Geen idee... Zal zo ff kijken...quote:Op zondag 12 december 2004 13:06 schreef PeuRac het volgende:
Karbo is dood?
Nu niet meerquote:
quote:
lekker schoonspoelen noemen ze datquote:Op zondag 12 december 2004 14:42 schreef MutZ het volgende:
Ben echtmisselijk...
Heb het er vandaag al 3x uitgegooid...
quote:Op zondag 12 december 2004 14:42 schreef MutZ het volgende:
Ben echtmisselijk...
Heb het er vandaag al 3x uitgegooid...
Nee, het is niet lekker... En zeker niet als het door medicijnen komt...quote:Op zondag 12 december 2004 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lekker schoonspoelen noemen ze dat
Voor de hoeveelste keer deze week?quote:Op zondag 12 december 2004 15:03 schreef ook_gek het volgende:
total clean out in je maag is goed
oke nu ben ik het zat ik ga m,n kamer opruimen.
Voor de hoeveelste keer??quote:Op zondag 12 december 2004 15:03 schreef ook_gek het volgende:
total clean out in je maag is goed
oke nu ben ik het zat ik ga m,n kamer opruimen.
ook jij sterkte dan..quote:Op zondag 12 december 2004 15:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, het is niet lekker... En zeker niet als het door medicijnen komt...
GMTAquote:
quote:
volgens mij heb je meer die muur gepakt dan de "boom" ?quote:Op zondag 12 december 2004 15:17 schreef Youp het volgende:
foto's van de crash in fotoreportage, Youp's 2000 Tii
ook van de auto trouwens... ik heb op het terrein van het bergingsbedrijf kunnen kijken....![]()
nee... 100% boom, de muur heb ik niet geraakt...quote:Op zondag 12 december 2004 15:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij heb je meer die muur gepakt dan de "boom" ?
stevig boompje danquote:Op zondag 12 december 2004 15:55 schreef Youp het volgende:
[..]
nee... 100% boom, de muur heb ik niet geraakt...
Of slappe autoquote:
rotte BMW danquote:Op zondag 12 december 2004 16:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
als een BMW al slap is, dan wil ik met mijn Alfa er niet tegen aan rijden![]()
![]()
daar verkijk jeje op.. al eens een crash test gezien? met zo'n dummie...quote:
80 euro ex btw voor een nieuw voorscherm ongespoten.quote:Op zondag 12 december 2004 16:06 schreef PeuRac het volgende:
Dat wil sowiezo niet, want je vindt t niet eens de moeite waard om die kleine deuk te laten repareren
Dus je auto is total loss?quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
80 euro ex btw voor een nieuw voorscherm ongespoten.
dikke lul![]()
Zo'n boom (of een lantaarnpaal) veert mee, daardoor valt de schade in verhouding mee.quote:Op zondag 12 december 2004 16:07 schreef Youp het volgende:
[..]
daar verkijk jeje op.. al eens een crash test gezien? met zo'n dummie...
die rijden met 50km/h tegen de muur op.. ALTIJD.. al eens gezien wat er van zo'n auto overblijft? als ik met 30 netto het boompje geraakt heb en dit is de schade dan is het een heel sterke auto...
Nou nou nou niet zo druk doen opeens zegquote:
Hij is nog niet zo lang hierquote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nou nou niet zo druk doen opeens zeg![]()
Was niet serieus bedoeld of zo.
PS
je bent wel de eerste die mij serieus neemt in de SC![]()
hmmz toch maar naar de psych gaan... k ben wel erg de kluts kwijt...quote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nou nou niet zo druk doen opeens zeg![]()
Was niet serieus bedoeld of zo.
PS
je bent wel de eerste die mij serieus neemt in de SC![]()
doe jij het ff voor mequote:Op zondag 12 december 2004 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n boom (of een lantaarnpaal) veert mee, daardoor valt de schade in verhouding mee.
@BoJo weet ikje moet gewoon een paar sloperijen afbellen
je mag met een totall loss verklaring rijden (economisch) als de auto zodanig beschadigd is dat hij technisch totall loss is dan mag je er niet meer mee rijden... als er dan politie bij komt nemen ze over het algemeen de papieren ook in...quote:
wat schuift t?quote:
je bent wel op de serieusheid toer, er zit bij mij alleen een vouw in m'n linkervoorschermquote:Op zondag 12 december 2004 16:13 schreef Youp het volgende:
[..]
je mag met een totall loss verklaring rijden (economisch) als de auto zodanig beschadigd is dat hij technisch totall loss is dan mag je er niet meer mee rijden... als er dan politie bij komt nemen ze over het algemeen de papieren ook in...
Doe t dan maar zelfquote:
quote:Op zondag 12 december 2004 16:21 schreef BoJo het volgende:
Alfa 155, small body, Blue Spazzio gewoon zwart metalic , rechtervoorscherm , passagiers kant dus![]()
Dankjewel he![]()
ik kan er wel 1 regelen voor je met een deuk.quote:Op zondag 12 december 2004 16:21 schreef BoJo het volgende:
Alfa 155, small body, Blue Spazzio , rechtervoorscherm , passagiers kant dus![]()
Dankjewel he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |