quote:Op zondag 12 december 2004 16:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik kan er wel 1 regelen voor je met een deuk.
quote:
Huiswerk jijquote:
oke dan koop ik een zwarte voorscherm en als het verschil te zien is betalen jullie klojos allemaal de spuitkostenquote:
ik laat dan wel m,n nichtje dat ding die kleur blauw tekenen. Ze kan heel goed tussen de lijntjes tekenen tegenwoordigquote:Op zondag 12 december 2004 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
oke dan koop ik een zwarte voorscherm en als het verschil te zien is betalen jullie klojos allemaal de spuitkosten![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik laat dan wel m,n nichtje dat ding die kleur blauw tekenen. Ze kan heel goed tussen de lijntjes tekenen tegenwoordig![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 16:47 schreef hermandeperman het volgende:net 2 uur in de tuin gewerkt
de tuinman is te lui om zelf zijn rommel op te ruimen
Van de week heeft iemand z,n auto er in gereden met 3 andere mensen er in. Dus politie en brandweer er bij duikers gaan naar de auto toe om de bestuurder te redden. De rest was op eigenkracht er al uit. Wat denk je. Stuit de brandweer op een auto met een kluis er inquote:
quote:
Dan val jij al afquote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Des te dichter bij de 0, des te strakker...
wel je zinnen afmaken eh, aan jouw hebben we ook nietsquote:Op zondag 12 december 2004 17:00 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Des te dichter bij de 0, des te strakker...
Ja maar mijn verhaal was een beetje oud dus ook ouwe spellingquote:Op zondag 12 december 2004 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
wel je zinnen afmaken eh, aan jouw hebben we ook niets![]()
ook_gek, ik heb meestal pech met ch
ooow oké, nee dan klopt het welquote:Op zondag 12 december 2004 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar mijn verhaal was een beetje oud dus ook ouwe spelling
ik ben mezelf niet momenteel...quote:Op zondag 12 december 2004 16:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent wel op de serieusheid toer, er zit bij mij alleen een vouw in m'n linkervoorscherm![]()
Wists ikquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 18:08 schreef MutZ het volgende:
kan het hier %@#$%@ niet eens één dag een keertje 'normaal' gaan??
quote:Op zondag 12 december 2004 18:03 schreef ook_gek het volgende:
Snoop dogg feat. pharrell - Drop it like it's hot![]()
Het gaat hier thuis ff grandioos fout...quote:
da's nooit goed...quote:Op zondag 12 december 2004 18:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het gaat hier thuis ff grandioos fout...
klote... en die koppijn heb ik ook hoor... zat een goede 12u non-stop te zuipenquote:Op zondag 12 december 2004 18:37 schreef Youp het volgende:
tering man ik heb er toch wat aan overgehouden... al enjorme koppijn van gisteravond.. en een dikke bult op mn been...
Waren je banden wel een beetje in orde?quote:Op zondag 12 december 2004 12:55 schreef Youp het volgende:
[..]
die weg is 100% alleen was t tyfus glad daar gisteren...
ik zat tegen een boom aan.. of wist je dat nog niet?quote:Op zondag 12 december 2004 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
klote... en die koppijn heb ik ook hoor... zat een goede 12u non-stop te zuipen
ja... veel profiel enzo...quote:Op zondag 12 december 2004 18:55 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Waren je banden wel een beetje in orde?
quote:Op zondag 12 december 2004 18:56 schreef MutZ het volgende:
TF: http://forum.fok.nl/topic/635555/2/50#23924774
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.
En altijd weer klikken er mensen...quote:
Gewoon heel simpel een post van mij die voor TF ook van belang is...quote:
dezequote:Op zondag 12 december 2004 19:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Gewoon heel simpel een post van mij die voor TF ook van belang is...
quote:
Dat is toch algemeen bekend??quote:
he sjitquote:Op zondag 12 december 2004 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend??
Maar nee, komt in de buurt, maar toch niet helemaal...
komt voor geen meter in de buurtquote:Op zondag 12 december 2004 19:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is toch algemeen bekend??
Maar nee, komt in de buurt, maar toch niet helemaal...
Ok ik geef je de volgende keer wel een schouder klopjequote:
Kun jij trouwens straks nog ff op IRC ofzo komen??quote:
NEEJquote:Op zondag 12 december 2004 19:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kun jij trouwens straks nog ff op IRC ofzo komen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |