Als je soms in heel mooi in elkaar gezette topics kijkt, stokt je adem soms voor een moment aangezien de 2 kampen verdeeld over Cerror en DePresident dankzij hun kleine vete de boel toch weer weten te verpesten.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
.
Toch zie ik DP en vriendjes voornamelijk nachtelijke bagger produceren. Centraal in een topic met zn hele kliekje. Door dat topic te negeren heb je er ookal geen last meer van. Als die kinders op die manier lol hebben in het forum is het misschien niet helemaal reeel om ze te bannen.
Daar wordt toch geen enkel topic verneukt o.i.d.? Kan mij niet wijs maken dat dat topic zo niet opgeruimd wordt door 1 v/d onzin modjes.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ben zoooow geil
ik zie 't
Er zijn natuurlijk meer nietszeggende topics waarin alleen maar geklierd wordquote:Op donderdag 9 december 2004 12:52 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daar wordt toch geen enkel topic verneukt o.i.d.? Kan mij niet wijs maken dat dat topic zo niet opgeruimd wordt door 1 v/d onzin modjes.
t erge is dus ook gewoon dat een bepaalde FA uit groningen ( ik noem geen namen) er in mee postquote:
De eerste is nachtbagger en was inmiddels al langzaam aan het zakken. Dat was ook mooi geweest, als hij niet weer even naar boven werd geschopt.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:55 schreef Tessje het volgende:
ShaoliN
Dit is toch ongelooflijk!
wie weet er een leuk plaatje voor een button? <-- hoort niet eens in onzin
Do I need to continue?
Nou ja, dat voor een keer is ook geen ramp hoor.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
t erge is dus ook gewoon dat een bepaalde FA uit groningen ( ik noem geen namen) er in mee post
Okay daar heb je gelijk in Dirkh, je moet het wel een kans geven. Maar het eerste topic dat ik opgaf Dit is toch ongelooflijk! dat is toch je reinste Conflict bagger? Ik zie dat je hem gesloten hebtquote:Op donderdag 9 december 2004 13:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
De eerste is nachtbagger en was inmiddels al langzaam aan het zakken. Dat was ook mooi geweest, als hij niet weer even naar boven werd geschopt.
De tweede zou ik niet meteen als bagger bestempelen en ook niet meteen verplaatsen. Ookal is het een wat ouder topic, sommigen hebben er op hun manier lol die voor een ander niet storend is.
Daarbij is het modden op onzin niet alleen maar monitoren en slotjes zetten. Je moet ook een topic een kans kunnen geven.
Het bagger gehalte is hoog en worden volgens mij redelijk snel aangepakt.
Als topics met potentie als verneukt worden door gebagger, dan zullen topics zonder enige potentie echt niet opbloeien tot een hilarisch topic.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daarbij is het modden op onzin niet alleen maar monitoren en slotjes zetten. Je moet ook een topic een kans kunnen geven.
Daar heb jij het mis. Jogy heeft de gave om van een nietszeggens, onboeiend topic een leuk en potentievol topic te maken.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:09 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Als topics met potentie als verneukt worden door gebagger, dan zullen topics zonder enige potentie echt niet opbloeien tot een hilarisch topic.
Ga mij anders uitleggen hoe Onz werkt.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:11 schreef Tessje het volgende:
[..]
Daar heb jij het mis. Jogy heeft de gave om van een nietszeggens, onboeiend topic een leuk en potentievol topic te maken.
Die users zijn er dus ook.
Ik zie het helemaal niet als persoonlijke kritiek.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:07 schreef Tessje het volgende:
[knip]
Mijn ervaring leert dat juist de sfeerbepalende users gebanned worden.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En zo nu en dan een ban uitdelen omdat ze te ver gaan, dat gebeurd volgens mij al vaak genoeg.
Hier ga ik niet eens op in.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Boebiedoe ziet die gasten liever geband. Tja, dat zal helpen als de rest dan ook weg bleef. Iedereen bannen die een ander soort van humor hebben lijkt mij niet realistisch.
Ik denk dat ik het dan eens ben met de aanpak van Inseaux. Alhoewel ik moet zeggen dat ik wel vind dat als ze maar door blijven gaan met het moedwillig verneuken van onzin, er hardere sancties op mogen staan. Verder vinden ze het ook nog eens 'cool' om gebant te worden en vervolgens heel stoer door te gaan met klonen. Dus ik stel voor dat in plaats van ze te bannen dat de FA/A's elke keer als ze een 'ban' zouden moeten krijgen er een vingertje bij *insert name bewuste user* langzaam afsnijdenquote:Op donderdag 9 december 2004 13:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal niet als persoonlijke kritiek.
Ik vind dat TS wel een punt heeft, er worden veel bagger topics en bagger posts geplaatst. De pest is, je houdt het niet voor 100% tegen.
Kijk maar naar de post van Insomaniac hierboven, die heeft gemaild, gepraat en weet ik al niet wat. Deze gasten gaan door, gaan weg en er komen weer nieuwe.
Boebiedoe ziet die gasten liever geband. Tja, dat zal helpen als de rest dan ook weg bleef. Iedereen bannen die een ander soort van humor hebben lijkt mij niet realistisch.
En zo nu en dan een ban uitdelen omdat ze te ver gaan, dat gebeurd volgens mij al vaak genoeg.
ik kan je trouwens ff niet goed plaatsen van wie je nou een kloont bent...quote:Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat juist de sfeerbepalende users gebanned worden.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.quote:
Dat probleem heb ik ook jaquote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik kan je trouwens ff niet goed plaatsen van wie je nou een kloont bent...
heb ik weer iets gemist ofzo?
Ik denk dat jij me verkeerd begrijpt.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Het is niet zo dat ik zeg: Iemand die niet de humor van Boebiedoe heeft gebanned moet worden.
Maar dat er meerdere users zijn met verschillende soorten humor. En de een vindt dit bagger en de ander vindt dat bagger.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:52 schreef Insomaniac het volgende:ze zíjn ook gewoon dom.
Ze hebben er geen boodschap aan dat ze ONZ verneuken, sterker nog, de helft is daar zelfs trots op.
Geen extra chromosomen i.e.g.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb ik weer iets gemist ofzo?
Ik heb een idee! We hebben objectieve scheidsrechters nodig, die bepalen wat bagger is, en wat niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En de een vindt dit bagger en de ander vindt dat bagger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |