We zijn net terug van het ENORME gemeentehuis waar we ons samen hebben ingeschrevenquote:Op maandag 13 december 2004 13:16 schreef DIGGER het volgende:
Bluezz, hoe is het in je nieuwe hok, en waar zijn de foto's?
Ja, in welke ga je nu peuteren?quote:
Waar heb jij nou weer last van?quote:Op maandag 13 december 2004 16:06 schreef gangsta-mario het volgende:
Bla Bla Bla jah dan moet jij maar is met je vierkante harses acht da scherm vandaan komen en een normaal leven gaan lijde nerd
Gemeentehuis van Bloemendaal is geweldig inderdaadquote:Op maandag 13 december 2004 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zijn net terug van het ENORME gemeentehuis waar we ons samen hebben ingeschreven
[afbeelding]
Maar 4 loketjes en een enorme hal, je auto kan je gewoon voor de deur parkeren, geen bewaking en geen nummertjes trekken![]()
* Bluezz kreeg een ware cultshock
Vannacht hebben we wat sfeerfoto's geschoten, ik zet ze vanavond wel ff online, ik ga aan de volgende doos beginnen
Oh.. pakken jullie allemaal maar een biertje van me
Da_Sandman zo te zienquote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:06 schreef gangsta-mario het volgende:
Bla Bla Bla jah dan moet jij maar is met je vierkante harses acht da scherm vandaan komen en een normaal leven gaan lijde nerd
Nuttige dingen.quote:Op maandag 13 december 2004 15:57 schreef gangsta-mario het volgende:
wat lul jij allemaal over een kloon joh ga is ff nuttige dingen verzinnen
hey wel een beetje normaal tegen zanmannetje he...quote:Op maandag 13 december 2004 16:06 schreef gangsta-mario het volgende:
Bla Bla Bla jah dan moet jij maar is met je vierkante harses van achter dat scherm vandaan komen en een normaal leven gaan lijden nerd
Altijd leuk om te horen. En anders gooi je kip en karbonades in de blender en maak je zijn eigen potje!quote:Op maandag 13 december 2004 15:52 schreef DIGGER het volgende:
Glenn is vandaag 5 maanden
En sinds gisteren is ook z'n 2e tandje door
Ik snap alleen niet waarom ze voor kids van zijn leeftijd geen gegrilde spare ribs, kip of karbonades in potjes hebben, altijd maar die verwijfde potjes met bruine bonen, bloemkool, spercieboontjes en worteltjes - geen wonder dat ze dan meer op ma dan op pa lijken
O, en Glenn kan al, met behulp van een tafel oid waarop ie met z'n handjes rust voor de stabiliteit, zelfstandig 'los' staan, voor een seconde of 30, 40.
Meneer is snel daarmee. Omrollen doet ie nog niet (logisch, hij vindt op z'n buik liggen niet zo leuk)
ik ik zit momenteel voor me werk op aruba en heb vandaag vrij en ben aan het chatten met vrienden en me vriendin en neem af en toe een duikquote:
Ga dan een dag bakken in de zon zonder zonnebrand, alsjeblieft.quote:Op maandag 13 december 2004 16:13 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
ik ik zit momenteel voor me werk op aruba en heb vandaag vrij en ben aan het chatten met vrienden en me vriendin en neem af en toe een duik
jah bijv of digger is een k*n*erhond ole olequote:Op maandag 13 december 2004 16:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nuttige dingen.
Hmmmm
Zoals een spreekkoor bedoel je?
"gangsta-mario's moeder is de hoer van molenaarsgraaf" bijvoorbeeld?
Ik vermaak me primaquote:Op maandag 13 december 2004 16:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zeg, houden we het hier gezellig?
quote:Op maandag 13 december 2004 16:16 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
jah bijv of digger is een kiene hond ole ole
Haha moet jij zeggen heb al meer van de wereld gezien dan jij ooit zal doenquote:Op maandag 13 december 2004 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff get a life man, gewoon op Aruba achter een beeldscherm zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |