Een voorbeeld voor ons allen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 06:56 schreef DaMook het volgende:
Ik zet bij een tvp altijd neer dat ie gedelte mag worden. Dan blijft ie alsnog in je MyAT staan en het topic word er niet door vervuild.
Ik wil geen ons wegenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:16 schreef ikbendebeste het volgende:
slapen
Jij zit er wel heel erg snel bovenop, kan je niet even wachten totdat het een leuk topic is?
Goed idee, Knut!!! Voortaan moet er voordat er een topic in onzin geplaatst wordt, een conceptplan voorgelegd worden aan de moderatoren in de feedbacktopic.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:19 schreef Knut het volgende:
Beschrijf me eens wat voor leuk topic het zou kunnen worden dan ?
Tss. Zó word je nooit moderator, hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:28 schreef the_real_joontje het volgende:
sorry van dat russisch knut ik dacht dat het wel werkte
Precies, je hoeft toch niet altijd precies na te denken over een topic?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed idee, Knut!!! Voortaan moet er voordat er een topic in onzin geplaatst wordt, een conceptplan voorgelegd worden aan de moderatoren in de feedbacktopic.
Bril-jant!
In jouw geval is het een utopie dat je zou denken voordat je een topic opent.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:31 schreef ikbendebeste het volgende:
[..]
Precies, je hoeft toch niet altijd precies na te denken over een topic?
Dan niet maar dan betuig ik in elk geval van sociale vaardighedenquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:29 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Tss. Zó word je nooit moderator, hoor.
Ah, daar was ik al bang voor. Dit was meer een absurdistische vergroting van een op zich niet onredelijke suggestie dan een sarcastische sneer naar de man die de suggestie deed.quote:
Je topic is nu dicht.quote:
Lees dit eens Welkom newbies! Leesvoer!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef the_real_joontje het volgende:
is het toegestaan een slotje aan te vragen zo ja bij deze
Alle racisten verzamelen!
(onbedoeld) rassistisch en in strijd met de baggerfoto regel
Whehe, Dirkh heeft naar je geluisterd. Je mod-kansen stijgen met de minuut Joontje!quote:Op dinsdag 14 december 2004 15:13 schreef the_real_joontje het volgende:
is het toegestaan een slotje aan te vragen zo ja bij deze
Alle racisten verzamelen!
(onbedoeld) rassistisch en in strijd met de baggerfoto regel
ik irriteerde mij niet zozeer aan het rassistische wat eigenlijk was uitgelokt maar aan de foto van belgische militairen die een als ik het goed heb kongolese jongen martellen. Zal me voortaan beter inlezenquote:Op dinsdag 14 december 2004 15:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees dit eens Welkom newbies! Leesvoer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |