Gewoon doen. Nu kun je het nog.quote:Op zondag 12 december 2004 01:21 schreef Seborik het volgende:
Zodiakk wil graag de eerste zijn, Furby. Mag ik je post deleten en zet je hem dan zo opnieuw?
Nog zo'n jaren 80 The Cure-bejaarde die denkt dat ze de Fields of The Nephilim kunnen evenaren.quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef kamagurka het volgende:
Naja, veel verstand van muziek had je ook niet.. maar je was wel een geschikte mod!
Die knappe kerel waar jij zo heerlijk eieren met spek voor hebt gebakken.quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie?
Dat mens dat in de nevelen van ringo starr's verschroeide bakkebaard is blijven hangen http://forum.fok.nl/user/history/1986quote:Op zondag 12 december 2004 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wie?
Ik ben het niet, maar ik hoop dat we in ieder geval een geschikte opvolger krijgen.quote:Krijgen we nu jane of zander ofzo weer als mod?
Nog zo'n, nog zo'n.... ik ben DE cure-bejaarde hier op het forum!!!quote:Op zondag 12 december 2004 01:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nog zo'n jaren 80 The Cure-bejaarde die denkt dat ze de Fields of The Nephilim kunnen evenaren.
Is dat zo'n eeehhhhh, moslim dingquote:Op zondag 12 december 2004 01:39 schreef kamagurka het volgende:
The fields of mercy division mogen echt de roadie van the cure nog geen hand geven
Daar gaat nog over worden overlegd.quote:Op zondag 12 december 2004 01:42 schreef Zanderrr het volgende:
Wanneer wordt de naam van de nieuwe Muziekpaus bekend gemaakt? Of is er nog een sollicitatieronde oid?
Beter dan kryptonichten die niet kunnen kiezen tussen cowboy zijn of kerels in zwarte jurken.quote:Op zondag 12 december 2004 01:44 schreef Seborik het volgende:
[..]
The Cure wel, die dragen lippenstift.
Moet dat hier? Open een topic ofzo.quote:
Is dat hier op zijn plaats? Nee. Period.quote:Op zondag 12 december 2004 01:55 schreef Furby het volgende:
Mwoaa, niet zozeer tegen je maar meer over je.
Jaaahh!!!quote:Op zondag 12 december 2004 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Voor een frisse wind in Muziek pleit ik voor een totaal ander persoon dan de metalmod. Een fan van Marianne Weber of zo.![]()
Dat wilde ik ook zeggen..quote:Op zondag 12 december 2004 01:35 schreef onlogisch het volgende:
mja.... ik kwam hier bijna nooit.... (alleen om een nr. te zoeken) maar veel succes met je nieuwe bezigheden...
Kijk eens in de spiegel, roadkill.quote:
Jij bent echt naadje, nachtmodquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:43 schreef Stuart het volgende:
Ook ik vind het jammer dat je stopt als mod Seborik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |