Ik heb het nergens over slechts kutnewbies.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nah, ik begon niet echt serieus. Maar ik durf best toe te geven dat je een punt hebt in je openingspost. Ik denk alleen dat heel wat meer mensen zich aangesproken moeten voelen. Het zijn momenteel niet alleen de kutnewbies die een doodsteek zijn voor het onzin forum. Er wordt momenteel ook aardig wat bagger geproduceerd door de vaste kliek. Waaronder ook door een heel aantal modjes e.d.
Ik geef vast een voorzetje: ShaoliN.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:23 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu begint het interessant te worden. Namen ShaoLiN..
Dat maakte ik eigenlijk hier uit op:quote:Op donderdag 9 december 2004 12:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over slechts kutnewbies.
quote:Aangezien newbie-opvoed-brigades de moed hebben opgegeven, gebanned zijn of gewoon ondergesneeuwd raken in de immer groeiende sneeuwbal van nietszeggende post, hierbij mijn menig:
Beste kutnewbie a.k.a. gemiddelde onzin user a.k.a. 'grappige onzinposter' a.k.a. forumverneuker,
Zelfs als je het quote, het leest en ziet dat er meer staat dan alleen kutnewbie, dan nóg begrijp je het niet. Wonderbaarlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:27 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat maakte ik eigenlijk hier uit op:
[..]
Maar op welke moderators doel je? Snakey ?quote:Op donderdag 9 december 2004 12:25 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik geef vast een voorzetje: ShaoliN.
Mja.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelfs als je het quote, het leest en ziet dat er meer staat dan alleen kutnewbie, dan nóg begrijp je het niet. Wonderbaarlijk.
Niet in het bijzonder, maar vind het niet echt nodig om daar verder op in te gaan eigenlijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Maar op welke moderators doel je? Snakey ?
Misschien moet je zelf eerst even begrijpen dat a.k.a. betekent 'alias'quote:Op donderdag 9 december 2004 12:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zelfs als je het quote, het leest en ziet dat er meer staat dan alleen kutnewbie, dan nóg begrijp je het niet. Wonderbaarlijk.
Also known as ...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eerst even begrijpen dat a.k.a. betekent 'alias'![]()
Dus het gaat alleen over newbies.
Tenzij je creatief leest, doe je dit niet dan ben je gewoon dom.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eerst even begrijpen dat a.k.a. betekent 'alias'![]()
Dus het gaat alleen over newbies.
Bij jou maakt het niet uit of je creatief leest of niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:33 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tenzij je creatief leest, doe je dit niet dan ben je gewoon dom.
ja heerlijk, begin er dan ook niet over...quote:Op donderdag 9 december 2004 12:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, maar vind het niet echt nodig om daar verder op in te gaan eigenlijk.
En wie versta je onder de vast kliek dan.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, maar vind het niet echt nodig om daar verder op in te gaan eigenlijk.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
Boe, denk jij dat het ONZ forum er op vooruit gaat als je die hele Knowaal kliek van het forum tieft?
Ik waag het eigenlijk te betwijfelen, maargoed zoiets weet je toch pas zeker als je het geprobeerd hebt.quote:
Think again, dan komeen er weer nieuwe, en die ban je, en weer komen er nieuwe, ad infinitum.quote:
En waarom twijfel je daaraan? Door zulke users blijft het niveau hetzelfde, alle topics met potentie worden verpest. En zulke topics trekken ook geen leuke nieuwe users aan. Maar goed, je kan het hun niet kwalijk nemen, het ligt aan de incompetente en bijzonder naïeve crew.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik waag het eigenlijk te betwijfelen, maargoed zoiets weet je toch pas zeker als je het geprobeerd hebt.
ik vind t wel een poging waard, eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 12:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik waag het eigenlijk te betwijfelen, maargoed zoiets weet je toch pas zeker als je het geprobeerd hebt.
In plaats van dat die gasten een slotje op hun anus plaatsen zodat er geen bagger meer uit komt, gaan ze maar door in de prille hoop dat de baggeraars, met hun leider DePresident, voorop hen accepteren. Abortus met terugwerkerde kracht zou nog te goed zijn.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef ShaoliN het volgende:
Boe, denk jij dat het ONZ forum er op vooruit gaat als je die hele Knowaal kliek van het forum tieft?
1 punt is hetgene wat yvonne al aangeeft.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:40 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
En waarom twijfel je daaraan? Door zulke blijft het niveau hetzelfde, alle topics met potentie worden verpest. Maar goed, je kan het hun niet kwalijk nemen, het ligt aan de incompetente crew..
.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:43 schreef Tessje het volgende:
[..]
In plaats van dat die gasten een slotje op hun anus plaatsen zodat er geen bagger meer uit komt, gaan ze maar door in de prille hoop dat de baggeraars, met hun leider DePresident, voorop hen accepteren. Abortus met terugwerkerde kracht zou nog te goed zijn.
Kijk ShaoliN, hier faalt het banbeleid dus.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:45 schreef JeStaatOpInternet het volgende:
dag,
ik kom hier wat bagger plaatsen zodat ik kan zeggen dat ik er bij was.
doei
hap hap hapquote:Op donderdag 9 december 2004 12:47 schreef boebiedoe het volgende:
Kijk ShaoliN, hier faalt het banbeleid dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |