quote:Op maandag 13 december 2004 23:12 schreef Seborik het volgende:
Over slechte voetballers lullen doe je maar met methodmich, Tong.
De muziek komt naar je toe deze zomer.quote:Op maandag 13 december 2004 23:41 schreef REFUSED het volgende:
nu heb ik geen reden meer om naar Muziek te komen
Niet eens meer de metal releases als Iron Maiden? Dat gaat idd de verkeerde kant op zeg!quote:Op maandag 13 december 2004 20:05 schreef Seborik het volgende:
Ach welnee, ik zet gewoon elke maand een medje voor de nieuwste tzadik-releases.
Wat is Fok! zonder sebbometalmod? .quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:39 schreef Seborik het volgende:
Nou, jullie maken er wel een drama van hoor.
Dat is als Spock zonder Logica natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat is Fok! zonder sebbometalmod? .
Is dit een verkapte sollicitatie?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:33 schreef Z het volgende:
En ik wil nu wel eens een indie-mod!
Op een of andere manier verbaast het me nietquote:Op zondag 12 december 2004 01:18 schreef Seborik het volgende:
Beste users,
Wellicht kom het wat rauw op jullie dak, of is dit hetgeen waar jullie al bijna drie jaar op hopen, maar per 1 januari stop ik dan echt met het modden van het muziekforum. Het is niet echt een makkelijke beslissing geweest, want muziek is na zoveel tijd toch wel een beetje met mij verbonden. Uiteindelijk heb ik de knoop dan toch doorgehakt.
Bijna drie jaar heb ik muziek gemod en heb daar heel veel plezier in gehad. Dat plezier is er nog steeds, maar wel in een wat mindere mate. Dit heeft er vooral te maken, dat ik er voor mezelf weinig meer van kan leren. Tijd voor een nieuwe uitdaging dus. Jullie verdienen iemand die met hernieuwde energie er tegenaan kan, het forum nog beter kan maken en misschien met nieuwe ideeën kan komen om het voor iedereen vooral leuker kan maken.
Een moderator is niets zonder mensen die achter zijn beslissingen staan en gelukkig heb ik altijd veel steun vanuit het forum mogen verwachten. Ook bij minder populaire beslissingen. De herinneringen aan het muziekforum zijn dan ook louter goede. Ik hoop dat jullie het ook zo hebben ervaren.
Auw...mijn sla-hele-chiliquote:
Nou ja, je mailde op het verkeerde moment, want ik kon nog niets zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:18 schreef mvt het volgende:
ik geloof niet meer in de mail
Maar jammer dat je vertrekt als mod, de rest stond al in de mail
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |