Vooral beledigen het kan nooit rustig en beleefdquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:05 schreef Lithion het volgende:
[..]
Schelden? Waar?
Gut gut, snel naar de maatschappelijk werker hè, du_key, voor je een trauma krijgt van al dat 'schelden'..
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:08 schreef du_ke het volgende:
Vooral beledigen het kan nooit rustig en beleefd.
Liever niet, koude douche zo goed voor je zijn RQ of steek er nog 1 opquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:12 schreef RichardQuest het volgende:
Heren, heren, denk aan Dione.
Alle economen lijkt me sterk, advisory board die hier gister op mijn werk (waar ook het fin. program van de VVD is geschreven) was (bestaande uit oud premiers o.a uit Australie en oude top-economen, meeste lopen inmiddels met wandelstok) waren aardig te spreken over de Nederlandse aanpak. Vergeet niet dat Nederland het in de jaren 90 stukken beter deed dan de rest van Europa (uitgezonderd opkomende economieen) en dat het niet echt raar is dat Nederland het nu wat minder doet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:20 schreef Harry_Sack het volgende:
ooow'kay....
Zalm heeft het weer mooi voor elkaar met zijn geouwehoer..
Hebben jullie gisteren rtl nieuws gezien? Alle economen zijn het er inmiddels over eens dat de regering geld in de economie moet pompen. We zijn nu echt hekkensluiter in europa. Zelfs Duitsland gaat beter! Vervolgens interviewden ze Zalm die gewoon z'n praatje afdraaide van de overheidstekorten en de 3% norm......
Gelukkig hadden we toen ook al een VVD minister van financiënquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
Deze beweging was al berekend door het planbureau. Door te laat in te grijpen van de paarse regering gaat het pas in 2006 weer echt beter met Nederland.
Onbegrijpelijk dat men zo massaal op het cda / vvd heeft gestemd. De jaren 90 liggen achter ons, we moeten in de toekomst kijkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Alle economen lijkt me sterk, advisory board die hier gister op mijn werk (waar ook het fin. program van de VVD is geschreven) was (bestaande uit oud premiers o.a uit Australie en oude top-economen, meeste lopen inmiddels met wandelstok) waren aardig te spreken over de Nederlandse aanpak. Vergeet niet dat Nederland het in de jaren 90 stukken beter deed dan de rest van Europa (uitgezonderd opkomende economieen) en dat het niet echt raar is dat Nederland het nu wat minder doet.
Duitsland mag ook wel eens wat meer groei laten zien, dat hebben ze namelijk de afgelopen 10 jaar niet laten zien.
Wat je niet begrijpt moet je maar bewonderen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat men zo massaal op het cda / vvd heeft gestemd. De jaren 90 liggen achter ons, we moeten in de toekomst kijken
het schijnt. Zou Zalm ook kinderbijslag vangen eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat je niet begrijpt moet je maar bewonderen!
Argh, die werkte dus bij mij in de straat. Ik heb altijd al gedacht dat het daar niet pluis was...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:51 schreef pberends het volgende:
'Hofstadgroep plande aanslag op Wallen'
"Radicale pizzakoerier"
En de minister van Financiën bepaalt ook het complete beleidquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we toen ook al een VVD minister van financiën. En paars was 2002, had balk in 4 jaar niet al iets kunnen bereiken?
CDA snap ik ook nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat men zo massaal op het cda / vvd heeft gestemd. De jaren 90 liggen achter ons, we moeten in de toekomst kijken
Is waar, met elke willekeurige andere partij had je een hele andere Zalm gezienquote:
Als Zalm tegen het beleid was moest 'ie dat kabinet niet induiken, of eruit stappen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En de minister van Financiën bepaalt ook het complete beleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |