wat moeten we nou zonder inspirator?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
We hadden eigenlijk al na deel 3 op moeten houden.
Nou ja, ''we''...ik was er toen nog niet.
quote:Op donderdag 9 december 2004 23:43 schreef Monidique het volgende:
Ik stop met de POL-SC. Vanaf... NU!.
Leugens.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:43 schreef Monidique het volgende:
ff kijken in het potje aandacht...quote:Op donderdag 9 december 2004 23:43 schreef Monidique het volgende:
Dit plaatje geldt voor iedereen in Nederland.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Naja, dan doe ik hem hier nog maar een keer![]()
[afbeelding]
Bron?quote:Op donderdag 9 december 2004 23:49 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind meneer Nekschot er niet zo frisse ideeeen op na houden.
Ik welquote:Op donderdag 9 december 2004 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou ja, ''we''...ik was er toen nog niet.
Nee, deel 4 was nog het leukste deel.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als ik geld laat draaien, ruim jij dan hier de zooi op?
Cheerleader die alles aflikt, ik zie het probleem niet. Goed, het is een beetje snel allemaal, maar ze gaat oneindig door.quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:44 schreef Harry_Sack het volgende:
that's just too much...
quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Cheerleader die alles aflikt, ik zie het probleem niet. Goed, het is een beetje snel allemaal, maar ze gaat oneindig door.
Denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione, denk aan Dione,quote:Op vrijdag 10 december 2004 01:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hmja, ik ga maar eens de liefde bedrijven ofzo
quote:De Hoop Scheffer, De Hoop Scheffer... Draaitolletjeuhhh... stemt toch voor!!
Adelmund meisje, huil nou toch niet!
PvdA-VVD is, en dat zult u met me eens zijn, toch heel wat anders dan VVD-PvdA
Had natuurlijk tegen moeten stemmen!
Goed plan hoor van die creatieve, mediagenieke minister. Gerrit Zalm. Kijk, daar hebt u 'em!
Voorzitter van Nieuwenhoven, was dat nou wel nodig?
Apotheker, Slechte minister is dat!
Dijkstal, Dijkstààààl...hij stemt tegen!
Ja hoor, 't zal Jan Marijnissen niet zijn die interrumpeert
Stemmen!, zou je zo zeggen!
Melker....Rosenmöller!
Nou, nou, nou, minster Jorritsma toch!
Pronk....wil nog wel eens een debatje missen als hij zo veel zuipt
En het houdt maar niet op hier op het Binnenhof
Premier Kok.. doe's iets leuks.. en dat doet'ie!
Tja, Frits Bolkestein is natuurlijk niet Hans Janmaat
Dat heet kritiekquote:Op vrijdag 10 december 2004 11:51 schreef du_ke het volgende:
Wat is die Lithion ook een apart figuurkan gewoon niet discussieren zonder te schelden en te beledigen
.
.
Schelden? Waar?quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:51 schreef du_ke het volgende:
Wat is die Lithion ook een apart figuurkan gewoon niet discussieren zonder te schelden en te beledigen
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |