Grappig is subjectief, maar van een moderator zou je toch een bepaalde ondergrens verwachten in wat als grappig kan worden gezien.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:57 schreef ShaoliN het volgende:
FIPO.
Onder welk gebergte kom jij vandaan?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is FH2 zo saai geworden ofzo, als als die figuren hier ineens weer opduiken
Krea & Dirk vonden elkaar niet meer liev.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Is FH2 zo saai geworden ofzo, als als die figuren hier ineens weer opduiken
Gut gut.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Krea & Dirk vonden elkaar niet meer liev.
Je moet niet al te veel gaan verwachten van De Gemiddelde Newbie hoor. Zodra ze gaan nadenken zijn het al geen newbies meer.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:53 schreef Kreator het volgende:
Mijn tip: Denk even een minuutje na voordat je een reactie plaatst.
Begrijpend lezen is ook een vak.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet niet al te veel gaan verwachten van De Gemiddelde Newbie hoor. Zodra ze gaan nadenken zijn het al geen newbies meer.
quote:a.k.a. gemiddelde onzin user a.k.a. 'grappige onzinposter' a.k.a. forumverneuker
Je hebt gelijk. Kutnewbie, teletubbie user groetjes Krea is inderdaad humor van een heel ander niveau.quote:Op donderdag 9 december 2004 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Grappig is subjectief, maar van een moderator zou je toch een bepaalde ondergrens verwachten in wat als grappig kan worden gezien.
Ach gut Kreator. Heb je nog steeds het idee dat alles bent hier op FOK!.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gut gut.
http://forum.fok.nl/user/history/7719
Ja, ik ben echt weggeweest, dat kun je wel zien.... Lul toch niet zo dom met iemand mee zonder na te denken.
Goed dat je het even aanhaalt. Als je bepaalde dingen gewoonweg niet begrijpt, omdat je een kutuser bent zonder mening die ook maar enigszins inhoudelijk is, dan wil dat niet zeggen dat een running gag als 'groetjes krea', die je ongetwijfeld ook niet begrijpt, niet grappig is. Verder is het niet verplicht om een reactie te plaatsen dat het maar een kutpost is. Iets niet begrijpen is niet erg in de meeste gevallen, maar hou dan gewoon je bek dicht.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kutnewbie, teletubbie user groetjes Krea is inderdaad humor van een heel ander niveau.
'nog steeds'.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:10 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ach gut Kreator. Heb je nog steeds idee dat je nog steeds alles bent hier op FOK!..
Wat probeer je met dit topic te bereiken..
Ja, dat denk ik ook wel. Ik heb het over zijn dominante gedrag want hem niet staat.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef HeLLuM het volgende:
Volgens mij keek boebiedingus tegen je op, Krea.
Ik geloof het ook. Nu ja, aangezien ik god ben en ver boven de rest sta, was me dat nog niet zo opgevallen.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:16 schreef HeLLuM het volgende:
Volgens mij keek boebiedingus tegen je op, Krea.
"het idee"quote:Op donderdag 9 december 2004 11:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was ik ooit alles hier ja?. Tof.
het is echt een doodzonde om op 2 forums te posten hè? Ik ben ook de enige die dat doet. En ik ben de enige die in de Dirk-geschiedenis ooit met Dirk is omgegaan.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:17 schreef boebiedoe het volgende:
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het omgaan met Dirk en consorten zo zijn cognitieve consequenties heeft gehad..
Dirk's enige consorten staan momenteel op gay-dating.nl.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:17 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het omgaan met Dirk en consorten
"maar hij ging ook met Dirk om hoorquote:Op donderdag 9 december 2004 11:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
En ik ben de enige die in de Dirk-geschiedenis ooit met Dirk is omgegaan.
Zegt hij dat?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:26 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je weet wel waar ik het over heb, jouw dominante en denigrerende gedrag naar de rest van de users. Jij bent superieur en de rest stelt niks voor. Het is slaapverwekkend Krea, en ik snap niet waarom juist jij met dit topic komt.
Zo profileert hij zich. En dat weet hij zelf ook wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:32 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Zegt hij dat?
Hij lijkt me logisch dat Krea's post wel iets interessanter en komischer zijn dan de post van de gem. onzin-user, alwaar hij de openingspost aan reflecteert. Dat weet jij ook.
Daarbij is Krea net een plaat die blijft hangen. Want de running gags worden na een aantal jaar gewoon wat minder.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zo profileert hij zich. En dat weet hij zelf ook wel.
En ja, Kreator zijn niveau ligt een stuk hoger dan de gemiddelde ONZ user. En ook dat weet hij. Maar daarom hoeft hij nog niet te doen alsof hij alles beter weet dan iedereen.
Wat heb je liever? 1000 kutventjes waar geen normaal woord mee te wisselen valt, of iemand zoals Krea die deze dirkjes in ze zeik zet? Om Krea's topics en reacties kan ik lachen. De nutteloze baggerreacties van die dirkjes doen me niks, dus die keuze is snel gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Zo profileert hij zich. En dat weet hij zelf ook wel.
En ja, Kreator zijn niveau ligt een stuk hoger dan de gemiddelde ONZ user. En ook dat weet hij. Maar daarom hoeft hij nog niet te doen alsof hij alles beter weet dan iedereen.
Eerst zeg je dat ik net terug ben van weggeweest en nu ben ik ineens dominant en denigrerend. En ja, ik voel me boven de jostie-poster staan. Stom hè.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:26 schreef boebiedoe het volgende:
Je weet wel waar ik het over heb, jouw dominante en denigrerende gedrag naar de rest van de users. Jij bent superieur en de rest stelt niks voor. Het is slaapverwekkend Krea, en ik snap niet waarom juist jij met dit topic komt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 10:10 schreef Dos37 het volgende:
jammer
En dat in een topic met potentie, met in totaal 22 reacties...quote:
Sorry.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:35 schreef boebiedoe het volgende:
Maar daarom hoeft hij nog niet te doen alsof hij alles beter weet dan iedereen.
Je vergeet Paultjuhh, cerror, Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles, DePresident, tuut84, 9christensen, Dark Killah en Chriz2k.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat ik net terug ben van weggeweest en nu ben ik ineens dominant en denigrerend. En ja, ik voel me boven de jostie-poster staan. Stom hè.
En dat je het niet snapt geeft niet. Ik geef wel even wat voorbeelden:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dat in een topic met potentie, met in totaal 22 reacties....
Al 317 keer. Schijnt.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar deze discussie hebben wel al zo vaak gehad..
Ik blijf liever hangen op het niveau waarin posts nog meer dan 3 woorden bevatten, dan dat ik mee ga met de meute en elk topic verneuk. jij hebt daar blijkbaar minder moeite mee.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daarbij is Krea net een plaat die blijft hangen. Want de running gags worden na een aantal jaar gewoon wat minder.
Zie. We begrijpen elkaar wel.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:45 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je vergeet Paultjuhh, cerror, Dead-Doll, Da-Ali-G,Sauruzin, RealKnuckles, DePresident, tuut84, 9christensen, Dark Killah en Chriz2k.
Dat weet ik ook wel. Maar deze discussie hebben wel al zo vaak gehad..
quote:Op donderdag 9 december 2004 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zie. We begrijpen elkaar wel.. Nu is het tijd om ons te verenigen.
![]()
Jarno bezoeken?quote:
Ff tellen, dit is een post zonder smiley, en ik mis Jarno vreselijk en wilde dat ik bij hem kon zijn, als ik ga neem ik de rest van de kutusers mee.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jarno bezoeken?.
Spoor de technici maar aan om Onzin te veranderen. Smileyposts technisch onmogelijk maken, net als posts met minder dan 12 woorden.
Ik bedoelde reacties met slechts een smiley of één woordje, ernie.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ff tellen, dit is een post zonder smiley, en ik mis Jarno vreselijk en wilde dat ik bij hem kon zijn, als ik ga neem ik de rest van de kutusers mee.
Als ik ga, doe ik mijn laatste goede daad in dit leven,
alles voor FOK! en een beter ONZ.
Meer dan 12 en geen smiley!
Ik ben zo gebrainwashed door alle kutusers hier Krea, dat ik ironie nieteens meer herkenquote:Op donderdag 9 december 2004 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bedoelde reacties met slechts een smiley of één woordje, ernie..
O.quote:Op donderdag 9 december 2004 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik bedoelde reacties met slechts een smiley of één woordje, ernie..
Jij hebt de magische knop.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben zo gebrainwashed door alle kutusers hier Krea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |