abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23927996
nah jah laat maar het is dan altijd nog IT Works (tenminste ik ga er vanuit dat jij dat bedoeld)
pi_23928044
quote:
Op zondag 12 december 2004 21:18 schreef reconnect het volgende:
nah jah laat maar het is dan altijd nog IT Works (tenminste ik ga er vanuit dat jij dat bedoeld)
Nee, The Works is (volgens mij) een uitdrukking, iets van 'het hele pakket'.
  maandag 13 december 2004 @ 01:26:38 #104
68392 ps2noob
free your mind
pi_23928648
Zou het goedkoper zijn om in maart 2005 de PSP uit Amerika te importeren? Als je kijkt hoe sterk de euro is vergeleken met de dollar.

Plus de meeste gadgets etc zijn hier zelfs in euro's nog duurder dan in dollars...
pi_23928871
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:26 schreef ps2noob het volgende:
Zou het goedkoper zijn om in maart 2005 de PSP uit Amerika te importeren? Als je kijkt hoe sterk de euro is vergeleken met de dollar.

Plus de meeste gadgets etc zijn hier zelfs in euro's nog duurder dan in dollars...
Geen idee. Maar als je tot de VS launch kunt wachten, kun je ook tot de EU launch wachten. En de Europese versie hebben, heeft toch nog een aantal voordelen ten opzichte van de VS-versie hebben.
pi_23929164
Ridge Racers seems to last somewhere between 90 minutes and three hours. Playing with the wireless networking switch flipped on will also further reduce your battery life. The system has an auto-sleep function that stops the wireless drain, but that switch is there for a reason. Turn it off when you're not using it.

da's wel ERG extreem weinig. Zou zelf ook graag op de usa / eur versie wachten, zelfs van betrouwbare bronnen vernomen dat dit ook hardware matig beter is om te wachten, DAAR het niet zo is dat ik em eind deze week wil hebben
  maandag 13 december 2004 @ 02:34:35 #107
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_23929319
Bron? Is wel interessant om te weten wat men er van vind want tot nu toe laten de grote sites het eigenlijk een beetje afweten wat mij betreft.
pi_23931414
Klik hier als je wilt weten hoe lang de batterij nu eigenlijk echt meegaat

en dat berichten van 90 minuten en dat soort ongein dus gewoon onzin is, of een slechte batterij.
Dus mijn treinreisje ieder weekend van Zwolle naar Goes is prima te doen op 1 batterij hoewel ik er wss toch nog wel 1 bijkoop.

Importeren wacht ik nog wel even mee was het wel van plan maar door de veel vraag en weinig aanbod om er dan tussen de 450 - 600 dollar voor neer te leggen (of op ebay zelfs 800!!) das me toch iets teveel en inderdaad met nog wat wachten worden de hardware problemen ook alleen maar minder.
pi_23946019
quote:
De nieuwe handheld van Sony, de PlayStation Portable, is in Japan 171,963 keer over de toonbank gegaan. Gisteren vond daar de lancering plaats.

Winkelketen Yodobashi Camera meldde dat in al hun zeventien winkels de PSP is uitverkocht. Ook bij winkelketens als Bic Camera in Tokyo stonden rond de 1.200 mensen in de rij voor het multimedia apparaat.
Als ik eerlijk ben is dit toch gewoon érg matig. Dan misschien wel helemaal uitverkocht, maar dan had Sony het maar beter moeten regelen, de PSP uitstellen, alles om mensen tevreden te houden. Als er echt pas over 2 weken ofzo weer 50.000 bijzijn dan is Sony toch niet slim bezig.
pi_23946504
Nou de PS2 is tot nu toe ook nog steeds de grootste console (volges mij?) en die had ook giga leveringsproblemen in het begin dus dat zegt op zich niet zo heel veel bij hun..
pi_23946517
Wie maakt het volgende vs topic?
  maandag 13 december 2004 @ 18:06:34 #112
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_23946563
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef c0nd0r het volgende:
Nou de PS2 is tot nu toe ook nog steeds de grootste console (volges mij?) en die had ook giga leveringsproblemen in het begin dus dat zegt op zich niet zo heel veel bij hun..
De situatie is natuurlijk ook andersssss. Dat zeiden ze ook al op tweakers.net reactie.

Er zijn tal verschillen. De PSP is bijv. de eerste stap in de handheldmarkt. Was de PS2 de eerste in de consolemarkt? Nee, dat was de PS1 al. Zo kan je verder gaan met allerlei verschillen. Dus alleen maar omdat de PS2 ook leveringsprobs had en het goedkwam betekent niet gelijk dat het ook voor de PSP is.

Beetje objectief blijven, bitte.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_23946709
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:04 schreef Xrenity het volgende:
Wie maakt het volgende vs topic?
Doe ik wel. Eventjes geduld.
  maandag 13 december 2004 @ 18:14:56 #114
65330 Ruzbeh
pi_23946748
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:13 schreef Thomper het volgende:

[..]

Doe ik wel. Eventjes geduld.
Nee he.

Noem die topic dan maar "FANBOY SLAUGHTERHOUSE - CLICK HERE".
pi_23947366
quote:
Op maandag 13 december 2004 09:54 schreef c0nd0r het volgende:
Klik hier als je wilt weten hoe lang de batterij nu eigenlijk echt meegaat

en dat berichten van 90 minuten en dat soort ongein dus gewoon onzin is, of een slechte batterij.
Dus mijn treinreisje ieder weekend van Zwolle naar Goes is prima te doen op 1 batterij hoewel ik er wss toch nog wel 1 bijkoop.

Importeren wacht ik nog wel even mee was het wel van plan maar door de veel vraag en weinig aanbod om er dan tussen de 450 - 600 dollar voor neer te leggen (of op ebay zelfs 800!!) das me toch iets teveel en inderdaad met nog wat wachten worden de hardware problemen ook alleen maar minder.
goh geschreven door -- Anoop Gantayat och ja da's dat ventje dat de DS hard bashed, ja dan zal zijn "journal" wel kloppen.
Zet je oogkleppen af en bekijk ook even wat andere review sites desnoods vraag het aan mensen die er een aangeschaft hebben.
pi_23952823
quote:
Op maandag 13 december 2004 18:06 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De situatie is natuurlijk ook andersssss. Dat zeiden ze ook al op tweakers.net reactie.

Er zijn tal verschillen. De PSP is bijv. de eerste stap in de handheldmarkt. Was de PS2 de eerste in de consolemarkt? Nee, dat was de PS1 al. Zo kan je verder gaan met allerlei verschillen. Dus alleen maar omdat de PS2 ook leveringsprobs had en het goedkwam betekent niet gelijk dat het ook voor de PSP is.

Beetje objectief blijven, bitte.
Was de PS1 de eerste console op de markt?
De Sega en Nintendo waren toen mega popi en toen heeft Sony zich er ook geweldig tussengeplaatst.
Dus sja misschien is het een beetje kromme vergelijking maar ik vindt hem niet zo krom dat hij niet op kan gaan.
  maandag 13 december 2004 @ 21:35:44 #117
65330 Ruzbeh
pi_23953332
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:13 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Was de PS1 de eerste console op de markt?
De Sega en Nintendo waren toen mega popi en toen heeft Sony zich er ook geweldig tussengeplaatst.
Dus sja misschien is het een beetje kromme vergelijking maar ik vindt hem niet zo krom dat hij niet op kan gaan.
De PS1 had toch geen leveringproblemen.
pi_23953583
Nee maar wel de eerste stap op een nieuwe markt voor sony.
  maandag 13 december 2004 @ 21:50:48 #119
65330 Ruzbeh
pi_23953656
Dude.

Je zegt "PS2 had ook leveringsproblemen, en daarmee kwam het goed". Dat betekent niet dat het met de PSP ook zo goed komt, omdat de situatie anders is.
pi_23953674
ff een vraagje, sorry als het al ergens gevraagd is maar ik las ergens dat de PSP regiovrij was, is dat waar? Zoja, 200 dollar= iets van 170 euro, importen maar
Sold my Soul to Sony
  maandag 13 december 2004 @ 22:08:00 #121
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_23954064
is het menu nou te switchen naar engels? Zo ja, dan overweeg ik wel te importeren
pi_23954649
quote:
Op maandag 13 december 2004 21:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Dude.

Je zegt "PS2 had ook leveringsproblemen, en daarmee kwam het goed". Dat betekent niet dat het met de PSP ook zo goed komt, omdat de situatie anders is.
was voor dit soort gezeur geen ander topic? [DS Vs. PSP] Verkoop Vergelijkingen!
  maandag 13 december 2004 @ 22:34:12 #123
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23954739
zeg zou je hem nou ook iets meer richting pda kunnen gebruiken?
dus ik bedoel eventueel interneten en word documentjes openen enzo ?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_23955092
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:30 schreef superheist het volgende:

[..]

was voor dit soort gezeur geen ander topic? [DS Vs. PSP] Verkoop Vergelijkingen!
Mee eens! Zoals al vaker te lezen in dit topic is dat ik geen 'kant kies' omdat ze prima naast elkaar zullen bestaan eentje met innovatieve mogelijkheden (DS) en eentje met meer kracht dat nog niet eerder gezien is en meer de kant op van multimedia dan alleen handheld (PSP)

Ik ben dus ook helemaal objectief (Rub beweerde van niet) waar je dat vandaan haalt weet ik niet?
Goed no hard feelings (discussies zijn altijd leuk ) maar laten we het nu aub weer gewoon over het ding zelf hebben.

Dan antwoorden op de vragen:

Hij is qua spellen regio vrij, qua films (op UMD die nog niemand wil uitbrengen) niet (maar die je zelf op je MemStick encodeerd dus wel!), alleen met Multiplayeren moet je wel SPELLEN van dezelfde regio hebben. Dus een spel van EU vs. EU wil prima een EU vs. US wil NIET!

Het menu is te switchen tussen Japans (altijd leuk om weer is op te halen ) en Engels, over het importeren ik heb er zelf sterk over gedacht, maar met alle technische bugs (vanzelf openklappende UMD flap, dode pixels, niet werkende LCD) wacht ik nog wel even zodat als hij niet goed is ik mooi trug kan gaan naar de lokale spellenboer (om nog maar niet te spreken over de hoge prijzen die nu de ronde doen, op E-bay meer dan 1000$ geboden!)

Tot zover weer mijn berichtgeving

- edit -

Ik wist dat er nog een vraag was!
Zeer waarschijnlijk kun je software gaan draaien van je MemStick dus komen er zelf geprogrammeerde (of gewoon officiele 3rd party) programmatjes waarmee zulke dingen mogelijk (kunnen) worden.
Ik geloof dat er op de E3 ook al een GPS module is getoond waarmee je dus ook meteen een navigatiesysteem in je auto hebt!

Dus goed mogelijk dat het wel die kant opgaat ja!
  maandag 13 december 2004 @ 22:58:34 #125
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_23955355
Ik zet toch mijn vraagtekens bij het hele memory stick gebeuren. Dat moet haast wel enigzins aan banden zijn gelegd, anders gaat iedere slimmerik er zometeen vandoor met gratis games en andere ongein waar het ding niet voor is bedoeld. Als er nu een USB-poort op je PS2, xbox of gc zou zitten dan was er toch allang iemand die het nog simpeler zou maken om alles te stelen?
pi_23955808
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:58 schreef Max_Dark het volgende:
Als er nu een USB-poort op je PS2, xbox of gc zou zitten dan was er toch allang iemand die het nog simpeler zou maken om alles te stelen?
Er zít ook een USB-poort op de PS2... twee zelfs! Hebben er altijd al op gezeten.
  maandag 13 december 2004 @ 23:16:30 #127
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23955837
dan nog wat vraagjes
ik kan de schouderbutton rechtsboven neit gebruiken (ik mis aan mn rechterhand 5 vingers) nooit gehad dus red me er wel mee maar hoe erg zal ik die gaan missen bij de games ?
zal het grootste deel van de games ook wel lukken zonder of word dat hem niet ?

en die memorysticks steken die niet gigantisch uit ?..
Riemen
fiets kopen
pi_23956081
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:16 schreef BaggerUser het volgende:
dan nog wat vraagjes
ik kan de schouderbutton rechtsboven neit gebruiken (ik mis aan mn rechterhand 5 vingers) nooit gehad dus red me er wel mee maar hoe erg zal ik die gaan missen bij de games ?
zal het grootste deel van de games ook wel lukken zonder of word dat hem niet ?

en die memorysticks steken die niet gigantisch uit ?..
Je mist 5 vingers?! Dus je hebt helemaal geen vingers aan je rechterhand? Hoe bestuur je de -knoppen dan? Ga er maar vanuit dat de schoulderbutton ook veel gebruikt gaat worden in spellen (om op je vraag terug te komen.

Die memory sticks die in de PSP moeten zijn memory stick-duo's, dit zijn kleine memory sticks en passen helemaal in je PSP, achter een klepje zelfs!
  maandag 13 december 2004 @ 23:28:26 #129
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_23956189
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:15 schreef P-Style het volgende:

[..]

Er zít ook een USB-poort op de PS2... twee zelfs! Hebben er altijd al op gezeten.
Excuseer, nooit een PS2 gehad. Dan houd ik nu m'n mond

Krabbel de krabbel (edit): Baggeruser, probeer anders een GBA uit, daar moet je ook regelmatig met de schouderknoppen pielen. Maar ik denk dat je sowieso een probleem krijgt met de ondersteuning van het apparaat, ik lees overal dat het ding nogal zwaar is en dan krijg jij denk ik ontzettende pijn aan je linkerhand als je daarmee ondersteunt. Maar misschien kan je wel voor de 4 knoppen zo'n makeshift joystickje maken zoals je op de GBA en sommige telefoons kan klikken?
  maandag 13 december 2004 @ 23:29:44 #130
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23956224
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:24 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je mist 5 vingers?! Dus je hebt helemaal geen vingers aan je rechterhand? Hoe bestuur je de [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]-knoppen dan? Ga er maar vanuit dat de schoulderbutton ook veel gebruikt gaat worden in spellen (om op je vraag terug te komen.

Die memory sticks die in de PSP moeten zijn memory stick-duo's, dit zijn kleine memory sticks en passen helemaal in je PSP, achter een klepje zelfs!
met me handpalm tja klinkt vreemd maar ben er erg vaardig mee
ben dan b.v. ook beter met de pijltjes toetsen dan het gros van de "2-handigen"
lastig uitteleggen net zoals ik gewoon met 2 handen typ komt gewoon omdat ik het al vanaf me geboorte heb ben niet anders gewend

maar die memorystick duo's passen dus ook in een gewone pc ?..
maar er kunnen geen normale memorysticks in de psp ? vaag

-edit- even gegoogled ik dacht echt usb sticks maar dit zijn kaartjes

[ Bericht 6% gewijzigd door BaggerUser op 13-12-2004 23:34:49 ]
Riemen
fiets kopen
  maandag 13 december 2004 @ 23:35:51 #131
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23956369
quote:
Op maandag 13 december 2004 23:28 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Excuseer, nooit een PS2 gehad. Dan houd ik nu m'n mond

Krabbel de krabbel (edit): Baggeruser, probeer anders een GBA uit, daar moet je ook regelmatig met de schouderknoppen pielen. Maar ik denk dat je sowieso een probleem krijgt met de ondersteuning van het apparaat, ik lees overal dat het ding nogal zwaar is en dan krijg jij denk ik ontzettende pijn aan je linkerhand als je daarmee ondersteunt. Maar misschien kan je wel voor de 4 knoppen zo'n makeshift joystickje maken zoals je op de GBA en sommige telefoons kan klikken?
ik heb een GBA SP en kwa gewicht we hebben jarelang een gameboy classic gehad moet ook geen probleem worden
die knopjes kan ik goed besturen met me hand alleen die ene schouderknop dus niet echt.. lukt wel alleen dan niet tegelijk met de andere 4 knopjes
Riemen
fiets kopen
  maandag 13 december 2004 @ 23:40:18 #132
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_23956480
Pfff moeilijk moeilijk, dan gaat het toch heel precies aankomen op je persoonlijke situatie etc.
  maandag 13 december 2004 @ 23:42:44 #133
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23956549
nouja dat merk ik dan wel als ik hem eenmaal in mn handen heb
word waarsch even oefenen
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 14 december 2004 @ 10:22:57 #134
44699 err
pi_23961905
dat filmpje van ridge racer op IGN is HAWT!
Heb het 15 keer achterelkaar gekeken, echt ongelovelijk mooi
pi_23963607
Het is toch klote dat we 4 maanden moeten wachten voordat het in Europa uitkomt.
Altijd maar die voortrekkerij met die Amerikanen en Japanners.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_23964116
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 11:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Het is toch klote dat we 4 maanden moeten wachten voordat het in Europa uitkomt.
Altijd maar die voortrekkerij met die Amerikanen en Japanners.
Waarschijnlijk zullen de Amerikaanse en Europese launch niet ver uit elkaar liggen... En wees blij... Japan is altijd een testplatvorm geweest en nu ook weer. Sony kan van de Japanse launch veel leren en daarmee de Europese launch nog beter laten verlopen.
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:47:25 #137
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_23967574
Het wachten zal uiteindelijk wel worden beloont
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:25:42 #138
63302 rockstah
New World Disorder
pi_23968407
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef knater het volgende:
Ik zal aankomende week alsie binnen is wel weer foto's maken
Damn, hoe krijg je het toch altijd voor elkaar? Er is een tekort in japan en jij krijgt er deze week al een binnen? Hoeveel heb je dan wel niet betaald?

[ Bericht 15% gewijzigd door rockstah op 14-12-2004 15:38:18 ]
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:37:12 #139
63302 rockstah
New World Disorder
pi_23968574
Ik las trouwens dat er bij de value pack een 32 MB Memory Stick Duo zit. Een MSD is dus gewoon twee memory sticks in één waar tussen je kunt switchen met een analoog schakelaartje op de Memory Stick.

Maar mijn vraag is nu, bedoelen ze met Memory Stick Duo dat het 2 X 32 MB is of dat het 2 X 18 = 32 MB is?
In dat laatste geval zal de ruimte voor saves en mp3tjes wel heel beperkt zijn, denk aan 5 nummers ofzo en een save is ook bijna 1 MB. Anders moet ik er nog een bij gaan kopen.
pi_23969388
http://www.gamercc.com/index.php?page=showarticle&id=486 Helaas werken de plaatjes niet, geloof het nog niet echt.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_23969493
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:23 schreef Roi het volgende:
http://www.gamercc.com/index.php?page=showarticle&id=486 Helaas werken de plaatjes niet, geloof het nog niet echt.
ik wel
Maar even op de pics wachten ja
/edit
die komen dus niet
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:17:28 #142
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_23970579
auw... lekker artikel voor de psp
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:45:40 #143
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23973645
http://www.speedis.org/psp/faq

ook een leuke site om te lezen (weet niet of die al gepost was maa rzag hem nergens staan )
Riemen
fiets kopen
pi_23973925

WHAT!? So the PSP does have region-locked games??
Posted on Dec 10, 2004 - 03:26 PM by zmcnulty

Sony

Every article I've read about the PSP so far has indicated that the PSP will not have region-locked games. But what's this? Scott (sar7501) has taken a picture from the packaging of Namco's "Ridge Racers" software for the PSP, and it clearly depicts what I believe to be a "region" icon. So does the PSP have region-locked games? o­ne of the PSP's primary developers, Mr. Kawanishi, even indicated otherwise in an interview.

I guess we won't really know until Sony makes an official statement, or the American version of the PSP is released. The icon appears just above the barcode, and has the number "2" in white lettering with an outline of a sphere. Note that Japan's DVD region code is also 2.

See inside for the picture taken by Scott.

dinsdag 14 december 2004 @ 20:03:57 #145
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23974061
ach japan heeft toch dezelfde regio key als wij hebben
Riemen
fiets kopen
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:09:22 #146
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_23974178
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:03 schreef BaggerUser het volgende:
ach japan heeft toch dezelfde regio key als wij hebben
Mjah zijn we nog wel gefratst met alle imports uit de US, want ik wil graag weten wtf iedereen zegt en dus niet "Ohh! Nande tyas toh kwoi!!"
pi_23974286
Ik vraag me af, zou de accu een beetje makkelijk te wisselen zijn? Als hij met schroefjes is vastgezet wordt het irritant, met een klepje kun je hem zo vervangen. Voor de DS waren ook extra accu's te vinden voor iets van 15 euro geloof ik. Als je die zonder schroevendraaier kunt gebruiken is het energieprobleem natuurlijk alweer ver opgelost.
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:16:49 #148
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23974315
dat is waar tuurlijk is het minder als het niet regiokey vrij is..
maar misschien gaat het er wel om dat je met die regio 2 key niet tegen iemand met regio 1 kan gamen (multiplay dus) want het was bekend dat dat wel regio gebonden was dacht ik
Riemen
fiets kopen
pi_23974433
Regio qua MP is idd al tijd bekend dus denk dat het dat is (hoop ik dan maar heel hard )
En batterij kun je zelfs wisselen als je midden in een spel zit zonder verlies van data (dus zal wel ni zo moeilijk gaan ) (Tenminste dacht dat ik dat verschillende keren had gelezen?)

- edit -

In dat linkje hierboven (die FAQ) zag ik ineens staan:

Can the batteries be replaced easily?
Yes, from what pictures show, you just push it to the side to get the battery off the PSP.
See how there's an arrow as well as a "Push" button to the left?
(plaatje)

en de vraag erna:

Can the battery be switched while the PSP is running?
Yes. But just like laptops you might have to put the game in "stand-by mode" before switching.

Dus beantwoord
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:26:02 #150
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_23974532
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:51 schreef knater het volgende:
op memory stick kun je zelf de films erop zetten, op umd films zat dacht ik een regio lock, maargoed ik ga echt geen films op umd kopen als ik ze al op dvd of ander formaat heb.
Ik zal aankomende week alsie binnen is wel weer foto's maken
afbeelding
Dat ziet er idd erg netjes uit.

Op GoT had ik ook al wat info neergezet wat ik erover had gevonden.
http://gathering.tweakers(...)ge/22350210#22350210

Wordt er eigenlijk een CD-Rom bijgeleverd voor de computer?
( Bijv. voor drivers of Image Convertor 2 etc. )

Heb je/iemand nog meer info?

Hier kan je wel wat info vinden over een Demo-UMD:
http://www.computerandvideogames.com/r/?page=http://www.computerandvideogames.com/news/news_story.php(que)id=112843
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:34:05 #151
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_23974735
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:15 schreef Lexie het volgende:
Ik vraag me af, zou de accu een beetje makkelijk te wisselen zijn? Als hij met schroefjes is vastgezet wordt het irritant, met een klepje kun je hem zo vervangen. Voor de DS waren ook extra accu's te vinden voor iets van 15 euro geloof ik. Als je die zonder schroevendraaier kunt gebruiken is het energieprobleem natuurlijk alweer ver opgelost.
van: http://www.speedis.org/psp/faq/#BatteryDetails

Yes, from what pictures show, you just push it to the side to get the battery off the PSP.

Riemen
fiets kopen
pi_23975963
tvp
pi_23978110
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:34 schreef BaggerUser het volgende:

[..]

van: http://www.speedis.org/psp/faq/#BatteryDetails

[afbeelding]
Ah, dat is dan wel netjes. Natuurlijk nog steeds een work around, maar iig iets.
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:22:24 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23978825
quote:
Naast de berichten dat de PlayStation Portable uitverkocht is, komen er ook veel berichten binnen over PlayStation Portable's die kapot gaan. Winkels geven toe dat er veel klachten binnenkomen over kapotte PlayStation Portable's, maar attenderen erop dat het grootste deel van de handhelds het perfect doen. De meest voorkomende problemen zijn:

Dode pixels

Kapotte UMD-spelers

Kapotte analoge knoppen, die er uiteindelijk afvallen

De PSP start niet op

Luchtbellen onder het scherm

Stof onder het scherm

Sony heeft nog geen officieel woordje gedaan over de huidige situatie. Er is tevens nog een Quicktime filmpje te bekijken waarop je kunt zien dat de UMD-speler open springt terwijl er gespeeld wordt.
Lekker dan
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_23980169
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Lekker dan
zal wel verholpen zijn zodra het in europa uit is
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_23982595
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 15:37 schreef rockstah het volgende:
Ik las trouwens dat er bij de value pack een 32 MB Memory Stick Duo zit. Een MSD is dus gewoon twee memory sticks in één waar tussen je kunt switchen met een analoog schakelaartje op de Memory Stick.

Maar mijn vraag is nu, bedoelen ze met Memory Stick Duo dat het 2 X 32 MB is of dat het 2 X 18 = 32 MB is?
In dat laatste geval zal de ruimte voor saves en mp3tjes wel heel beperkt zijn, denk aan 5 nummers ofzo en een save is ook bijna 1 MB. Anders moet ik er nog een bij gaan kopen.
Zo te zien ben je een beetje in de war met verschillende Memory Stick formaten. Dus daarom even wat uitleg over het fenomeen Memory Stick.

Sinds de introductie van de Memory Stick zijn er tegenwoordig meerdere formaten, namelijk:

Memory Stick:

Dit is het eerste type Memory Stick die Sony heeft gemaakt, ze kunnen maximaal 128MB bevatten. Wil je echter meer kwijt op een gewone Memory Stick, dan kun je gebruik maken van de Memory Stick met "Memory Select Function", dit zijn eigenlijk twee Memory Sticks van 128MB in één (256MB in totaal dus), met een schakelaartje om de memorybank te selecteren:

Memory Stick Duo:

Met de komst van kleinere digitale camara's en mobiele telefoons met Memory Stick functies, kwam Sony met de Memory Stick Duo. Deze is ongeveer 2x zo klein als de traditionele Memory Stick (vandaar de "Duo"). Ook deze is maximaal 128MB groot. Wil je deze kleine Memory Sticks in apparaten stoppen die gebruik maken van grote sticks, dan kun je gebruik maken van deze adaptor:

Memory Stick Pro:

Met de constant toenemende behoefte aan opslagruimte heeft Sony samen met SanDisc de Memory Stick Pro ontwikkeld. Deze biedt véél meer opslagruimte (tot maximaal 32GB!) en een hogere lees- en schrijfsnelheid. Bovendien bieden alle Memory Stick Pro's standaard Sony's MagicGate kopiëerbeveiliging (ook de memory cards van de PS2 ondersteunen MagicGate).

Memory Stick Pro Duo:

En dit is natuurlijk de kleine variant van de Memory Stick Pro. Dezelfde voordelen, maar dan in een kleiner formaat.

De PSP slikt alleen Memory Stick Duo's (die andere zijn fysiek te groot en passen gewoon niet), maar is wel Memory Stick Pro (Duo) compatible. De Memory Stick in de PSP Value Pack is een gewone Memory Stick Duo van 32MB en met MagicGate, maar je kunt er ook Memory Stick Pro Duo's in gooien, deze bieden steeds meer opslagruimte. De grootste die nu verkrijgbaar is, is 2GB geloof ik.

Jij haalde de "Duo" en de "Memory Select Function" door elkaar. Voor meer info over Memory Sticks, zie memorystick.com.

(en o, ja... 2 x 18 is niet 32.)
pi_23982598
quote:
Will the PSP's screen be protected?
Yes, it is covered by hard coating. Apparently, this is basically indestructible. Journalists tried to scratch it with keys, steel wool and permanent marker pens. Nothing made a scratch, and the journalist could just wipe off the permanent marker pen without any problems. It took a hard ram with a knife to scratch it.
Source 1: Techjapan.
Source 2: PSPInsider.
Dit wist ik nog niet! Dit is wel erg netjes!
  woensdag 15 december 2004 @ 08:13:23 #158
44699 err
pi_23982805
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:08 schreef err het volgende:
is het menu nou te switchen naar engels?
nyone?
pi_23982919
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:13 schreef err het volgende:
Anyone?
Ja, dat kan, dat is allang bekend.
  woensdag 15 december 2004 @ 08:30:31 #160
44699 err
pi_23982922
quote:
Op woensdag 15 december 2004 08:30 schreef P-Style het volgende:

[..]

dat is allang bekend.

sorry niet nerd genoeg
pi_23989324
de plaatjes die je er op kijkt behouden die hun formaat altijd of niet ?
dus hoe zit het met bv foto's van digitale camera op een hoge resolutie ?

en dat psp menu is soms blauw maar ook wel eens rood kan je die in allerlei kleuren verranderen of alleen die 2 ?
of kan je zelfs een eigen bg kiezen? (sja vroeg het me gewoon af)
Riemen
fiets kopen
  woensdag 15 december 2004 @ 15:29:11 #163
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_23991023
Plaatjes worden geresized en de achtergrondkleur verandert per maand.
  woensdag 15 december 2004 @ 16:19:27 #164
63302 rockstah
New World Disorder
pi_23992071
quote:
Op woensdag 15 december 2004 06:41 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zo te zien ben je een beetje in de war met verschillende Memory Stick formaten. Dus daarom even wat uitleg over het fenomeen Memory Stick.

Sinds de introductie van de Memory Stick zijn er tegenwoordig meerdere formaten, namelijk:

Memory Stick:
[afbeelding]
Dit is het eerste type Memory Stick die Sony heeft gemaakt, ze kunnen maximaal 128MB bevatten. Wil je echter meer kwijt op een gewone Memory Stick, dan kun je gebruik maken van de Memory Stick met "Memory Select Function", dit zijn eigenlijk twee Memory Sticks van 128MB in één (256MB in totaal dus), met een schakelaartje om de memorybank te selecteren:
[afbeelding]

Memory Stick Duo:
[afbeelding]
Met de komst van kleinere digitale camara's en mobiele telefoons met Memory Stick functies, kwam Sony met de Memory Stick Duo. Deze is ongeveer 2x zo klein als de traditionele Memory Stick (vandaar de "Duo"). Ook deze is maximaal 128MB groot. Wil je deze kleine Memory Sticks in apparaten stoppen die gebruik maken van grote sticks, dan kun je gebruik maken van deze adaptor:
[afbeelding]

Memory Stick Pro:
[afbeelding]
Met de constant toenemende behoefte aan opslagruimte heeft Sony samen met SanDisc de Memory Stick Pro ontwikkeld. Deze biedt véél meer opslagruimte (tot maximaal 32GB!) en een hogere lees- en schrijfsnelheid. Bovendien bieden alle Memory Stick Pro's standaard Sony's MagicGate kopiëerbeveiliging (ook de memory cards van de PS2 ondersteunen MagicGate).

Memory Stick Pro Duo:
[afbeelding]
En dit is natuurlijk de kleine variant van de Memory Stick Pro. Dezelfde voordelen, maar dan in een kleiner formaat.

De PSP slikt alleen Memory Stick Duo's (die andere zijn fysiek te groot en passen gewoon niet), maar is wel Memory Stick Pro (Duo) compatible. De Memory Stick in de PSP Value Pack is een gewone Memory Stick Duo van 32MB en met MagicGate, maar je kunt er ook Memory Stick Pro Duo's in gooien, deze bieden steeds meer opslagruimte. De grootste die nu verkrijgbaar is, is 2GB geloof ik.

Jij haalde de "Duo" en de "Memory Select Function" door elkaar. Voor meer info over Memory Sticks, zie memorystick.com.

(en o, ja... 2 x 18 is niet 32.)

Je hebt gelijk, ik verwarde hem met Memory Stick X2. Wel een beetje raar dat ze een kleinere stick Duo gaan noemen.

http://www.digitalwarehou(...)rt_ID=525&taal_ID=NL

Dat is er eentje van 512 MB voor 64 euro De prijzen vallen nog best mee. Ookal blijven het qua prestaties baggerdingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door rockstah op 15-12-2004 19:58:11 ]
pi_24002040
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:29 schreef Max_Dark het volgende:
Plaatjes worden geresized en de achtergrondkleur verandert per maand.
per maand ? dus elke maand automatisch een andere achtergrond kleur
origineel
Riemen
fiets kopen
pi_24003473
quote:
dat ziet er weer goed uit, jammer dat WipeOut er niet inzit
  donderdag 16 december 2004 @ 10:32:58 #167
44699 err
pi_24009131
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:32 schreef err het volgende:
[afbeelding]
Die witte PSP ziet er zeker niet verkeerd uit!
pi_24009299
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik heb toch liever de zwarte, vind ik er wat stijlvoller uit zien
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 16 december 2004 @ 12:14:13 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24009345
Die witte is lelijk En witte electronica wordt HEEL snel vuil.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_24009381
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo kan je het ook zeggen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24009579
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar vingerafdrukken tegen een wit achtergrond zie je minder snel lijkt me.
  donderdag 16 december 2004 @ 12:39:11 #173
65330 Ruzbeh
pi_24009882
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Dat is de Gran Turismo editie. Had je moeten weten, aangezien je al zoveel research deed naar MemorySticks.
pi_24009969
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:39 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat is de Gran Turismo editie. Had je moeten weten, aangezien je al zoveel research deed naar MemorySticks.
Hehe... Ik weet inderdaad veel van Sony producten af. Maar deze witte PSP had ik nog niet gezien. Ik kende wel die witte PS2 voor GT4 Proloque in Japan.
  donderdag 16 december 2004 @ 12:47:43 #175
65330 Ruzbeh
pi_24010046
Over Sony producten gesproken, ik heb hier een draadloze Sony koptelefoon met bijhorende oplaadbare batterijen. Ironisch genoeg gaat ie best lang mee...
pi_24010240
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Over Sony producten gesproken, ik heb hier een draadloze Sony koptelefoon met bijhorende oplaadbare batterijen. Ironisch genoeg gaat ie best lang mee...

Mijn minidisc walkman uit 1998 gaat ongeveer 8 uur mee op één batterij, minidisc walkman's van een aantal jaren later gingen alweer tot 25 uur mee op één batterij. Als er iemand goed is in het optimaliseren van z'n producten dan is het Sony wel. Dit kost alleen tijd. Ik weet zeker dat PSP's die over een jaar of 3 geproduceerd worden ook veel langer meegaan dan de eerste PSP's die zojuist verkocht zijn. Zo heeft Sony het energieverbruik van z'n PS2 door de jaren heen ook behoorlijk omlaag weten te schroeven. Het is een kwestie van wachten... en ik heb het geduld wel.

Ik ben toch niet van plan om de PSP meteen te kopen (als ik 'm überhaupt ga kopen), laat eerst maar wat leuke games op de markt komen, de prijs dalen en de hardware optimaliseren. Zoals bij zoveel dingen is ook hier geduld een schone zaak!

[ Bericht 4% gewijzigd door P-Style op 16-12-2004 13:06:10 ]
  donderdag 16 december 2004 @ 13:03:22 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_24010335
quote:
geduld
MAAR DAT HEB IK GOFTEDOMME NIET

Ik las op lik-sang dat ze weer PSP orders aannamen, maar een uur later waren die ook al weer weg Anders had ik er misschien wel een gekocht Maar toch beter dat ik dat niet gedaan heb, als ik een model uit een ander land haal is het in de US komende zomer.

Bovendien kan het toch niet zo zijn dat ik een PSP haal voordat ik een DS heb
  donderdag 16 december 2004 @ 13:13:18 #178
65330 Ruzbeh
pi_24010562
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:58 schreef P-Style het volgende:

[..]

Mijn minidisc walkman uit 1998 gaat ongeveer 8 uur mee op één batterij, minidisc walkman's van een aantal jaren later gingen alweer tot 25 uur mee op één batterij. Als er iemand goed is in het optimaliseren van z'n producten dan is het Sony wel. Dit kost alleen tijd. Ik weet zeker dat PSP's die over een jaar of 3 geproduceerd worden ook veel langer meegaan dan de eerste PSP's die zojuist verkocht zijn. Zo heeft Sony het energieverbruik van z'n PS2 door de jaren heen ook behoorlijk omlaag weten te schroeven. Het is een kwestie van wachten... en ik heb het geduld wel.

Ik ben toch niet van plan om de PSP meteen te kopen (als ik 'm überhaupt ga kopen), laat eerst maar wat leuke games op de markt komen, de prijs dalen en de hardware optimaliseren. Zoals bij zoveel dingen is ook hier geduld een schone zaak!
Zijn we lekker optimistisch...

http://www.gamespot.com/news/2004/11/22/news_6113756.html
quote:
Today, the globe's preeminent provider of credit rating and risk analysis, Standard & Poor's, downgraded Sony's credit rating from A+ to A. While often considered one of the more arcane aspects of a business enterprise, a company's credit rating has monumental impact on its borrowing power and subsequent ability to secure loans at favorable interest rates.

[...]

The financial press is citing the earnings report Sony delivered to investors on October 28 as what prompted S&P to reconsider the rating. On that date, the company reported that fiscal second-quarter operating profit at its electronics unit fell 83 percent, to 7.2 billion yen ($69.7 million).

[...]

While Sony has reportedly said the downgrade would have no impact on its financing abilities, The Financial Times called the downgrade "an embarrassment."
Schaam je, Sony! Schaam je!
pi_24010989
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:13 schreef Ruzbeh het volgende:
http://www.gamespot.com/news/2004/11/22/news_6113756.html

Schaam je, Sony! Schaam je!
Ja... leuk... en nu?
  donderdag 16 december 2004 @ 13:34:41 #180
65330 Ruzbeh
pi_24011090
En nu? Nu ga ik weer terug naar de DS vs. PSP topic.

Until we meet again, P-Style...

*Rides off into the distance*
pi_24020465
Stel, ik importeer een Japanse of Amerikaanse PSP. Is 't dan mogelijk om Europese spellen erop te spelen?

Het zal vast wel ergens in 't topic staan, maar ik kon 't zo gauw niet vinden.
pi_24020833
ja dat kan...
pi_24023371
Over dat geduld.. Misschien hoeven we iets minder geduld te hebben!
Er doen zich namelijk geruchten de ronde dat Sony de PSP in Januari in de VS en in Februari in Europa al wil gaan brengen.

Bron wel in het Frans maja haal je dat ook weer is op

- edit -

Ik zie een automatisch Babelfish vertaal linkje onder het berichtje in het Engels
  donderdag 16 december 2004 @ 23:04:31 #184
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24024495
C0nd0r gewoon een gerucht door iemand die zich verveelt. Da's al binnen 2 weken, waarom zouden ze de Japanners zo hard naaien met zo weinig units als ze er blijkbaar al een paar miljoen hebben voor de US en Europa?
pi_24024649
Misschien wel misschien niet werk jij bij Sony? En wie zegt dat ze het meteen 1 januari gaan realiseren?
Kan ook best 14 Januari dan hebben ze alweer 4 weken!
En natuurlijk is het een gerucht, maar waarom zou hij dan niet vermeld mogen worden?
Er zijn hele blaadjes vol over geschreven (Story, Prive noem ze maar op!) dus je kan mij er wel op aanspreken maar ik geef het alleen maar door hoor er staat niet dat ik erin geloof.

Ik heb zoiets van ik zie het wel, komt ie eerder is perfect komt ie niet eerder dan is het ook goed!
Ik zag het alleen her en der verschijnen dus ik denk ik meld het even voor de geïnterreseerden!

Dus dont shoot the messenger pls
  donderdag 16 december 2004 @ 23:13:11 #186
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_24024741
Nee nee zeg ik ook totaal niet...alleen denk ik niet dat we hier veel waarde aan kunnen hechten.
pi_24025361
Ok sorry als het bericht wat chago over kwam niet de bedoeling

Maar on topic ik denk ook ni dat er veel van waar is, ze konden er 100.000 in een week produceren geloof ik? nou laten we dat is over 5 weken pakken (dan is het nog net Januari) dan hebben ze er 500,000 voor Amerika EN Japan.
Dan krijg je nog veel gekkere prijzen als nu!
  vrijdag 17 december 2004 @ 12:07:46 #188
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24032879
komt er ook een dead or alive voor de psp?

hoop het
Riemen
fiets kopen
pi_24033130
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:07 schreef BaggerUser het volgende:
komt er ook een dead or alive voor de psp?

hoop het
Ik denk het niet... maar laatst las ik een artikeltje (ik geloof op IGN) dat Team Ninja (Tecmo), die nu exclusief voor de xbox developped, nog niet heeft bevestigd voor welke volgende generatie consoles ze willen gaan ontwikkelen. Ze zeggen dat ze eerst willen kijken welke van de volgende generaties consoles het krachtigst wordt (lees: "graphisch het meest capabel") en daar gaan ze dan voor developpen. Met deze filosofie zou dat betekenen dat àls ze een Dead or Alive game maken voor een handheld, het dus de PSP wordt. Maar aangezien ze toch alleen maar voor de (volgend hun) beste console willen developpen, zullen ze de handheldmarkt niet eens betreden denk ik.
pi_24033239
Je hebt eerder kans dat er een Tekken komt, als ie nog niet is aangekondigd
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_24033297
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:22 schreef Tain het volgende:
Je hebt eerder kans dat er een Tekken komt, als ie nog niet is aangekondigd
Inderdaad nog niet aangekondigd, maar deze kans schat ik ook zeer groot! Tekken is altijd al een Playstation-exclusive geweest. Maar ik verwacht 'm niet zo snel aangezien Sony niet wil dat er in het begin teveel "ports" op de PSP verschijnen.
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:00:55 #192
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24035627
ik ka niet wachten op de psp 2
Riemen
fiets kopen
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:20:48 #193
63302 rockstah
New World Disorder
pi_24037491
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik denk het niet... maar laatst las ik een artikeltje (ik geloof op IGN) dat Team Ninja (Tecmo), die nu exclusief voor de xbox developped, nog niet heeft bevestigd voor welke volgende generatie consoles ze willen gaan ontwikkelen. Ze zeggen dat ze eerst willen kijken welke van de volgende generaties consoles het krachtigst wordt (lees: "graphisch het meest capabel") en daar gaan ze dan voor developpen. Met deze filosofie zou dat betekenen dat àls ze een Dead or Alive game maken voor een handheld, het dus de PSP wordt. Maar aangezien ze toch alleen maar voor de (volgend hun) beste console willen developpen, zullen ze de handheldmarkt niet eens betreden denk ik.
Fout, ze hebben al bevestigd dat ze voor de Xbox 2 gaan developen.
pi_24037522
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:20 schreef rockstah het volgende:
Fout, ze hebben al bevestigd dat ze voor de Xbox 2 gaan developen.
Hebben ze ook al bevestigd dat ze exclusief voor de xbox2 (of hoe dat ding ook gaat heten) gaan ontwikkelen?
  vrijdag 17 december 2004 @ 15:34:09 #195
63302 rockstah
New World Disorder
pi_24037760
Volgens mij wel, jullie zullen hooguit nog wat Fatal Frame's zien. Maar dingen als DOA 4, Ninja Gaiden 2, Tecmo ball en code: cronus zijn xbox 2 exclusive.
pi_24039155
Soul calibur zou wel heel vet zijn op de PSP
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 12:18 schreef P-Style het volgende:

[..]

Tecmo gaat spellen uitbrengen op de DS
Houd van een lijntje.
pi_24050972

maar ik wil geen ds maar een psp
Riemen
fiets kopen
pi_24060344
Boeien dat DOA, op de graphics na is het gewoon een Virtua Fighter kloon. Dan kan je toch beter voor het orgineel gaan. Nu maar hopen dat er dan ook een Virtua fighter op de PSP komt, al heb ik zelf op een handheld liever een 2D fighter.
En op Tekken zit ik al helemaal niet op te wachten, en die zou best nog wel eens multiformat kunnen gaan las ik laatst. Al las ik geloof ik nog geen 2 dagen later dat dat toch niet het geval zou zijn.
Anyway, soul calibur is toch ook multiplatform gegaan, waarom Tekken dan niet ?
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_24070133
  zondag 19 december 2004 @ 00:21:57 #200
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_24071333
leuk om dat te kijken was het uurtje wel waard
Riemen
fiets kopen
pi_24076036
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 16:52 schreef piet_pelle het volgende:
Anyway, soul calibur is toch ook multiplatform gegaan, waarom Tekken dan niet ?
Waarom wel?
pi_24103287
Dit werd gepost op Tweakers.net
en had het van Jeux-France.com
quote:
6:30 uur - Lumines; gemiddeld licht en geluid
3:45 uur - Ridge Racers; gemiddeld licht en geluid
2:30 uur - Ridge Racers; 90% licht en geluid
2:00 uur - Ridge Racers multi-player (WiFi)
Of zijn dat nu ook alweer van die Ninty bashende lui bla bla en nog meer onzin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')