Waarom wel?quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:52 schreef piet_pelle het volgende:
Anyway, soul calibur is toch ook multiplatform gegaan, waarom Tekken dan niet ?
Of zijn dat nu ook alweer van die Ninty bashende lui bla bla en nog meer onzin?quote:6:30 uur - Lumines; gemiddeld licht en geluid
3:45 uur - Ridge Racers; gemiddeld licht en geluid
2:30 uur - Ridge Racers; 90% licht en geluid
2:00 uur - Ridge Racers multi-player (WiFi)
Ik geloof het anders wel hoor, als je ziet hoe groot dat scherm is......quote:Op maandag 20 december 2004 15:59 schreef c0nd0r het volgende:
Dit werd gepost op Tweakers.net
en had het van Jeux-France.com
[..]
Of zijn dat nu ook alweer van die Ninty bashende lui bla bla en nog meer onzin?
Ik denk niet dat het scherm de grootste oorzaak is. Het komt toch vooral door WiFi (dat veel stroom vreet), de USB-drive en niet te vergeten de processoren in dat ding! Dat zijn niet de minste dingen (voor een apparaat van dat formaat) en processoren vreten ook aardig wat stroom!quote:Op maandag 20 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geloof het anders wel hoor, als je ziet hoe groot dat scherm is......
Waarom stel je deze vraag niet in 't Playstation 2 Topic?quote:Op maandag 20 december 2004 16:58 schreef BaggerUser het volgende:
even offtopic
ik wil morgen misschien een ps2 kopen en zocht eigenlijk tekken erbij aar i kzag hem nergens liggen
of kijk ik gewoon niet goedgenoeg
De USB-drive?quote:Op maandag 20 december 2004 16:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het scherm de grootste oorzaak is. Het komt toch vooral door WiFi (dat veel stroom vreet), de USB-drive en niet te vergeten de processoren in dat ding! Dat zijn niet de minste dingen (voor een apparaat van dat formaat) en processoren vreten ook aardig wat stroom!
Hoezo geloof je het wel?quote:Op maandag 20 december 2004 16:49 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik geloof het anders wel hoor, als je ziet hoe groot dat scherm is......
Uh... Ik bedoel natuurlijk UMD-drive!quote:Op maandag 20 december 2004 17:33 schreef Ruzbeh het volgende:
De USB-drive?
Het is de UMD drive die stroom vreet hier hoor. Daarna pas de scherm/processoren en daarna pas WiFi.
Ook WiFi! Ik heb eigenlijk nog nooit cijfers gezien die het verschil in batterijduur van de DS met en zonder WiFi aangeven!quote:Op maandag 20 december 2004 17:35 schreef Max_Dark het volgende:
Waar maakt de DS dan gebruik van en waarom zuipt die dan niet zo veel? (Qua multiplay dus he)
Waarschijnlijk niet, hij komt heel waarschijnlijk rond Maart/Eind Maart uit daarzo.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:41 schreef Slomy het volgende:
Even een vraag: een collega gaat midden/eind februari naar Amerika. Is de psp daar dan al uit? Want is dit wel het geval dan laat ik hem er eentje meenemen
Ik ga hem in juli/aug in NY kopen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:04 schreef Kontiki het volgende:
Ik ga hem denk ik wel vanuit Amerika bestellen. Ik neem aan dat Europa weer een veel duurdere verkoopprijs op zijn bord krijgt (as usual) dus dan is het zelfs met invoerrechten nog goedkoper om hem uit de VS te laten komen.
hier staat een uitgebreide HOWTO om filmpjes op je PSP te kunnen bekijken: http://www.engadget.com/entry/1234000980024404quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:09 schreef BaggerUser het volgende:
ik had nog een vraagje en hoop dat iemand mij er andwoord op kan geven:
stel je hebt een dual memory pro van 512 mb
en een .avi bestand van 700 mb
je converteert die zodat hij op je psp afgespeeld kan worden..
a. past dat
zo ja is dat dan goeie kwaliteit of minder?
of kan je dan beter een gig kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |