*bukt*quote:Op woensdag 1 december 2004 19:44 schreef Maanvis het volgende:
Mag ik?
Tsk, ben jij er zo eentje die als hij een meid soppend door de kamer ziet druppelen zegt dat ze er niet zo'n boeltje van moet maken?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:45 schreef Bupatih het volgende:
Wat een saaie titels de laatste tijd.
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Tsk, ben jij er zo eentje die als hij een meid soppend door de kamer ziet druppelen zegt dat ze er niet zo'n boeltje van moet maken?.
*zwanst!*quote:Op woensdag 1 december 2004 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
*bukt*
*Kusjeknuf*quote:Op woensdag 1 december 2004 19:50 schreef NiNi het volgende:
Hoi jogy, ik hou ook van jou.
Ik heb nog nooit met heroine gespeeld hoor, best zonde eigenlijk mijn armen zijn uitstekend geschikt om jarenlang in te spuiten zonder dat mijn aders kapot gaan.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:52 schreef Tessje het volgende:
Jogy, lekkere geile heroinejunk van me
Dat is kut, zeker als je weet dat dit de OP van de komende paar maanden blijft.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:14 schreef ikbendebeste het volgende:
Na 3 keer ken ik die OP nu ook wel
Met de search kwam ik deze tegen: [Oude doos topic] Dunste boeken allertijden, dl 3quote:jogy (Moderator) - woensdag 1 december 2004 @ 19:34
Zijn er al 3 vol dan?
Er is genoeg jogy voor iedereen hoor, BG, maar ik waardeer het welquote:Op woensdag 1 december 2004 20:18 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie kunnen wel allemaal alsof doen enzo om te slijmen en te slijmen en te slijmen...., maar ik vind jogy ECHT tof ,
Jouw armen verdienen het om kapot gespoten te wordenquote:Op woensdag 1 december 2004 20:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met heroine gespeeld hoor, best zonde eigenlijk mijn armen zijn uitstekend geschikt om jarenlang in te spuiten zonder dat mijn aders kapot gaan..
Hihi.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:09 schreef jogy het volgende:
[..]
*Kusjeknuf*
*friemel*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |