Ik denk dat je niet moet vervallen in dat eeuwige slachtofferrolletje dat moderators zo graag gebruiken als ze geen oplossing weten.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt.
Het is niet zo dat ik zeg: Iemand die niet de humor van Boebiedoe heeft gebanned moet worden.
Maar dat er meerdere users zijn met verschillende soorten humor. En de een vindt dit bagger en de ander vindt dat bagger.
Exactemundo.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet, ben je dus klaarblijkelijk gewoon niet geschikt als moderator.
toevallig stond Onzin eind vorig jaar bol van de baggerquote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Exactemundo.
Des te meer bagger er in Onzin te vinden is, des te imcompetenter de huidige modjes zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Nu niet dan?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:50 schreef mvt het volgende:
[..]
toevallig stond Onzin eind vorig jaar bol van de bagger
Die zouden van mij ook wel weg mogen blijven. Valt dat niet te programmeren?quote:Op donderdag 9 december 2004 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat om de 1 woord, 1 smiley reacties in leuke topics.
Maar goed, als hordes gebruikers dat soort posts als een spervuur gaan gebruiken...quote:
Whehehe.
Right, het is allemaal zo makkelijk. Daarom is dit discussietopic nr 318 en zijn er inmiddels zo'n 15 modjes die een poging gewaagd hebben op dit forum.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:26 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Exactemundo.
Des te meer bagger er in Onzin te vinden is, des te imcompetenter de huidige modjes zijn. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Tijd om mij blauw te maken.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
en zijn er inmiddels zo'n 15 modjes die een poging gewaagd hebben op dit forum.
Het is niet zo dat het nooit goed is gegaan. Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Right, het is allemaal zo makkelijk. Daarom is dit discussietopic nr 318 en zijn er inmiddels zo'n 15 modjes die een poging gewaagd hebben op dit forum.
Misschien dat het in jouw optiek best een tijdje is goed gegaan. Maar er is zo lang als ik me kan heugen gezeik geweest omtrent dit forum.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:08 schreef HeLLuM het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het nooit goed is gegaan. Dat maak jij ervan.
Godverdomme, nu weet ik pas weer wie je bent. Lul.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:14 schreef HeLLuM het volgende:
Wat ben je soms toch een kutnewbie, Monk.
quote:Op donderdag 9 december 2004 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Godverdomme, nu weet ik pas weer wie je bent. Lul.
Als het gaat om die zinloze smiley reacties of reacties met maar één woord (of inhoudelijk nergens op slaan) dan zijn we het met elkaar eens.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:21 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik denk dat jij me verkeerd begrijpt.
Die lui hebben GEEN humor..
[..]
Ik zie dat wel in, lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet moet vervallen in dat eeuwige slachtofferrolletje dat moderators zo graag gebruiken als ze geen oplossing weten.
Het gaat om de 1 woord, 1 smiley reacties in leuke topics. hoe moeilijk kan het zijn om te begrijpen dat dat soort reacties topics verneuken. Als je dat niet ziet, ben je dus klaarblijkelijk gewoon niet geschikt als moderator.
Heeft dit betrekking op je sig?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:24 schreef Dirkh het volgende:
Ik zie dat wel in, lijkt me vrij duidelijk.
Argumenten?quote:Op donderdag 9 december 2004 15:31 schreef Xebrozius het volgende:
Kanker ONZ maar lekker voorgoed op slot, ik heb het wel aardig gehad met dit subforum eigenlijk....
Duidelijk, als Hij het zo wil dan moet het maar, hè...quote:Op donderdag 9 december 2004 15:35 schreef HeLLuM het volgende:
Check.
Archiveer Onzin maar. Xebro heeft er genoeg van.
quote:Op donderdag 9 december 2004 12:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik vind t wel een poging waard, eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |