is mijn tweede kamer. Niet veel te zien hier.
[afbeelding]
Dit is mijn badkamer. "Hygiëne voor alles" zeg ik altijd maar!
[afbeelding]
Dit is de woonkamer. Ik houd niet van overbodige luxe.
Nu jullie mijn crib hebben gezien mogen jullie wel optyfen. Get off my propertah!
quote:Op zondag 12 december 2004 20:43 schreef Zwansen het volgende:
Croupouque woont in de wc van Intxauragga?
wat een lief aanbodquote:Op maandag 13 december 2004 13:30 schreef Pool het volgende:
Is dat nu een drie-onder-één-kap-woning of heb je gewoon drie voordeuren, Angst?
Schattige slaapkamer trouwens.![]()
Je mag binnenkort wel wat komen drinken in mijn ijsbar. Kun je daarna de lege flessen meenemen!.
zodra ik iemand heb gevonden om mijn mooie stulpje te bewaren kom ik ff langswippenquote:Op maandag 13 december 2004 13:37 schreef Pool het volgende:
Alleen het ijs in de whiskey is scherp.![]()
Maar ik zal een ijspegelkruk voor je uithakken, zodat je je wat meer thuisvoelt.
Thanks J.C., hanging out with you was a cool experience.quote:Op maandag 13 december 2004 15:34 schreef Markjuh het volgende:
En vanavond zijn we aangekomen bij de kribbe van J.C.
Yo J.C. wassup?
Yo Fok, te gek vet wacked en chill dat jullie mijn kribbe komen checken.
(...)
quote:Op maandag 13 december 2004 15:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Thanks J.C., hanging out with you was a cool experience.
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 december 2004 14:23 schreef Tokay het volgende:
Goedenavond, en alwéér een aflevering van het populaire Fok!cribs.
Deze keer mogen we bij Bupatih langskomen.
Nieuwsgierig als we zijn, slaan we dit aanbod niet af.
[afbeelding]
Uh, tsja, klein, maar fijn, zullen we maar zeggen!
[afbeelding]
Hm, beetje ouwelijke inrichting...
Okee, Bupatih woont nog maar kort op zichzelf, dus zijn gebrek aan kennis van interieur design vergeven we hem.
[afbeelding]
Hé, maar die woonkamer ziet er daarentegen wél okee uit! Aha, dus vanaf deze bank kijkt hij elke avond trouw zijn favoriete soap Goede Tijden Slechte Tijden...
[afbeelding]
En hier zijn we in de muziekkamer, alwaar Bupatih elke dag een uurtje op de djembé trommelt. Sinds dit jaar is hij om onduidelijke redenen in de ban van dit instrument.
[afbeelding]
En dit is zijn Fok!plekje. Zelfs als het Forum down is, kan Bupatih dankzij zijn eigen servers rustig door Fok!ken!
quote:Op maandag 13 december 2004 17:32 schreef Pool het volgende:
Na een bezoek aan alle softe Fok!kers wordt het tijd voor het serieuze werk. We gaan nu de immer controversiële Kastanova thuis opzoeken!
[afbeelding]
We komen aan bij het nederige stulpje van Kasta. Hij vertelt ons dat hij helaas pas een hek neer heeft moeten zetten, om de overenthousiaste vrouwen buiten te houden.
[afbeelding]
Kastanova blijkt niet over een normale huiskamer te beschikken. "Van huiskamers gaat je vetpercentage omhoog." In plaats daarvan heeft hij een uitgebreid krachthonk.
[afbeelding]
De keuken doet wat sober aan. Hier blijkt echter een goede reden achter te zitten: het aanrecht is plat, zodat er makkelijk een vrouw op kan liggen. Hangende keukenkastjes ontbreken, want zelfs onnozele vrouwen houden er niet van om tijdens hun orgastische stuiptrekkingen het hoofd te stoten.
[afbeelding]
In het midden van het huis staat de beroemde kast waaraan deze user zijn naam heeft ontleend. Hij mag niet geopend worden en er komt een vreemde lucht uit. Zou het iets te maken hebben met de verdwijning van een compleet herendispuut een paar deuren verderop?
[afbeelding]
Ten slotte laat Kasta de grote zaal zien waar al zijn klonen wonen. We worden vriendelijk gedag gezegd door Traangastanova, Kopkaastanova en hun kornuiten. Kasta stuurt enkele klonen met ons mee om ons naar buiten te laten. Dit kan echter niet verhinderen dat een van onze cameramannen het leven laat door een op hol geslagen kudde wulpse dansmariekes.
Al met al een interessant bezoek!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |