nog 1-tje dan en dan gaan we echt naar bedquote:
en dat noemt zich bikkelquote:Op zondag 12 december 2004 02:52 schreef Vom het volgende:
Ik ga maar eens slapen
benwe echtt kgaopot
Trusenten Gools
Slaap zacht Vom!quote:Op zondag 12 december 2004 02:52 schreef Vom het volgende:
Ik ga maar eens slapen
benwe echtt kgaopot
Trusenten Gools
quote:Op zondag 12 december 2004 02:59 schreef Bjoro het volgende:
Hoe heet dat liedje...."ode aan Bjoro" ??
Naja dat nou ook weer nie... Maar als je er dan toch bent.. moet je wel goed staan hequote:Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef rubbereend het volgende:
Je lijkt wel een echt fan bloemetje
quote:Op zondag 12 december 2004 03:03 schreef rubbereend het volgende:
Je lijkt wel een echt fan bloemetjeradio maar aangezet........ kijken of daar wat is
nouja, vooraan is meestal wel ver van de bar af.quote:Op zondag 12 december 2004 03:05 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naja dat nou ook weer nie... Maar als je er dan toch bent.. moet je wel goed staan he
maar waarschijnlijk heeft ze een loopjongenquote:Op zondag 12 december 2004 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, vooraan is meestal wel ver van de bar af.
nee hoor.. vlak bij...quote:Op zondag 12 december 2004 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja, vooraan is meestal wel ver van de bar af.
quote:Op zondag 12 december 2004 03:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk heeft ze een loopjongen
Je komt in de buurt,denk ikquote:Op zondag 12 december 2004 03:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]"ga eens wat te drinken halen, dan krijg je een kusje." zoiets?
Nee geen mannen mee.. met drie dames..quote:Op zondag 12 december 2004 03:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]"ga eens wat te drinken halen, dan krijg je een kusje." zoiets?
quote:Op zondag 12 december 2004 03:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee geen mannen mee.. met drie dames..
vergelijkbaar met wat ik heb?quote:Op zondag 12 december 2004 03:10 schreef rubbereend het volgende:
3FM is echt cool, niemand hier die er waarschijnlijk iets aan vind, maar tis heerlijk vaag
de volgende keer ga ik dus met jullie meequote:Op zondag 12 december 2004 03:09 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nee geen mannen mee.. met drie dames..
dus met 4 vrouwen op stap en niemand vrijgezel?quote:Op zondag 12 december 2004 03:12 schreef Blumchen het volgende:
nee dat niet... Maar op dat moment wel hoor
[sub] hij heeft zo een lekker kontje{/sub]
heel veel plezier morgen.quote:Op zondag 12 december 2004 03:14 schreef DutchGooner het volgende:
Ja lieve kijkbuiskindertjes,er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen.
quote:Op zondag 12 december 2004 03:13 schreef Blumchen het volgende:
3 vrouwen... en daar wel vrijgezelt was top!
k acht de kans groot jaquote:Op zondag 12 december 2004 03:15 schreef DutchGooner het volgende:
owja rubberduck,tomorrow same place sime time?
Naja als vrijgezel.. Als drie dames die naar Clouseau gaanquote:Op zondag 12 december 2004 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
normaal gesproklen dus een vriend maar nu als vrijgezel op stap?
hitsig dusquote:Op zondag 12 december 2004 03:18 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naja als vrijgezel.. Als drie dames die naar Clouseau gaan
quote:
quote:
Hijquote:Op zondag 12 december 2004 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en heeft hij je ook netjes naar huis gebracht?
oke, eerdere posts verkeerd begrepen, tis ook niet makkeljik met bier op. Jezelf thuisbrengen is niets mis mee, vooral niet op de fietsquote:Op zondag 12 december 2004 03:23 schreef Blumchen het volgende:
[..]
HijWe zijn nog ff t cafe in geweest.. en toen was ik ineens bob... dus ik heb mezelf thuis gebracht
yep!quote:Op zondag 12 december 2004 03:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar jij zal wel met de auto gegaan zijn
relaxed, zo warm was t buiten nou ook weer nietquote:
nee idd...quote:Op zondag 12 december 2004 03:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
relaxed, zo warm was t buiten nou ook weer niet
weltrusten, en sweet dreamsquote:Op zondag 12 december 2004 03:30 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nee idd...
* Blumchen kruipt in bed...![]()
dag eendje
doei?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |