Grappig is subjectief, maar van een moderator zou je toch een bepaalde ondergrens verwachten in wat als grappig kan worden gezien.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
FIPO.
Onder welk gebergte kom jij vandaan?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is FH2 zo saai geworden ofzo, als als die figuren hier ineens weer opduiken
Krea & Dirk vonden elkaar niet meer liev.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is FH2 zo saai geworden ofzo, als als die figuren hier ineens weer opduiken
Gut gut.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Krea & Dirk vonden elkaar niet meer liev.
Je moet niet al te veel gaan verwachten van De Gemiddelde Newbie hoor. Zodra ze gaan nadenken zijn het al geen newbies meer.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:53 schreef Kreator het volgende:
Mijn tip: Denk even een minuutje na voordat je een reactie plaatst.
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet niet al te veel gaan verwachten van De Gemiddelde Newbie hoor. Zodra ze gaan nadenken zijn het al geen newbies meer.
quote:a.k.a. gemiddelde onzin user a.k.a. 'grappige onzinposter' a.k.a. forumverneuker
Je hebt gelijk. Kutnewbie, teletubbie user groetjes Krea is inderdaad humor van een heel ander niveau.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grappig is subjectief, maar van een moderator zou je toch een bepaalde ondergrens verwachten in wat als grappig kan worden gezien.
Ach gut Kreator. Heb je nog steeds het idee dat alles bent hier op FOK!.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gut gut.
http://forum.fok.nl/user/history/7719
Ja, ik ben echt weggeweest, dat kun je wel zien.... Lul toch niet zo dom met iemand mee zonder na te denken.
Goed dat je het even aanhaalt. Als je bepaalde dingen gewoonweg niet begrijpt, omdat je een kutuser bent zonder mening die ook maar enigszins inhoudelijk is, dan wil dat niet zeggen dat een running gag als 'groetjes krea', die je ongetwijfeld ook niet begrijpt, niet grappig is. Verder is het niet verplicht om een reactie te plaatsen dat het maar een kutpost is. Iets niet begrijpen is niet erg in de meeste gevallen, maar hou dan gewoon je bek dicht.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kutnewbie, teletubbie user groetjes Krea is inderdaad humor van een heel ander niveau.
'nog steeds'.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ach gut Kreator. Heb je nog steeds idee dat je nog steeds alles bent hier op FOK!..
Wat probeer je met dit topic te bereiken..
Ja, dat denk ik ook wel. Ik heb het over zijn dominante gedrag want hem niet staat.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef HeLLuM het volgende:
Volgens mij keek boebiedingus tegen je op, Krea.
Ik geloof het ook. Nu ja, aangezien ik god ben en ver boven de rest sta, was me dat nog niet zo opgevallen.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef HeLLuM het volgende:
Volgens mij keek boebiedingus tegen je op, Krea.
"het idee"quote:Op donderdag 9 december 2004 11:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was ik ooit alles hier ja?. Tof.
het is echt een doodzonde om op 2 forums te posten hè? Ik ben ook de enige die dat doet. En ik ben de enige die in de Dirk-geschiedenis ooit met Dirk is omgegaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:17 schreef boebiedoe het volgende:
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het omgaan met Dirk en consorten zo zijn cognitieve consequenties heeft gehad..
Dirk's enige consorten staan momenteel op gay-dating.nl.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het omgaan met Dirk en consorten
"maar hij ging ook met Dirk om hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
En ik ben de enige die in de Dirk-geschiedenis ooit met Dirk is omgegaan.
Zegt hij dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je weet wel waar ik het over heb, jouw dominante en denigrerende gedrag naar de rest van de users. Jij bent superieur en de rest stelt niks voor. Het is slaapverwekkend Krea, en ik snap niet waarom juist jij met dit topic komt.
Zo profileert hij zich. En dat weet hij zelf ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Zegt hij dat?
Hij lijkt me logisch dat Krea's post wel iets interessanter en komischer zijn dan de post van de gem. onzin-user, alwaar hij de openingspost aan reflecteert. Dat weet jij ook.
Daarbij is Krea net een plaat die blijft hangen. Want de running gags worden na een aantal jaar gewoon wat minder.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zo profileert hij zich. En dat weet hij zelf ook wel.
En ja, Kreator zijn niveau ligt een stuk hoger dan de gemiddelde ONZ user. En ook dat weet hij. Maar daarom hoeft hij nog niet te doen alsof hij alles beter weet dan iedereen.
Wat heb je liever? 1000 kutventjes waar geen normaal woord mee te wisselen valt, of iemand zoals Krea die deze dirkjes in ze zeik zet? Om Krea's topics en reacties kan ik lachen. De nutteloze baggerreacties van die dirkjes doen me niks, dus die keuze is snel gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zo profileert hij zich. En dat weet hij zelf ook wel.
En ja, Kreator zijn niveau ligt een stuk hoger dan de gemiddelde ONZ user. En ook dat weet hij. Maar daarom hoeft hij nog niet te doen alsof hij alles beter weet dan iedereen.
Eerst zeg je dat ik net terug ben van weggeweest en nu ben ik ineens dominant en denigrerend. En ja, ik voel me boven de jostie-poster staan. Stom hè.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:26 schreef boebiedoe het volgende:
Je weet wel waar ik het over heb, jouw dominante en denigrerende gedrag naar de rest van de users. Jij bent superieur en de rest stelt niks voor. Het is slaapverwekkend Krea, en ik snap niet waarom juist jij met dit topic komt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:10 schreef Dos37 het volgende:
jammer
En dat in een topic met potentie, met in totaal 22 reacties...quote:
Sorry.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:35 schreef boebiedoe het volgende:
Maar daarom hoeft hij nog niet te doen alsof hij alles beter weet dan iedereen.
Je vergeet Paultjuhh, cerror, Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles, DePresident, tuut84, 9christensen, Dark Killah en Chriz2k.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ik net terug ben van weggeweest en nu ben ik ineens dominant en denigrerend. En ja, ik voel me boven de jostie-poster staan. Stom hè.
En dat je het niet snapt geeft niet. Ik geef wel even wat voorbeelden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat in een topic met potentie, met in totaal 22 reacties....
Al 317 keer. Schijnt.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar deze discussie hebben wel al zo vaak gehad..
Ik blijf liever hangen op het niveau waarin posts nog meer dan 3 woorden bevatten, dan dat ik mee ga met de meute en elk topic verneuk. jij hebt daar blijkbaar minder moeite mee.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daarbij is Krea net een plaat die blijft hangen. Want de running gags worden na een aantal jaar gewoon wat minder.
Zie. We begrijpen elkaar wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je vergeet Paultjuhh, cerror, Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles, DePresident, tuut84, 9christensen, Dark Killah en Chriz2k.
Dat weet ik ook wel. Maar deze discussie hebben wel al zo vaak gehad..
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie. We begrijpen elkaar wel.. Nu is het tijd om ons te verenigen.
![]()
Jarno bezoeken?quote:
Ff tellen, dit is een post zonder smiley, en ik mis Jarno vreselijk en wilde dat ik bij hem kon zijn, als ik ga neem ik de rest van de kutusers mee.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jarno bezoeken?.
Spoor de technici maar aan om Onzin te veranderen. Smileyposts technisch onmogelijk maken, net als posts met minder dan 12 woorden.
Ik bedoelde reacties met slechts een smiley of één woordje, ernie.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff tellen, dit is een post zonder smiley, en ik mis Jarno vreselijk en wilde dat ik bij hem kon zijn, als ik ga neem ik de rest van de kutusers mee.
Als ik ga, doe ik mijn laatste goede daad in dit leven,
alles voor FOK! en een beter ONZ.
Meer dan 12 en geen smiley!
Ik ben zo gebrainwashed door alle kutusers hier Krea, dat ik ironie nieteens meer herkenquote:Op donderdag 9 december 2004 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bedoelde reacties met slechts een smiley of één woordje, ernie..
O.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bedoelde reacties met slechts een smiley of één woordje, ernie..
Jij hebt de magische knop.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben zo gebrainwashed door alle kutusers hier Krea
Als je te vaak zegt dat je dood wil, dan krijg je op het internet ineens allemaal rare verhalen en voor je het weet loopt het uit de hand.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben zo gebrainwashed door alle kutusers hier Krea, dat ik ironie nieteens meer herken
Daarom wil ik ook dood.
En, wil dat al een beetje lukken?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..].
En ShaoliN moet je sowieso niet serieus nemen. Ik ben nog bezig met een script om zijn posts te filteren..
[quote:Op donderdag 9 december 2004 12:02 schreef ShaoliN het volgende:
*this post was deleted using an automated script*
Reason 341: Gebruiker [shaolin] verspreidt chlamydia.
Nee hoor. Laat ik het zo zeggen, ik snap wat je bedoelt, ik snap je ergenis, ik vind het ook rete irritant, maar ik heb wel het idee dat dit soort topics vaak tevergeefs zijn. Eigenlijk heb ik stiekem de hoop op een beter onzin al een tijdje terug van me afgezet.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik blijf liever hangen op het niveau waarin posts nog meer dan 3 woorden bevatten, dan dat ik mee ga met de meute en elk topic verneuk. jij hebt daar blijkbaar minder moeite mee.
quote:
Een beter onzin begint bij jezelfquote:Op donderdag 9 december 2004 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat ik het zo zeggen, ik snap wat je bedoelt, ik snap je ergenis, ik vind het ook rete irritant, maar ik heb wel het idee dat dit soort topics vaak tevergeefs zijn. Eigenlijk heb ik stiekem de hoop op een beter onzin al een tijdje terug van me afgezet.
En dus ga je in onzintopics maar bagger spuien? (zie eerste reply in dit topic). Blijf dan gewoon weg. Ver. Heel ver.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee hoor. Laat ik het zo zeggen, ik snap wat je bedoelt, ik snap je ergenis, ik vind het ook rete irritant, maar ik heb wel het idee dat dit soort topics vaak tevergeefs zijn. Eigenlijk heb ik stiekem de hoop op een beter onzin al een tijdje terug van me afgezet.
Nou misschien moet ik dan maar wat Bifi topics gaan openen.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een beter onzin begint bij jezelf
Maar het is wellicht heel nobel van Kreator om er over door te blijven zeiken. Met een beetje geluk denkt zo'n mono-syllabe teringposter op een bepaald moment: "Maarmaarmaar, dat slaat op mij! Oh, wee mij! Vaarwel wrede wereld."quote:Op donderdag 9 december 2004 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik stiekem de hoop op een beter onzin al een tijdje terug van me afgezet.
Beetje trollen in jouw topics geeft vaak het leukste resultaat. Vind ik dan.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dus ga je in onzintopics maar bagger spuien? (zie eerste reply in dit topic). Blijf dan gewoon weg. Ver. Heel ver.
Nou....quote:Op donderdag 9 december 2004 12:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Maar het is wellicht heel nobel van Kreator om er over door te blijven zeiken. Met een beetje geluk denkt zo'n mono-syllabe teringposter op een bepaald moment: "Maarmaarmaar, dat slaat op mij! Oh, wee mij! Vaarwel wrede wereld."
Tja, dát is nou een hoop die ik toch heb laten varen. teringposters die denken...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:08 schreef Karboenkeltje het volgende:
Met een beetje geluk denkt zo'n mono-syllabe teringposter
Vind ik nietquote:Op donderdag 9 december 2004 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beetje trollen in jouw topics geeft vaak het leukste resultaat. Vind ik dan.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beetje trollen in jouw topics geeft vaak het leukste resultaat. Vind ik dan.
Wie geef je nou eigenlijk de schuld, de users of jezelf.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik stiekem de hoop op een beter onzin al een tijdje terug van me afgezet.
Ben ik geen user dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
[..]
Wie geef je nou eigenlijk de schuld, de users of jezelf..
Ja en die mailtjes van jou met je tietenfoto's hoef ik ook niet meer okay? Ik bedoel, ik vind het allemaal erg lief en aandoenlijk dat je me wil en dat je zo vasthoudend bent, maar eh, het is gewoon niet wederzijds. Sorry.quote:
Je zet jezelf zo langzamerhand wel erg voor schut met al die tegenstrijdige posts.quote:
Nah, ik begon niet echt serieus. Maar ik durf best toe te geven dat je een punt hebt in je openingspost. Ik denk alleen dat heel wat meer mensen zich aangesproken moeten voelen. Het zijn momenteel niet alleen de kutnewbies die een doodsteek zijn voor het onzin forum. Er wordt momenteel ook aardig wat bagger geproduceerd door de vaste kliek. Waaronder ook door een heel aantal modjes e.d.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zet jezelf zo langzamerhand wel erg voor schut met al die tegenstrijdige posts.. Misschien kun je beter afdruipen (whehe, dat moet lukken met chlamydia).
Nu begint het interessant te worden. Namen ShaoLiN.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Er wordt momenteel ook aardig wat bagger geproduceerd door de vaste kliek. Waaronder ook door een heel aantal modjes e.d.
Ik heb het nergens over slechts kutnewbies.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nah, ik begon niet echt serieus. Maar ik durf best toe te geven dat je een punt hebt in je openingspost. Ik denk alleen dat heel wat meer mensen zich aangesproken moeten voelen. Het zijn momenteel niet alleen de kutnewbies die een doodsteek zijn voor het onzin forum. Er wordt momenteel ook aardig wat bagger geproduceerd door de vaste kliek. Waaronder ook door een heel aantal modjes e.d.
Ik geef vast een voorzetje: ShaoliN.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu begint het interessant te worden. Namen ShaoLiN..
Dat maakte ik eigenlijk hier uit op:quote:Op donderdag 9 december 2004 12:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over slechts kutnewbies.
quote:Aangezien newbie-opvoed-brigades de moed hebben opgegeven, gebanned zijn of gewoon ondergesneeuwd raken in de immer groeiende sneeuwbal van nietszeggende post, hierbij mijn menig:
Beste kutnewbie a.k.a. gemiddelde onzin user a.k.a. 'grappige onzinposter' a.k.a. forumverneuker,
Zelfs als je het quote, het leest en ziet dat er meer staat dan alleen kutnewbie, dan nóg begrijp je het niet. Wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat maakte ik eigenlijk hier uit op:
[..]
Maar op welke moderators doel je? Snakey ?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik geef vast een voorzetje: ShaoliN.
Mja.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelfs als je het quote, het leest en ziet dat er meer staat dan alleen kutnewbie, dan nóg begrijp je het niet. Wonderbaarlijk.
Niet in het bijzonder, maar vind het niet echt nodig om daar verder op in te gaan eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar op welke moderators doel je? Snakey ?
Misschien moet je zelf eerst even begrijpen dat a.k.a. betekent 'alias'quote:Op donderdag 9 december 2004 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelfs als je het quote, het leest en ziet dat er meer staat dan alleen kutnewbie, dan nóg begrijp je het niet. Wonderbaarlijk.
Also known as ...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eerst even begrijpen dat a.k.a. betekent 'alias'![]()
Dus het gaat alleen over newbies.
Tenzij je creatief leest, doe je dit niet dan ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eerst even begrijpen dat a.k.a. betekent 'alias'![]()
Dus het gaat alleen over newbies.
Bij jou maakt het niet uit of je creatief leest of niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tenzij je creatief leest, doe je dit niet dan ben je gewoon dom.
ja heerlijk, begin er dan ook niet over...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, maar vind het niet echt nodig om daar verder op in te gaan eigenlijk.
En wie versta je onder de vast kliek dan.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, maar vind het niet echt nodig om daar verder op in te gaan eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
Boe, denk jij dat het ONZ forum er op vooruit gaat als je die hele Knowaal kliek van het forum tieft?
Ik waag het eigenlijk te betwijfelen, maargoed zoiets weet je toch pas zeker als je het geprobeerd hebt.quote:
Think again, dan komeen er weer nieuwe, en die ban je, en weer komen er nieuwe, ad infinitum.quote:
En waarom twijfel je daaraan? Door zulke users blijft het niveau hetzelfde, alle topics met potentie worden verpest. En zulke topics trekken ook geen leuke nieuwe users aan. Maar goed, je kan het hun niet kwalijk nemen, het ligt aan de incompetente en bijzonder naïeve crew.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik waag het eigenlijk te betwijfelen, maargoed zoiets weet je toch pas zeker als je het geprobeerd hebt.
ik vind t wel een poging waard, eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik waag het eigenlijk te betwijfelen, maargoed zoiets weet je toch pas zeker als je het geprobeerd hebt.
In plaats van dat die gasten een slotje op hun anus plaatsen zodat er geen bagger meer uit komt, gaan ze maar door in de prille hoop dat de baggeraars, met hun leider DePresident, voorop hen accepteren. Abortus met terugwerkerde kracht zou nog te goed zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
Boe, denk jij dat het ONZ forum er op vooruit gaat als je die hele Knowaal kliek van het forum tieft?
1 punt is hetgene wat yvonne al aangeeft.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En waarom twijfel je daaraan? Door zulke blijft het niveau hetzelfde, alle topics met potentie worden verpest. Maar goed, je kan het hun niet kwalijk nemen, het ligt aan de incompetente crew..
.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
In plaats van dat die gasten een slotje op hun anus plaatsen zodat er geen bagger meer uit komt, gaan ze maar door in de prille hoop dat de baggeraars, met hun leider DePresident, voorop hen accepteren. Abortus met terugwerkerde kracht zou nog te goed zijn.
Kijk ShaoliN, hier faalt het banbeleid dus.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:45 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
dag,
ik kom hier wat bagger plaatsen zodat ik kan zeggen dat ik er bij was.
doei
hap hap hapquote:Op donderdag 9 december 2004 12:47 schreef boebiedoe het volgende:
Kijk ShaoliN, hier faalt het banbeleid dus.
Als je soms in heel mooi in elkaar gezette topics kijkt, stokt je adem soms voor een moment aangezien de 2 kampen verdeeld over Cerror en DePresident dankzij hun kleine vete de boel toch weer weten te verpesten.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
.
Toch zie ik DP en vriendjes voornamelijk nachtelijke bagger produceren. Centraal in een topic met zn hele kliekje. Door dat topic te negeren heb je er ookal geen last meer van. Als die kinders op die manier lol hebben in het forum is het misschien niet helemaal reeel om ze te bannen.
Daar wordt toch geen enkel topic verneukt o.i.d.? Kan mij niet wijs maken dat dat topic zo niet opgeruimd wordt door 1 v/d onzin modjes.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ben zoooow geil
ik zie 't
Er zijn natuurlijk meer nietszeggende topics waarin alleen maar geklierd wordquote:Op donderdag 9 december 2004 12:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daar wordt toch geen enkel topic verneukt o.i.d.? Kan mij niet wijs maken dat dat topic zo niet opgeruimd wordt door 1 v/d onzin modjes.
t erge is dus ook gewoon dat een bepaalde FA uit groningen ( ik noem geen namen) er in mee postquote:
De eerste is nachtbagger en was inmiddels al langzaam aan het zakken. Dat was ook mooi geweest, als hij niet weer even naar boven werd geschopt.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:55 schreef Tessje het volgende:
ShaoliN
Dit is toch ongelooflijk!
wie weet er een leuk plaatje voor een button? <-- hoort niet eens in onzin
Do I need to continue?
Nou ja, dat voor een keer is ook geen ramp hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t erge is dus ook gewoon dat een bepaalde FA uit groningen ( ik noem geen namen) er in mee post
Okay daar heb je gelijk in Dirkh, je moet het wel een kans geven. Maar het eerste topic dat ik opgaf Dit is toch ongelooflijk! dat is toch je reinste Conflict bagger? Ik zie dat je hem gesloten hebtquote:Op donderdag 9 december 2004 13:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De eerste is nachtbagger en was inmiddels al langzaam aan het zakken. Dat was ook mooi geweest, als hij niet weer even naar boven werd geschopt.
De tweede zou ik niet meteen als bagger bestempelen en ook niet meteen verplaatsen. Ookal is het een wat ouder topic, sommigen hebben er op hun manier lol die voor een ander niet storend is.
Daarbij is het modden op onzin niet alleen maar monitoren en slotjes zetten. Je moet ook een topic een kans kunnen geven.
Het bagger gehalte is hoog en worden volgens mij redelijk snel aangepakt.
Als topics met potentie als verneukt worden door gebagger, dan zullen topics zonder enige potentie echt niet opbloeien tot een hilarisch topic.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daarbij is het modden op onzin niet alleen maar monitoren en slotjes zetten. Je moet ook een topic een kans kunnen geven.
Daar heb jij het mis. Jogy heeft de gave om van een nietszeggens, onboeiend topic een leuk en potentievol topic te maken.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:09 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Als topics met potentie als verneukt worden door gebagger, dan zullen topics zonder enige potentie echt niet opbloeien tot een hilarisch topic.
Ga mij anders uitleggen hoe Onz werkt.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Daar heb jij het mis. Jogy heeft de gave om van een nietszeggens, onboeiend topic een leuk en potentievol topic te maken.
Die users zijn er dus ook.
Ik zie het helemaal niet als persoonlijke kritiek.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:07 schreef Tessje het volgende:
[knip]
Mijn ervaring leert dat juist de sfeerbepalende users gebanned worden.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En zo nu en dan een ban uitdelen omdat ze te ver gaan, dat gebeurd volgens mij al vaak genoeg.
Hier ga ik niet eens op in.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Boebiedoe ziet die gasten liever geband. Tja, dat zal helpen als de rest dan ook weg bleef. Iedereen bannen die een ander soort van humor hebben lijkt mij niet realistisch.
Ik denk dat ik het dan eens ben met de aanpak van Inseaux. Alhoewel ik moet zeggen dat ik wel vind dat als ze maar door blijven gaan met het moedwillig verneuken van onzin, er hardere sancties op mogen staan. Verder vinden ze het ook nog eens 'cool' om gebant te worden en vervolgens heel stoer door te gaan met klonen. Dus ik stel voor dat in plaats van ze te bannen dat de FA/A's elke keer als ze een 'ban' zouden moeten krijgen er een vingertje bij *insert name bewuste user* langzaam afsnijdenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal niet als persoonlijke kritiek.
Ik vind dat TS wel een punt heeft, er worden veel bagger topics en bagger posts geplaatst. De pest is, je houdt het niet voor 100% tegen.
Kijk maar naar de post van Insomaniac hierboven, die heeft gemaild, gepraat en weet ik al niet wat. Deze gasten gaan door, gaan weg en er komen weer nieuwe.
Boebiedoe ziet die gasten liever geband. Tja, dat zal helpen als de rest dan ook weg bleef. Iedereen bannen die een ander soort van humor hebben lijkt mij niet realistisch.
En zo nu en dan een ban uitdelen omdat ze te ver gaan, dat gebeurd volgens mij al vaak genoeg.
ik kan je trouwens ff niet goed plaatsen van wie je nou een kloont bent...quote:Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat juist de sfeerbepalende users gebanned worden.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.quote:
Dat probleem heb ik ook jaquote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik kan je trouwens ff niet goed plaatsen van wie je nou een kloont bent...
heb ik weer iets gemist ofzo?
Ik denk dat jij me verkeerd begrijpt.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Het is niet zo dat ik zeg: Iemand die niet de humor van Boebiedoe heeft gebanned moet worden.
Maar dat er meerdere users zijn met verschillende soorten humor. En de een vindt dit bagger en de ander vindt dat bagger.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:52 schreef Insomaniac het volgende:ze zíjn ook gewoon dom.
Ze hebben er geen boodschap aan dat ze ONZ verneuken, sterker nog, de helft is daar zelfs trots op.
Geen extra chromosomen i.e.g.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb ik weer iets gemist ofzo?
Ik heb een idee! We hebben objectieve scheidsrechters nodig, die bepalen wat bagger is, en wat niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En de een vindt dit bagger en de ander vindt dat bagger.
Ik denk dat je niet moet vervallen in dat eeuwige slachtofferrolletje dat moderators zo graag gebruiken als ze geen oplossing weten.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Het is niet zo dat ik zeg: Iemand die niet de humor van Boebiedoe heeft gebanned moet worden.
Maar dat er meerdere users zijn met verschillende soorten humor. En de een vindt dit bagger en de ander vindt dat bagger.
Exactemundo.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet, ben je dus klaarblijkelijk gewoon niet geschikt als moderator.
toevallig stond Onzin eind vorig jaar bol van de baggerquote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Exactemundo.
Des te meer bagger er in Onzin te vinden is, des te imcompetenter de huidige modjes zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Nu niet dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:50 schreef mvt het volgende:
[..]
toevallig stond Onzin eind vorig jaar bol van de bagger
Die zouden van mij ook wel weg mogen blijven. Valt dat niet te programmeren?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat om de 1 woord, 1 smiley reacties in leuke topics.
Maar goed, als hordes gebruikers dat soort posts als een spervuur gaan gebruiken...quote:
Whehehe.
Right, het is allemaal zo makkelijk. Daarom is dit discussietopic nr 318 en zijn er inmiddels zo'n 15 modjes die een poging gewaagd hebben op dit forum.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Exactemundo.
Des te meer bagger er in Onzin te vinden is, des te imcompetenter de huidige modjes zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Tijd om mij blauw te maken.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
en zijn er inmiddels zo'n 15 modjes die een poging gewaagd hebben op dit forum.
Het is niet zo dat het nooit goed is gegaan. Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Right, het is allemaal zo makkelijk. Daarom is dit discussietopic nr 318 en zijn er inmiddels zo'n 15 modjes die een poging gewaagd hebben op dit forum.
Misschien dat het in jouw optiek best een tijdje is goed gegaan. Maar er is zo lang als ik me kan heugen gezeik geweest omtrent dit forum.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:08 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het nooit goed is gegaan. Dat maak jij ervan.
Godverdomme, nu weet ik pas weer wie je bent. Lul.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef HeLLuM het volgende:
Wat ben je soms toch een kutnewbie, Monk.
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Godverdomme, nu weet ik pas weer wie je bent. Lul.
Als het gaat om die zinloze smiley reacties of reacties met maar één woord (of inhoudelijk nergens op slaan) dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:21 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij me verkeerd begrijpt.
Die lui hebben GEEN humor..
[..]
Ik zie dat wel in, lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet moet vervallen in dat eeuwige slachtofferrolletje dat moderators zo graag gebruiken als ze geen oplossing weten.
Het gaat om de 1 woord, 1 smiley reacties in leuke topics. hoe moeilijk kan het zijn om te begrijpen dat dat soort reacties topics verneuken. Als je dat niet ziet, ben je dus klaarblijkelijk gewoon niet geschikt als moderator.
Heeft dit betrekking op je sig?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie dat wel in, lijkt me vrij duidelijk.
Argumenten?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:31 schreef Xebrozius het volgende:
Kanker ONZ maar lekker voorgoed op slot, ik heb het wel aardig gehad met dit subforum eigenlijk....
Duidelijk, als Hij het zo wil dan moet het maar, hè...quote:Op donderdag 9 december 2004 15:35 schreef HeLLuM het volgende:
Check.
Archiveer Onzin maar. Xebro heeft er genoeg van.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik vind t wel een poging waard, eigenlijk
Ja, maar ik ga me niet druk maken wat jij van m'n reacties vindt.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:45 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven nietsbijdragend, hè knul?
Dat is ook de reden dat je altijd een kutuser zult blijven.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:48 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga me niet druk maken wat jij van m'n reacties vindt.
Hij is ongetwijfeld heel diep onder de indruk van je, HeLLuM.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:57 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat je altijd een kutuser zult blijven.
dat kreeg je ook, met chlamidiaboy als modquote:Op donderdag 9 december 2004 13:52 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Nu niet dan?
Als het vorig jaar ook bol van de bagger stond, dan was het toen ook kut geregeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |