Grappig is subjectief, maar van een moderator zou je toch een bepaalde ondergrens verwachten in wat als grappig kan worden gezien.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
FIPO.
Onder welk gebergte kom jij vandaan?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is FH2 zo saai geworden ofzo, als als die figuren hier ineens weer opduiken
Krea & Dirk vonden elkaar niet meer liev.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is FH2 zo saai geworden ofzo, als als die figuren hier ineens weer opduiken
Gut gut.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Krea & Dirk vonden elkaar niet meer liev.
Je moet niet al te veel gaan verwachten van De Gemiddelde Newbie hoor. Zodra ze gaan nadenken zijn het al geen newbies meer.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:53 schreef Kreator het volgende:
Mijn tip: Denk even een minuutje na voordat je een reactie plaatst.
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet niet al te veel gaan verwachten van De Gemiddelde Newbie hoor. Zodra ze gaan nadenken zijn het al geen newbies meer.
quote:a.k.a. gemiddelde onzin user a.k.a. 'grappige onzinposter' a.k.a. forumverneuker
Je hebt gelijk. Kutnewbie, teletubbie user groetjes Krea is inderdaad humor van een heel ander niveau.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grappig is subjectief, maar van een moderator zou je toch een bepaalde ondergrens verwachten in wat als grappig kan worden gezien.
Ach gut Kreator. Heb je nog steeds het idee dat alles bent hier op FOK!.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gut gut.
http://forum.fok.nl/user/history/7719
Ja, ik ben echt weggeweest, dat kun je wel zien.... Lul toch niet zo dom met iemand mee zonder na te denken.
Goed dat je het even aanhaalt. Als je bepaalde dingen gewoonweg niet begrijpt, omdat je een kutuser bent zonder mening die ook maar enigszins inhoudelijk is, dan wil dat niet zeggen dat een running gag als 'groetjes krea', die je ongetwijfeld ook niet begrijpt, niet grappig is. Verder is het niet verplicht om een reactie te plaatsen dat het maar een kutpost is. Iets niet begrijpen is niet erg in de meeste gevallen, maar hou dan gewoon je bek dicht.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kutnewbie, teletubbie user groetjes Krea is inderdaad humor van een heel ander niveau.
'nog steeds'.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ach gut Kreator. Heb je nog steeds idee dat je nog steeds alles bent hier op FOK!..
Wat probeer je met dit topic te bereiken..
Ja, dat denk ik ook wel. Ik heb het over zijn dominante gedrag want hem niet staat.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef HeLLuM het volgende:
Volgens mij keek boebiedingus tegen je op, Krea.
Ik geloof het ook. Nu ja, aangezien ik god ben en ver boven de rest sta, was me dat nog niet zo opgevallen.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef HeLLuM het volgende:
Volgens mij keek boebiedingus tegen je op, Krea.
"het idee"quote:Op donderdag 9 december 2004 11:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was ik ooit alles hier ja?. Tof.
het is echt een doodzonde om op 2 forums te posten hè? Ik ben ook de enige die dat doet. En ik ben de enige die in de Dirk-geschiedenis ooit met Dirk is omgegaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:17 schreef boebiedoe het volgende:
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het omgaan met Dirk en consorten zo zijn cognitieve consequenties heeft gehad..
Dirk's enige consorten staan momenteel op gay-dating.nl.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het omgaan met Dirk en consorten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |