nog 1-tje dan en dan gaan we echt naar bedquote:
en dat noemt zich bikkelquote:Op zondag 12 december 2004 02:52 schreef Vom het volgende:
Ik ga maar eens slapen
benwe echtt kgaopot
Trusenten Gools
Slaap zacht Vom!quote:Op zondag 12 december 2004 02:52 schreef Vom het volgende:
Ik ga maar eens slapen
benwe echtt kgaopot
Trusenten Gools
quote:Op zondag 12 december 2004 02:59 schreef Bjoro het volgende:
Hoe heet dat liedje...."ode aan Bjoro" ??
Naja dat nou ook weer nie... Maar als je er dan toch bent.. moet je wel goed staan hequote:Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef rubbereend het volgende:
Je lijkt wel een echt fan bloemetje
quote:Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef rubbereend het volgende:
Je lijkt wel een echt fan bloemetjeradio maar aangezet........ kijken of daar wat is
nouja, vooraan is meestal wel ver van de bar af.quote:Op zondag 12 december 2004 03:05 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naja dat nou ook weer nie... Maar als je er dan toch bent.. moet je wel goed staan he
maar waarschijnlijk heeft ze een loopjongenquote:Op zondag 12 december 2004 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, vooraan is meestal wel ver van de bar af.
nee hoor.. vlak bij...quote:Op zondag 12 december 2004 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, vooraan is meestal wel ver van de bar af.
quote:Op zondag 12 december 2004 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk heeft ze een loopjongen
Je komt in de buurt,denk ikquote:Op zondag 12 december 2004 03:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]"ga eens wat te drinken halen, dan krijg je een kusje." zoiets?
Nee geen mannen mee.. met drie dames..quote:Op zondag 12 december 2004 03:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]"ga eens wat te drinken halen, dan krijg je een kusje." zoiets?
quote:Op zondag 12 december 2004 03:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee geen mannen mee.. met drie dames..
vergelijkbaar met wat ik heb?quote:Op zondag 12 december 2004 03:10 schreef rubbereend het volgende:
3FM is echt cool, niemand hier die er waarschijnlijk iets aan vind, maar tis heerlijk vaag
de volgende keer ga ik dus met jullie meequote:Op zondag 12 december 2004 03:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee geen mannen mee.. met drie dames..
dus met 4 vrouwen op stap en niemand vrijgezel?quote:Op zondag 12 december 2004 03:12 schreef Blumchen het volgende:
nee dat niet... Maar op dat moment wel hoor
[sub] hij heeft zo een lekker kontje{/sub]
heel veel plezier morgen.quote:Op zondag 12 december 2004 03:14 schreef DutchGooner het volgende:
Ja lieve kijkbuiskindertjes,er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen.
quote:Op zondag 12 december 2004 03:13 schreef Blumchen het volgende:
3 vrouwen... en daar wel vrijgezelt was top!
k acht de kans groot jaquote:Op zondag 12 december 2004 03:15 schreef DutchGooner het volgende:
owja rubberduck,tomorrow same place sime time?
Naja als vrijgezel.. Als drie dames die naar Clouseau gaanquote:Op zondag 12 december 2004 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
normaal gesproklen dus een vriend maar nu als vrijgezel op stap?
hitsig dusquote:Op zondag 12 december 2004 03:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naja als vrijgezel.. Als drie dames die naar Clouseau gaan
quote:
quote:
Hijquote:Op zondag 12 december 2004 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en heeft hij je ook netjes naar huis gebracht?
oke, eerdere posts verkeerd begrepen, tis ook niet makkeljik met bier op. Jezelf thuisbrengen is niets mis mee, vooral niet op de fietsquote:Op zondag 12 december 2004 03:23 schreef Blumchen het volgende:
[..]
HijWe zijn nog ff t cafe in geweest.. en toen was ik ineens bob... dus ik heb mezelf thuis gebracht
yep!quote:Op zondag 12 december 2004 03:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar jij zal wel met de auto gegaan zijn
relaxed, zo warm was t buiten nou ook weer nietquote:
nee idd...quote:Op zondag 12 december 2004 03:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
relaxed, zo warm was t buiten nou ook weer niet
weltrusten, en sweet dreamsquote:Op zondag 12 december 2004 03:30 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nee idd...
* Blumchen kruipt in bed...![]()
dag eendje
doei?quote:
Wie zijn dat?quote:
Ik zo ook, dus gedraag je!quote:
je eendje isquote:
quote:
ook goedemorgenquote:
quote:
Waarom kijken 3,2 mil mensen naar een kist??quote:Op zondag 12 december 2004 13:38 schreef SCH het volgende:
Waarom is zo'n B-wedstrijd live op de radio?
Spitfirequote:Op zondag 12 december 2004 13:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom kijken 3,2 mil mensen naar een kist??
spuugvuurquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 14:28 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is Dribbel79 ook wel een kandidaat voor de George Best Award![]()
lees zijn posts maar in het Utreg-topic
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
dat is een hele vette plaatquote:Op zondag 12 december 2004 14:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Take the blue pill, take the red pill, Take the blue pill, take the red pill, Take the blue pill, take the red pill, Take the blue pill, take the red pill,
junkie CL heeft wel meer van die prachtige platen gemaaktquote:Op zondag 12 december 2004 14:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Idd heeeeerlijke plaat wordt hem ook niet moe terwijl ik hem al best vaak gehoord heb
quote:Op zondag 12 december 2004 15:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb het over de versie van Zany btw :$
Meteen na het laatste fluitsignaal, ruilde von bommel met Kalou van shirtje. Hij wist niet hoe snel hij het echte rood/wit moest aantrekken.quote:
Irritante spyware ja.quote:Op zondag 12 december 2004 17:25 schreef pascalheister het volgende:
spam mm?
nee idd van bommel in zo'n lelijk feyenoord shirt is geen gezicht neequote:Op zondag 12 december 2004 17:36 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Meteen na het laatste fluitsignaal, ruilde von bommel met Kalou van shirtje. Hij wist niet hoe snel hij het echte rood/wit moest aantrekken.
Nu begrijp ik best dat hij ook een keer, al is het maar een paar minuten, in het Feyenoordshirt wil lopen. Maar het was geen gezicht...
Dump je log in DIG MM ... daar zitten de kennersquote:Op zondag 12 december 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
Iemand verstand van Hijackthis logjes?
Gedaan, maar ze reageren vooralsnog niet.quote:Op zondag 12 december 2004 17:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dump je log in DIG MM ... daar zitten de kenners
Aangezien je een topic maar max. 1 keer per dag mag schoppen, heb ik met een onzin-post je bericht maar effe een kick gegeven in DIGquote:Op zondag 12 december 2004 17:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gedaan, maar ze reageren vooralsnog niet.
Inderdaad.quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is nog maar 8 uur, we hebben nog een hele avond weekend!
Ik had een klacht bij ze ingediend vanwege stalking door een oudere manquote:Op zondag 12 december 2004 20:52 schreef tong80 het volgende:
MSN blijkt het ook al niet te doen.
Ligt aan m'n verbinding dus.:{
Is dan de eerste keer geweest dat de crew naar je luisterde.quote:Op zondag 12 december 2004 21:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had een klacht bij ze ingediend vanwege stalking door een oudere man![]()
Je was een bekend moeilijk geval, zeiden zequote:Op zondag 12 december 2004 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dan de eerste keer geweest dat de crew naar je luisterde.
k zal m nog ff in de gaten en dan kruip k zelf ook mn bedje inquote:
k heb helaas MotD gemist. Heeft hij veel kansen gemist?quote:Op maandag 13 december 2004 01:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gezellig,alleen het resultaat had anders moeten zijn,Henry![]()
kwartier voor tijd vanaf een metertje of 8 vrijstaand met 2 Chelsea spelers in de goal schiet ie overquote:Op maandag 13 december 2004 01:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb helaas MotD gemist. Heeft hij veel kansen gemist?
ook knap.........quote:Op maandag 13 december 2004 02:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kwartier voor tijd vanaf een metertje of 8 vrijstaand met 2 Chelsea spelers in de goal schiet ie over
Dat wel,alleen een 10tal minuten eerder weer vertrokken,scheelt toch weer een bacootjequote:Op maandag 13 december 2004 02:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook knap.........
alles voor de rest volgens schema verlopen, oftewel zat je op tijd in de pub
als je niet zoveel dorst hebt kan dat jaquote:Op maandag 13 december 2004 02:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wel,alleen een 10tal minuten eerder weer vertrokken,scheelt toch weer een bacootje
Anders had ik het begin gemist,vandaarquote:Op maandag 13 december 2004 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je niet zoveel dorst hebt kan dat ja
quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Anders had ik het begin gemist,vandaar
Op de terugweg door een vergissing van het personeel van de Eurostar in de 1e klas beland ipv 2e.
Dus met gratis drinken,champagne,en eten.
Zo'n ticket kost anders voor een enkeltje 265 Euro
Nou...niet helemaal.quote:Op maandag 13 december 2004 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is gaaf, zo'n vergissing wil k ook wel meemaken. werd je perongeluk de verkeerde coupe ingestuurd ofzo?
quote:Op maandag 13 december 2004 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou...niet helemaal.
Een beetje fraude enzo.
Ik ben met 5 Belgen op stap geweest en 1 van die gasten zit op kantoor bij de Eurostar en die had wat in de computer aangepast![]()
k zag m op de foto bij Golfert in badquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 02:30 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat lekkel slapie doen
kwekkie dikke kus,
en degene die de kroeg open gooit, de glazen zijn nog steeds zoek
quote:Op maandag 13 december 2004 02:32 schreef Suijk het volgende:
Goedenmorgen dan maar JM.
En weltrusten voor de rest.
aanquote:Op maandag 13 december 2004 02:35 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ben ook pleite,eventjes douchen en dan
Goed weekend gehad Dylan Dog?quote:
Doe de groeten aan m'n moeder (wat ga je er doen?)quote:Op maandag 13 december 2004 08:49 schreef Suijk het volgende:
Goedenmorgen. Zo meteen naar Deventer.
Zal ik doen, ik moet voor mijn werk bij een bedrijf op bezoek, aan de Rostockstraat. Hopelijk werkt tomtom daar ook in die uithoek.quote:Op maandag 13 december 2004 08:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe de groeten aan m'n moeder (wat ga je er doen?)
O, maar da's niet zo moeilijk te vinden hoor, welk bedrijf ga je langs?quote:Op maandag 13 december 2004 08:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik moet voor mijn werk bij een bedrijf op bezoek, aan de Rostockstraat. Hopelijk werkt tomtom daar ook in die uithoek.
vwb voetbal duidelijk niet dus: Den Bosch had kunnen en moeten winnen, voor PSV idem dito.quote:Op maandag 13 december 2004 08:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goed weekend gehad Dylan Dog?
PSV geeft een 1-3 uit handen, Fiorentina krijgt er 6 om de oren van Milan, Den Haag een puntje, De Graafschap 3, Den Bosch niks en weer niet kunnen scoren....
*zet nog 1x de oeteldonkse carnavals-cd op om DD een beetje uit de dip te halen ...quote:Op maandag 13 december 2004 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
vwb voetbal duidelijk niet dus: Den Bosch had kunnen en moeten winnen, voor PSV idem dito.
Maar persoonlijk alle sprima.
Kutfeyenoord.
maar wij ook van jou natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2004 09:32 schreef SCH het volgende:
Het is dat jullie er zijn op Fok!, wat een eikels zijn het toch soms![]()
quote:Op maandag 13 december 2004 09:32 schreef SCH het volgende:
Het is dat jullie er zijn op Fok!, wat een eikels zijn het toch soms![]()
Scheelt. Ach, we hebben niet verloren en hebben nog steeds een straatlengte voorsprong op alles en iedereen (behalve AZ)...quote:Op maandag 13 december 2004 09:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zet nog 1x de oeteldonkse carnavals-cd op om DD een beetje uit de dip te halen ...
....la la la la ......
Current time maandag, 13 december 2004, 10:39:20quote:Op maandag 13 december 2004 09:38 schreef SCH het volgende:
Iemand enig idee hoe laat het nu in Israel is?
quote:Op maandag 13 december 2004 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
Current time maandag, 13 december 2004, 10:39:20
wat heeft ze nu gewonnen ????quote:
de hoofdprijsquote:
In your face!quote:Op maandag 13 december 2004 10:42 schreef DIGGER het volgende:
Gisteren bij Napoli - Martina: Een speler van Martina maakte een vrij harde, nare overtreding met de armen, rand 16. De scheids zag het, floot, stormde op hem af tot ie vlak voor de neus van die verdediger stond en trok meteen zo fanatiek geel, dat ie die gele kaart recht in het oog van de verdediger stak, die als resultaat voor een blessurebehandeling van het veld af kon
Ik ben mn hele leven (goh wat lang) bijna nooit ziek geweest en het laatste jaar opeens een stuk of 7 keerquote:Op maandag 13 december 2004 12:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij bent ook vaak ziek
laatst ook al een keer![]()
polonaise!quote:Op maandag 13 december 2004 09:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zet nog 1x de oeteldonkse carnavals-cd op om DD een beetje uit de dip te halen ...
....la la la la ......
ouderdom komt met gebrekenquote:Op maandag 13 december 2004 12:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben mn hele leven (goh wat lang) bijna nooit ziek geweest en het laatste jaar opeens een stuk of 7 keer.
Da's het Koeman effect dat nu toch flink door begint te dringen...quote:Op maandag 13 december 2004 12:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben mn hele leven (goh wat lang) bijna nooit ziek geweest en het laatste jaar opeens een stuk of 7 keer.
Is het al zo ernstig?quote:Op maandag 13 december 2004 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's het Koeman effect dat nu toch flink door begint te dringen...
quote:Snackbareigenaar serveert schoonmoeder aan zijn klanten
Uitgegeven: 13 december 2004 12:11
Laatst gewijzigd: 13 december 2004 12:11
AMSTERDAM - Een snackbareigenaar is in Manchester tot levenslang veroordeeld wegens het in stukken hakken van zijn schoonmoeder. De 37-jarige Muhammed Arshad zou naar alle waarschijnlijkheid zijn 56-jarige schoonmoeder Zainab Begum aan zijn klanten hebben geserveerd. Het lichaam van het slachtoffer is nooit teruggevonden.
Rechercheurs troffen een bloedspoor aan dat leidde tot in de keuken van de snackbar. Daar hield het spoor op. Arshad zelf beweert dat hij zijn schoonmoeder in stukken hakte en bij het vuilnis zette. Zainab Begum verdween op 13 januari van dit jaar.
appelmoesquote:Op maandag 13 december 2004 12:37 schreef DIGGER het volgende:
Rubbereend, jouw schoonmoeder, zou ze lekkerder smaken met Mayo of met Curry?
quote:Op maandag 13 december 2004 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
appelmoes
maar k heb geen schoonmoeder, heb trouwens weleens schoonouders gehad waar k t liefst met een wals overheen reed
Was de thee lekker?quote:
En dat staat dan in de krant...quote:Mijn enigste angst
Bjoroooooooquote:Op maandag 13 december 2004 13:47 schreef Bjoro het volgende:
nog ff over die snackbar, aangezien die man uit engeland komt.......
Tis ook altijd wat hè met die buitenlanders
quote:Op maandag 13 december 2004 13:32 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
haha
komt er op neer dat jou ideaale schoonmoeder nog geen kindere heb zeker
Wat een rare naamquote:Op maandag 13 december 2004 14:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
BIERRRRRRRRR!
Ik dacht dat je iemand riepquote:Op maandag 13 december 2004 14:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
??
da's ook al een rare naamquote:Op maandag 13 december 2004 14:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
??
?quote:Op maandag 13 december 2004 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat hebben we er weer een aanwinst bij zeg!
ken wel sein kutjoodjequote:Op maandag 13 december 2004 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat hebben we er weer een aanwinst bij zeg!
Ja, laten we al die plaatjes weer uitbrengenquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
ken wel sein kutjoodjeflikkur nou maar op feyenoord ken iedereen aan dus ook die joodjes in mei staan we weer op de cool singel met de scaal
Bedoel je die?
Een feyenoord Gangstahh, fan van Schumacher.quote:Op maandag 13 december 2004 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie het Ruud Gullit topique
Als je dit leest lijkt kinderen krijgen weer heeeeeeel leuk. Maar voorlopig maar ff nietquote:Op maandag 13 december 2004 15:52 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is vandaag 5 maanden
En sinds gisteren is ook z'n 2e tandje door
Ik snap alleen niet waarom ze voor kids van zijn leeftijd geen gegrilde spare ribs, kip of karbonades in potjes hebben, altijd maar die verwijfde potjes met bruine bonen, bloemkool, spercieboontjes en worteltjes - geen wonder dat ze dan meer op ma dan op pa lijken
O, en Glenn kan al, met behulp van een tafel oid waarop ie met z'n handjes rust voor de stabiliteit, zelfstandig 'los' staan, voor een seconde of 30, 40.
Meneer is snel daarmee. Omrollen doet ie nog niet (logisch, hij vindt op z'n buik liggen niet zo leuk)
k zal eens kijkenquote:Op maandag 13 december 2004 14:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
(rubber)Eendje, you've got mail.
Hmmz Loek is alweer terug....quote:Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmmz. Aangezien ie Hools zo snel heeft weten te vinden verdenk ik m ervan een kloon te zijn...
We zijn net terug van het ENORME gemeentehuis waar we ons samen hebben ingeschrevenquote:Op maandag 13 december 2004 13:16 schreef DIGGER het volgende:
Bluezz, hoe is het in je nieuwe hok, en waar zijn de foto's?
Ja, in welke ga je nu peuteren?quote:
Waar heb jij nou weer last van?quote:Op maandag 13 december 2004 16:06 schreef gangsta-mario het volgende:
Bla Bla Bla jah dan moet jij maar is met je vierkante harses acht da scherm vandaan komen en een normaal leven gaan lijde nerd
Gemeentehuis van Bloemendaal is geweldig inderdaadquote:Op maandag 13 december 2004 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zijn net terug van het ENORME gemeentehuis waar we ons samen hebben ingeschreven
[afbeelding]
Maar 4 loketjes en een enorme hal, je auto kan je gewoon voor de deur parkeren, geen bewaking en geen nummertjes trekken![]()
* Bluezz kreeg een ware cultshock
Vannacht hebben we wat sfeerfoto's geschoten, ik zet ze vanavond wel ff online, ik ga aan de volgende doos beginnen
Oh.. pakken jullie allemaal maar een biertje van me
Da_Sandman zo te zienquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:06 schreef gangsta-mario het volgende:
Bla Bla Bla jah dan moet jij maar is met je vierkante harses acht da scherm vandaan komen en een normaal leven gaan lijde nerd
Nuttige dingen.quote:Op maandag 13 december 2004 15:57 schreef gangsta-mario het volgende:
wat lul jij allemaal over een kloon joh ga is ff nuttige dingen verzinnen
hey wel een beetje normaal tegen zanmannetje he...quote:Op maandag 13 december 2004 16:06 schreef gangsta-mario het volgende:
Bla Bla Bla jah dan moet jij maar is met je vierkante harses van achter dat scherm vandaan komen en een normaal leven gaan lijden nerd
Altijd leuk om te horen. En anders gooi je kip en karbonades in de blender en maak je zijn eigen potje!quote:Op maandag 13 december 2004 15:52 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is vandaag 5 maanden
En sinds gisteren is ook z'n 2e tandje door
Ik snap alleen niet waarom ze voor kids van zijn leeftijd geen gegrilde spare ribs, kip of karbonades in potjes hebben, altijd maar die verwijfde potjes met bruine bonen, bloemkool, spercieboontjes en worteltjes - geen wonder dat ze dan meer op ma dan op pa lijken
O, en Glenn kan al, met behulp van een tafel oid waarop ie met z'n handjes rust voor de stabiliteit, zelfstandig 'los' staan, voor een seconde of 30, 40.
Meneer is snel daarmee. Omrollen doet ie nog niet (logisch, hij vindt op z'n buik liggen niet zo leuk)
ik ik zit momenteel voor me werk op aruba en heb vandaag vrij en ben aan het chatten met vrienden en me vriendin en neem af en toe een duikquote:
Ga dan een dag bakken in de zon zonder zonnebrand, alsjeblieft.quote:Op maandag 13 december 2004 16:13 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
ik ik zit momenteel voor me werk op aruba en heb vandaag vrij en ben aan het chatten met vrienden en me vriendin en neem af en toe een duik
jah bijv of digger is een k*n*erhond ole olequote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nuttige dingen.
Hmmmm
Zoals een spreekkoor bedoel je?
"gangsta-mario's moeder is de hoer van molenaarsgraaf" bijvoorbeeld?
Ik vermaak me primaquote:Op maandag 13 december 2004 16:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zeg, houden we het hier gezellig?
quote:Op maandag 13 december 2004 16:16 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
jah bijv of digger is een kiene hond ole ole
Haha moet jij zeggen heb al meer van de wereld gezien dan jij ooit zal doenquote:Op maandag 13 december 2004 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff get a life man, gewoon op Aruba achter een beeldscherm zitten
shit hij heeft vrienden EN werk ....dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 13 december 2004 16:13 schreef gangsta-mario het volgende:
ik ik zit momenteel voor me werk op aruba en heb vandaag vrij en ben aan het chatten met vrienden en me vriendin en neem af en toe een duik
kick man ik ben laat ook in arubaa geweesd waar zit je echt vet kicke daar!quote:Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Haha moet jij zeggen heb al meer van de wereld gezien dan jij ooit zal doen
jah en ik zit lekker met een biertje een x een daagje achter me laptop![]()
Laat me raden: het woord Aruba deed het 'm?quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat me raden: het woord Aruba deed het 'm?
ik snap deze zin nietquote:Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef gangsta-mario het volgende:
een biertje een x een daagje achter me laptop![]()
Zal het ff uileggenquote:Op maandag 13 december 2004 16:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik snap deze zin niet
komt waarschijnlijk omdat ik niet zoveel van de wereld heb gezien![]()
Haha, je kent ons allemaal al blijkbaar, je weet immers al precies wie wat heeft bereiktquote:Op maandag 13 december 2004 16:26 schreef gangsta-mario het volgende:
Snap dat sommige mensen jaloers zijn maar als je niet heel de dag met je kop achter da scherm zit bereik je wel wat meer in het leven.
En dat uit jouw mond, maar veel plezier nog op Aruba en wat doe je trouwens nog op om half 12 s avonds?quote:Op maandag 13 december 2004 16:26 schreef gangsta-mario het volgende:
Snap dat sommige mensen jaloers zijn maar als je niet heel de dag met je kop achter da scherm zit bereik je wel wat meer in het leven.
Sja en daar ga je de fout in, ik ben nl. een Kut Hageneesquote:Op maandag 13 december 2004 16:16 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
jah bijv of digger is een k*n*erhond ole ole
quote:Op maandag 13 december 2004 16:29 schreef pfaf het volgende:
En dat als pubertje! Onze gangstah is de stoerste puistekop van Aruba.
aah jah en wat ben jij kinderachtig zegquote:Op maandag 13 december 2004 16:29 schreef pfaf het volgende:
En dat als pubertje! Onze gangstah is de stoerste puistekop van Aruba.
Pssstt.quote:Op maandag 13 december 2004 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond, maar veel plezier nog op Aruba en wat doe je trouwens nog op om half 12 s avonds?
In de ZON zittenquote:Op maandag 13 december 2004 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond, maar veel plezier nog op Aruba en wat doe je trouwens nog op om half 12 s avonds?
heeee....ik snap het !quote:Op maandag 13 december 2004 16:28 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Zal het ff uileggen
Ik zit op aruba voor me werk. En heb vandaag een xtra vrije dag en zit wat met vrienden te msne enzo heb al zo vaak heel de dag op t strand gelegen dus nu zit ik lekker in het zonnetje te internetten met een biertje erbij.
uuuhhh....'s-middagsquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/638488/10/30#23944389]maandag 13 december 2004 wat doe je trouwens nog op om half 12 s avonds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |