als je niet zoveel dorst hebt kan dat jaquote:Op maandag 13 december 2004 02:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wel,alleen een 10tal minuten eerder weer vertrokken,scheelt toch weer een bacootje
Anders had ik het begin gemist,vandaarquote:Op maandag 13 december 2004 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je niet zoveel dorst hebt kan dat ja
quote:Op maandag 13 december 2004 02:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Anders had ik het begin gemist,vandaar
Op de terugweg door een vergissing van het personeel van de Eurostar in de 1e klas beland ipv 2e.
Dus met gratis drinken,champagne,en eten.
Zo'n ticket kost anders voor een enkeltje 265 Euro
Nou...niet helemaal.quote:Op maandag 13 december 2004 02:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is gaaf, zo'n vergissing wil k ook wel meemaken. werd je perongeluk de verkeerde coupe ingestuurd ofzo?
quote:Op maandag 13 december 2004 02:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou...niet helemaal.
Een beetje fraude enzo.
Ik ben met 5 Belgen op stap geweest en 1 van die gasten zit op kantoor bij de Eurostar en die had wat in de computer aangepast![]()
k zag m op de foto bij Golfert in badquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 02:30 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat lekkel slapie doen
kwekkie dikke kus,
en degene die de kroeg open gooit, de glazen zijn nog steeds zoek
quote:Op maandag 13 december 2004 02:32 schreef Suijk het volgende:
Goedenmorgen dan maar JM.
En weltrusten voor de rest.
aanquote:Op maandag 13 december 2004 02:35 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ben ook pleite,eventjes douchen en dan
Goed weekend gehad Dylan Dog?quote:
Doe de groeten aan m'n moeder (wat ga je er doen?)quote:Op maandag 13 december 2004 08:49 schreef Suijk het volgende:
Goedenmorgen. Zo meteen naar Deventer.
Zal ik doen, ik moet voor mijn werk bij een bedrijf op bezoek, aan de Rostockstraat. Hopelijk werkt tomtom daar ook in die uithoek.quote:Op maandag 13 december 2004 08:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Doe de groeten aan m'n moeder (wat ga je er doen?)
O, maar da's niet zo moeilijk te vinden hoor, welk bedrijf ga je langs?quote:Op maandag 13 december 2004 08:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik moet voor mijn werk bij een bedrijf op bezoek, aan de Rostockstraat. Hopelijk werkt tomtom daar ook in die uithoek.
vwb voetbal duidelijk niet dus: Den Bosch had kunnen en moeten winnen, voor PSV idem dito.quote:Op maandag 13 december 2004 08:51 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Goed weekend gehad Dylan Dog?
PSV geeft een 1-3 uit handen, Fiorentina krijgt er 6 om de oren van Milan, Den Haag een puntje, De Graafschap 3, Den Bosch niks en weer niet kunnen scoren....
*zet nog 1x de oeteldonkse carnavals-cd op om DD een beetje uit de dip te halen ...quote:Op maandag 13 december 2004 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
vwb voetbal duidelijk niet dus: Den Bosch had kunnen en moeten winnen, voor PSV idem dito.
Maar persoonlijk alle sprima.
Kutfeyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |