moet wel.. ik vergeef mezelf dit never nooit niet meer...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:30 schreef Fugie het volgende:
vriend van me heeft een seat cordoba 1.6 sport gekocht, wel een leuk wagentje
youp, maak je maandag even afspraak met de psycholoog, dat worden trauma's
Als je veel goede, duidelijke foto's hebt, zodat ze goed kunnen zien wat de staat was, en evt een paar getuigen. Dan heb je kans dat je nog steeds de volle prijs krijgt. Je zult dan alleen wel het nog resterende begrag voor All-risk moeten betalen, ook over de vorige periodesquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
wel verzekerd.. maar alleen WA.. we waren aan t wachten op de taxateur om m all-risk te kunnen verzekeren.. dan had ik gewoon nog de prijs die ik er voor betaald had voor terug gekregen..
maar nee natuurlijk gebeurt me dit nu al...
![]()
ja alleen was t nu spiegelglad.. hij is me wel eens eerder uitgebroken.. met droog weer en dan laat je het gas los en stuur je een beetje tegen en ga je weer rechtdoor.. alleen reed ik nu 1 rustig 2 was het spiegelglad buiten 3 reageerde hij niet op gaslos en tegensturen.. in tegendeel.. hij zwiepte de andere kant op en zo gleden we vrolijk van een 3meter brede weg af de berm in... en dat scheelde ook niks.. k had voor t zelfde geld rechtdoor gegleden of een beetje naar links dan was er niks gebeurd...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:30 schreef Thermo het volgende:
Sorry dat ik het zeg Youp.
Maar het gebeurt te vaak dat RWD bmw rond een boom of paal gekrult wordt....
helaas truequote:Op zaterdag 11 december 2004 20:30 schreef Thermo het volgende:
Sorry dat ik het zeg Youp.
Maar het gebeurt te vaak dat RWD bmw rond een boom of paal gekrult wordt....
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
oke nog iets ergs
Ik ben niet eens op een 1/100ste deel van het opruimen van m,n kamer en ik heb geen zin meer
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
oke nog iets ergs
Ik ben niet eens op een 1/100ste deel van het opruimen van m,n kamer en ik heb geen zin meer
dat is ook weer waar... maarja.. was ik er maar bij dood gebleven ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:38 schreef Thermo het volgende:
Je moet niet voor niks oppassen bij glad wegdek
Gelukkig is er niemand anders betrokken geweest bij het ongeluk.
heb je een foto misch?quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:43 schreef Youp het volgende:
* Youp gaat achter de tv zitten, eten en bier zuipen tot ik er bij neerval ofzo...
![]()
staat bij bergingsbedrijf... foto's maak ik nog wel als ik daar langs ga... alleen denk ik dat je die niet wilt zien.. doet pijn in je hart...quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
heb je een foto misch?
of staat ie bij een bergingsbedrijf?
die had ik al eens geplaatst in een slowchat dat ik hem wilde kopenquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:51 schreef PeuRac het volgende:
Youp:
http://www.vankesselporsche.com/photo1.htm
mjah banden waren een paar jaar oud maar niet versleten ofzo.. waren nog als nieuw bijna.. maar wel maar 175 breed en niet echt een optimaal profiel...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:13 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in SC maar dit is toch wel erg klote.
iig is de coureur zelf onbeschadigd.
Youp; zaten daar ouwe bandjes onder of waren ze redelijk vers?
Mijn ouwe 2000GTV zaten in 1990 banden onder uit 1976, die slipte op iedere regendruppel!
Echt zonde man
mjah als je met een voorwiel aangedreven auto glijdt is er ook niks meer aan te doen.. maarja.. de grootste geestelijke klap heeft te maken met het feit dat het wat speciaals was...quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:20 schreef Alcyone het volgende:
Erg jammer van die auto. Tis geestelijk altijd een grote klap zoiets, gelukkig had hij 'm nog niet zo lang...
Klinkt misschien lullig maar ik heb al nooit een achterwielaangedreven auto willen hebben, en het idee is alleen maar versterkt.
Dat probleem heb ik ook met mijn BX 19 Digit en mijn GS X3. Super zeldzaam.quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:21 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah als je met een voorwiel aangedreven auto glijdt is er ook niks meer aan te doen.. maarja.. de grootste geestelijke klap heeft te maken met het feit dat het wat speciaals was...![]()
achter t boompje stond een betonnen muur... ook dat was geen prettig gevoel geweest vrees ik..quote:Op zaterdag 11 december 2004 21:29 schreef Alcyone het volgende:
Ze zouden langs alle wegen de bomen moeten vervangen door lantaarnpalen. Heb begin dit jaar een lantaarnpaal dood gereden in mijn vorige BX. Nieuwe koplamp, nieuwe bumper en richtingaanwijzer en een klein beetje trekken aan de bumperbalk. Motorkap van plastic, geen krimp.
Die bomen, dat zijn gewoon killers.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 20:21 schreef Youp het volgende:
[..]
letterlijk.. ik vandaag fijn er aan gewerkt beetje winterklaar gemaakt en kleppen gesteld.. n dik uur geleden een stukje gaan rijden.. en natuurlijk was de weg nat en natuurlijk was er vrieskou en natuurlijk gleed hij weg en natuurlijk raakte in ik een slip en natuurlijk roste ik over een stoeprand de zachte berm in en natuurlijk was het toen nog niet klaar.. nee eerst nog ff een boom raken.. alles in puin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ik reed nieteens hard........![]()
ja Rietvaerder zei al op msn dat ik mn CR500 maar met wat tiewrapjes in elkaar moest zetten om ook naar de motomeet te komen... hadk dat maar gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zwaar k-l-o-t-e zeg!
Maar wij hebben vandaag een motormeet gehad met Fokkers uit zowat heel Nederland en zelfs de Brabo's hebben niets over vrieskou gerapporteerd.
Die waren ook zeker niet vroeg thuis vanavond.![]()
tsjah met geld kom je een heel eind.. maar ik denk.. of nouja hoop.. dat t meevalt.. zijschermen zijn niet geknikt, de motorkap is niet doorgestoten maaromhoog gestoten dus geen schade aan de voorruit en deuren enzo.. de deuren sluiten nog perfect, het dak is nog recht, aan de onderkant zag ik zo snel niks opmerkelijks.. tsjah het motorblok is wel doorgestoten en de versnellingsbak ook.. maar het blok liep nog heel netjes toen ik al stil stond en toen heb ik m gewoon uit gezet..quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:57 schreef ThaFreak het volgende:
Youp zwaar klote man, hoop dat je een manier vind om het te repareren![]()
de radiateur lekte nieteensquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:21 schreef PeuRac het volgende:
Weet je, als je geluk hebt is t niet meer als recht slaan, plamuren, spuiten, en nieuwe radiateur, gril, en koplampen, en t blok weer op zn plek hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |