shit hij heeft vrienden EN werk ....dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 13 december 2004 16:13 schreef gangsta-mario het volgende:
ik ik zit momenteel voor me werk op aruba en heb vandaag vrij en ben aan het chatten met vrienden en me vriendin en neem af en toe een duik
kick man ik ben laat ook in arubaa geweesd waar zit je echt vet kicke daar!quote:Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Haha moet jij zeggen heb al meer van de wereld gezien dan jij ooit zal doen
jah en ik zit lekker met een biertje een x een daagje achter me laptop![]()
Laat me raden: het woord Aruba deed het 'm?quote:
quote:Op maandag 13 december 2004 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laat me raden: het woord Aruba deed het 'm?
ik snap deze zin nietquote:Op maandag 13 december 2004 16:18 schreef gangsta-mario het volgende:
een biertje een x een daagje achter me laptop![]()
Zal het ff uileggenquote:Op maandag 13 december 2004 16:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik snap deze zin niet
komt waarschijnlijk omdat ik niet zoveel van de wereld heb gezien![]()
Haha, je kent ons allemaal al blijkbaar, je weet immers al precies wie wat heeft bereiktquote:Op maandag 13 december 2004 16:26 schreef gangsta-mario het volgende:
Snap dat sommige mensen jaloers zijn maar als je niet heel de dag met je kop achter da scherm zit bereik je wel wat meer in het leven.
En dat uit jouw mond, maar veel plezier nog op Aruba en wat doe je trouwens nog op om half 12 s avonds?quote:Op maandag 13 december 2004 16:26 schreef gangsta-mario het volgende:
Snap dat sommige mensen jaloers zijn maar als je niet heel de dag met je kop achter da scherm zit bereik je wel wat meer in het leven.
Sja en daar ga je de fout in, ik ben nl. een Kut Hageneesquote:Op maandag 13 december 2004 16:16 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
jah bijv of digger is een k*n*erhond ole ole
quote:Op maandag 13 december 2004 16:29 schreef pfaf het volgende:
En dat als pubertje! Onze gangstah is de stoerste puistekop van Aruba.
aah jah en wat ben jij kinderachtig zegquote:Op maandag 13 december 2004 16:29 schreef pfaf het volgende:
En dat als pubertje! Onze gangstah is de stoerste puistekop van Aruba.
Pssstt.quote:Op maandag 13 december 2004 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond, maar veel plezier nog op Aruba en wat doe je trouwens nog op om half 12 s avonds?
In de ZON zittenquote:Op maandag 13 december 2004 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond, maar veel plezier nog op Aruba en wat doe je trouwens nog op om half 12 s avonds?
heeee....ik snap het !quote:Op maandag 13 december 2004 16:28 schreef gangsta-mario het volgende:
[..]
Zal het ff uileggen
Ik zit op aruba voor me werk. En heb vandaag een xtra vrije dag en zit wat met vrienden te msne enzo heb al zo vaak heel de dag op t strand gelegen dus nu zit ik lekker in het zonnetje te internetten met een biertje erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |