Nee.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
En hoe zit het met de taal van het menu op de PSP? Is die net als bij de DS in te stellen?
quote:Region Free and Japanese/English Menu
Wel. Check de filmpjes op diverse sites. Zelfs Nederlands is in te stellenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Nee.
Das alleen voor filmsquote:Op zondag 2 januari 2005 20:45 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Wel. Check de filmpjes op diverse sites. Zelfs Nederlands is in te stellen
Ik kon het nergens vindenquote:
20%? Waar slaat dat op?quote:Op maandag 3 januari 2005 13:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wacht eerst tot beide apparaatjes in Europa uit zijn gekomen. Ik vind die 20% aan defecte PSP's echter nog veel te veel, daar moeten ze toch iets aan gaan doen
Maar ik begin wel steeds positiever over het apparaatje te worden
IGN zijn altijd optimistisch met de PSP hoor.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batterijtest van IGN:
MP3: 10u39min
Local Wifi: 2u46min
Sleepmode: Verwaarloosbaar batterijverbruik
games met redelijk UMD gebruik: 5u9min
games met zware graphics: 3u32min
[PSP] Deel 4 - Hij komt steeds dichterbij...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batterijtest van IGN:
Ik zie het straks zelf wel hoe lang die meegaatquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
IGN zijn altijd optimistisch met de PSP hoor.
Ik vertrouw liever Gamespot, en daarna nog een second (third, fourth, fifth) opinion.
MP3 is dan neem ik aan met het scherm uit.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batterijtest van IGN:
Gebaseerd op je Nintendofetisj?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Maar voor mij blijft de PSP bagger. Alleen die scherm.
Hij is daar goed tegen bestandquote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gebaseerd op je Nintendofetisj?
Pas je op dat je geen kortsluiting in je DS krijgt als je erover klaarkomt?!.
Ik vind dat wel heel knap, dat je een apparaat bagger vindt zonder het ooit in je handen gehad te hebben. En zonder dat je een goed beeld hebt van wat het in de toekomst gaat brengen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Je Nederlands ookquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Is er dan ook al zo'n slechte voorraad van Rusland op dit moment?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:35 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik vind dat wel heel knap, dat je een apparaat bagger vindt zonder het ooit in je handen gehad te hebben. En zonder dat je een goed beeld hebt van wat het in de toekomst gaat brengen.
Ik bedoel, Rusland is een baggerland. Als ik de plaatjes in de reisgids zie.
En daardoor mis ik fantastische steden, grote toendra's, mooie landschappen, etc.
Dat, in combinatie met je icoon.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gebaseerd op je Nintendofetisj?
Pas je op dat je geen kortsluiting in je DS krijgt als je erover klaarkomt?!.
Je mag de PSP best bagger vinden, mits je het ook onderbouwt waaromquote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom vind ik de PSP bagger? Als PS2-on-the-go is het wel goed hoor. Maar als een handheld is het IMO bagger.
Dat zei hij net:quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag de PSP best bagger vinden, mits je het ook onderbouwt waarom
Het is een PS2 maar dan portable.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 19:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Als PS2-on-the-go is het wel goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |