abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23833373

"De Walkman Van De 21e Eeuw"
Het nieuwste lid van Sony's Playstation®-familie en tevens Sony's eerste poging op de handheldmarkt.

De Specs:
  • Afmetingen: 170mm x 23mm x 74mm
  • Gewicht: 280g (incl. batterij)
  • CPU & Ram: PSP CPU (system clock frequency 1~333MHz), 32MB, embedded DRAM 4MB
  • Display: 4.3 inch, 16:9 breedbeeld TFT LCD, 480 x 272 pixel, 16.77 miljoen kleuren, Max. luminance 180 / 130 / 80cd/m2 (batterij), Max. luminance 200 / 180 / 80cd/m2 (AC adapter)
  • Geluid: Built-in stereo speakers
  • I/O: IEEE 802.11b (Wi-Fi), USB 2.0 (mini-B), Memory Stick PRO Duo, IrDA, IR Remote
  • Aansluitingen: Memory Stick Duo Slot, USB connector, DC OUT connector, DC IN 5V connector, Headset connector
  • UMD-Media: PSP Game, UMD Audio (ATRAC3plus&, MP3), UMD Video (H.264 / AVC MP Level3)
  • Draadloze communicatie: Infrastructure mode, Ad hoc mode (max 16 consoles)
  • Meegeleverde accessories: AC adapter, Battery pack

Game Lijst:
  • Lumines - Bandai Co.,Ltd
  • The legend of heroes Gagharvtrilogy White Witch - Bandai Co.,Ltd
  • Vampire Chronicle: The Chaos Tower - Capcom
  • Kollon - CyberFront Corporation
  • Need for Speed Underground Rivals (Working Title) - Electronic Arts
  • Tiger Woods PGA Tour (Working Title) - Electronic Arts
  • Armored Core Formula Front - FromSoftware, Inc.
  • Rengoku: The Tower of Purgatory - Hudson Soft Co., Ltd.
  • Dynasty Warriors - Koei Co., Ltd.
  • Mahjong (Working Title) - Koei Co., Ltd.
  • Metal Gear Acid - Konami Computer Entertainment Japan, Inc.
  • Mah-Jong Fight Club - Konami Corporation
  • AI Go - Marvelous Interactive Inc.
  • AI Mah-Jong - Marvelous Interactive Inc.
  • AI Shogi (Japanese Chess) - Marvelous Interactive Inc.
  • Kotoba No Mojipittan Daijiten - Namco Limited
  • Ridge Racers - Namco Limited
  • Puyo Pop Fever - Sega Corporation
  • Dokodemo Issyo - Sony Computer Entertainment Inc.
  • Hot Shots Golf - Sony Computer Entertainment Inc.
  • Puzzle Bobble Pocket - Taito Corporation

Voorgaande PSP-Topics:
    01 - 02 - 03

Interessante Links:
  • Officiële PSP Site (Japans)
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot

Verwachte Europese release: Maart 2005

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 09-12-2004 12:41:02 ]
  •   woensdag 8 december 2004 @ 15:27:02 #2
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_23833565
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 8 december 2004 @ 16:04:20 #3
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_23834359
    Nette startpost.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_23841725
    ja er waren ZAT DS plaatjes met grafiekjes enzo die rondgingen, maargoed effe weer ontopic, iwe heeft em ge pre ordered? wel plaatjes posten he!
    pi_23843352
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
    Ik kan best de humor van heel veel dingen inzien maar vin deze nogal heel erg flauw.. maar goed laten we het alsjeblieft weer gewoon over het dinge zelf hebben?

Zodra die bij lik-sang weer te krijgen is gaat mn bestelling erheen en w8 ik met smart tot ie in mijn handen valt!
    Ben benieuwd! Welk(e) spel(len) ga je erbij halen?
    pi_23843360
    Valt me op dat er altijd veel Nintendo-fanboys in de PSP-topics komen en dat je eigenlijk geen Sony-fanboys in de DS-topics ziet.
    pi_23845345
    gelukkig ben ik geen van beide, maar wie bedoel je dan wel P-Style? Want ik zie nergens staan dat nintendo rules? Of wordt JIJ nu gewoon paranoia dat er veel mensen zijn die en een PSP EN een DS gaan ownen en daarmee gewoon kunnen leven (met de voor en nadelen van beide en get a life als je niet tegen grapjes kunt) en dus in elk topic tegen komt en tegen gaat komen.
    Ik lust ook pepsi dus mag ik niet in het coca cola forum schrijven !

[ Bericht 36% gewijzigd door knater op 09-12-2004 00:08:09 ]
    pi_23845440
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 23:53 schreef knater het volgende:
    gelukkig ben ik geen van beide, maar wie bedoel je dan wel P-Style?
    Degene die ik ook in de "Nintendo Ds vs. Sony PSP"-topics tegenkom.
    pi_23845876
    quote:
    Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef P-Style het volgende:

[..]

Degene die ik ook in de "Nintendo Ds vs. Sony PSP"-topics tegenkom.
    Ik zie ook geen fanboys hier hoor
    In elk geval, niet van het gehalte: DS = l337, N1n73nd0 0wNz, etcetc. (ik moet toegeven, ik moet mezelf dwingen dat niet op te schrijven in dit topic ).

Hoewel ik het gevoel van Roy's sig deel, ben ik best wel geïnteresseerd in dit onding van een PSP. Ga er maar vanuit dat ik goed baal dat de meeste PS2 ontwikkelaars hun RPG's ook alleen op de PSP zullen uitbrengen Maar zolang die nog niet zijn aangekondigd kan ik met een goede rust slapen
      donderdag 9 december 2004 @ 00:21:50 #10
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_23846023
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 00:15 schreef IndoGuyver het volgende:
    Hoewel ik het gevoel van Roy's sig deel, ben ik best wel geïnteresseerd in dit onding van een PSP. Ga er maar vanuit dat ik goed baal dat de meeste PS2 ontwikkelaars hun RPG's ook alleen op de PSP zullen uitbrengen Maar zolang die nog niet zijn aangekondigd kan ik met een goede rust slapen
    Zo denk ik er net zo over Nintendo is en zal altijd mijn favoriet blijven, maar dat wil niet zeggen dat ik niet buiten de deur mag snoepen
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_23846161
    btw het is handhEldmarkt in topic, ik baal ervan dat ik m'n pre order gecancelled heb, maar er worden zo'n 100.000 per week bijgemaakt dus effe kijken of we weer een kennisje kunnen regelen
    pi_23849407
    Welke spellen ik erbij ga halen ja nog geen idee eigenlijk dat moet ik nog maar is even gaan kijken iig geen spellen die ik als MP wil gaan spelen want dat wordt dan een btje een probleem hier aan deze kant vd wereld.
    En anders gebruik ik hem tot dat ons kikkerlandje eindelijk ook van het apparaat mag genieten gewoon als veredelde MP3/MPG4 speler
    pi_23849652
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zo denk ik er net zo over Nintendo is en zal altijd mijn favoriet blijven, maar dat wil niet zeggen dat ik niet buiten de deur mag snoepen
    Gelukkig boeit het mij helemaal niet, zolang ik maar goede en leuke games kan spelen en of die nu van Nintendo of Bioware of Square af komen, maakt mij niet uit
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_23852105
    Heeft ongetwijfeld al in het vorige deel gestaan, maar ik post het alsnog maar..
    quote:
    Films kijken mogelijk op PSP
    Het wordt mogelijk om op de nieuwe handheld van Sony, de Playstation Portable (PSP) films te kijken. Sony heeft op haar Japanstalige website bevestigd dat de PSP het populaire MPEG4-formaat zal ondersteunen.

Het gerucht ging al langer dat PSP-gebruikers MPEG-4 video van een memorystick zouden kunnen afspelen op de draagbare spelcomputer, en dat blijkt dus waar te zijn. Eerder werd al bekend dat PSP de muziekformaten MP3 en ATRAC ondersteunt.

Op de website staat eveneens te lezen dat een trial-versie van het programma Image Converter 2 zal worden meegeleverd bij de aankoop van een PSP. Met dat programma kunnen gebruikers hun videobestanden omzetten naar MPEG4. Sommige camcorders van Sony maken ook gebruik van MPEG4.

Eerder meldde Plugged al dat de grootste concurrent voor de Nintendo DS vanaf voorjaar 2005 in Nederland te koop zal zijn. De PSP komt uit met 22 spellen.
    .
    -
    pi_23852137
    Het plezier van al die mobile-gaming ontgaat mij enigzins... De mogelijkheden van z'n ding zijn toch vrij beperkt als je het vergelijkt met de grote machines.
    "It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
    pi_23852216
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
    Het plezier van al die mobile-gaming ontgaat mij enigzins... De mogelijkheden van z'n ding zijn toch vrij beperkt als je het vergelijkt met de grote machines.
    Nou, de PSP is bijna net zo krachtig als de PS2. Dus echt beperkt zou ik het niet willen noemen.
    Helemaal niet gezien het formaat van het scherm.
    Ik heb trouwens wat offtopicposts gedelete.
    -
    pi_23852282
    quote:
    als ik ridge racer psp zie dan zie ik geen beperkingen eigenlijk
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 9 december 2004 @ 12:37:28 #18
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_23852383
    quote:
    Zelfs als je kijkt naar de mogelijkheden van de oude GBA kan je er hetzelfde mee als een PS2: GAMEN. En daar gaat het om.

De technische mogelijkheden liggen trouwens wel degelijk op een vergelijkbaar console niveau bij de PSP en in mindere mate ook de DS. Kijk maar eens naar de screens en bescikbare filmpjes. Overigens gaat multiplayen met de nieuwe generatie handhelds ook prima via wireless.
    pi_23852501
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Overigens gaat multiplayen met de nieuwe generatie handhelds ook prima via wireless.
    Ja. Dat wireless gebeuren is erg netjes (van zowel Sony als Nintendo). Sony had bij z'n nieuwe kleine PS2 met ingebouwde netwerkadapter eigenlijk ook wel gelijk een WiFi-adapter mogen plaatsen!
    pi_23852539
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zelfs als je kijkt naar de mogelijkheden van de oude GBA kan je er hetzelfde mee als een PS2: GAMEN. En daar gaat het om.
    Bovendien ken ik geen enkele grote console waar je 2 monitoren (die verschillend beeld geven) op aan kan sluiten!
      donderdag 9 december 2004 @ 12:50:51 #21
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_23852623
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 12:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

Bovendien ken ik geen enkele grote console waar je 2 monitoren (die verschillend beeld geven) op aan kan sluiten!
    Hell Yeah
      donderdag 9 december 2004 @ 12:54:16 #22
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23852697
    Als ik hem ga halen is het eigenlijk alleen om Gran Turismo.
    Verder vind ik er weinig aansprekende titels tussenstaan (tot nog toe)

Maar ik vind de PSP een erg groot gadget gehalte hebben dus zal ie er wel komen
    Drop you like an ill, bad habit
    pi_23852969
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 12:54 schreef pmponer het volgende:
    Als ik hem ga halen is het eigenlijk alleen om Gran Turismo.
    Verder vind ik er weinig aansprekende titels tussenstaan (tot nog toe)
    Dit geldt eigenlijk ook voor mij. Daarbij zal ik 'm vooral gebruiken als ik lange treinreizen moet maken, denk ik. Maat toen de PS2 werd aangekondigd, 5 jaar geleden was ik ook niet geïnteresseerd in de launchtitels, maar wel in het ding zelf. En ik wist da er nog goede andere titels zouden komen.
    quote:
    Maar ik vind de PSP een erg groot gadget gehalte hebben dus zal ie er wel komen
    Dat vooral! Koop er een grote Memory Stick Duo bij (die nu nog vrij prijzig zijn, maar die prijs zal de komende jaren wel dalen ) van 512MB en je hebt een leuke MP3 walkman.

Maar ik ben vooral geïnteresseerd (en dat heb ik ook al in vorige PSP-topics gezegd) in de linkmogelijkheden met de PS2 en (later zeer waarschijnlijk) de PS3. Sony heeft al opmerkingen gemaakt over savegames van PS2 spellen, die je vervolgens verder kunt spelen op je PSP. Nou, vind ik dàt nog niet zo vreselijk interessant (je moet dan immers 2x hetzelfde spel hebben... 1x op de PS2 en 1x op je PSP). Maar als je de PSP nou eens als High-tech controller zou kunnen gebruiken.

Stel je voor... je speelt een Metal Gear Solid-spel en je ziet je radar op je scherpe grote PSP-scherm, je krijgt een codec gesprek op je PSP, terwijl je op je tvl gewoon verder kunt sneaken. Een soort... Dual Screen-idee dus! Dit is maar een voorbeeld dat ik even snel verzin, maar de mogelijkheden zijn eindeloos! Voor dit soort dingen zou het PS2-spel bijv. een klein programmaatje weg kunnen schrijven op de Memory Stick van de PSP (je kunt namelijk ook software draaien vanaf Memory Stick) en heb je helemaal geen speciale UMD nodig.

Maargoed. We zien wel wat de toekomst gaat brengen!
      donderdag 9 december 2004 @ 13:15:38 #24
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_23853131
    quote:
    Maar ik ben vooral geïnteresseerd (en dat heb ik ook al in vorige PSP-topics gezegd) in de linkmogelijkheden met de PS2 en (later zeer waarschijnlijk) de PS3. Sony heeft al opmerkingen gemaakt over savegames van PS2 spellen, die je vervolgens verder kunt spelen op je PSP. Nou, vind ik dàt nog niet zo vreselijk interessant (je moet dan immers 2x hetzelfde spel hebben... 1x op de PS2 en 1x op je PSP). Maar als je de PSP nou eens als High-tech controller zou kunnen gebruiken.

Cube - GBA link anyone?

Tis leuk, maar het werkt niet echt. De 3 games op de Cube die het goed gebruiken (Four Swords, Pacman en Crystal Chronicles) zijn wel leuk maar een gewone controller is gewoon nog wel handiger. Het heeft op zich wel potentie hoor, maar op dit moment waren de gamers er nog niet klaar voor. Misschien over een tijdje als Sony het goed aanpakt wat marketing betreft dat het goed uitgewerkt gaat worden door developers.
    pi_23853279
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

Cube - GBA link anyone?
    Klopt
    quote:
    Tis leuk, maar het werkt niet echt. De 3 games op de Cube die het goed gebruiken (Four Swords, Pacman en Crystal Chronicles) zijn wel leuk maar een gewone controller is gewoon nog wel handiger.
    De PSP-knoppenlayout is vrijwel hetzelfde als die van de Dual Shock 2, je mist alleen 2 schoudenknoppen en een (rechter) analoge stick.
    quote:
    Het heeft op zich wel potentie hoor, maar op dit moment waren de gamers er nog niet klaar voor. Misschien over een tijdje als Sony het goed aanpakt wat marketing betreft dat het goed uitgewerkt gaat worden door developers.
    Mooie analyse... laten we het hopen!

[ Bericht 1% gewijzigd door P-Style op 09-12-2004 13:33:08 ]
      donderdag 9 december 2004 @ 13:30:41 #26
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_23853448
    quote:
    De PSP-knoppenlayout is vrijwel hetzelfde als die van de Dual Shock 2, je mist alleen 2 schoudenknoppen en een analoge stick.
    Ja, dat klopt inderdaad. Dat scheelt wel, de GBA heeft de helft van het aantal knoppen van de Cube dus echt als controller gebruiken ging daar niet echt.
      donderdag 9 december 2004 @ 15:09:53 #27
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23855447
    Alhoewel ik zie net NBA street vol 3 staan voor de PSP ... hij wordt weer wat antrekkelijker

Maar voor de mp3 functionaliteit hoef ik het niet te doen, een beetje een grote mp3 speler met kleine capaciteit wordt dat dan.
    Verder zie ik die umd films ook nniet zitten... ik zie me namelijk niet voor mijn plezier een film op zo'n ding kijken. Maar goed dat is persoonlijk.
    pi_23855573
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 15:09 schreef pmponer het volgende:
    Verder zie ik die umd films ook niet zitten... ik zie me namelijk niet voor mijn plezier een film op zo'n ding kijken. Maar goed dat is persoonlijk.
    Misschien wel leuk voor onderweg, maar ik zie mezelf ook niet zo snel een film op UMD kópen!
    pi_23855915
    Daarom is het fijn dat je zef zelf kunt encoden en vanaf je Memorystick kunt spelen!
      donderdag 9 december 2004 @ 15:42:16 #30
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23856050
    Ik zeg ook niet dat ik het niet wil proberen maar het lijkt me niet echt super
    pi_23858712
    Ik wel aangezien ik zo ong ieder weekend minstens 3 en half uur moet reizen om bij mn vriendin te komen dan begin je je nog wel is aardig te vervelen
      donderdag 9 december 2004 @ 17:43:05 #32
    65330 Ruzbeh
    pi_23858831
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 17:38 schreef c0nd0r het volgende:
    Ik wel aangezien ik zo ong ieder weekend minstens 3 en half uur moet reizen om bij mn vriendin te komen dan begin je je nog wel is aardig te vervelen
    Zolang gaat de batterij niet mee.
    pi_23859591
    Daar weet nog niemand wat over en anders koop ik er tog gewoon 1 bij? Big deal..
    pi_23859634
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 18:20 schreef c0nd0r het volgende:
    Daar weet nog niemand wat over en anders koop ik er tog gewoon 1 bij? Big deal..
    Let maar niet teveel op hem hoor.
      donderdag 9 december 2004 @ 19:13:14 #35
    65330 Ruzbeh
    pi_23860796
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 18:20 schreef c0nd0r het volgende:
    Daar weet nog niemand wat over
    Het record staat op 90 minuten.

Trouwens de mensen zeiden zelf, 4-6 uur met een puzzel spel, maar minder met een spel zoals bij GT4 of wat dan ook.
    pi_23861791
    WTF let maar ni op hem? Waar slaat dat nou weer op?

en het record staat op 90 min? Niet verkeerd bedoeld maar, bron?
    Niemand die dat ding zelf al in zn bezit heeft (lik-sang, IGN) heeft cijfers gegeven over hoelang hij het uithoudt, terwijl ik dit typ bedenk ik me trouwens dat play-asia.com wel cijfers heeft gegeven van iig voor mp3 5-6 uur.
      donderdag 9 december 2004 @ 20:01:05 #37
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_23861972
    Ik heb zelfs gelezen dat de batterij maximaal 4 uur en 20 minuten meegaat bij gamen. Ik weet niet of dit klopt.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      donderdag 9 december 2004 @ 20:02:12 #38
    65330 Ruzbeh
    pi_23861992
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 19:53 schreef c0nd0r het volgende:
    WTF let maar ni op hem? Waar slaat dat nou weer op?

en het record staat op 90 min? Niet verkeerd bedoeld maar, bron?
    Niemand die dat ding zelf al in zn bezit heeft (lik-sang, IGN) heeft cijfers gegeven over hoelang hij het uithoudt, terwijl ik dit typ bedenk ik me trouwens dat play-asia.com wel cijfers heeft gegeven van iig voor mp3 5-6 uur.
    http://www.gamespot.com/news/2004/10/04/news_6109524.html

Ik dacht eerst dat het een gerucht was, maar het schijnt waar te zijn. Ontwikkelaars hebben geklaagd en kregen ze van Sony lekker een pakketje waarmee ze konden testen en de batterylife hoger konden halen enzo.
    pi_23862158
    quote:
    By Chris Kohler -- GameSpot
    POSTED: 10/04/04 11:32 AM PST
    Dit bericht is van 2 maanden terug toen was er nog nix nada noppes bekend. Niet om je af te kraken ofzo maar er zijn nu dus wel tegen berichten en terzijnertijd zullen er wel batterijen komen die het wat langer uithouden en ik wacht komende week natuurlijk met spanning af over alle berichten uit Japan!
      donderdag 9 december 2004 @ 20:11:22 #40
    65330 Ruzbeh
    pi_23862201
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 20:09 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Dit bericht is van 2 maanden terug toen was er nog nix nada noppes bekend. Niet om je af te kraken ofzo maar er zijn nu dus wel tegen berichten en terzijnertijd zullen er wel batterijen komen die het wat langer uithouden en ik wacht komende week natuurlijk met spanning af over alle berichten uit Japan!
    Vergeet niet dat de PSP batterij ubersterk is, 1800mAh.
    pi_23862273
    Maar de technologie staat voor nix!
    Naja goed ik heb zoiets van ik zie wel wat er in Japan gaat gebeuren nu en wat ze daar in het gebruik voor ervaringen uit krijgen.
    Ik was sowieso van plan 2 batterijen aan te schaffen (kosten ni zo veel los ) dus nou ja stel dan houdt ie het maar 90 min uit dan is het toch alweer tot 180 gerekt wat alweer 3u is en alles wat ie dan toch langer uithoudt is alleen mooi meegenomen!
    pi_23862351
    quote:
    Op donderdag 9 december 2004 20:09 schreef c0nd0r het volgende:

[..]
    en terzijnertijd zullen er wel batterijen komen die het wat langer uithouden
    Tezijnertijd? Dat ding komt toch 12 december uit in Japan? Lijkt me sterk dat Sony na launch nog hardware aanpassingen gaat maken (of dat Sony dat heeft gedaan in de afgelopen maand).

Maar als het goed is kun je toch meerdere accu's voor dat onding kopen? Wel stoer zo'n speciale riem met de PSP aan je rechterzij en dan 4 accu's aan de linker. Misschien niet echt praktisch, maar ik zou het een stoere gadget vinden
    pi_23862423
    ja maar wie zegt dat Sony niet doorgaat met het verbeteren van hun hardware alstie pas uit is? (dat bedoel ik met terzijnertijd) Dat heeft Sony tot nu toe altijd nog gedaan (en niet slecht moet ik zeggen) en met deze zullen ze extra hard hun best moeten doen om in de markt naast Nintendo te kunnen staan dus denk dat ze dat heus wel gaan doen.

*edit* Idd wel stoere gadget of net als zon band met kogels die over je schouder hangt
    pi_23862556
    Je doelt op de PSone en PStwo toch?

Het *zou* inderdaad kunnen, ik bedoel, Nintendo heeft hetzelfde gedaan met de GBA ---> SP.

Maar ik verwacht dan wel iets heel anders.
    Verbetering van SP tov. GBA was de accu, backlight (thank God!), nieuw design.

Ik heb ze beide gekocht, maar ik zou het in elk geval niet pikken als de SP alleen 1 van die 3 dingen had.

Maar je hebt gelijk, misschien dat er nog een speciale batterypack ofzo uitkomt, zou wel een uitkomst zijn in elk geval.
    pi_23862612
    Niet alleen PSone en PStwo ik bedoel ook gewoon de PS2 (kijk maar eens op internet naar de vele SCPH versies die er wel niet zijn) omdat de laser van de eerste lichting nog wel eens slecht zou zijn enz zijn er nieuwe versies gekomen om dit beter te maken onder nog wat andere dingetjes, maar goed waarom deze loze voorspellingen doen?
    We zien het vanzelf tog?
    pi_23869274
    Reken er inderdaad maar op dat er nog vele (al dan niet onzichtbare) verbeteringen komen.
    pi_23892341
    Ook leuk voor in de trein, WipeOut Pure:

bring it on
    pi_23892583
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 01:31 schreef A.l.e.x het volgende:
    Ook leuk voor in de trein, WipeOut Pure:

[Stel plaatjes]

bring it on
    Ziet er verrekte netjes uit!
      zaterdag 11 december 2004 @ 10:50:57 #49
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_23894979
    Nog een game voor de PSP (volgens the magicbox):
    quote:
    Jump! Superstars
    Publisher: Nintendo
    Platform: PlayStation Portable
    Genre: Fighting
    Origin: Japan
    Release: TBA
    LOL
    pi_23895016
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 01:31 schreef A.l.e.x het volgende:

bring it on
    Godver, dat ziet er geil uit zeg. .
    -
    pi_23895501
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zaterdag 11 december 2004 @ 13:11:24 #52
    44699 err
    Da Itchy Trigga Finga Niggaz
    pi_23896841
    die screens vind ik een beetje tegenvallen..het lijkt wel of het steeds wat minder wordt...nfs UDg zag er echt geweldig uit, net als de PC, maar dit hierboven vind ik matig
    pi_23896894
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 13:11 schreef err het volgende:
    die screens vind ik een beetje tegenvallen..het lijkt wel of het steeds wat minder wordt...nfs UDg zag er echt geweldig uit, net als de PC, maar dit hierboven vind ik matig
    !
    Op dat kleine scherm ziet het er natuurlijk tig keer strakker uit, .
    Dit plaatje is nu flink opgerekt.
    -
    pi_23897491
    MediEvil leuk leuk leuk

En potverdomme, wat ziet Wipeout er strak uit

DS
    pi_23897554
    Ziet er goed uit moet ik zeggen
    Gelukkig gaat het niet alleen om graphics
      zaterdag 11 december 2004 @ 13:58:36 #56
    44699 err
    pi_23897559
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

!
    Op dat kleine scherm ziet het er natuurlijk tig keer strakker uit, .
    Dit plaatje is nu flink opgerekt.
    `die medievel is redelijk op juiste schaal hoor..vind t erg korrelig en de textures van beide games vind ik niet zo heel gedetaileerd. 'T is nog steeds fantastisch voor een handheld maar stukken minder dan de teasers uit het begin
    pi_23897578
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 13:58 schreef err het volgende:

[..]

`die medievel is redelijk op juiste schaal hoor..vind t erg korrelig en de textures van beide games vind ik niet zo heel gedetaileerd. 'T is nog steeds fantastisch voor een handheld maar stukken minder dan de teasers uit het begin
    teasers en eerste shots worden altijd in een veels te hoge resolutie gemaakt, kijk maar naar de shots van WipeOut, die resolutie haalt een PSP echt niet
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zaterdag 11 december 2004 @ 14:12:02 #58
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_23897803
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 13:54 schreef Alfa_Boy het volgende:
    MediEvil leuk leuk leuk

En potverdomme, wat ziet Wipeout er strak uit

DS
    Vind je midievil ook een leuk spel? Of Wipeout?
    pi_23898114
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 13:58 schreef Xrenity het volgende:
    Ziet er goed uit moet ik zeggen
    Gelukkig gaat het niet alleen om graphics

[ Bericht 11% gewijzigd door Roi op 11-12-2004 15:37:04 ]
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_23900154
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 14:12 schreef BMH het volgende:

[..]

Vind je midievil ook een leuk spel? Of Wipeout?
    Medievil vond ik wel geinig op de PS1, en wipeout hoort gewoon op Playstation
    pi_23903456
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 16:27 schreef Alfa_Boy het volgende:
    ...en wipeout hoort gewoon op Playstation
    Wipeout wordt door velen beschouwd als hèt spel dat de Playstation 1 heeft groot gemaakt. (Hoewel ik het zelf nooit gespeeld heb, alleen demo's)

Wat die screens betreft denk ik dat alleen de screens van Medievil representatief zijn. Die plaatjes zijn namelijk precies 480x272 (PSP-resolutie) en er is duidelijk géén blur overheen gegooid. Ik snap ook totaal het nut niet van "screenshots" die een veel hogere resolutie zijn dan de PSP ooit kan weergeven.
    pi_23903581
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 18:56 schreef P-Style het volgende:

[..]
    Wat die screens betreft denk ik dat alleen de screens van Medievil representatief zijn. Die plaatjes zijn namelijk precies 480x272 (PSP-resolutie) en er is duidelijk géén blur overheen gegooid. Ik snap ook totaal het nut niet van "screenshots" die een veel hogere resolutie zijn dan de PSP ooit kan weergeven.
    Dat vind ik dus altijd het nadeel van dat soort "screenshots", je krijgt wel een beeld van het spel, maar je weet nooit hoe het echt op je scherm komt...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zaterdag 11 december 2004 @ 19:09:34 #64
    65330 Ruzbeh
    pi_23903759
    Wipeout vond ik ook zo leuk op de Nintendo 64.
    pi_23904303
    wrc op psp ahhh gelukkig kan niet wachten om deze via wifi te spelen zeg
    pi_23906865
    Ik hoop dat Wipeout Pure goed word .ik heb zin in een nieuwe goede Wipeout .Toen Psygnosis werd opgekocht door Sony ging de serie jammer genoeg achter uit .
    pi_23907000
    Wipeout Pure filmpje: 7.6 MB .MPG

Lijkt me wel leuk om naast GT4 Mobile te hebben
    pi_23908938
    wipe out, GT4 , WRC...hmm leuke spellen jammer dat er geen marion komt...dat is natuurlijk het spel voor op een handheld
    pi_23909321
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 23:05 schreef reconnect het volgende:
    wipe out, GT4 , WRC...hmm leuke spellen jammer dat er geen marion komt...dat is natuurlijk het spel voor op een handheld
    Als je Mario bedoelt, dat vond ik leuk tot me 12de levensjaar

En als ik een handheld koop met zulke dikke specs als de PSP wil ik wel want anders op me scherm zien dan een dikke loodgieter met een snor.
    pi_23909371
    lik-sang.com heeft trouwens een PSP open gemaakt:

meer: http://www.lik-sang.com/psp.html
    pi_23910485
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 23:27 schreef A.l.e.x het volgende:
    lik-sang.com heeft trouwens een PSP open gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

meer: http://www.lik-sang.com/psp.html
    Arme PSP!
    pi_23910846
    Dit vind ik wel een opmerkelijk plaatje!

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat Sony z'n eigen schermpjes zou fabriceren!
    pi_23911578
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 00:37 schreef P-Style het volgende:
    [afbeelding]

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat Sony z'n eigen schermpjes zou fabriceren!
    quote:
    SHARP staat bekend om haar pioniersgeest in onder andere de ontwikkeling van de Liquid Crystal Display (LCD) technologie.
    bron

geen slechte keus van Sony

[ Bericht 2% gewijzigd door Michael_Moore op 12-12-2004 01:14:00 ]
    Feel free to ignore my comments.
    pi_23915007
    quote:
    [afbeelding]

waarom zelf maken als iemand anders het veel beter kan
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_23915576
    quote:
    Op zaterdag 11 december 2004 23:25 schreef A.l.e.x het volgende:

[..]

Als je Mario bedoelt, dat vond ik leuk tot me 12de levensjaar

En als ik een handheld koop met zulke dikke specs als de PSP wil ik wel want anders op me scherm zien dan een dikke loodgieter met een snor.
    Oh wat zijn we stoer
    Je kunt toch op een handheld met dikke specs ook mario met een high-poly snor spelen.
    pi_23918423
    idd maar mario is gewoon een leuke handheld game...boeie wat A.l.e.x. er van vindt ...ik koop wss toch wel PSP alleen het is jammer van dat batterijgezeik en dat er geen mario op zit
      zondag 12 december 2004 @ 17:02:05 #78
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_23922500
    Mensen het PSP Vs. DS even op het kleine kindertjes topic houden!

WipeOut ziet er wel heeeel smooth uit zeg...damn. Maargoed, draait ie dan nog wel soepel en zijn het niet een beetje opgepoetste shots?

Ik zit te wachten tot de eerste japanners met hun batterijduren komen.
    pi_23922641
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:02 schreef Max_Dark het volgende:
    WipeOut ziet er wel heeeel smooth uit zeg...damn. Maargoed, draait ie dan nog wel soepel...
    Dat is een kwestie van afwachten...
    quote:
    en zijn het niet een beetje opgepoetste shots?
    Ja... ze zijn behoorlijk opgepoetst, de resolutie alleen is al te hoog.
    quote:
    Ik ook. Maar wat de batterijduur ook is, dit gaat alleen maar beter worden (bij nieuwere PSP-versies).
    pi_23922642
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:02 schreef Max_Dark het volgende:
    Mensen het PSP Vs. DS even op het kleine kindertjes topic houden!

WipeOut ziet er wel heeeel smooth uit zeg...damn. Maargoed, draait ie dan nog wel soepel en zijn het niet een beetje opgepoetste shots?

hier staat een filmpje van WipeOut: [PSP] Deel 4 - Hij komt steeds dichterbij...

met de framerate zit het wel goed
    pi_23922723
    wie is hier een van de gelukkige 200.000 beta testers van de psp?
      zondag 12 december 2004 @ 17:12:06 #82
    65330 Ruzbeh
    pi_23922741
    quote:
    [afbeelding]

Het was alang bekend dat Sharp de schermen maakt voor de PSP.

Sony maakt al iets van 60% van alle onderdelen ofzo, dus niet zeuren.
    pi_23922862
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:12 schreef Ruzbeh het volgende:
    Het was alang bekend dat Sharp de schermen maakt voor de PSP.

Sony maakt al iets van 60% van alle onderdelen ofzo, dus niet zeuren.
    "Allang bekend"? O...
    pi_23922959
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

"Allang bekend"? O...
    je wist ook al niet dat EA de rechten had van sommige autofabrikanten

pi_23923017
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:23 schreef A.l.e.x het volgende:
    je wist ook al niet dat EA de rechten had van sommige autofabrikanten

Hehe
    pi_23923155
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:07 schreef P-Style het volgende:
    [...]
    Ik ook. Maar wat de batterijduur ook is, dit gaat alleen maar beter worden (bij nieuwere PSP-versies).
    http://psp.ign.com/articles/572/572548p1.html

3 uur op een gloednieuwe PSP, die nog niet is opgeladen. Reken dus maar op zo'n 5 tot 6 uur gemiddeld. Valt nog mee. Al kan het bij intensievere games 3 uur of minder worden.
      zondag 12 december 2004 @ 17:35:02 #87
    65330 Ruzbeh
    pi_23923187
    Batterijduur? De laadtijden zijn pas lachen.

http://psp.ign.com/articles/571/571164p1.html
    pi_23923215
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:33 schreef Thomper het volgende:
    http://psp.ign.com/articles/572/572548p1.html

3 uur op een gloednieuwe PSP, die nog niet is opgeladen. Reken dus maar op zo'n 5 tot 6 uur gemiddeld. Valt nog mee. Al kan het bij intensievere games 3 uur of minder worden.
    Ja, dat wist ik al, maar het dat is ook het enige wat IGN te melden had, vervolgens concluderen dat 'ie gemiddeld 5 tot 6 uur meegaat vind ik een beetje voorbarig. We weten pas wat het echt is als IGN de test met een volledig opgelade batterij publiceert.
      zondag 12 december 2004 @ 17:41:44 #89
    65330 Ruzbeh
    pi_23923326
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik al, maar het dat is ook het enige wat IGN te melden had, vervolgens concluderen dat 'ie gemiddeld 5 tot 6 uur meegaat vind ik een beetje voorbarig. We weten pas wat het echt is als IGN de test met een volledig opgelade batterij publiceert.
    Dat vind ik dan echt zo dom. Je hebt die PSP eindelijk. TEST HEM DAN OOK GELIJK GOED.

Echt altijd maar moeilijk doen enzo. IGN is sowieso altijd kut bezig.
    pi_23923379
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:41 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Dat vind ik dan echt zo dom. Je hebt die PSP eindelijk. TEST HEM DAN OOK GELIJK GOED.

Ehr, er valt niet te klagen. Ze zijn zodra ze een PSP hadden begonnen met testen en indrukken schrijven, en dit is dan een eerste indruk met impressies van het menu, en de doos, en kwaliteit enzo. Ze zeggen er ook bij dat het niet uitgebreid is, en dat dat later komt.
    pi_23923392
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 17:41 schreef Ruzbeh het volgende:

Dat testen kost tijd. Ze hebben dat ding nog niet eens een halve dag!
      zondag 12 december 2004 @ 19:34:10 #92
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_23925606
    Als ik er nou in theorie 1 uit Japan wist te bemachtigen, kan ik dan gewoon europese films erop bekijken? Ik ben er zelf van overtuigd dat er geen "regio lock" op de PSP zit qua films van memory sticks, maar een vriend van me is van het tegendeel overtuigd. Wie heeft er gelijk?
    pi_23926019
    op memory stick kun je zelf de films erop zetten, op umd films zat dacht ik een regio lock, maargoed ik ga echt geen films op umd kopen als ik ze al op dvd of ander formaat heb.
    Ik zal aankomende week alsie binnen is wel weer foto's maken

FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 december 2004 @ 20:04:16 #94
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_23926794
    quote:
    Leuk! Houd ik in de gaten.
    pi_23927424
    effe een recap:
    psp op de eerste dag:

dead pixels:

lcd probs:

disk read errors:

hij gaat wel aan maar boot niet :

umd drive gaat open terwijl je em alleen maar achter vasthoud:

http://www.asahi-net.or.jp/~cf6y-oot/auto.avi
      zondag 12 december 2004 @ 20:55:03 #97
    65330 Ruzbeh
    pi_23927539
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 20:51 schreef knater het volgende:
    effe een recap:
    psp op de eerste dag:

dead pixels:

[afbeelding]

lcd probs:

[afbeelding]

disk read errors:

[afbeelding]

hij gaat wel aan maar boot niet :

[afbeelding]

umd drive gaat open terwijl je em alleen maar achter vasthoud:

http://www.asahi-net.or.jp/~cf6y-oot/auto.avi
    THE WORKS.
    pi_23927543
    Tsja.. dan wil ik wel weten om hoevel het gaat, als het er nou hoogstens 100 zijn ofzo is het geen probleem, dat heb je met elk nieuw apparaat.
    pi_23927730
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 20:55 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

THE WORKS.
    THE works leer Engels ofzo...en btw wie weet wat ze allemaal met die dingen hebben gedaan...en stel dat er 10 van de 100000 kapot zijn...dan is dat nog een aardig gemiddelde...het is een nieuwe apparaat he
    pi_23927752
    krijg echt het gevoel dat de eerste 200.000 bezitters gewoon beta testers zijn, maar het zelf niet doorhebben
      zondag 12 december 2004 @ 21:12:05 #101
    65330 Ruzbeh
    pi_23927883
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 21:04 schreef reconnect het volgende:

[..]

THE works leer Engels ofzo...
    Das gewoon normaal engels hoor.
    pi_23927996
    nah jah laat maar het is dan altijd nog IT Works (tenminste ik ga er vanuit dat jij dat bedoeld)
    pi_23928044
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef reconnect het volgende:
    nah jah laat maar het is dan altijd nog IT Works (tenminste ik ga er vanuit dat jij dat bedoeld)
    Nee, The Works is (volgens mij) een uitdrukking, iets van 'het hele pakket'.
      maandag 13 december 2004 @ 01:26:38 #104
    68392 ps2noob
    free your mind
    pi_23928648
    Zou het goedkoper zijn om in maart 2005 de PSP uit Amerika te importeren? Als je kijkt hoe sterk de euro is vergeleken met de dollar.

Plus de meeste gadgets etc zijn hier zelfs in euro's nog duurder dan in dollars...
    pi_23928871
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 01:26 schreef ps2noob het volgende:
    Zou het goedkoper zijn om in maart 2005 de PSP uit Amerika te importeren? Als je kijkt hoe sterk de euro is vergeleken met de dollar.

Plus de meeste gadgets etc zijn hier zelfs in euro's nog duurder dan in dollars...
    Geen idee. Maar als je tot de VS launch kunt wachten, kun je ook tot de EU launch wachten. En de Europese versie hebben, heeft toch nog een aantal voordelen ten opzichte van de VS-versie hebben.
    pi_23929164
    Ridge Racers seems to last somewhere between 90 minutes and three hours. Playing with the wireless networking switch flipped on will also further reduce your battery life. The system has an auto-sleep function that stops the wireless drain, but that switch is there for a reason. Turn it off when you're not using it.

da's wel ERG extreem weinig. Zou zelf ook graag op de usa / eur versie wachten, zelfs van betrouwbare bronnen vernomen dat dit ook hardware matig beter is om te wachten, DAAR het niet zo is dat ik em eind deze week wil hebben
      maandag 13 december 2004 @ 02:34:35 #107
    75863 Stressbal
    Altijd constructief
    pi_23929319
    Bron? Is wel interessant om te weten wat men er van vind want tot nu toe laten de grote sites het eigenlijk een beetje afweten wat mij betreft.
    pi_23931414
    Klik hier als je wilt weten hoe lang de batterij nu eigenlijk echt meegaat

en dat berichten van 90 minuten en dat soort ongein dus gewoon onzin is, of een slechte batterij.
    Dus mijn treinreisje ieder weekend van Zwolle naar Goes is prima te doen op 1 batterij hoewel ik er wss toch nog wel 1 bijkoop.

Importeren wacht ik nog wel even mee was het wel van plan maar door de veel vraag en weinig aanbod om er dan tussen de 450 - 600 dollar voor neer te leggen (of op ebay zelfs 800!!) das me toch iets teveel en inderdaad met nog wat wachten worden de hardware problemen ook alleen maar minder.
    pi_23946019
    quote:
    De nieuwe handheld van Sony, de PlayStation Portable, is in Japan 171,963 keer over de toonbank gegaan. Gisteren vond daar de lancering plaats.

Winkelketen Yodobashi Camera meldde dat in al hun zeventien winkels de PSP is uitverkocht. Ook bij winkelketens als Bic Camera in Tokyo stonden rond de 1.200 mensen in de rij voor het multimedia apparaat.
    Als ik eerlijk ben is dit toch gewoon érg matig. Dan misschien wel helemaal uitverkocht, maar dan had Sony het maar beter moeten regelen, de PSP uitstellen, alles om mensen tevreden te houden. Als er echt pas over 2 weken ofzo weer 50.000 bijzijn dan is Sony toch niet slim bezig.
    pi_23946504
    Nou de PS2 is tot nu toe ook nog steeds de grootste console (volges mij?) en die had ook giga leveringsproblemen in het begin dus dat zegt op zich niet zo heel veel bij hun..
    pi_23946517
    Wie maakt het volgende vs topic?
      maandag 13 december 2004 @ 18:06:34 #112
    65330 Ruzbeh
    pi_23946563
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef c0nd0r het volgende:
    Nou de PS2 is tot nu toe ook nog steeds de grootste console (volges mij?) en die had ook giga leveringsproblemen in het begin dus dat zegt op zich niet zo heel veel bij hun..
    De situatie is natuurlijk ook andersssss. Dat zeiden ze ook al op tweakers.net reactie.

Er zijn tal verschillen. De PSP is bijv. de eerste stap in de handheldmarkt. Was de PS2 de eerste in de consolemarkt? Nee, dat was de PS1 al. Zo kan je verder gaan met allerlei verschillen. Dus alleen maar omdat de PS2 ook leveringsprobs had en het goedkwam betekent niet gelijk dat het ook voor de PSP is.

Beetje objectief blijven, bitte.
    pi_23946709
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef Xrenity het volgende:
    Wie maakt het volgende vs topic?
    Doe ik wel. Eventjes geduld.
      maandag 13 december 2004 @ 18:14:56 #114
    65330 Ruzbeh
    pi_23946748
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef Thomper het volgende:

[..]

Doe ik wel. Eventjes geduld.
    Nee he.

Noem die topic dan maar "FANBOY SLAUGHTERHOUSE - CLICK HERE".
    pi_23947366
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 09:54 schreef c0nd0r het volgende:
    Klik hier als je wilt weten hoe lang de batterij nu eigenlijk echt meegaat

en dat berichten van 90 minuten en dat soort ongein dus gewoon onzin is, of een slechte batterij.
    Dus mijn treinreisje ieder weekend van Zwolle naar Goes is prima te doen op 1 batterij hoewel ik er wss toch nog wel 1 bijkoop.

Importeren wacht ik nog wel even mee was het wel van plan maar door de veel vraag en weinig aanbod om er dan tussen de 450 - 600 dollar voor neer te leggen (of op ebay zelfs 800!!) das me toch iets teveel en inderdaad met nog wat wachten worden de hardware problemen ook alleen maar minder.
    goh geschreven door -- Anoop Gantayat och ja da's dat ventje dat de DS hard bashed, ja dan zal zijn "journal" wel kloppen.
    Zet je oogkleppen af en bekijk ook even wat andere review sites desnoods vraag het aan mensen die er een aangeschaft hebben.
    pi_23952823
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De situatie is natuurlijk ook andersssss. Dat zeiden ze ook al op tweakers.net reactie.

Er zijn tal verschillen. De PSP is bijv. de eerste stap in de handheldmarkt. Was de PS2 de eerste in de consolemarkt? Nee, dat was de PS1 al. Zo kan je verder gaan met allerlei verschillen. Dus alleen maar omdat de PS2 ook leveringsprobs had en het goedkwam betekent niet gelijk dat het ook voor de PSP is.

Beetje objectief blijven, bitte.
    Was de PS1 de eerste console op de markt?
    De Sega en Nintendo waren toen mega popi en toen heeft Sony zich er ook geweldig tussengeplaatst.
    Dus sja misschien is het een beetje kromme vergelijking maar ik vindt hem niet zo krom dat hij niet op kan gaan.
      maandag 13 december 2004 @ 21:35:44 #117
    65330 Ruzbeh
    pi_23953332
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 21:13 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Was de PS1 de eerste console op de markt?
    De Sega en Nintendo waren toen mega popi en toen heeft Sony zich er ook geweldig tussengeplaatst.
    Dus sja misschien is het een beetje kromme vergelijking maar ik vindt hem niet zo krom dat hij niet op kan gaan.
    De PS1 had toch geen leveringproblemen.
    pi_23953583
    Nee maar wel de eerste stap op een nieuwe markt voor sony.
      maandag 13 december 2004 @ 21:50:48 #119
    65330 Ruzbeh
    pi_23953656
    Dude.

Je zegt "PS2 had ook leveringsproblemen, en daarmee kwam het goed". Dat betekent niet dat het met de PSP ook zo goed komt, omdat de situatie anders is.
    pi_23953674
    ff een vraagje, sorry als het al ergens gevraagd is maar ik las ergens dat de PSP regiovrij was, is dat waar? Zoja, 200 dollar= iets van 170 euro, importen maar
    Sold my Soul to Sony
      maandag 13 december 2004 @ 22:08:00 #121
    44699 err
    pi_23954064
    is het menu nou te switchen naar engels? Zo ja, dan overweeg ik wel te importeren
    pi_23954649
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
    Dude.

Je zegt "PS2 had ook leveringsproblemen, en daarmee kwam het goed". Dat betekent niet dat het met de PSP ook zo goed komt, omdat de situatie anders is.
    was voor dit soort gezeur geen ander topic? [DS Vs. PSP] Verkoop Vergelijkingen!
      maandag 13 december 2004 @ 22:34:12 #123
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23954739
    zeg zou je hem nou ook iets meer richting pda kunnen gebruiken?
    dus ik bedoel eventueel interneten en word documentjes openen enzo ?
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_23955092
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 22:30 schreef superheist het volgende:

[..]

was voor dit soort gezeur geen ander topic? [DS Vs. PSP] Verkoop Vergelijkingen!
    Mee eens! Zoals al vaker te lezen in dit topic is dat ik geen 'kant kies' omdat ze prima naast elkaar zullen bestaan eentje met innovatieve mogelijkheden (DS) en eentje met meer kracht dat nog niet eerder gezien is en meer de kant op van multimedia dan alleen handheld (PSP)

Ik ben dus ook helemaal objectief (Rub beweerde van niet) waar je dat vandaan haalt weet ik niet?
    Goed no hard feelings (discussies zijn altijd leuk ) maar laten we het nu aub weer gewoon over het ding zelf hebben.

Dan antwoorden op de vragen:

Hij is qua spellen regio vrij, qua films (op UMD die nog niemand wil uitbrengen) niet (maar die je zelf op je MemStick encodeerd dus wel!), alleen met Multiplayeren moet je wel SPELLEN van dezelfde regio hebben. Dus een spel van EU vs. EU wil prima een EU vs. US wil NIET!

Het menu is te switchen tussen Japans (altijd leuk om weer is op te halen ) en Engels, over het importeren ik heb er zelf sterk over gedacht, maar met alle technische bugs (vanzelf openklappende UMD flap, dode pixels, niet werkende LCD) wacht ik nog wel even zodat als hij niet goed is ik mooi trug kan gaan naar de lokale spellenboer (om nog maar niet te spreken over de hoge prijzen die nu de ronde doen, op E-bay meer dan 1000$ geboden!)

Tot zover weer mijn berichtgeving

- edit -

Ik wist dat er nog een vraag was!
    Zeer waarschijnlijk kun je software gaan draaien van je MemStick dus komen er zelf geprogrammeerde (of gewoon officiele 3rd party) programmatjes waarmee zulke dingen mogelijk (kunnen) worden.
    Ik geloof dat er op de E3 ook al een GPS module is getoond waarmee je dus ook meteen een navigatiesysteem in je auto hebt!

Dus goed mogelijk dat het wel die kant opgaat ja!
      maandag 13 december 2004 @ 22:58:34 #125
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_23955355
    Ik zet toch mijn vraagtekens bij het hele memory stick gebeuren. Dat moet haast wel enigzins aan banden zijn gelegd, anders gaat iedere slimmerik er zometeen vandoor met gratis games en andere ongein waar het ding niet voor is bedoeld. Als er nu een USB-poort op je PS2, xbox of gc zou zitten dan was er toch allang iemand die het nog simpeler zou maken om alles te stelen?
    pi_23955808
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 22:58 schreef Max_Dark het volgende:
    Als er nu een USB-poort op je PS2, xbox of gc zou zitten dan was er toch allang iemand die het nog simpeler zou maken om alles te stelen?
    Er zít ook een USB-poort op de PS2... twee zelfs! Hebben er altijd al op gezeten.
      maandag 13 december 2004 @ 23:16:30 #127
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23955837
    dan nog wat vraagjes
    ik kan de schouderbutton rechtsboven neit gebruiken (ik mis aan mn rechterhand 5 vingers) nooit gehad dus red me er wel mee maar hoe erg zal ik die gaan missen bij de games ?
    zal het grootste deel van de games ook wel lukken zonder of word dat hem niet ?

en die memorysticks steken die niet gigantisch uit ?..
    Riemen
    fiets kopen
    pi_23956081
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 23:16 schreef BaggerUser het volgende:
    dan nog wat vraagjes
    ik kan de schouderbutton rechtsboven neit gebruiken (ik mis aan mn rechterhand 5 vingers) nooit gehad dus red me er wel mee maar hoe erg zal ik die gaan missen bij de games ?
    zal het grootste deel van de games ook wel lukken zonder of word dat hem niet ?

en die memorysticks steken die niet gigantisch uit ?..
    Je mist 5 vingers?! Dus je hebt helemaal geen vingers aan je rechterhand? Hoe bestuur je de -knoppen dan? Ga er maar vanuit dat de schoulderbutton ook veel gebruikt gaat worden in spellen (om op je vraag terug te komen.

Die memory sticks die in de PSP moeten zijn memory stick-duo's, dit zijn kleine memory sticks en passen helemaal in je PSP, achter een klepje zelfs!
      maandag 13 december 2004 @ 23:28:26 #129
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_23956189
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Er zít ook een USB-poort op de PS2... twee zelfs! Hebben er altijd al op gezeten.
    Excuseer, nooit een PS2 gehad. Dan houd ik nu m'n mond

Krabbel de krabbel (edit): Baggeruser, probeer anders een GBA uit, daar moet je ook regelmatig met de schouderknoppen pielen. Maar ik denk dat je sowieso een probleem krijgt met de ondersteuning van het apparaat, ik lees overal dat het ding nogal zwaar is en dan krijg jij denk ik ontzettende pijn aan je linkerhand als je daarmee ondersteunt. Maar misschien kan je wel voor de 4 knoppen zo'n makeshift joystickje maken zoals je op de GBA en sommige telefoons kan klikken?
      maandag 13 december 2004 @ 23:29:44 #130
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23956224
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 23:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je mist 5 vingers?! Dus je hebt helemaal geen vingers aan je rechterhand? Hoe bestuur je de [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]-knoppen dan? Ga er maar vanuit dat de schoulderbutton ook veel gebruikt gaat worden in spellen (om op je vraag terug te komen.

Die memory sticks die in de PSP moeten zijn memory stick-duo's, dit zijn kleine memory sticks en passen helemaal in je PSP, achter een klepje zelfs!
    met me handpalm tja klinkt vreemd maar ben er erg vaardig mee
    ben dan b.v. ook beter met de pijltjes toetsen dan het gros van de "2-handigen"
    lastig uitteleggen net zoals ik gewoon met 2 handen typ komt gewoon omdat ik het al vanaf me geboorte heb ben niet anders gewend

maar die memorystick duo's passen dus ook in een gewone pc ?..
    maar er kunnen geen normale memorysticks in de psp ? vaag

-edit- even gegoogled ik dacht echt usb sticks maar dit zijn kaartjes

[ Bericht 6% gewijzigd door BaggerUser op 13-12-2004 23:34:49 ]
    Riemen
    fiets kopen
      maandag 13 december 2004 @ 23:35:51 #131
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23956369
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 23:28 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Excuseer, nooit een PS2 gehad. Dan houd ik nu m'n mond

Krabbel de krabbel (edit): Baggeruser, probeer anders een GBA uit, daar moet je ook regelmatig met de schouderknoppen pielen. Maar ik denk dat je sowieso een probleem krijgt met de ondersteuning van het apparaat, ik lees overal dat het ding nogal zwaar is en dan krijg jij denk ik ontzettende pijn aan je linkerhand als je daarmee ondersteunt. Maar misschien kan je wel voor de 4 knoppen zo'n makeshift joystickje maken zoals je op de GBA en sommige telefoons kan klikken?
    ik heb een GBA SP en kwa gewicht we hebben jarelang een gameboy classic gehad moet ook geen probleem worden
    die knopjes kan ik goed besturen met me hand alleen die ene schouderknop dus niet echt.. lukt wel alleen dan niet tegelijk met de andere 4 knopjes
    Riemen
    fiets kopen
      maandag 13 december 2004 @ 23:40:18 #132
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_23956480
    Pfff moeilijk moeilijk, dan gaat het toch heel precies aankomen op je persoonlijke situatie etc.
      maandag 13 december 2004 @ 23:42:44 #133
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23956549
    nouja dat merk ik dan wel als ik hem eenmaal in mn handen heb
    word waarsch even oefenen
    Riemen
    fiets kopen
      dinsdag 14 december 2004 @ 10:22:57 #134
    44699 err
    pi_23961905
    dat filmpje van ridge racer op IGN is HAWT!
    Heb het 15 keer achterelkaar gekeken, echt ongelovelijk mooi
    pi_23963607
    Het is toch klote dat we 4 maanden moeten wachten voordat het in Europa uitkomt.
    Altijd maar die voortrekkerij met die Amerikanen en Japanners.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_23964116
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Asskicker14 het volgende:
    Het is toch klote dat we 4 maanden moeten wachten voordat het in Europa uitkomt.
    Altijd maar die voortrekkerij met die Amerikanen en Japanners.
    Waarschijnlijk zullen de Amerikaanse en Europese launch niet ver uit elkaar liggen... En wees blij... Japan is altijd een testplatvorm geweest en nu ook weer. Sony kan van de Japanse launch veel leren en daarmee de Europese launch nog beter laten verlopen.
      dinsdag 14 december 2004 @ 14:47:25 #137
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_23967574
    Het wachten zal uiteindelijk wel worden beloont
      dinsdag 14 december 2004 @ 15:25:42 #138
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_23968407
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef knater het volgende:
    Damn, hoe krijg je het toch altijd voor elkaar? Er is een tekort in japan en jij krijgt er deze week al een binnen? Hoeveel heb je dan wel niet betaald?

[ Bericht 15% gewijzigd door rockstah op 14-12-2004 15:38:18 ]
      dinsdag 14 december 2004 @ 15:37:12 #139
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_23968574
    Ik las trouwens dat er bij de value pack een 32 MB Memory Stick Duo zit. Een MSD is dus gewoon twee memory sticks in één waar tussen je kunt switchen met een analoog schakelaartje op de Memory Stick.

Maar mijn vraag is nu, bedoelen ze met Memory Stick Duo dat het 2 X 32 MB is of dat het 2 X 18 = 32 MB is?
    In dat laatste geval zal de ruimte voor saves en mp3tjes wel heel beperkt zijn, denk aan 5 nummers ofzo en een save is ook bijna 1 MB. Anders moet ik er nog een bij gaan kopen.
    pi_23969388
    http://www.gamercc.com/index.php?page=showarticle&id=486 Helaas werken de plaatjes niet, geloof het nog niet echt.
    pi_23969493
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef Roi het volgende:
    http://www.gamercc.com/index.php?page=showarticle&id=486 Helaas werken de plaatjes niet, geloof het nog niet echt.
    ik wel
    Maar even op de pics wachten ja
    /edit
    die komen dus niet
      dinsdag 14 december 2004 @ 17:17:28 #142
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_23970579
    auw... lekker artikel voor de psp
      dinsdag 14 december 2004 @ 19:45:40 #143
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23973645
    http://www.speedis.org/psp/faq

ook een leuke site om te lezen (weet niet of die al gepost was maa rzag hem nergens staan )
    Riemen
    fiets kopen
    pi_23973925

WHAT!? So the PSP does have region-locked games??
    Posted on Dec 10, 2004 - 03:26 PM by zmcnulty

Sony

Every article I've read about the PSP so far has indicated that the PSP will not have region-locked games. But what's this? Scott (sar7501) has taken a picture from the packaging of Namco's "Ridge Racers" software for the PSP, and it clearly depicts what I believe to be a "region" icon. So does the PSP have region-locked games? o­ne of the PSP's primary developers, Mr. Kawanishi, even indicated otherwise in an interview.

I guess we won't really know until Sony makes an official statement, or the American version of the PSP is released. The icon appears just above the barcode, and has the number "2" in white lettering with an outline of a sphere. Note that Japan's DVD region code is also 2.

See inside for the picture taken by Scott.

dinsdag 14 december 2004 @ 20:03:57 #145
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23974061
    ach japan heeft toch dezelfde regio key als wij hebben
    Riemen
    fiets kopen
      dinsdag 14 december 2004 @ 20:09:22 #146
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_23974178
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 20:03 schreef BaggerUser het volgende:
    ach japan heeft toch dezelfde regio key als wij hebben
    Mjah zijn we nog wel gefratst met alle imports uit de US, want ik wil graag weten wtf iedereen zegt en dus niet "Ohh! Nande tyas toh kwoi!!"
    pi_23974286
    Ik vraag me af, zou de accu een beetje makkelijk te wisselen zijn? Als hij met schroefjes is vastgezet wordt het irritant, met een klepje kun je hem zo vervangen. Voor de DS waren ook extra accu's te vinden voor iets van 15 euro geloof ik. Als je die zonder schroevendraaier kunt gebruiken is het energieprobleem natuurlijk alweer ver opgelost.
      dinsdag 14 december 2004 @ 20:16:49 #148
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23974315
    dat is waar tuurlijk is het minder als het niet regiokey vrij is..
    maar misschien gaat het er wel om dat je met die regio 2 key niet tegen iemand met regio 1 kan gamen (multiplay dus) want het was bekend dat dat wel regio gebonden was dacht ik
    Riemen
    fiets kopen
    pi_23974433
    Regio qua MP is idd al tijd bekend dus denk dat het dat is (hoop ik dan maar heel hard )
    En batterij kun je zelfs wisselen als je midden in een spel zit zonder verlies van data (dus zal wel ni zo moeilijk gaan ) (Tenminste dacht dat ik dat verschillende keren had gelezen?)

- edit -

In dat linkje hierboven (die FAQ) zag ik ineens staan:

Can the batteries be replaced easily?
    Yes, from what pictures show, you just push it to the side to get the battery off the PSP.
    See how there's an arrow as well as a "Push" button to the left?
    (plaatje)

en de vraag erna:

Can the battery be switched while the PSP is running?
    Yes. But just like laptops you might have to put the game in "stand-by mode" before switching.

Dus beantwoord
      dinsdag 14 december 2004 @ 20:26:02 #150
    11697 Junkie
    VideoFreak :)
    pi_23974532
    quote:
    Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef knater het volgende:
    op memory stick kun je zelf de films erop zetten, op umd films zat dacht ik een regio lock, maargoed ik ga echt geen films op umd kopen als ik ze al op dvd of ander formaat heb.
    afbeelding
    Dat ziet er idd erg netjes uit.

Op GoT had ik ook al wat info neergezet wat ik erover had gevonden.
    http://gathering.tweakers(...)ge/22350210#22350210

Wordt er eigenlijk een CD-Rom bijgeleverd voor de computer?
    ( Bijv. voor drivers of Image Convertor 2 etc. )

Heb je/iemand nog meer info?

Hier kan je wel wat info vinden over een Demo-UMD:
    http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php(que)id=112843
      dinsdag 14 december 2004 @ 20:34:05 #151
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_23974735
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 20:15 schreef Lexie het volgende:
    Ik vraag me af, zou de accu een beetje makkelijk te wisselen zijn? Als hij met schroefjes is vastgezet wordt het irritant, met een klepje kun je hem zo vervangen. Voor de DS waren ook extra accu's te vinden voor iets van 15 euro geloof ik. Als je die zonder schroevendraaier kunt gebruiken is het energieprobleem natuurlijk alweer ver opgelost.
    van: http://www.speedis.org/psp/faq/#BatteryDetails

Yes, from what pictures show, you just push it to the side to get the battery off the PSP.

Riemen
    fiets kopen
    pi_23975963
    tvp
    pi_23978110
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 20:34 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

van: http://www.speedis.org/psp/faq/#BatteryDetails

[afbeelding]
    Ah, dat is dan wel netjes. Natuurlijk nog steeds een work around, maar iig iets.
      dinsdag 14 december 2004 @ 23:22:24 #154
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_23978825
    quote:
    Naast de berichten dat de PlayStation Portable uitverkocht is, komen er ook veel berichten binnen over PlayStation Portable's die kapot gaan. Winkels geven toe dat er veel klachten binnenkomen over kapotte PlayStation Portable's, maar attenderen erop dat het grootste deel van de handhelds het perfect doen. De meest voorkomende problemen zijn:

Dode pixels

Kapotte UMD-spelers

Kapotte analoge knoppen, die er uiteindelijk afvallen

De PSP start niet op

Luchtbellen onder het scherm

Stof onder het scherm

Sony heeft nog geen officieel woordje gedaan over de huidige situatie. Er is tevens nog een Quicktime filmpje te bekijken waarop je kunt zien dat de UMD-speler open springt terwijl er gespeeld wordt.
    Lekker dan
    pi_23980169
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lekker dan
    zal wel verholpen zijn zodra het in europa uit is
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_23982595
    quote:
    Op dinsdag 14 december 2004 15:37 schreef rockstah het volgende:
    Ik las trouwens dat er bij de value pack een 32 MB Memory Stick Duo zit. Een MSD is dus gewoon twee memory sticks in één waar tussen je kunt switchen met een analoog schakelaartje op de Memory Stick.

Maar mijn vraag is nu, bedoelen ze met Memory Stick Duo dat het 2 X 32 MB is of dat het 2 X 18 = 32 MB is?
    In dat laatste geval zal de ruimte voor saves en mp3tjes wel heel beperkt zijn, denk aan 5 nummers ofzo en een save is ook bijna 1 MB. Anders moet ik er nog een bij gaan kopen.
    Zo te zien ben je een beetje in de war met verschillende Memory Stick formaten. Dus daarom even wat uitleg over het fenomeen Memory Stick.

Sinds de introductie van de Memory Stick zijn er tegenwoordig meerdere formaten, namelijk:

Memory Stick:

Dit is het eerste type Memory Stick die Sony heeft gemaakt, ze kunnen maximaal 128MB bevatten. Wil je echter meer kwijt op een gewone Memory Stick, dan kun je gebruik maken van de Memory Stick met "Memory Select Function", dit zijn eigenlijk twee Memory Sticks van 128MB in één (256MB in totaal dus), met een schakelaartje om de memorybank te selecteren:

Memory Stick Duo:

Met de komst van kleinere digitale camara's en mobiele telefoons met Memory Stick functies, kwam Sony met de Memory Stick Duo. Deze is ongeveer 2x zo klein als de traditionele Memory Stick (vandaar de "Duo"). Ook deze is maximaal 128MB groot. Wil je deze kleine Memory Sticks in apparaten stoppen die gebruik maken van grote sticks, dan kun je gebruik maken van deze adaptor:

Memory Stick Pro:

Met de constant toenemende behoefte aan opslagruimte heeft Sony samen met SanDisc de Memory Stick Pro ontwikkeld. Deze biedt véél meer opslagruimte (tot maximaal 32GB!) en een hogere lees- en schrijfsnelheid. Bovendien bieden alle Memory Stick Pro's standaard Sony's MagicGate kopiëerbeveiliging (ook de memory cards van de PS2 ondersteunen MagicGate).

Memory Stick Pro Duo:

En dit is natuurlijk de kleine variant van de Memory Stick Pro. Dezelfde voordelen, maar dan in een kleiner formaat.

De PSP slikt alleen Memory Stick Duo's (die andere zijn fysiek te groot en passen gewoon niet), maar is wel Memory Stick Pro (Duo) compatible. De Memory Stick in de PSP Value Pack is een gewone Memory Stick Duo van 32MB en met MagicGate, maar je kunt er ook Memory Stick Pro Duo's in gooien, deze bieden steeds meer opslagruimte. De grootste die nu verkrijgbaar is, is 2GB geloof ik.

Jij haalde de "Duo" en de "Memory Select Function" door elkaar. Voor meer info over Memory Sticks, zie memorystick.com.

(en o, ja... 2 x 18 is niet 32.)
    pi_23982598
    quote:
    Will the PSP's screen be protected?
    Yes, it is covered by hard coating. Apparently, this is basically indestructible. Journalists tried to scratch it with keys, steel wool and permanent marker pens. Nothing made a scratch, and the journalist could just wipe off the permanent marker pen without any problems. It took a hard ram with a knife to scratch it.
    Source 1: Techjapan.
    Source 2: PSPInsider.
    Dit wist ik nog niet! Dit is wel erg netjes!
      woensdag 15 december 2004 @ 08:13:23 #158
    44699 err
    pi_23982805
    quote:
    Op maandag 13 december 2004 22:08 schreef err het volgende:
    is het menu nou te switchen naar engels?
    nyone?
    pi_23982919
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 08:13 schreef err het volgende:
    Anyone?
    Ja, dat kan, dat is allang bekend.
      woensdag 15 december 2004 @ 08:30:31 #160
    44699 err
    pi_23982922
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 08:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

dat is allang bekend.

sorry niet nerd genoeg
    pi_23989324
    de plaatjes die je er op kijkt behouden die hun formaat altijd of niet ?
    dus hoe zit het met bv foto's van digitale camera op een hoge resolutie ?

en dat psp menu is soms blauw maar ook wel eens rood kan je die in allerlei kleuren verranderen of alleen die 2 ?
    of kan je zelfs een eigen bg kiezen? (sja vroeg het me gewoon af)
    Riemen
    fiets kopen
      woensdag 15 december 2004 @ 15:29:11 #163
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_23991023
    Plaatjes worden geresized en de achtergrondkleur verandert per maand.
      woensdag 15 december 2004 @ 16:19:27 #164
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_23992071
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 06:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zo te zien ben je een beetje in de war met verschillende Memory Stick formaten. Dus daarom even wat uitleg over het fenomeen Memory Stick.

Sinds de introductie van de Memory Stick zijn er tegenwoordig meerdere formaten, namelijk:

Memory Stick:
    [afbeelding]
    Dit is het eerste type Memory Stick die Sony heeft gemaakt, ze kunnen maximaal 128MB bevatten. Wil je echter meer kwijt op een gewone Memory Stick, dan kun je gebruik maken van de Memory Stick met "Memory Select Function", dit zijn eigenlijk twee Memory Sticks van 128MB in één (256MB in totaal dus), met een schakelaartje om de memorybank te selecteren:
    [afbeelding]

Memory Stick Duo:
    [afbeelding]
    Met de komst van kleinere digitale camara's en mobiele telefoons met Memory Stick functies, kwam Sony met de Memory Stick Duo. Deze is ongeveer 2x zo klein als de traditionele Memory Stick (vandaar de "Duo"). Ook deze is maximaal 128MB groot. Wil je deze kleine Memory Sticks in apparaten stoppen die gebruik maken van grote sticks, dan kun je gebruik maken van deze adaptor:
    [afbeelding]

Memory Stick Pro:
    [afbeelding]
    Met de constant toenemende behoefte aan opslagruimte heeft Sony samen met SanDisc de Memory Stick Pro ontwikkeld. Deze biedt véél meer opslagruimte (tot maximaal 32GB!) en een hogere lees- en schrijfsnelheid. Bovendien bieden alle Memory Stick Pro's standaard Sony's MagicGate kopiëerbeveiliging (ook de memory cards van de PS2 ondersteunen MagicGate).

Memory Stick Pro Duo:
    [afbeelding]
    En dit is natuurlijk de kleine variant van de Memory Stick Pro. Dezelfde voordelen, maar dan in een kleiner formaat.

De PSP slikt alleen Memory Stick Duo's (die andere zijn fysiek te groot en passen gewoon niet), maar is wel Memory Stick Pro (Duo) compatible. De Memory Stick in de PSP Value Pack is een gewone Memory Stick Duo van 32MB en met MagicGate, maar je kunt er ook Memory Stick Pro Duo's in gooien, deze bieden steeds meer opslagruimte. De grootste die nu verkrijgbaar is, is 2GB geloof ik.

Jij haalde de "Duo" en de "Memory Select Function" door elkaar. Voor meer info over Memory Sticks, zie memorystick.com.

(en o, ja... 2 x 18 is niet 32.)

Je hebt gelijk, ik verwarde hem met Memory Stick X2. Wel een beetje raar dat ze een kleinere stick Duo gaan noemen.

http://www.digitalwarehou(...)rt_ID=525&taal_ID=NL

Dat is er eentje van 512 MB voor 64 euro De prijzen vallen nog best mee. Ookal blijven het qua prestaties baggerdingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door rockstah op 15-12-2004 19:58:11 ]
    pi_24002040
    quote:
    Op woensdag 15 december 2004 15:29 schreef Max_Dark het volgende:
    Plaatjes worden geresized en de achtergrondkleur verandert per maand.
    per maand ? dus elke maand automatisch een andere achtergrond kleur
    origineel
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24003473
    quote:
    dat ziet er weer goed uit, jammer dat WipeOut er niet inzit
      donderdag 16 december 2004 @ 10:32:58 #167
    44699 err
    pi_24009131
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef err het volgende:
    [afbeelding]
    Die witte PSP ziet er zeker niet verkeerd uit!
    pi_24009299
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb toch liever de zwarte, vind ik er wat stijlvoller uit zien
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      donderdag 16 december 2004 @ 12:14:13 #170
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24009345
    Die witte is lelijk En witte electronica wordt HEEL snel vuil.
    pi_24009381
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Zo kan je het ook zeggen
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24009579
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Maar vingerafdrukken tegen een wit achtergrond zie je minder snel lijkt me.
      donderdag 16 december 2004 @ 12:39:11 #173
    65330 Ruzbeh
    pi_24009882
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat is de Gran Turismo editie. Had je moeten weten, aangezien je al zoveel research deed naar MemorySticks.
    pi_24009969
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:39 schreef Ruzbeh het volgende:
    Dat is de Gran Turismo editie. Had je moeten weten, aangezien je al zoveel research deed naar MemorySticks.
    Hehe... Ik weet inderdaad veel van Sony producten af. Maar deze witte PSP had ik nog niet gezien. Ik kende wel die witte PS2 voor GT4 Proloque in Japan.
      donderdag 16 december 2004 @ 12:47:43 #175
    65330 Ruzbeh
    pi_24010046
    Over Sony producten gesproken, ik heb hier een draadloze Sony koptelefoon met bijhorende oplaadbare batterijen. Ironisch genoeg gaat ie best lang mee...
    pi_24010240
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
    Over Sony producten gesproken, ik heb hier een draadloze Sony koptelefoon met bijhorende oplaadbare batterijen. Ironisch genoeg gaat ie best lang mee...

Mijn minidisc walkman uit 1998 gaat ongeveer 8 uur mee op één batterij, minidisc walkman's van een aantal jaren later gingen alweer tot 25 uur mee op één batterij. Als er iemand goed is in het optimaliseren van z'n producten dan is het Sony wel. Dit kost alleen tijd. Ik weet zeker dat PSP's die over een jaar of 3 geproduceerd worden ook veel langer meegaan dan de eerste PSP's die zojuist verkocht zijn. Zo heeft Sony het energieverbruik van z'n PS2 door de jaren heen ook behoorlijk omlaag weten te schroeven. Het is een kwestie van wachten... en ik heb het geduld wel.

Ik ben toch niet van plan om de PSP meteen te kopen (als ik 'm überhaupt ga kopen), laat eerst maar wat leuke games op de markt komen, de prijs dalen en de hardware optimaliseren. Zoals bij zoveel dingen is ook hier geduld een schone zaak!

[ Bericht 4% gewijzigd door P-Style op 16-12-2004 13:06:10 ]
      donderdag 16 december 2004 @ 13:03:22 #177
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24010335
    quote:
    geduld
    MAAR DAT HEB IK GOFTEDOMME NIET

Ik las op lik-sang dat ze weer PSP orders aannamen, maar een uur later waren die ook al weer weg Anders had ik er misschien wel een gekocht Maar toch beter dat ik dat niet gedaan heb, als ik een model uit een ander land haal is het in de US komende zomer.

Bovendien kan het toch niet zo zijn dat ik een PSP haal voordat ik een DS heb
      donderdag 16 december 2004 @ 13:13:18 #178
    65330 Ruzbeh
    pi_24010562
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 12:58 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mijn minidisc walkman uit 1998 gaat ongeveer 8 uur mee op één batterij, minidisc walkman's van een aantal jaren later gingen alweer tot 25 uur mee op één batterij. Als er iemand goed is in het optimaliseren van z'n producten dan is het Sony wel. Dit kost alleen tijd. Ik weet zeker dat PSP's die over een jaar of 3 geproduceerd worden ook veel langer meegaan dan de eerste PSP's die zojuist verkocht zijn. Zo heeft Sony het energieverbruik van z'n PS2 door de jaren heen ook behoorlijk omlaag weten te schroeven. Het is een kwestie van wachten... en ik heb het geduld wel.

Ik ben toch niet van plan om de PSP meteen te kopen (als ik 'm überhaupt ga kopen), laat eerst maar wat leuke games op de markt komen, de prijs dalen en de hardware optimaliseren. Zoals bij zoveel dingen is ook hier geduld een schone zaak!
    Zijn we lekker optimistisch...

http://www.gamespot.com/news/2004/11/22/news_6113756.html
    quote:
    Today, the globe's preeminent provider of credit rating and risk analysis, Standard & Poor's, downgraded Sony's credit rating from A+ to A. While often considered one of the more arcane aspects of a business enterprise, a company's credit rating has monumental impact on its borrowing power and subsequent ability to secure loans at favorable interest rates.

[...]

The financial press is citing the earnings report Sony delivered to investors on October 28 as what prompted S&P to reconsider the rating. On that date, the company reported that fiscal second-quarter operating profit at its electronics unit fell 83 percent, to 7.2 billion yen ($69.7 million).

[...]

While Sony has reportedly said the downgrade would have no impact on its financing abilities, The Financial Times called the downgrade "an embarrassment."
    Schaam je, Sony! Schaam je!
    pi_24010989
    quote:
    Op donderdag 16 december 2004 13:13 schreef Ruzbeh het volgende:
    http://www.gamespot.com/news/2004/11/22/news_6113756.html

Schaam je, Sony! Schaam je!
    Ja... leuk... en nu?
      donderdag 16 december 2004 @ 13:34:41 #180
    65330 Ruzbeh
    pi_24011090
    En nu? Nu ga ik weer terug naar de DS vs. PSP topic.

Until we meet again, P-Style...

*Rides off into the distance*
    pi_24020465
    Stel, ik importeer een Japanse of Amerikaanse PSP. Is 't dan mogelijk om Europese spellen erop te spelen?

Het zal vast wel ergens in 't topic staan, maar ik kon 't zo gauw niet vinden.
    pi_24020833
    ja dat kan...
    pi_24023371
    Over dat geduld.. Misschien hoeven we iets minder geduld te hebben!
    Er doen zich namelijk geruchten de ronde dat Sony de PSP in Januari in de VS en in Februari in Europa al wil gaan brengen.

Bron wel in het Frans maja haal je dat ook weer is op

- edit -

Ik zie een automatisch Babelfish vertaal linkje onder het berichtje in het Engels
      donderdag 16 december 2004 @ 23:04:31 #184
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24024495
    C0nd0r gewoon een gerucht door iemand die zich verveelt. Da's al binnen 2 weken, waarom zouden ze de Japanners zo hard naaien met zo weinig units als ze er blijkbaar al een paar miljoen hebben voor de US en Europa?
    pi_24024649
    Misschien wel misschien niet werk jij bij Sony? En wie zegt dat ze het meteen 1 januari gaan realiseren?
    Kan ook best 14 Januari dan hebben ze alweer 4 weken!
    En natuurlijk is het een gerucht, maar waarom zou hij dan niet vermeld mogen worden?
    Er zijn hele blaadjes vol over geschreven (Story, Prive noem ze maar op!) dus je kan mij er wel op aanspreken maar ik geef het alleen maar door hoor er staat niet dat ik erin geloof.

Ik heb zoiets van ik zie het wel, komt ie eerder is perfect komt ie niet eerder dan is het ook goed!
    Ik zag het alleen her en der verschijnen dus ik denk ik meld het even voor de geïnterreseerden!

Dus dont shoot the messenger pls
      donderdag 16 december 2004 @ 23:13:11 #186
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24024741
    Nee nee zeg ik ook totaal niet...alleen denk ik niet dat we hier veel waarde aan kunnen hechten.
    pi_24025361
    Ok sorry als het bericht wat chago over kwam niet de bedoeling

Maar on topic ik denk ook ni dat er veel van waar is, ze konden er 100.000 in een week produceren geloof ik? nou laten we dat is over 5 weken pakken (dan is het nog net Januari) dan hebben ze er 500,000 voor Amerika EN Japan.
    Dan krijg je nog veel gekkere prijzen als nu!
      vrijdag 17 december 2004 @ 12:07:46 #188
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24032879
    komt er ook een dead or alive voor de psp?

hoop het
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24033130
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef BaggerUser het volgende:
    komt er ook een dead or alive voor de psp?

hoop het
    Ik denk het niet... maar laatst las ik een artikeltje (ik geloof op IGN) dat Team Ninja (Tecmo), die nu exclusief voor de xbox developped, nog niet heeft bevestigd voor welke volgende generatie consoles ze willen gaan ontwikkelen. Ze zeggen dat ze eerst willen kijken welke van de volgende generaties consoles het krachtigst wordt (lees: "graphisch het meest capabel") en daar gaan ze dan voor developpen. Met deze filosofie zou dat betekenen dat àls ze een Dead or Alive game maken voor een handheld, het dus de PSP wordt. Maar aangezien ze toch alleen maar voor de (volgend hun) beste console willen developpen, zullen ze de handheldmarkt niet eens betreden denk ik.
    pi_24033239
    Je hebt eerder kans dat er een Tekken komt, als ie nog niet is aangekondigd
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24033297
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 12:22 schreef Tain het volgende:
    Je hebt eerder kans dat er een Tekken komt, als ie nog niet is aangekondigd
    Inderdaad nog niet aangekondigd, maar deze kans schat ik ook zeer groot! Tekken is altijd al een Playstation-exclusive geweest. Maar ik verwacht 'm niet zo snel aangezien Sony niet wil dat er in het begin teveel "ports" op de PSP verschijnen.
      vrijdag 17 december 2004 @ 14:00:55 #192
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24035627
    ik ka niet wachten op de psp 2
    Riemen
    fiets kopen
      vrijdag 17 december 2004 @ 15:20:48 #193
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_24037491
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk het niet... maar laatst las ik een artikeltje (ik geloof op IGN) dat Team Ninja (Tecmo), die nu exclusief voor de xbox developped, nog niet heeft bevestigd voor welke volgende generatie consoles ze willen gaan ontwikkelen. Ze zeggen dat ze eerst willen kijken welke van de volgende generaties consoles het krachtigst wordt (lees: "graphisch het meest capabel") en daar gaan ze dan voor developpen. Met deze filosofie zou dat betekenen dat àls ze een Dead or Alive game maken voor een handheld, het dus de PSP wordt. Maar aangezien ze toch alleen maar voor de (volgend hun) beste console willen developpen, zullen ze de handheldmarkt niet eens betreden denk ik.
    Fout, ze hebben al bevestigd dat ze voor de Xbox 2 gaan developen.
    pi_24037522
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 15:20 schreef rockstah het volgende:
    Fout, ze hebben al bevestigd dat ze voor de Xbox 2 gaan developen.
    Hebben ze ook al bevestigd dat ze exclusief voor de xbox2 (of hoe dat ding ook gaat heten) gaan ontwikkelen?
      vrijdag 17 december 2004 @ 15:34:09 #195
    63302 rockstah
    New World Disorder
    pi_24037760
    Volgens mij wel, jullie zullen hooguit nog wat Fatal Frame's zien. Maar dingen als DOA 4, Ninja Gaiden 2, Tecmo ball en code: cronus zijn xbox 2 exclusive.
    pi_24039155
    Soul calibur zou wel heel vet zijn op de PSP
    quote:
    Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tecmo gaat spellen uitbrengen op de DS
    Houd van een lijntje.
    pi_24050972

maar ik wil geen ds maar een psp
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24060344
    Boeien dat DOA, op de graphics na is het gewoon een Virtua Fighter kloon. Dan kan je toch beter voor het orgineel gaan. Nu maar hopen dat er dan ook een Virtua fighter op de PSP komt, al heb ik zelf op een handheld liever een 2D fighter.
    En op Tekken zit ik al helemaal niet op te wachten, en die zou best nog wel eens multiformat kunnen gaan las ik laatst. Al las ik geloof ik nog geen 2 dagen later dat dat toch niet het geval zou zijn.
    Anyway, soul calibur is toch ook multiplatform gegaan, waarom Tekken dan niet ?
    "What will I get for christmas santa?"
    -" Well Andy, you'll get cancer."
    XBL gamertag: MaskedMuchachoO
    pi_24070133
      zondag 19 december 2004 @ 00:21:57 #200
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24071333
    leuk om dat te kijken was het uurtje wel waard
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24076036
    quote:
    Op zaterdag 18 december 2004 16:52 schreef piet_pelle het volgende:
    Anyway, soul calibur is toch ook multiplatform gegaan, waarom Tekken dan niet ?
    Waarom wel?
    pi_24103287
    Dit werd gepost op Tweakers.net
    en had het van Jeux-France.com
    quote:
    6:30 uur - Lumines; gemiddeld licht en geluid
    3:45 uur - Ridge Racers; gemiddeld licht en geluid
    2:30 uur - Ridge Racers; 90% licht en geluid
    2:00 uur - Ridge Racers multi-player (WiFi)
    Of zijn dat nu ook alweer van die Ninty bashende lui bla bla en nog meer onzin?
    pi_24103964
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
    Dit werd gepost op Tweakers.net
    en had het van Jeux-France.com
    [..]

Of zijn dat nu ook alweer van die Ninty bashende lui bla bla en nog meer onzin?
    Ik geloof het anders wel hoor, als je ziet hoe groot dat scherm is......
    Houd van een lijntje.
    pi_24104017
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik denk niet dat het scherm de grootste oorzaak is. Het komt toch vooral door WiFi (dat veel stroom vreet), de USB-drive en niet te vergeten de processoren in dat ding! Dat zijn niet de minste dingen (voor een apparaat van dat formaat) en processoren vreten ook aardig wat stroom!
      maandag 20 december 2004 @ 16:58:26 #205
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24104122
    even offtopic
    ik wil morgen misschien een ps2 kopen en zocht eigenlijk tekken erbij aar i kzag hem nergens liggen
    of kijk ik gewoon niet goedgenoeg
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24104254
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 16:58 schreef BaggerUser het volgende:

even offtopic
    ik wil morgen misschien een ps2 kopen en zocht eigenlijk tekken erbij aar i kzag hem nergens liggen
    of kijk ik gewoon niet goedgenoeg
    Waarom stel je deze vraag niet in 't Playstation 2 Topic?
    Als je'm daar stelt dan wil ik 'm wel beantwoorden!
      maandag 20 december 2004 @ 17:33:37 #207
    65330 Ruzbeh
    pi_24104700
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 16:52 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het scherm de grootste oorzaak is. Het komt toch vooral door WiFi (dat veel stroom vreet), de USB-drive en niet te vergeten de processoren in dat ding! Dat zijn niet de minste dingen (voor een apparaat van dat formaat) en processoren vreten ook aardig wat stroom!
    De USB-drive?

Het is de UMD drive die stroom vreet hier hoor. Daarna pas de scherm/processoren en daarna pas WiFi.
    pi_24104732
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Hoezo geloof je het wel?
    Dat was als reactie op iemand die over een stukje van IGN mij weer btje begon aan te vallen terwijl ik alleen maar informatie foor geef maar goed.

on topic: Scherm is niet het probleem het grootste stroomverbruik zit het hem in het streamen vanaf het CD schijfje, maar ik verwacht ook dat het hem zit in de manier van programmeren. De PSP moest natuurlijk voor de kerst op de markt met een aantal leuke spellen dus om het plat te zeggen is het zooitje afgeraffeld zodat het nu op de markt staat dan maar met een aantal gebreken.

Er zijn natuurlijk meerdere oplossingen op den lange duur hetzij een 2e batterij kopen (doe ik sowieso, dit is overgens de enige oplossing die je zelf kunt ondernemen)
    Er komen sterkere batterijen dus wacht nog even.
    Naja zit het hem in het programmeren dan komt dat vanzelf ook goed.

Of je moet er gewoon vrede mee hebben en niet zeuren
      maandag 20 december 2004 @ 17:35:50 #209
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24104735
    Waar maakt de DS dan gebruik van en waarom zuipt die dan niet zo veel? (Qua multiplay dus he)
    pi_24104753
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
    De USB-drive?

Het is de UMD drive die stroom vreet hier hoor. Daarna pas de scherm/processoren en daarna pas WiFi.
    Uh... Ik bedoel natuurlijk UMD-drive! Wat stom! Begint allebei met een U hè? Je hebt gelijkt Ruzbeh, de UMD-drive zal ze meeste power opslurpen, maar onderschat de processoren en WiFI niet hoor! Die hebben ook behoorlijk wat power nodig.
    pi_24104803
    quote:
    Op maandag 20 december 2004 17:35 schreef Max_Dark het volgende:
    Waar maakt de DS dan gebruik van en waarom zuipt die dan niet zo veel? (Qua multiplay dus he)
    Ook WiFi! Ik heb eigenlijk nog nooit cijfers gezien die het verschil in batterijduur van de DS met en zonder WiFi aangeven! Ik weet in ieder geval wel dat wifi veel stroom vreet, want de accu van de iBook van m'n broer gaat ook véél sneller leeg, wanneer hij WiFi inschakelt... en natuurlijk de cijfers van de PSP hierboven.
    pi_24105880
    is er hier iemand die het ding al heeft?? ik ga begin januari naar Tokyo op vakantie, en zit een beetje te twijfelen ereen mee te nemen...
    pi_24115445
    Naar Tokyo op vakantie?
    Damn...waar haal je het geld vandaan?
    Ik wou dat ik een keer naar Tokyo kon gaan
    Het schijnt dat Akihabara de grootste electronica buurt is van de wereld
    En natuurlijk moet je zo'n ding meenemen, zeg ik als iemand zonder PSP...maar dat lijkt me toch sowieso al logisch
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_24116234
    Je kan hem altijd meenemen bevalt hij niet vanwege de kinderziektes oid kun je hem hier in NL altijd voor grof geld verkopen aan mensen die niet zo erg op die ziektes letten!

Als je het geld hebt zou ik het doen!
    pi_24116302
    is er al een nieuwe ds vs psp topic??
    Houd van een lijntje.
    pi_24119118
    Even een vraag: een collega gaat midden/eind februari naar Amerika. Is de psp daar dan al uit? Want is dit wel het geval dan laat ik hem er eentje meenemen
    ......
      dinsdag 21 december 2004 @ 16:45:06 #217
    65330 Ruzbeh
    pi_24119195
    quote:
    Op dinsdag 21 december 2004 16:41 schreef Slomy het volgende:
    Even een vraag: een collega gaat midden/eind februari naar Amerika. Is de psp daar dan al uit? Want is dit wel het geval dan laat ik hem er eentje meenemen
    Waarschijnlijk niet, hij komt heel waarschijnlijk rond Maart/Eind Maart uit daarzo.
    pi_24119617
    Ik ga hem denk ik wel vanuit Amerika bestellen. Ik neem aan dat Europa weer een veel duurdere verkoopprijs op zijn bord krijgt (as usual ) dus dan is het zelfs met invoerrechten nog goedkoper om hem uit de VS te laten komen.
      dinsdag 21 december 2004 @ 23:09:09 #219
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24127382
    ik had nog een vraagje en hoop dat iemand mij er andwoord op kan geven:

stel je hebt een dual memory pro van 512 mb
    en een .avi bestand van 700 mb

je converteert die zodat hij op je psp afgespeeld kan worden..

a. past dat
    zo ja is dat dan goeie kwaliteit of minder?

of kan je dan beter een gig kopen
    Riemen
    fiets kopen
      dinsdag 21 december 2004 @ 23:22:47 #220
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24127687
    quote:
    Op dinsdag 21 december 2004 17:04 schreef Kontiki het volgende:
    Ik ga hem denk ik wel vanuit Amerika bestellen. Ik neem aan dat Europa weer een veel duurdere verkoopprijs op zijn bord krijgt (as usual ) dus dan is het zelfs met invoerrechten nog goedkoper om hem uit de VS te laten komen.
    Ik ga hem in juli/aug in NY kopen.
    pi_24129226
    quote:
    Op dinsdag 21 december 2004 23:09 schreef BaggerUser het volgende:
    ik had nog een vraagje en hoop dat iemand mij er andwoord op kan geven:

stel je hebt een dual memory pro van 512 mb
    en een .avi bestand van 700 mb

je converteert die zodat hij op je psp afgespeeld kan worden..

a. past dat
    zo ja is dat dan goeie kwaliteit of minder?

of kan je dan beter een gig kopen
    hier staat een uitgebreide HOWTO om filmpjes op je PSP te kunnen bekijken: http://www.engadget.com/entry/1234000980024404

pi_24129293
    IGN heeft de accu is goed getest: http://psp.ign.com/articles/574/574557p1.html

Kort overzicht:

Test 1: Hard Performance Test - 3 hours, 32 minutes
    Test 2: Heavy UMD Gameplay Test - 5 hours, 9 minutes
    Test 3: Sleep Mode Test - Negligible Battery Impact Over 24 hours
    Test 4: WiFi Multiplayer Test - 2 hours, 46 minutes
    Test 5: MP3 Playback (Memory Stick) Test - 10 hours, 39 minutes

Bijna 3 uur met WiFi aan gamen
    pi_24130090
    Tja, die accu maak ik me geen zorgen om. Binnen de korste tijd komen er B-merk accu's op de markt en dan koop ik er wel 1 of 2 bij als reserve.

De enige plek waar ik meerdere uren speel, is toch thuis (ervaring met GBA). Dan plug je de adapter erin.
    pi_24131041
    Zo dacht ik er ook al over ja, maar sommige mensen vinden het nogal belangrijk
    pi_24133035
    die memory kaartjes (memory stick dual pro) in wat voor apparaten passen die eigenlijk nog meer?
    en zullen die ook in mn 6.1 card reader passen?

kon het niet echt vinden op google
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24133404
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 09:49 schreef BaggerUser het volgende:
    die memory kaartjes (memory stick dual pro) in wat voor apparaten passen die eigenlijk nog meer?
    en zullen die ook in mn 6.1 card reader passen?

kon het niet echt vinden op google
    Ja daar passen ze ook in, je krijg er een adapter bij waar je em in kunt stoppen zodat ie net zo groot als een normale memorystick, kun je em ook gebruiken in sony digitale camera's ed. Daarnaast kunnen memorystick duo's worden gebruikt in sommige sony ericsson telefoons (Pxx0, S700i) en sommige sony mp3/atrac spelers.
      woensdag 22 december 2004 @ 10:28:24 #227
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24133648
    quote:
    Test 1: Hard Performance Test - 3 hours, 32 minutes
    Test 2: Heavy UMD Gameplay Test - 5 hours, 9 minutes
    Test 3: Sleep Mode Test - Negligible Battery Impact Over 24 hours
    Test 4: WiFi Multiplayer Test - 2 hours, 46 minutes
    Test 5: MP3 Playback (Memory Stick) Test - 10 hours, 39 minutes
    Dan moet ik hem na elke treinreis opladen Beetje jammer hoor
      woensdag 22 december 2004 @ 11:01:41 #228
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_24134361
    Ach en wat betreft die WiFi.
    Ik neem aan als je gaat multiplayen dat je dan wel in een gebouw zit.
    Kan je em net zo goed even aan de adapter hangen.
    pi_24137903
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 02:39 schreef A.l.e.x het volgende:
    Zo dacht ik er ook al over ja, maar sommige mensen vinden het nogal belangrijk
    Het voordeel van de PSP is dat hij een sleep-functie heeft. Wanneer je hem uitzet, of als de accu leeg is, is er niets aan de hand. Nieuwe accu erin en je kunt meteen weer verder spelen. Dus geen reset of gegevensverlies of iets dergelijks.

Ik heb nu geen bron bij de hand, maar dit werd gemeld in meedere reviews.
      woensdag 22 december 2004 @ 14:23:05 #230
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24137947
    Ja, slaapfunctie gaat inderdaad aan als batterij bijna op is. Maaaaar, als je batterij gaat verwisselen is dat ook over natuurlijk Je moet hem gaan opladen dan.
    pi_24138271
    Hij had toch een ingebouwd batterijtje? Daar werd in het vs. topic nog over geklaagd; dat dat roestplekken zou geven e.d.
    pi_24138795
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 14:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ja, slaapfunctie gaat inderdaad aan als batterij bijna op is. Maaaaar, als je batterij gaat verwisselen is dat ook over natuurlijk Je moet hem gaan opladen dan.
    Het beste aspect van de sleepfunctie is juist, dat alle gegevens bewaard blijven óók als je de accu eruit haalt (vervolgens moet je waarschijnlijk niet te lang wachten woordat je er een nieuwe instopt).
      woensdag 22 december 2004 @ 15:23:26 #233
    87889 Max_Dark
    Wii're waiting...
    pi_24139061
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 14:40 schreef Kontiki het volgende:
    Hij had toch een ingebouwd batterijtje? Daar werd in het vs. topic nog over geklaagd; dat dat roestplekken zou geven e.d.
    Ik neem aan dat de meest vitale onderdelen toch wel water/zweet dicht zijn.
    pi_24139152
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 15:23 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Dat was volgens mij ook vooral een drogredenatie van iemand die de PSP niet zag zitten.
      woensdag 22 december 2004 @ 15:34:01 #235
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_24139245
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 15:23 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Ja dat ook wel maar het ging erom dat wanneer die interne batterij "op" was (einde levensduur) dat de kans is dat hij gaat lekken en dat dat je psp aantast. Volgens mij werd dat onder "roest" verstaan

En dat je de batterij kan verwisselen zonder gegevens verlies heb ik iig bij IGN gelezen dus ik ga er vanuit dat dat waar is.
    pi_24139330
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 15:34 schreef pmponer het volgende:
    ...maar het ging erom dat wanneer die interne batterij "op" was (einde levensduur) dat de kans is dat hij gaat lekken en dat dat je psp aantast.
    Gelukkig gaan dit soort batterijtjes héél lang mee! Kijk maar naar de batterijtjes op pc-motherboards... die heb ik nooit zien lekken... ook niet bij pc's van ouder dan 10 jaar.
    pi_24139444
    En dezelfde batterijen zitten trouwens ook in cartridges van bijv. SNES- of N64-games. En daar heb ik dat probleem nog nooit bij gezien.
      woensdag 22 december 2004 @ 15:51:03 #238
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_24139525
    Ehmmm let wel... dit is niet mijn mening dit was de argumentie van [betreffende -user]

Het lijkt mij namelijk ook niet dat die dingen gaan lekken
    en ik zie de psp zeker WEL zitten, mijn vriendin vind het alleen nog geen goed idee :|
    pi_24139619
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 15:51 schreef pmponer het volgende:
    Ehmmm let wel... dit is niet mijn mening dit was de argumentie van [betreffende -user]
    Ja dat weet ik nog wel. Het was een Nintendo-fanboy die weer een argument nodig had om de PSP af te kraken.
    quote:
    Het lijkt mij namelijk ook niet dat die dingen gaan lekken
    en ik zie de psp zeker WEL zitten, mijn vriendin vind het alleen nog geen goed idee :|
    Heeft jouw vriendin zoveel macht over jouw uitgavepatroon dan?
      woensdag 22 december 2004 @ 16:12:35 #240
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24139912
    quote:
    Het was een Nintendo-fanboy
    Da was ik nie, da was een neger

© Hans Teeuwen

woensdag 22 december 2004 @ 16:19:08 #241
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_24140030
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 15:56 schreef P-Style het volgende:
    Heeft jouw vriendin zoveel macht over jouw uitgavepatroon dan?

Nou ... ik laat haar denken van wel... daarom begin ik er nu al over. Dan heb ik haar rond de tijd van de launch wel zover dat ook dit gadget wel aangeschaft "mag" worden

eigenlijk zit ik zwaar onder de plak en ben ik blij met de 5 euro zakgeld per week
    pi_24140357
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 16:19 schreef pmponer het volgende:

[..]
    eigenlijk zit ik zwaar onder de plak en ben ik blij met de 5 euro zakgeld per week
    haha

maareh ik kan niet wachten tot hij hier komt..!
    zal het slim zijn om hem te pre orderen bij een winkel of niet?

we zijn misschien van plan om hier voor de grap snachts voor een winkel te wachten
    (ict klas, stuk of 7 die hem toch sowieso gaan kopen )
    Riemen
    fiets kopen
      woensdag 22 december 2004 @ 16:43:34 #243
    12902 pmponer
    One Punch is enough
    pi_24140545
    quote:
    Op woensdag 22 december 2004 16:35 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

haha
    we zijn misschien van plan om hier voor de grap snachts voor een winkel te wachten
    (ict klas, stuk of 7 die hem toch sowieso gaan kopen )
    vergeet niet de plaatselijke krant ff op de hoogte te stellen van jullie actie

En over dat onder de plak zitten... ja buiten kan ik mooi de stoere kickbokser uithangen maar thuis is het gewoon net als elke man opzitten en pootjes geven
    pi_24145897
    of een actie met heel fo kvoor een winkel liggen
    Riemen
    fiets kopen
      donderdag 23 december 2004 @ 01:13:16 #245
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_24151454
    * meld zich
    pi_24189252
    Wanneer komt dat ding eig. in de US uit?
      vrijdag 24 december 2004 @ 21:51:03 #247
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24189334
    ook eind maart
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24202753
    Jammer. Dan loopt de halve US al met een DS.
    Nintendo heeft nu hetzelfde voordeel als Sony 5 jaar geleden met de PS2 had: ze zijn er als eerste.
      zaterdag 25 december 2004 @ 22:16:01 #249
    65330 Ruzbeh
    pi_24207228
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 16:45 schreef Kontiki het volgende:
    Hoezo is dat jammer?
      zondag 26 december 2004 @ 15:00:36 #250
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_24218050
    Sorry, waar kan ik een lijst vinden met lauch/toekomstige games?
    Viva los Vatos Locos
    pi_24218139
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 22:16 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hoezo is dat jammer?
    Omdat potentiele PSP-kopers dan geen PSP kopen
      zondag 26 december 2004 @ 15:15:17 #252
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_24218247
    quote:
    Op zaterdag 25 december 2004 16:45 schreef Kontiki het volgende:
    Nintendo heeft nu hetzelfde voordeel als Sony 5 jaar geleden met de PS2 had: ze zijn er als eerste.
    ja alleen maar beter toch
    pi_24226296
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef kokos het volgende:
    Sorry, waar kan ik een lijst vinden met lauch/toekomstige games?
    hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/991138/
      dinsdag 28 december 2004 @ 19:02:57 #254
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24259603
    iemand al iets meer gelezen over dat gprs systeem dat zou komen ervoor?
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24259805
    GPRS of GPS?
      dinsdag 28 december 2004 @ 19:15:28 #256
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24259864
    shit wat was het ook al weer
    Riemen
    fiets kopen
      dinsdag 28 december 2004 @ 19:19:22 #257
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24259951
    voor navigatiesysteem.. hum..
    Riemen
    fiets kopen
      dinsdag 28 december 2004 @ 19:30:54 #258
    90397 koning_leeuw
    De Afrikaanse vlakte.
    pi_24260189
    das gps
    Ben ik ook wel benieuwd naar.
    pi_24261864
    Ik verwacht niet snel een GPS device... als we 'm überhaupt kunnen verwachten. Ik denk eerlijk gezegd dat dat GPS systeem net zo'n "mooie toekomstige uitbreiding" wordt voor de PSP als de harde schijf voor de PS2.
    pi_24277255
    hij is weer te koop bij lik sang

Sony PSP Update: First Price Drop (Value Pack $439 / ¤322 and Standard Pack $379 / ¤278)
    Wed Dec 29 2004 18:33:19 Hong Kong Time - Sony PSP

Here is some good news for the patient gamers still waiting on the PSP pre-order list for a price drop. Starting from the next couple of days, with an anticipated shipping date of January 3 to January 10 (due to the holidays in Hong Kong and Japan), there is a new lower PSP price. Some lucky and early ones on the pre-order list might even make it before December 31 (no guarantee, though).

Furthermore, new orders can now be placed through the web site again - but all existing pre-orders have priority over new orders, please understand. We expect to clear all confirmed pre-orders and new orders in the early January days after the holidays, between January 3 and January 10. All customers on the pre-order list will receive an email with instructions how to confirm their existing pre-order in due course. If you have not yet received an email, simply check your order history, you will be able to automatically confirm on the very same page.

Sony PSP Value Pack - US$ 439 / EUR 322 / GBP 228

This is the set most of you are looking for. The pack contains the system (PSP-1000K Value Pack), PSP Memory Stick Duo 32MB, PSP Headphones With Remote Control, PSP Soft Case & Hand Strap, PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack, and we add a free Travel Plug (to fit in your country) so you can start through right after opening the parcel.

Sony PSP Standard Pack - US$ 379 / EUR 278 / GBP 196

The Standard Pack only contains the PSP Hardware (PSP-1000), the PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack and again a free Travel Plug (to fit in your country) we add so you can recharge it without hassle
      woensdag 29 december 2004 @ 15:26:21 #261
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_24277322
    Wat was dat dan met die prijs? Dit is gewoon 2 keer zo duur als een DS hoor Loze belofte van Sony? Uitbuiterij van Lik-Sang?

De PSP is gewoon té duur met deze prijs
    The line is a dot to you!
      woensdag 29 december 2004 @ 15:34:18 #262
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_24277463
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 15:23 schreef rammes het volgende:
    hij is weer te koop bij lik sang

Sony PSP Update: First Price Drop (Value Pack $439 / ¤322 and Standard Pack $379 / ¤278)
    Wed Dec 29 2004 18:33:19 Hong Kong Time - Sony PSP

Here is some good news for the patient gamers still waiting on the PSP pre-order list for a price drop. Starting from the next couple of days, with an anticipated shipping date of January 3 to January 10 (due to the holidays in Hong Kong and Japan), there is a new lower PSP price. Some lucky and early ones on the pre-order list might even make it before December 31 (no guarantee, though).

Furthermore, new orders can now be placed through the web site again - but all existing pre-orders have priority over new orders, please understand. We expect to clear all confirmed pre-orders and new orders in the early January days after the holidays, between January 3 and January 10. All customers on the pre-order list will receive an email with instructions how to confirm their existing pre-order in due course. If you have not yet received an email, simply check your order history, you will be able to automatically confirm on the very same page.

Sony PSP Value Pack - US$ 439 / EUR 322 / GBP 228

This is the set most of you are looking for. The pack contains the system (PSP-1000K Value Pack), PSP Memory Stick Duo 32MB, PSP Headphones With Remote Control, PSP Soft Case & Hand Strap, PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack, and we add a free Travel Plug (to fit in your country) so you can start through right after opening the parcel.

Sony PSP Standard Pack - US$ 379 / EUR 278 / GBP 196

The Standard Pack only contains the PSP Hardware (PSP-1000), the PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack and again a free Travel Plug (to fit in your country) we add so you can recharge it without hassle
    322EUR. . Dat valt nogal buiten mijn budget. Ik koop daar liever 12!!!! DS games voor.

Wat vinden jullie van die prijs?
    pi_24277535
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef kepler het volgende:
    Wat was dat dan met die prijs? Dit is gewoon 2 keer zo duur als een DS hoor Loze belofte van Sony? Uitbuiterij van Lik-Sang?

De PSP is gewoon té duur met deze prijs
    nee sufferd, dat is de prijs van lik sang, omdat hij nog "schaars" is drukken ze daar de prijs omhoog
    pi_24277541
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef kepler het volgende:
    Uitbuiterij van Lik-Sang?
    Ja, duh. .
    Hij is alleen nog in Japan te krijgen.. Je moest eens weten wat ik voor mijn super famicom heb betaald toendertijd.. .
    -
    pi_24277660
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 15:34 schreef BMH het volgende:

Wat vinden jullie van die prijs?
    Niet representatief voor de uiteindelijke prijs. .
    -
    pi_24278305
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Niet representatief voor de uiteindelijke prijs. .
    niet dat de FRS representatief is, maar daar staat hij voor 250 euro als pre-order
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24281053
    De PSP is bij Lik-Sang begonnen met 190 dollar. Als hij normaal verkrijgbaar is via Sony, krijgt hij deze prijs weer terug.

Als de vraag hoog is, en het aanbod laag, dan.....
    pi_24284925
    De DS is ook schaars, en dan wordt voor de normale prijs verkocht bij lik-sang. Lijkt me sterk dat zo'n serieuse site zich bezig houdt met woekerprijzen.
    pi_24300468
    De DS is een stuk minder schaars dan de PSP. Want de DS is al uit in de VS en vooralsnog gewoon in voorraad in zowel Japan als Amerika. Degenen die de PSP hadden ge-preordered bij Lik-Sang hebben er ook gewoon 189 dollar voor de valuepack betaald, tot hij was uitverkocht.

Dat de prijzen nu omhoog schieten is eigenlijk wel irritant, ik hoop dat de prijzen snel zakken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kontiki op 30-12-2004 16:49:45 ]
    pi_24301885
    quote:
    Op woensdag 29 december 2004 16:15 schreef Tain het volgende:

[..]

niet dat de FRS representatief is, maar daar staat hij voor 250 euro als pre-order
    Lijkt me redelijk aanneembaar. Ik gok dat hij op zijn goedkoopst 220 euro wordt bij launch.
    pi_24336081
    Ik ga toch ook maar voor de PSP , ik vind die DS wat tegenvallen, nu maar hopen dat die PSP niet duurder wordt dan ¤250.

Trouwens, als jullie lik-sang afzetterij vinden, moet je eens bij play-asia.com kijken, $649 voor de starterskit

Edit: inmiddels gezakt naar $499
    pi_24350214
    hmm aankomende week zou ik em binnen moeten krijgen!
      zondag 2 januari 2005 @ 10:56:46 #273
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_24351592
    nog 4 nachtjes en we horen het hoop ik
    Riemen
    fiets kopen
    pi_24351600
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 03:34 schreef knater het volgende:
    hmm aankomende week zou ik em binnen moeten krijgen!
    Voor hoeveel en waar heb je hem gekocht?
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      zondag 2 januari 2005 @ 19:11:01 #275
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24358493
    En hoe zit het met de taal van het menu op de PSP? Is die net als bij de DS in te stellen?
      zondag 2 januari 2005 @ 19:29:16 #276
    65330 Ruzbeh
    pi_24358767
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
    En hoe zit het met de taal van het menu op de PSP? Is die net als bij de DS in te stellen?
    Nee.

Wel een heuse menu hoor.
    pi_24358811
    Lik-Sang
    quote:
    Region Free and Japanese/English Menu
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24359877
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 19:29 schreef Ruzbeh het volgende:
    Nee.
    Wel. Check de filmpjes op diverse sites. Zelfs Nederlands is in te stellen
      zondag 2 januari 2005 @ 20:57:51 #279
    37795 A.l.e.x
    Smartass!
    pi_24360099
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 20:45 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Wel. Check de filmpjes op diverse sites. Zelfs Nederlands is in te stellen
    Das alleen voor films

Nu is alleen JAP/ENG beschikbaar
    pi_24360347
    Engels ook? Oh, dan is het goed. Japans leren gaat me iets te ver voor zo'n ding
      zondag 2 januari 2005 @ 21:57:05 #281
    65330 Ruzbeh
    pi_24361014
    Japanese.

Japans leren gaat moeilijk, maar ik zou het zeker willen leren!!!!
      zondag 2 januari 2005 @ 23:05:04 #282
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24361641
    quote:
    Op zondag 2 januari 2005 19:33 schreef Tain het volgende:
    Lik-Sang
    [..]
    Ik kon het nergens vinden
    pi_24369665
    GTA en Dark Cloud naar de PSP (http://games.fok.nl/news.php?newsid=2453)

De toekomst voor de PSP gaat er toch steeds beter uitzien zo.
    ......
    pi_24370682
    Ik wacht eerst tot beide apparaatjes in Europa uit zijn gekomen. Ik vind die 20% aan defecte PSP's echter nog veel te veel, daar moeten ze toch iets aan gaan doen

Maar ik begin wel steeds positiever over het apparaatje te worden
    Houd van een lijntje.
      dinsdag 4 januari 2005 @ 00:22:23 #285
    65330 Ruzbeh
    pi_24382483
    quote:
    Op maandag 3 januari 2005 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ik wacht eerst tot beide apparaatjes in Europa uit zijn gekomen. Ik vind die 20% aan defecte PSP's echter nog veel te veel, daar moeten ze toch iets aan gaan doen

Maar ik begin wel steeds positiever over het apparaatje te worden
    20%? Waar slaat dat op?

Als je een PSP koopt, ga er maar van uit dat er niks mis mee is hoor. Dat slaat echt nergens op.

Maar voor mij blijft de PSP bagger. Alleen die scherm.
      dinsdag 4 januari 2005 @ 00:24:26 #286
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24382526
    Batterijtest van IGN:

MP3: 10u39min
    Local Wifi: 2u46min
    Sleepmode: Verwaarloosbaar batterijverbruik
    games met redelijk UMD gebruik: 5u9min
    games met zware graphics: 3u32min
      dinsdag 4 januari 2005 @ 00:34:17 #287
    65330 Ruzbeh
    pi_24382739
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Batterijtest van IGN:

IGN zijn altijd optimistisch met de PSP hoor.

Ik vertrouw liever Gamespot, en daarna nog een second (third, fourth, fifth) opinion.
    pi_24384615
    quote:
    Batterijtest van IGN:

[PSP] Deel 4 - Hij komt steeds dichterbij...
    pi_24386270
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

IGN zijn altijd optimistisch met de PSP hoor.

Ik vertrouw liever Gamespot, en daarna nog een second (third, fourth, fifth) opinion.
    Ik zie het straks zelf wel hoe lang die meegaat
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 4 januari 2005 @ 10:40:47 #290
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_24387676
    quote:
    Batterijtest van IGN:

MP3 is dan neem ik aan met het scherm uit.
    Sleepmode klinkt leuk, maar hij gebruikt nog steeds batterijen. En wat is verwaarloosbaar? Als hij binnen 12 uur 10% van de batterij af snoept vind ik dat best veel.

ik hou de gem. batterijduur op 4-5 uurtjes. Als je hem gewoon normaal gebruikt (dus af en toe MP3 en vooral gamen)
    The line is a dot to you!
      dinsdag 4 januari 2005 @ 10:47:06 #291
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_24387776
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ruzbeh het volgende:

Gebaseerd op je Nintendofetisj?
    Pas je op dat je geen kortsluiting in je DS krijgt als je erover klaarkomt? !.
    -
      dinsdag 4 januari 2005 @ 11:08:42 #292
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_24388143
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij is daar goed tegen bestand
    pi_24389871
    quote:
    Ik vind dat wel heel knap, dat je een apparaat bagger vindt zonder het ooit in je handen gehad te hebben. En zonder dat je een goed beeld hebt van wat het in de toekomst gaat brengen.

Ik bedoel, Rusland is een baggerland. Als ik de plaatjes in de reisgids zie.
    En daardoor mis ik fantastische steden, grote toendra's, mooie landschappen, etc.
    pi_24395759
    quote:
    Je Nederlands ook

Maar ff on-topic
    Ik zou hem ook gaan importeren maar weet nu wel zeker dat ik dat niet meer doe.
    Sowieso ni uit Amerika, uit Japan wil ik dan nog wel gokken dan heb je hem eerder (en zou hij de gewone prijs zijn) voor hetzelfde geld of minder hebben als dat hij in Europa gaat kosten.

Maar uit Amerika zou ik ni doen omdat hij dan hier ook al is je toch het risico loopt op invoerrechten enz. en als hij dan hier een tientje meer is haal ik hem liever hier dan heb ik hem meteen en als er iets mis is kan ik er zo mee terug!

Voor de rest ben ik nog steeds helemaal enthousiast over het beestje en de dag dat ie uitkomt lig ik voor de winkel!
    pi_24396632
    Is er eigenlijk al iets bekent over dat Wi-Fi? Werkt dat ook met WPA beveiliging?
    pi_24396838
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 12:35 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Ik vind dat wel heel knap, dat je een apparaat bagger vindt zonder het ooit in je handen gehad te hebben. En zonder dat je een goed beeld hebt van wat het in de toekomst gaat brengen.

Ik bedoel, Rusland is een baggerland. Als ik de plaatjes in de reisgids zie.
    En daardoor mis ik fantastische steden, grote toendra's, mooie landschappen, etc.
    Is er dan ook al zo'n slechte voorraad van Rusland op dit moment?
      dinsdag 4 januari 2005 @ 19:06:20 #297
    65330 Ruzbeh
    pi_24396876
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat, in combinatie met je icoon.

Waarom vind ik de PSP bagger? Als PS2-on-the-go is het wel goed hoor. Maar als een handheld is het IMO bagger.

Maar ik had beter moeten weten om zo'n opmerking te maken in een PSP topic. Ik lig gelijk helemaal onder vuur.
    pi_24397000
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarom vind ik de PSP bagger? Als PS2-on-the-go is het wel goed hoor. Maar als een handheld is het IMO bagger.
    Je mag de PSP best bagger vinden, mits je het ook onderbouwt waarom
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      dinsdag 4 januari 2005 @ 19:20:32 #299
    111589 Bertie
    kick drugs
    pi_24397108
    Zoals Chuck Norris zou zeggen:
    "ach ja eerst ff wachten tot je het in je poten hebt gehad"
    Jewish Humanitarian Man of the Year
    1998 Epiphany award
    Texas Ranger Hall of Fame
      dinsdag 4 januari 2005 @ 19:23:25 #300
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_24397154
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 19:14 schreef Tain het volgende:

[..]

Je mag de PSP best bagger vinden, mits je het ook onderbouwt waarom
    Dat zei hij net:
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
    Als PS2-on-the-go is het wel goed hoor.
    Het is een PS2 maar dan portable.
    pi_24403008
    quote:
    Op dinsdag 4 januari 2005 19:03 schreef Thomper het volgende:
    Is er dan ook al zo'n slechte voorraad van Rusland op dit moment?
    Ja, je moet door een helse administratietocht om een toeristenvisum te bemachtigen
    En een product wordt niet bagger omdat het niet op voorraad is.

Nieuw topic: [PSP] deel 5: kwijl hier op de nieuwe portable

[ Bericht 11% gewijzigd door Kontiki op 05-01-2005 14:50:35 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')