Je bent een vuile tyfuszwarte die op moet rotten naar zijn eigen landquote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef Montov het volgende:
Word on the street is dat Fok! bekend staat om zijn rechts-radicale racistische users met xenofobe vreemdelingenhaat.
Ik ben als zwartje uiteraard uitermate uitzonderlijk uitzinnig uitbundig benieuwd naar de beweegredenen van gene lui. Ik wil hun achterliggende gedachtes weten, ik wil hun kant van het verhaal horen, ik wil een dialoog aangaan om samen tot een oplossing te komen.
Dus post hier je volledige naam en adres, zodat ik samen met me homies op een onverwachts moment even kan langskomen. De plicht is vanzelfsprekend.
Je hebt gewoon een hekel aan mijn kleurtje, geef het maar toe.quote:
Ga ons voor.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:18 schreef Montov het volgende:
Word on the street is dat Fok! bekend staat om zijn rechts-radicale racistische users met xenofobe vreemdelingenhaat.
Ik ben als zwartje uiteraard uitermate uitzonderlijk uitzinnig uitbundig benieuwd naar de beweegredenen van gene lui. Ik wil hun achterliggende gedachtes weten, ik wil hun kant van het verhaal horen, ik wil een dialoog aangaan om samen tot een oplossing te komen.
Dus post hier je volledige naam en adres, zodat ik samen met me homies op een onverwachts moment even kan langskomen. De plicht is vanzelfsprekend.
Nee want dan neem je tlxvd of wat dan ook mee. En die is blank, die motte we nietquote:Op woensdag 8 december 2004 23:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan mijn kleurtje, geef het maar toe.
Wat is je adres?
Ik niet.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een hekel aan negers.
Realist,quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb een hekel aan negers.
Ik heb nog nooit van die user gehoord. Ook niet in de correcte spelling "tvlxd". Belachelijke insinuaties.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef Tessje het volgende:
[..]
Nee want dan neem je tlxvd of wat dan ook mee. En die is blank, die motte we niet
Als jij je adres post, dan neem ik het mes mee, ok?quote:Op woensdag 8 december 2004 23:32 schreef BrauN het volgende:
Ik heb nog een appeltje te schillen met negers.
http://www.detelefoongids(...)ere=tilburg&country=quote:Op woensdag 8 december 2004 23:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Als jij je adres post, dan neem ik het mes mee, ok?
Sorry relnegerquote:Op woensdag 8 december 2004 23:36 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van die user gehoord. Ook niet in de correcte spelling "tvlxd". Belachelijke insinuaties.
Doe niet zo serieus man, fopneger.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:39 schreef Brad_Prit het volgende:
Ik ben nationalistisch,extreem rechts en heb een hekel aan alles wat de Nederlandse cultuur kapot maakt. Denk hierbij aan moslims, oostblokkers en verder iedereen die voor een multiculturele samenleving is. (dus eigenlijk ben ik helemaal geen racist)
Negers hebben per definitie aids, ook raamnegers.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:45 schreef Renmaestro het volgende:
Alleen raamnegers zijn cool. De rest mag aids krijgen, als ze het nog niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |