Gewoon doen. Nu kun je het nog.quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Seborik het volgende:
Zodiakk wil graag de eerste zijn, Furby. Mag ik je post deleten en zet je hem dan zo opnieuw?
Nog zo'n jaren 80 The Cure-bejaarde die denkt dat ze de Fields of The Nephilim kunnen evenaren.quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef kamagurka het volgende:
Naja, veel verstand van muziek had je ook niet.. maar je was wel een geschikte mod!
Die knappe kerel waar jij zo heerlijk eieren met spek voor hebt gebakken.quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie?
Dat mens dat in de nevelen van ringo starr's verschroeide bakkebaard is blijven hangen http://forum.fok.nl/user/history/1986quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie?
Ik ben het niet, maar ik hoop dat we in ieder geval een geschikte opvolger krijgen.quote:Krijgen we nu jane of zander ofzo weer als mod?
Nog zo'n, nog zo'n.... ik ben DE cure-bejaarde hier op het forum!!!quote:Op zondag 12 december 2004 01:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nog zo'n jaren 80 The Cure-bejaarde die denkt dat ze de Fields of The Nephilim kunnen evenaren.
Is dat zo'n eeehhhhh, moslim dingquote:Op zondag 12 december 2004 01:39 schreef kamagurka het volgende:
The fields of mercy division mogen echt de roadie van the cure nog geen hand geven
Daar gaat nog over worden overlegd.quote:Op zondag 12 december 2004 01:42 schreef Zanderrr het volgende:
Wanneer wordt de naam van de nieuwe Muziekpaus bekend gemaakt? Of is er nog een sollicitatieronde oid?
Beter dan kryptonichten die niet kunnen kiezen tussen cowboy zijn of kerels in zwarte jurken.quote:Op zondag 12 december 2004 01:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
The Cure wel, die dragen lippenstift.
Moet dat hier? Open een topic ofzo.quote:
Is dat hier op zijn plaats? Nee. Period.quote:Op zondag 12 december 2004 01:55 schreef Furby het volgende:
Mwoaa, niet zozeer tegen je maar meer over je.
Jaaahh!!!quote:Op zondag 12 december 2004 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Voor een frisse wind in Muziek pleit ik voor een totaal ander persoon dan de metalmod. Een fan van Marianne Weber of zo.![]()
Dat wilde ik ook zeggen..quote:Op zondag 12 december 2004 01:35 schreef onlogisch het volgende:
mja.... ik kwam hier bijna nooit.... (alleen om een nr. te zoeken) maar veel succes met je nieuwe bezigheden...
Kijk eens in de spiegel, roadkill.quote:
Jij bent echt naadje, nachtmodquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:43 schreef Stuart het volgende:
Ook ik vind het jammer dat je stopt als mod Seborik![]()
Hey! Geen grappen over Ringo!quote:Op zondag 12 december 2004 01:36 schreef kamagurka het volgende:
Dat mens dat in de nevelen van ringo starr's verschroeide bakkebaard is blijven hangen http://forum.fok.nl/user/history/1986
Neem een kop koffie, haal je hoofd uit de reet van wijlen john lennon en bekijk de wereld door een kritische brilquote:
Extra John Zorn cd's bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 december 2004 11:31 schreef Tijn het volgende:
Je was erg geschikt, sebbo!
Ik hoop dat je de leegte die nu ontstaat met iets anders kunt opvullen
Ik stel voor dat meer dan oppervlakkige kennis van Fields of the Nephilim tot een bijzondere aanbeveling strekt.quote:Op zondag 12 december 2004 14:34 schreef pfaf het volgende:
Aj, jammer. Toch één van de betere mods.
Benieuwd wie de scepter over zal nemen...
En weet je wat het leukste is??quote:Op zondag 12 december 2004 17:14 schreef Furby het volgende:
Is dit eigengeil topic nog openHij gaat op zwart en na een maand 2 weken toch aanwezig te blijven maar geen rechten te hebben begint ie weer bij Yvonne te zeuren dat hij wel weer wil modden. Zie je van verre al aankomen.
Je weet niet waar je over praat. Misschien is dat maar goed ook.quote:Op zondag 12 december 2004 17:14 schreef Furby het volgende:
Is dit eigengeil topic nog openHij gaat op zwart en na een maand 2 weken toch aanwezig te blijven maar geen rechten te hebben begint ie weer bij Yvonne te zeuren dat hij wel weer wil modden. Zie je van verre al aankomen.
maar... maar... het publiek is juist niet weg!quote:Op zondag 12 december 2004 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
Where's the lights, turn 'em on again
One more night to believe and then
Another note for my requiem
A memory to carry on
The story's over when the crowds have gone
Rob Zorn-fan meldt zichquote:Op zondag 12 december 2004 20:36 schreef Anton het volgende:
En zorg je ervoor dat je opvolger tenminste Zorn-fan is?
quote:De studie van de mensheid, die heeft mij nog nooit verveeld
Vandaar ook dat ik weet dat die in tweeen in verdeeld
De ene helft is vrouw, de andere is man
Het schijnt nu eenmaal zo te zijn dat dat niet anders kan
Toch is het mijn ervaring en het spreekt voor mij vanzelf
Dat de ene helft beter is dan de andere helft
Want jongens zijn baldadig, jongens maken veel lawaai
Zij doen wel interessant maar ondertussen zijn ze saai
Jongens moeten flink zijn maar ze maken zich te druk
Jongens zoeken ruzie en ze maken dingen stuk
Misschien past hier begrip maar absoluut geen sympathie
Neem me dus niet kwalijk dat ik meer in meisjes zie
Want meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Meisjes zijn gezellig en spontaan en creatief
Met meisjes kun je lachen, van meisjes word ik blij
Ik ken wel duizend meisjes en daar zijn geen slechte bij
Meisjes zijn attent en amusant en attractief
Meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief
Knul? Ben verdomme een jaar ouder dan jij!quote:Op zondag 12 december 2004 20:58 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, werd tijd ook, you bastard!
Succes met de rest, knul.![]()
Jaja wacht maar, vanaf volgend jaar alleen nog maar in het FB forumquote:Op maandag 13 december 2004 14:55 schreef Seborik het volgende:
Uiteraard. Ik ga vooral door met het aanprijzen van John Zorn en de Fields of The Nephilim.
Je bent de Berry van Aerle van Fok.quote:
Oh, werkt het zo?quote:Op zondag 12 december 2004 21:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Knul? Ben verdomme een jaar ouder dan jij!
quote:Op maandag 13 december 2004 23:12 schreef Seborik het volgende:
Over slechte voetballers lullen doe je maar met methodmich, Tong.
De muziek komt naar je toe deze zomer.quote:Op maandag 13 december 2004 23:41 schreef REFUSED het volgende:
nu heb ik geen reden meer om naar Muziek te komen
Niet eens meer de metal releases als Iron Maiden? Dat gaat idd de verkeerde kant op zeg!quote:Op maandag 13 december 2004 20:05 schreef Seborik het volgende:
Ach welnee, ik zet gewoon elke maand een medje voor de nieuwste tzadik-releases.
Wat is Fok! zonder sebbometalmod?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:39 schreef Seborik het volgende:
Nou, jullie maken er wel een drama van hoor.
Dat is als Spock zonder Logica natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat is Fok! zonder sebbometalmod?.
Is dit een verkapte sollicitatie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:33 schreef Z het volgende:
En ik wil nu wel eens een indie-mod!
Op een of andere manier verbaast het me nietquote:Op zondag 12 december 2004 01:18 schreef Seborik het volgende:
Beste users,
Wellicht kom het wat rauw op jullie dak, of is dit hetgeen waar jullie al bijna drie jaar op hopen, maar per 1 januari stop ik dan echt met het modden van het muziekforum. Het is niet echt een makkelijke beslissing geweest, want muziek is na zoveel tijd toch wel een beetje met mij verbonden. Uiteindelijk heb ik de knoop dan toch doorgehakt.
Bijna drie jaar heb ik muziek gemod en heb daar heel veel plezier in gehad. Dat plezier is er nog steeds, maar wel in een wat mindere mate. Dit heeft er vooral te maken, dat ik er voor mezelf weinig meer van kan leren. Tijd voor een nieuwe uitdaging dus. Jullie verdienen iemand die met hernieuwde energie er tegenaan kan, het forum nog beter kan maken en misschien met nieuwe ideeën kan komen om het voor iedereen vooral leuker kan maken.
Een moderator is niets zonder mensen die achter zijn beslissingen staan en gelukkig heb ik altijd veel steun vanuit het forum mogen verwachten. Ook bij minder populaire beslissingen. De herinneringen aan het muziekforum zijn dan ook louter goede. Ik hoop dat jullie het ook zo hebben ervaren.
Auw...mijn sla-hele-chiliquote:
Nou ja, je mailde op het verkeerde moment, want ik kon nog niets zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:18 schreef mvt het volgende:
ik geloof niet meer in de mail
Maar jammer dat je vertrekt als mod, de rest stond al in de mail
zal wel weereens niet zo zijnquote:Op woensdag 15 december 2004 13:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nou ja, je mailde op het verkeerde moment, want ik kon nog niets zeggen.
Even helpen herinneren wat het andere was.quote:Op woensdag 15 december 2004 14:34 schreef mvt het volgende:
[..]
zal wel weereens niet zo zijn
En dat andere, mag je dat al vertellen?
Wat er opeens stond ipv je normale taje + kleurtjequote:Op woensdag 15 december 2004 14:55 schreef Seborik het volgende:
[..]
Even helpen herinneren wat het andere was.
quote:Op donderdag 16 december 2004 21:41 schreef Seborik het volgende:
Natuurlijk blijf ik.
Er komen in ieder geval geen sollicitaties voor muziekmod. Inmiddels zijn er een aantal mensen benaderd. Op zich is het al bijna helemaal rond (deels dan), nog even geduld dus. Het gaat jullie vast bevallen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 22:09 schreef Seborik het volgende:
Ja, voortaan krijgen mensen geen ban, maar een bliksemschicht in hun hol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |