ja alleen maar beter tochquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:45 schreef Kontiki het volgende:
Jammer. Dan loopt de halve US al met een DS.
Nintendo heeft nu hetzelfde voordeel als Sony 5 jaar geleden met de PS2 had: ze zijn er als eerste.
hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/991138/quote:Op zondag 26 december 2004 15:00 schreef kokos het volgende:
Sorry, waar kan ik een lijst vinden met lauch/toekomstige games?
322EUR.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:23 schreef rammes het volgende:
hij is weer te koop bij lik sang
Sony PSP Update: First Price Drop (Value Pack $439 / ¤322 and Standard Pack $379 / ¤278)
Wed Dec 29 2004 18:33:19 Hong Kong Time - Sony PSP
Here is some good news for the patient gamers still waiting on the PSP pre-order list for a price drop. Starting from the next couple of days, with an anticipated shipping date of January 3 to January 10 (due to the holidays in Hong Kong and Japan), there is a new lower PSP price. Some lucky and early ones on the pre-order list might even make it before December 31 (no guarantee, though).
Furthermore, new orders can now be placed through the web site again - but all existing pre-orders have priority over new orders, please understand. We expect to clear all confirmed pre-orders and new orders in the early January days after the holidays, between January 3 and January 10. All customers on the pre-order list will receive an email with instructions how to confirm their existing pre-order in due course. If you have not yet received an email, simply check your order history, you will be able to automatically confirm on the very same page.
Sony PSP Value Pack - US$ 439 / EUR 322 / GBP 228
This is the set most of you are looking for. The pack contains the system (PSP-1000K Value Pack), PSP Memory Stick Duo 32MB, PSP Headphones With Remote Control, PSP Soft Case & Hand Strap, PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack, and we add a free Travel Plug (to fit in your country) so you can start through right after opening the parcel.
Sony PSP Standard Pack - US$ 379 / EUR 278 / GBP 196
The Standard Pack only contains the PSP Hardware (PSP-1000), the PSP AC Adapter (100V - 240V, 50/60Hz, works worldwide), the PSP Battery Pack and again a free Travel Plug (to fit in your country) we add so you can recharge it without hassle
nee sufferd, dat is de prijs van lik sang, omdat hij nog "schaars" is drukken ze daar de prijs omhoogquote:Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef kepler het volgende:
Wat was dat dan met die prijs? Dit is gewoon 2 keer zo duur als een DS hoorLoze belofte van Sony? Uitbuiterij van Lik-Sang?
De PSP is gewoon té duur met deze prijs
Ja, duh.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:26 schreef kepler het volgende:
Uitbuiterij van Lik-Sang?
niet dat de FRS representatief is, maar daar staat hij voor 250 euro als pre-orderquote:Op woensdag 29 december 2004 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet representatief voor de uiteindelijke prijs..
Lijkt me redelijk aanneembaar. Ik gok dat hij op zijn goedkoopst 220 euro wordt bij launch.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:15 schreef Tain het volgende:
[..]
niet dat de FRS representatief is, maar daar staat hij voor 250 euro als pre-order
Voor hoeveel en waar heb je hem gekocht?quote:Op zondag 2 januari 2005 03:34 schreef knater het volgende:
hmm aankomende week zou ik em binnen moeten krijgen!
Nee.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hoe zit het met de taal van het menu op de PSP? Is die net als bij de DS in te stellen?
quote:Region Free and Japanese/English Menu
Wel. Check de filmpjes op diverse sites. Zelfs Nederlands is in te stellenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee.
Das alleen voor filmsquote:Op zondag 2 januari 2005 20:45 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Wel. Check de filmpjes op diverse sites. Zelfs Nederlands is in te stellen
Ik kon het nergens vindenquote:
20%? Waar slaat dat op?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wacht eerst tot beide apparaatjes in Europa uit zijn gekomen. Ik vind die 20% aan defecte PSP's echter nog veel te veel, daar moeten ze toch iets aan gaan doen
Maar ik begin wel steeds positiever over het apparaatje te worden
IGN zijn altijd optimistisch met de PSP hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batterijtest van IGN:
MP3: 10u39min
Local Wifi: 2u46min
Sleepmode: Verwaarloosbaar batterijverbruik
games met redelijk UMD gebruik: 5u9min
games met zware graphics: 3u32min
[PSP] Deel 4 - Hij komt steeds dichterbij...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batterijtest van IGN:
Ik zie het straks zelf wel hoe lang die meegaatquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
IGN zijn altijd optimistisch met de PSP hoor.
Ik vertrouw liever Gamespot, en daarna nog een second (third, fourth, fifth) opinion.
MP3 is dan neem ik aan met het scherm uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batterijtest van IGN:
Gebaseerd op je Nintendofetisj?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar voor mij blijft de PSP bagger. Alleen die scherm.
Hij is daar goed tegen bestandquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gebaseerd op je Nintendofetisj?
Pas je op dat je geen kortsluiting in je DS krijgt als je erover klaarkomt?!.
Ik vind dat wel heel knap, dat je een apparaat bagger vindt zonder het ooit in je handen gehad te hebben. En zonder dat je een goed beeld hebt van wat het in de toekomst gaat brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Je Nederlands ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Is er dan ook al zo'n slechte voorraad van Rusland op dit moment?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:35 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel knap, dat je een apparaat bagger vindt zonder het ooit in je handen gehad te hebben. En zonder dat je een goed beeld hebt van wat het in de toekomst gaat brengen.
Ik bedoel, Rusland is een baggerland. Als ik de plaatjes in de reisgids zie.
En daardoor mis ik fantastische steden, grote toendra's, mooie landschappen, etc.
Dat, in combinatie met je icoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gebaseerd op je Nintendofetisj?
Pas je op dat je geen kortsluiting in je DS krijgt als je erover klaarkomt?!.
Je mag de PSP best bagger vinden, mits je het ook onderbouwt waaromquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom vind ik de PSP bagger? Als PS2-on-the-go is het wel goed hoor. Maar als een handheld is het IMO bagger.
Dat zei hij net:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag de PSP best bagger vinden, mits je het ook onderbouwt waarom
Het is een PS2 maar dan portable.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Als PS2-on-the-go is het wel goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |