waarom zou je dat doen ?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:39 schreef Fugie het volgende:
ik zit dat topic van die evo te openen op me foon, duurt alleen best lang met die pic
Niet waarquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:38 schreef sdk het volgende:
fipo
quote:
Ik had geen zin om er één te maken...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En als er nu weer iemand gaat zeuren dat het een vrachtwagentopic is: ik heb eerst 10 minuten gewacht of iemand anders een SC zou openen
vrachtwagen topicquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En als er nu weer iemand gaat zeuren dat het een vrachtwagentopic is: ik heb eerst 10 minuten gewacht of iemand anders een SC zou openen
Benno is overleden, dan kunnen tie trucks ook wel wegquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij past wel mooi in de lijn van Bernhard deze truck
Welnee man, mooie klassiekers. Menig transportbedirjf is zn carriere met een Jimmy begonnenquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Benno is overleden, dan kunnen tie trucks ook wel weg
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Benno is overleden, dan kunnen tie trucks ook wel weg
Menig lid van Fok! heeft geen transportbedrijf, en friesland, tjsjah, frieslandquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welnee man, mooie klassiekers. Menig transportbedirjf is zn carriere met een Jimmy begonnenEen bedrijf in Friesland gebruikt deze trucks nog steeds, ook al zijn ze 60 jaar oud!
![]()
en dan zeggen ze in Friesland dat ze modern zijnquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welnee man, mooie klassiekers. Menig transportbedirjf is zn carriere met een Jimmy begonnenEen bedrijf in Friesland gebruikt deze trucks nog steeds, ook al zijn ze 60 jaar oud!
![]()
De mensen die dat zeggen liegen... We lopen 10 tot 20 jaar achter.... Gelukkigquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dan zeggen ze in Friesland dat ze modern zijn
Het trieste van alles is nog dat jij er trots op bent.quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De mensen die dat zeggen liegen... We lopen 10 tot 20 jaar achter.... GelukkigKunnen we ons alvast voorbereiden op de morden op Pim en Theo...
quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het trieste van alles is nog dat jij er trots op bent.
totaal kansloos is dit zeg. Eng he vernieuwieng in leven.
Eng he verranderingen. Echt wat dat betreft gaat het leven je totaal voorbij.
Echt ik vind mensen niet snel kansloos maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Download zo'n trailer plz, zo'n wijf bonken en tegelijk de hele tijd de hitler groet brengenquote:
En je oom is kaal zeker? En je tante negerinquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:10 schreef ijsmeis het volgende:
Oké, ik opende die link terwijl me oom en tante achter mij zaten
Mijn oom is inderdaad wel kaalquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:11 schreef D-Devil het volgende:
[..]
En je oom is kaal zeker? En je tante negerin.
.
Zegt een opelrijderquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:48 schreef Fugie het volgende:
GORE JOSTIVRACHTWAGEN TERINGDINGEN OPTIEFEN ERMEE!!!!! STELLETJE IDIOTE BROODJE GEHAKTBAL VRETERS DIE CHAUFFEURS, 'T ZIJN ZELF GODDOMME ALLEMAAL GEHAKTBALLEN.
ben eten
quote:
Die quote uit je sig, die is toch niet toevallig van JC??quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:44 schreef Hugster het volgende:
terug van de maaltijd, maar damn wat is die pr0n site fout
zover ik weet nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die quote uit je sig, die is toch niet toevallig van JC??
Had wel van hem kunnen zijnquote:
Ohjaquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
dan had er nog wel Flappy voor gestaan
check Thermo gaan
OMGquote:Op zaterdag 11 december 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
check Thermo gaan
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
check Thermo gaan
Hij is oud, maar meesterlijkquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
check Thermo gaan
Nooit geweten dat jij joods wasquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
TERING wat is een tafel in de bijenwas zetten toch een jodenbaan![]()
* Xtreem mompelt een hele flauwe opmerking over voetbal, wisselen, en gaan douchenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:17 schreef Youp het volgende:
het '02 Tii sprookje is met een boom tot einde gekomen een uurtje geleden............
het '02 Tii sprookje is met een boom tot einde gekomen een uurtje geleden............
letterlijk.. ik vandaag fijn er aan gewerkt beetje winterklaar gemaakt en kleppen gesteld.. n dik uur geleden een stukje gaan rijden.. en natuurlijk was de weg nat en natuurlijk was er vrieskou en natuurlijk gleed hij weg en natuurlijk raakte in ik een slip en natuurlijk roste ik over een stoeprand de zachte berm in en natuurlijk was het toen nog niet klaar.. nee eerst nog ff een boom raken.. alles in puinquote:
nee nieteensquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je was toch geen gekke dingen aan t doen he?
hele neus zit in elkaar, motorblok is opgeschoven, middenconsole is naar boven gedrukt... ik zou t echt niet weten.. ik wil m wel weer opknappen.. echter 1 nadeel... de taxateur moest nog komen om n all-risk te verzekerenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
GVD Youp, dat is zwaar kut![]()
Denk je dat het nog te repareren is? Zo'n mooie auto
Een 2002 TII Touring, is zo uniek, je bent alleen voor de geschiedenis al verplicht om em te repareren, of anders t everkopen aan iemand die dat zeker weten wel doet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:24 schreef Youp het volgende:
[..]
hele neus zit in elkaar, motorblok is opgeschoven, middenconsole is naar boven gedrukt... ik zou t echt niet weten.. ik wil m wel weer opknappen.. echter 1 nadeel... de taxateur moest nog komen om n all-risk te verzekeren![]()
dus of ik knap m op en ben totaal blut... (misschien kan ik zelfs mn crossmotor enzo er voor gaan verkopen) of ik moet m uit elkaar gaan trekken en de onderdelen los verkopen... MAAR DAT WIL IK NIET!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet t..quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een 2002 TII Touring, is zo uniek, je bent alleen voor de geschiedenis al verplicht om em te repareren, of anders t everkopen aan iemand die dat zeker weten wel doet.
wel verzekerd.. maar alleen WA.. we waren aan t wachten op de taxateur om m all-risk te kunnen verzekeren.. dan had ik gewoon nog de prijs die ik er voor betaald had voor terug gekregen..quote:
moet wel.. ik vergeef mezelf dit never nooit niet meer...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:30 schreef Fugie het volgende:
vriend van me heeft een seat cordoba 1.6 sport gekocht, wel een leuk wagentje
youp, maak je maandag even afspraak met de psycholoog, dat worden trauma's
Als je veel goede, duidelijke foto's hebt, zodat ze goed kunnen zien wat de staat was, en evt een paar getuigen. Dan heb je kans dat je nog steeds de volle prijs krijgt. Je zult dan alleen wel het nog resterende begrag voor All-risk moeten betalen, ook over de vorige periodesquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
wel verzekerd.. maar alleen WA.. we waren aan t wachten op de taxateur om m all-risk te kunnen verzekeren.. dan had ik gewoon nog de prijs die ik er voor betaald had voor terug gekregen..
maar nee natuurlijk gebeurt me dit nu al...
![]()
ja alleen was t nu spiegelglad.. hij is me wel eens eerder uitgebroken.. met droog weer en dan laat je het gas los en stuur je een beetje tegen en ga je weer rechtdoor.. alleen reed ik nu 1 rustig 2 was het spiegelglad buiten 3 reageerde hij niet op gaslos en tegensturen.. in tegendeel.. hij zwiepte de andere kant op en zo gleden we vrolijk van een 3meter brede weg af de berm in... en dat scheelde ook niks.. k had voor t zelfde geld rechtdoor gegleden of een beetje naar links dan was er niks gebeurd...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:30 schreef Thermo het volgende:
Sorry dat ik het zeg Youp.
Maar het gebeurt te vaak dat RWD bmw rond een boom of paal gekrult wordt....
helaas truequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:30 schreef Thermo het volgende:
Sorry dat ik het zeg Youp.
Maar het gebeurt te vaak dat RWD bmw rond een boom of paal gekrult wordt....
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
oke nog iets ergs
Ik ben niet eens op een 1/100ste deel van het opruimen van m,n kamer en ik heb geen zin meer
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
oke nog iets ergs
Ik ben niet eens op een 1/100ste deel van het opruimen van m,n kamer en ik heb geen zin meer
dat is ook weer waar... maarja.. was ik er maar bij dood gebleven ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:38 schreef Thermo het volgende:
Je moet niet voor niks oppassen bij glad wegdek
Gelukkig is er niemand anders betrokken geweest bij het ongeluk.
heb je een foto misch?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef Youp het volgende:
* Youp gaat achter de tv zitten, eten en bier zuipen tot ik er bij neerval ofzo...
![]()
staat bij bergingsbedrijf... foto's maak ik nog wel als ik daar langs ga... alleen denk ik dat je die niet wilt zien.. doet pijn in je hart...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb je een foto misch?
of staat ie bij een bergingsbedrijf?
die had ik al eens geplaatst in een slowchat dat ik hem wilde kopenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Youp:
http://www.vankesselporsche.com/photo1.htm
mjah banden waren een paar jaar oud maar niet versleten ofzo.. waren nog als nieuw bijna.. maar wel maar 175 breed en niet echt een optimaal profiel...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in SC maar dit is toch wel erg klote.
iig is de coureur zelf onbeschadigd.
Youp; zaten daar ouwe bandjes onder of waren ze redelijk vers?
Mijn ouwe 2000GTV zaten in 1990 banden onder uit 1976, die slipte op iedere regendruppel!
Echt zonde man
mjah als je met een voorwiel aangedreven auto glijdt is er ook niks meer aan te doen.. maarja.. de grootste geestelijke klap heeft te maken met het feit dat het wat speciaals was...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:20 schreef Alcyone het volgende:
Erg jammer van die auto. Tis geestelijk altijd een grote klap zoiets, gelukkig had hij 'm nog niet zo lang...
Klinkt misschien lullig maar ik heb al nooit een achterwielaangedreven auto willen hebben, en het idee is alleen maar versterkt.
Dat probleem heb ik ook met mijn BX 19 Digit en mijn GS X3. Super zeldzaam.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:21 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah als je met een voorwiel aangedreven auto glijdt is er ook niks meer aan te doen.. maarja.. de grootste geestelijke klap heeft te maken met het feit dat het wat speciaals was...![]()
achter t boompje stond een betonnen muur... ook dat was geen prettig gevoel geweest vrees ik..quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:29 schreef Alcyone het volgende:
Ze zouden langs alle wegen de bomen moeten vervangen door lantaarnpalen. Heb begin dit jaar een lantaarnpaal dood gereden in mijn vorige BX. Nieuwe koplamp, nieuwe bumper en richtingaanwijzer en een klein beetje trekken aan de bumperbalk. Motorkap van plastic, geen krimp.
Die bomen, dat zijn gewoon killers.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:21 schreef Youp het volgende:
[..]
letterlijk.. ik vandaag fijn er aan gewerkt beetje winterklaar gemaakt en kleppen gesteld.. n dik uur geleden een stukje gaan rijden.. en natuurlijk was de weg nat en natuurlijk was er vrieskou en natuurlijk gleed hij weg en natuurlijk raakte in ik een slip en natuurlijk roste ik over een stoeprand de zachte berm in en natuurlijk was het toen nog niet klaar.. nee eerst nog ff een boom raken.. alles in puin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik reed nieteens hard........![]()
ja Rietvaerder zei al op msn dat ik mn CR500 maar met wat tiewrapjes in elkaar moest zetten om ook naar de motomeet te komen... hadk dat maar gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwaar k-l-o-t-e zeg!
Maar wij hebben vandaag een motormeet gehad met Fokkers uit zowat heel Nederland en zelfs de Brabo's hebben niets over vrieskou gerapporteerd.
Die waren ook zeker niet vroeg thuis vanavond.![]()
tsjah met geld kom je een heel eind.. maar ik denk.. of nouja hoop.. dat t meevalt.. zijschermen zijn niet geknikt, de motorkap is niet doorgestoten maaromhoog gestoten dus geen schade aan de voorruit en deuren enzo.. de deuren sluiten nog perfect, het dak is nog recht, aan de onderkant zag ik zo snel niks opmerkelijks.. tsjah het motorblok is wel doorgestoten en de versnellingsbak ook.. maar het blok liep nog heel netjes toen ik al stil stond en toen heb ik m gewoon uit gezet..quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:57 schreef ThaFreak het volgende:
Youp zwaar klote man, hoop dat je een manier vind om het te repareren![]()
de radiateur lekte nieteensquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Weet je, als je geluk hebt is t niet meer als recht slaan, plamuren, spuiten, en nieuwe radiateur, gril, en koplampen, en t blok weer op zn plek hangen.
Nu al? De dag is net begonnenquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:54 schreef Xtreem het volgende:
Ben ik gvd 'ns een x 's nachts online, liggen al die heaumeau's te pitten
quote:
414. (418) PeuRac 11774 ( + 122 )quote:Op zondag 12 december 2004 00:39 schreef PeuRac het volgende:
ik heb geen leven
418. (419) PeuRac 11652 ( + 82 ) Vannacht
Aantal posts: 11782 (gemiddeld 20 per dag) Nu
Dat is 130 postsmaar zo'n 10 van na 12u gok ik, dus dan blijven er 120 over, dat is wel erg fout
quote:Op zondag 12 december 2004 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
414. (418) PeuRac 11774 ( + 122 )
bijna goedTering, en ik zei vlak daarvoor nog tegen MutZ dat ik niet zoveel gepost had gisteren
![]()
wel nog klein en schattig?quote:Op zondag 12 december 2004 12:27 schreef PeuRac het volgende:* PeuRac vindt MutZ niet meer zo lief vandaag
Anders wel??quote:Op zondag 12 december 2004 12:27 schreef PeuRac het volgende:* PeuRac vindt MutZ niet meer zo lief vandaag
Wie is hier nou moderator en krijgt niet betaald om hier te zijn en stelt zich wel beschikbaar onder een mum van regels om hier te komenquote:
hmmm, daar moet ik nog ff over denkenquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 12:36 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wie is hier nou moderator en krijgt niet betaald om hier te zijn en stelt zich wel beschikbaar onder een mum van regels om hier te komen.
Hoezo kansloos.
quote:Op zondag 12 december 2004 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, daar moet ik nog ff over denken
helaas... we waren nog aan t wachten op de taxatiequote:Op zondag 12 december 2004 12:37 schreef MutZ het volgende:
Youp, echt klote van je auto... Ik hoop dat hij nog all-risk verzekerd kan worden... iig dat die gemaakt kan worden...
die weg is 100% alleen was t tyfus glad daar gisteren...quote:Op zondag 12 december 2004 12:39 schreef PeuRac het volgende:
btw youp, check of de weg in orde was, misschien kun je de weg beheerder aansprakelijk stellen, dan krijg je ALLES vergoed
Ja, maar ik las dat het mss nog aan de hand van foto's kan gebeuren... Ik heb echt geen idee hoe dat werkt...quote:Op zondag 12 december 2004 12:54 schreef Youp het volgende:
[..]
helaas... we waren nog aan t wachten op de taxatie![]()
was t maar zoquote:Op zondag 12 december 2004 12:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar ik las dat het mss nog aan de hand van foto's kan gebeuren... Ik heb echt geen idee hoe dat werkt...
Maar de wegbeheerder moet ook zorgen dat de gladheid verdwijnt.quote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef Youp het volgende:
[..]
die weg is 100% alleen was t tyfus glad daar gisteren...
hoe dat dan? door er een afdak boven te plaatsen?quote:Op zondag 12 december 2004 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar de wegbeheerder moet ook zorgen dat de gladheid verdwijnt.
pagina 2 van dit topic begint de ellende...quote:Op zondag 12 december 2004 13:02 schreef Ultimora het volgende:
euh wtf happened... ? topic ergens?
maandag...quote:Op zondag 12 december 2004 13:03 schreef PeuRac het volgende:
Youp, wanneer kun je naar de berger om naar de auto te kijken?
Geen idee... Zal zo ff kijken...quote:Op zondag 12 december 2004 13:06 schreef PeuRac het volgende:
Karbo is dood?
Nu niet meerquote:
quote:
lekker schoonspoelen noemen ze datquote:Op zondag 12 december 2004 14:42 schreef MutZ het volgende:
Ben echtmisselijk...
Heb het er vandaag al 3x uitgegooid...
quote:Op zondag 12 december 2004 14:42 schreef MutZ het volgende:
Ben echtmisselijk...
Heb het er vandaag al 3x uitgegooid...
Nee, het is niet lekker... En zeker niet als het door medicijnen komt...quote:Op zondag 12 december 2004 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker schoonspoelen noemen ze dat
Voor de hoeveelste keer deze week?quote:Op zondag 12 december 2004 15:03 schreef ook_gek het volgende:
total clean out in je maag is goed
oke nu ben ik het zat ik ga m,n kamer opruimen.
Voor de hoeveelste keer??quote:Op zondag 12 december 2004 15:03 schreef ook_gek het volgende:
total clean out in je maag is goed
oke nu ben ik het zat ik ga m,n kamer opruimen.
ook jij sterkte dan..quote:Op zondag 12 december 2004 15:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, het is niet lekker... En zeker niet als het door medicijnen komt...
GMTAquote:
quote:
volgens mij heb je meer die muur gepakt dan de "boom" ?quote:Op zondag 12 december 2004 15:17 schreef Youp het volgende:
foto's van de crash in fotoreportage, Youp's 2000 Tii
ook van de auto trouwens... ik heb op het terrein van het bergingsbedrijf kunnen kijken....![]()
nee... 100% boom, de muur heb ik niet geraakt...quote:Op zondag 12 december 2004 15:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij heb je meer die muur gepakt dan de "boom" ?
stevig boompje danquote:Op zondag 12 december 2004 15:55 schreef Youp het volgende:
[..]
nee... 100% boom, de muur heb ik niet geraakt...
Of slappe autoquote:
rotte BMW danquote:Op zondag 12 december 2004 16:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
als een BMW al slap is, dan wil ik met mijn Alfa er niet tegen aan rijden![]()
![]()
daar verkijk jeje op.. al eens een crash test gezien? met zo'n dummie...quote:
80 euro ex btw voor een nieuw voorscherm ongespoten.quote:Op zondag 12 december 2004 16:06 schreef PeuRac het volgende:
Dat wil sowiezo niet, want je vindt t niet eens de moeite waard om die kleine deuk te laten repareren
Dus je auto is total loss?quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
80 euro ex btw voor een nieuw voorscherm ongespoten.
dikke lul![]()
Zo'n boom (of een lantaarnpaal) veert mee, daardoor valt de schade in verhouding mee.quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef Youp het volgende:
[..]
daar verkijk jeje op.. al eens een crash test gezien? met zo'n dummie...
die rijden met 50km/h tegen de muur op.. ALTIJD.. al eens gezien wat er van zo'n auto overblijft? als ik met 30 netto het boompje geraakt heb en dit is de schade dan is het een heel sterke auto...
Nou nou nou niet zo druk doen opeens zegquote:
Hij is nog niet zo lang hierquote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nou nou niet zo druk doen opeens zeg![]()
Was niet serieus bedoeld of zo.
PS
je bent wel de eerste die mij serieus neemt in de SC![]()
hmmz toch maar naar de psych gaan... k ben wel erg de kluts kwijt...quote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nou nou niet zo druk doen opeens zeg![]()
Was niet serieus bedoeld of zo.
PS
je bent wel de eerste die mij serieus neemt in de SC![]()
doe jij het ff voor mequote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n boom (of een lantaarnpaal) veert mee, daardoor valt de schade in verhouding mee.
@BoJo weet ikje moet gewoon een paar sloperijen afbellen
je mag met een totall loss verklaring rijden (economisch) als de auto zodanig beschadigd is dat hij technisch totall loss is dan mag je er niet meer mee rijden... als er dan politie bij komt nemen ze over het algemeen de papieren ook in...quote:
wat schuift t?quote:
je bent wel op de serieusheid toer, er zit bij mij alleen een vouw in m'n linkervoorschermquote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Youp het volgende:
[..]
je mag met een totall loss verklaring rijden (economisch) als de auto zodanig beschadigd is dat hij technisch totall loss is dan mag je er niet meer mee rijden... als er dan politie bij komt nemen ze over het algemeen de papieren ook in...
Doe t dan maar zelfquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 16:21 schreef BoJo het volgende:
Alfa 155, small body, Blue Spazzio gewoon zwart metalic , rechtervoorscherm , passagiers kant dus![]()
Dankjewel he![]()
ik kan er wel 1 regelen voor je met een deuk.quote:Op zondag 12 december 2004 16:21 schreef BoJo het volgende:
Alfa 155, small body, Blue Spazzio , rechtervoorscherm , passagiers kant dus![]()
Dankjewel he![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kan er wel 1 regelen voor je met een deuk.
quote:
Huiswerk jijquote:
oke dan koop ik een zwarte voorscherm en als het verschil te zien is betalen jullie klojos allemaal de spuitkostenquote:
ik laat dan wel m,n nichtje dat ding die kleur blauw tekenen. Ze kan heel goed tussen de lijntjes tekenen tegenwoordigquote:Op zondag 12 december 2004 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke dan koop ik een zwarte voorscherm en als het verschil te zien is betalen jullie klojos allemaal de spuitkosten![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik laat dan wel m,n nichtje dat ding die kleur blauw tekenen. Ze kan heel goed tussen de lijntjes tekenen tegenwoordig![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:47 schreef hermandeperman het volgende:net 2 uur in de tuin gewerkt
de tuinman is te lui om zelf zijn rommel op te ruimen
Van de week heeft iemand z,n auto er in gereden met 3 andere mensen er in. Dus politie en brandweer er bij duikers gaan naar de auto toe om de bestuurder te redden. De rest was op eigenkracht er al uit. Wat denk je. Stuit de brandweer op een auto met een kluis er inquote:
quote:
Dan val jij al afquote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Des te dichter bij de 0, des te strakker...
wel je zinnen afmaken eh, aan jouw hebben we ook nietsquote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Des te dichter bij de 0, des te strakker...
Ja maar mijn verhaal was een beetje oud dus ook ouwe spellingquote:Op zondag 12 december 2004 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
wel je zinnen afmaken eh, aan jouw hebben we ook niets![]()
ook_gek, ik heb meestal pech met ch
ooow oké, nee dan klopt het welquote:Op zondag 12 december 2004 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar mijn verhaal was een beetje oud dus ook ouwe spelling
ik ben mezelf niet momenteel...quote:Op zondag 12 december 2004 16:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent wel op de serieusheid toer, er zit bij mij alleen een vouw in m'n linkervoorscherm![]()
Wists ikquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 18:08 schreef MutZ het volgende:
kan het hier %@#$%@ niet eens één dag een keertje 'normaal' gaan??
quote:Op zondag 12 december 2004 18:03 schreef ook_gek het volgende:
Snoop dogg feat. pharrell - Drop it like it's hot![]()
Het gaat hier thuis ff grandioos fout...quote:
da's nooit goed...quote:Op zondag 12 december 2004 18:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het gaat hier thuis ff grandioos fout...
klote... en die koppijn heb ik ook hoor... zat een goede 12u non-stop te zuipenquote:Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef Youp het volgende:
tering man ik heb er toch wat aan overgehouden... al enjorme koppijn van gisteravond.. en een dikke bult op mn been...
Waren je banden wel een beetje in orde?quote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef Youp het volgende:
[..]
die weg is 100% alleen was t tyfus glad daar gisteren...
ik zat tegen een boom aan.. of wist je dat nog niet?quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
klote... en die koppijn heb ik ook hoor... zat een goede 12u non-stop te zuipen
ja... veel profiel enzo...quote:Op zondag 12 december 2004 18:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Waren je banden wel een beetje in orde?
quote:Op zondag 12 december 2004 18:56 schreef MutZ het volgende:
TF: http://forum.fok.nl/topic/635555/2/50#23924774
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
En altijd weer klikken er mensen...quote:
Gewoon heel simpel een post van mij die voor TF ook van belang is...quote:
dezequote:Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gewoon heel simpel een post van mij die voor TF ook van belang is...
quote:
Dat is toch algemeen bekend??quote:
he sjitquote:Op zondag 12 december 2004 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend??
Maar nee, komt in de buurt, maar toch niet helemaal...
komt voor geen meter in de buurtquote:Op zondag 12 december 2004 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend??
Maar nee, komt in de buurt, maar toch niet helemaal...
Ok ik geef je de volgende keer wel een schouder klopjequote:
Kun jij trouwens straks nog ff op IRC ofzo komen??quote:
NEEJquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kun jij trouwens straks nog ff op IRC ofzo komen??
OK FIJN! DAN NIET!quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 19:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
OK FIJN! DAN NIET!
Zoek het dan maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |