ooit van de pakketdienst(en) gehoord?quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:57 schreef Cynic het volgende:
Donderdag weer naar amsterdam. Want mijn boek is er
quote:Op dinsdag 7 december 2004 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
huuh?
quote:
en een oranje neus zie ik nuquote:Op woensdag 8 december 2004 00:35 schreef Bosbeetle het volgende:
en zn grover heeft een peuk in de bek
quote:
mag ookquote:Op woensdag 8 december 2004 17:22 schreef Zwansen het volgende:
schaadt...
arriva staaktquote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi!
Alles okay?
Zometeen maar even naar de winkel wat inkt halen, want de printer staat droog.
Morgen naar A'dam en dan weer naar Groningen. Probleem is alleen een beetje dat ik niet weet hoe ik van Groningen in Emmen kom, aangezien ik geloof dat Arriva staakt. Dan kan ik wel via zwolle met de trein, maar daar zit ik ook niet bepaald om te springen
Staken die lui alweer...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi!
Alles okay?
Morgen naar A'dam en dan weer naar Groningen. Probleem is alleen een beetje dat ik niet weet hoe ik van Groningen in Emmen kom, aangezien ik geloof dat Arriva staakt. Dan kan ik wel via zwolle met de trein, maar daar zit ik ook niet bepaald om te springen
quote:
ja en politiek incorrectquote:Op woensdag 8 december 2004 17:37 schreef Cynic het volgende:
Ja, ik denk dat al die buschauffeurs links zijn
Ze heben allemaal Pim Fortuijn en Theo van Gogh vermoord.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze heben allemaal Pim Fortuijn en Theo van Gogh vermoord.
Iddquote:Op woensdag 8 december 2004 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze heben allemaal Pim Fortuijn en Theo van Gogh vermoord.
statistisch gezien hebben alle busschaufeurs pim fortyun en theo van gogh vermoordquote:Op woensdag 8 december 2004 17:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd
En nu ga ik statistiek maken...
quote:Ok voor de duidelijkheid... Reptillians willen mensen een slaven ras maken..? Correct toch? min of meer dan..
Illuminati willen een wereld wijde heerschappij...
Illuminati => Samengevat: Rijke, Invloedrijke, belangrijke, bekende mensen/organisaties. Oftewel de genen die de wereld nu al sowieso overheersen.
Reptillians => Al duizenden jaren aanwezig op aarde. Bezitten veel hogere technologie dan ons [...]
quote:De Reptilians, zoals jij ze noemt (chitauli), leven in de 4e dimensie..
De Christenen zeggen, dat de "armageddon" plaatsvindt, wanneer de dagen nog maar half zo lang zijn.
quote:Wetenschappers hebben bevestigd, dat de dagen "korter" worden,
quote:wetenschappers zeggen, dat als de tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden..
mooi man dat truthquote:Hun belangrijkste strijders waren Lord Pacal, Lord Krishna, Jezus Christus, en Boeddha.
Als ze de kans zouden krijigen!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
statistisch gezien hebben alle busschaufeurs pim fortyun en theo van gogh vermoord
Als ik een 4d grafiek maak met een x,z en y as en dat in de tijd .. dan is tijd wel zeker een dimensiequote:Op woensdag 8 december 2004 18:37 schreef Zwansen het volgende:
OMG wat een onzin over die tijd enzo BB, Tijd is geen dimensie...
Weet je het zeker? Want anders sta ik morgen om tien voor 7 in de kou op mijn bus te wachten....................quote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi!
Alles okay?
Ik wil die 4d grafiek dan wel eens zien.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ik een 4d grafiek maak met een x,z en y as en dat in de tijd .. dan is tijd wel zeker een dimensie
trouwens al die lui te neuzelen over 4de dimensie .. bij NMR werk je soms wel met een dimensie of 10
das minder .. is dat niet algemeen bekend gemaakt dan ??quote:Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef Querk het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want anders sta ik morgen om tien voor 7 in de kou op mijn bus te wachten....................
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil die 4d grafiek dan wel eens zien.
Maar er wordt altijd gesproken over de ruimte-tijd. Meer een kwestie van afspraak. En in de snaartheorie rekent men ook in 10 dimensies.
Nee, nog niet...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
das minder .. is dat niet algemeen bekend gemaakt dan ??
Gij kanarie .. natuurlijk kunnen we dat niet visualiseren op die manier wij leven maar in drie dimensiesquote:
Jij zegt me net dat je een 4-dimensionale grafiek kon tekenen!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gij kanarie .. natuurlijk kunnen we dat niet visualiseren op die manier wij leven maar in drie dimensies!
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef Nouk het volgende:
Tas? Ik moet nog een nieuwe idd.
Hoelaat ga je en met welke tramquote:Op woensdag 8 december 2004 19:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik op tijd ga. Moet om 3 uur ook weer in Groningen zijn namelijk.
Maar gelukkig weet ik nou hoe ik er moet komen en met welke tram
Ligt er een beetje aan hoelaat ik in Amsterdam ben.quote:
Oh ja, richting leidseplein dus. Jammer dat je er niet wat eerder bent zegquote:Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoelaat ik in Amsterdam ben.
Zo rond half 11 denk ik. En tram 1, 2 en 5 komen er volgens mij allemaal langs. Maar tot nu toe zat ik steeds in 2
Ja zeg, hoe laat moet ik dan wel niet opstaan!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh ja, richting leidseplein dus. Jammer dat je er niet wat eerder bent zeg.
voor 9 uur!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg, hoe laat moet ik dan wel niet opstaan!
gevolgd door landelijke paniekquote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Cynic het volgende:
Ladies and gentlemen, we interrupt our program of dance music to bring you a special bulletin from the Intercontinental Radio News.
At twenty minutes before eight, central time, Professor Farrell of the Mount Jennings Observatory, Chicago, Illinois, reports observing several explosions of incandescent gas, occurring at regular intervals on the planet Mars. The spectroscope indicates the gas to be hydrogen and moving towards the earth with enormous velocity.
Professor Pierson of the Observatory at Princeton confirms Farrell's observation, and describes the phenomenon as, quote, "like a jet of blue flame shot from a gun," unquote.
We now return you to the music of Ramón Raquello, playing for you in the Meridian Room of the Park Plaza Hotel, situated in downtown New York.
Ik ben denk rond 10 voor 10 op cs. En dan weer om 11 uur half 12. Misschien zie ik je op de terugweg!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg, hoe laat moet ik dan wel niet opstaan!
Ja dan moet ik de trein van 7 uur nemen ofzoquote:Op woensdag 8 december 2004 19:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ben denk rond 10 voor 10 op cs. En dan weer om 11 uur half 12. Misschien zie ik je op de terugweg!
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:51 schreef Nouk het volgende:
Nee dat weet ik. Nou jeetje dan zie ik je misschien niet. Ik zal iig uit kijken naar een lang harig type.
Waar moet ik dan opletten?quote:Op woensdag 8 december 2004 19:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan had je me zelfs in Emmen wel over het hoofd gezien!
Hehe, ja dan pik je me er waarschijnlijk een stuk vlotter tussenuitquote:
Ik heb het dus over de band bauer de band van de ex-drummer van bettie serveertquote:Op woensdag 8 december 2004 21:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
frans bauer heeft ook nog nooit in t frans gezongen, dacht ik
Bijnaquote:Op woensdag 8 december 2004 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
tijd voor zo ene goud gelen gerstenbrauverpakt in een beugelflesje
![]()
ja not amusingquote:Op woensdag 8 december 2004 22:27 schreef QyRoZ het volgende:
Godverdomme, na driekwart jaar begin ik de traagheid van dat baggerforum steeds vervelender te vinden.
% U/D 171% dus niks niet leecherquote:
Uit pure frustratie zit ik maar op andere fora. Als ik niet aan het rukken ben.quote:
Slecht ingestelde BT client dus!quote:Op woensdag 8 december 2004 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
% U/D 171% dus niks niet leecher
Qquote:Op woensdag 8 december 2004 22:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Uit pure frustratie zit ik maar op andere fora. Als ik niet aan het rukken ben.
Ja hoor, die woonde zelfs bij mij in de straat. En hij kent mij als het goed is ook wel. Collega?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:41 schreef Zwansen het volgende:
Cynic, ken jij Martijn Cremer zeker ook wel?
Bijna. Nog eventjes.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
heb ik je al ingehaald Q?
Ja ook een oude collega, net zoals Van der Velde. Woon je nog steeds in Emmercompas? Ken je Patrick Ottens dan ook?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja hoor, die woonde zelfs bij mij in de straat. En hij kent mij als het goed is ook wel. Collega?
Ja uiteraard woon ik daar nog steeds. Hm, de naam klinkt bekend. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo heel veel mensen kenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ook een oude collega, net zoals Van der Velde. Woon je nog steeds in Emmercompas? Ken je Patrick Ottens dan ook?
ff kijkenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Beetle, leeft mn PP 4 mod fanbase nog?
iddquote:Op woensdag 8 december 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
wel een goed topic trouwens,
veel leuke kloons
noem je dat vroeg?quote:Op donderdag 9 december 2004 07:35 schreef Cynic het volgende:
Gezellig man, vroeg opstaan. Dan zijn er zowaar meer mensen wakker thuis.
Nou, Arriva staakt dus ik ga niet naar Groningen. Hoef ik ook niet zo vroeg naar Amsterdam dadelijk.
Want toen moest ik eigenlijk bijna opstaanquote:Op donderdag 9 december 2004 08:17 schreef Querk het volgende:
[..]
noem je dat vroeg?
5 .20 uur kwam ik er achter dat de bussen echt niet rijden!
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
das niet okay, was ie zo slecht dan?
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:58 schreef Cynic het volgende:
Verdomme, Dimebag Darrel is doodgeschoten!
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/quote:
hoiquote:Op donderdag 9 december 2004 18:42 schreef Tierce het volgende:
Batsie!!!
Misschien ga je door de kou dan op een normaal tempo praten...quote:Op donderdag 9 december 2004 14:46 schreef SuperWeber het volgende:
Hmmmmmm....
Naja ik ga wel kou lijden
kom jij nog op de 18 dec meet?quote:Op donderdag 9 december 2004 18:43 schreef Tierce het volgende:
[..]
Misschien ga je door de kou dan op een normaal tempo praten...
Dan ben je ook beter te volgen...
Waar??quote:Op donderdag 9 december 2004 18:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
kom jij nog op de 18 dec meet?
Bier!quote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef Tierce het volgende:
[..]
Waar??
WIe allemaal??
Hoe laat??
Wat is het thema??
In ommenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:45 schreef Tierce het volgende:
[..]
Waar??
WIe allemaal??
Hoe laat??
Wat is het thema??
Oeh...quote:
Lijkt me goed plan...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In ommen
iedereen
rond de klok van 8
Riskmeet![]()
ontwenningsverschijnselen...quote:
extra slaapplaatsje reserveren ?quote:
dat kan ook alleen maar een drent zeggenquote:
Iedereen blijft, of zijn er nog mensen die mij mee terug kunnen nemen??quote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat kan ook alleen maar een drent zeggen
wees blij dat hij niet 2 maand geleden kwam kijken dan had hij je niet herkent Ruisquote:
Wop! Wop!quote:
PP wisselt zo vaak van naam, daar ben ik al aan gewent...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Bosbeetle het volgende:
wees blij dat hij niet 2 maand geleden kwam kijken dan had hij je niet herkent Ruis
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef Tierce het volgende:
[..]
PP wisselt zo vaak van naam, daar ben ik al aan gewent...
Vooralsnog geloof ik dat één ieder bier gaat nuttigenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:52 schreef Tierce het volgende:
[..]
Iedereen blijft, of zijn er nog mensen die mij mee terug kunnen nemen??
Of vino of andere alcohol bevattende drankenquote:Op donderdag 9 december 2004 18:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooralsnog geloof ik dat één ieder bier gaat nuttigen
*extra kratje op lijstje zet
mooi da'j doar aan 'ewent bentquote:Op donderdag 9 december 2004 18:57 schreef Tierce het volgende:
[..]
PP wisselt zo vaak van naam, daar ben ik al aan gewent...
Meer tierce is niet bevordelijk voor GPD...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch pleit ik voor meer tierce in het GPD !
minder is iig haast niet mogelijkquote:Op donderdag 9 december 2004 18:55 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch pleit ik voor meer tierce in het GPD !
Welquote:Op donderdag 9 december 2004 18:59 schreef Tierce het volgende:
[..]
Meer tierce is niet bevordelijk voor GPD...
Reserveert u in dat geval maar een slaapplaats...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Vooralsnog geloof ik dat één ieder bier gaat nuttigen
*extra kratje op lijstje zet
Jeh!quote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef Tierce het volgende:
[..]
Reserveert u in dat geval maar een slaapplaats...
Daar compenseer jij wel weer voor...quote:Op donderdag 9 december 2004 18:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
minder is iig haast niet mogelijk
Overdag GPD is niet meer...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel![]()
Je was altijd zo'n vast gegeven ... tierce was daar om overdags te reageren
idd helaasch maar waarquote:
eh, zo heel veel post ik nie meer...quote:Op donderdag 9 december 2004 19:02 schreef Tierce het volgende:
[..]
Daar compenseer jij wel weer voor...
En wat dat betreft zijn jouw posts net zo inhoudsloos als de mijne...
Dat is 95% van mijn totale aantal posts...quote:
Netjesquote:Op donderdag 9 december 2004 19:08 schreef Tierce het volgende:
[..]
Dat is 95% van mijn totale aantal posts...
GPDers die overdag geen tijd hebben om te fok!ken...quote:
Jeh!quote:
erm ik niet iigquote:Op donderdag 9 december 2004 19:09 schreef Tierce het volgende:
[..]
GPDers die overdag geen tijd hebben om te fok!ken...
Wie had dat 2 jaar terug gedacht...
2.5 dag vond ik al veel.quote:Op donderdag 9 december 2004 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Maarja wie had 2,5 jaar geleden gedacht dat het GPD 2,5 jaar later nog zou bestaan
Sereen en verlicht ?quote:
Sommige ouderen voelen zich zo jaquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 17:58 schreef Cynic het volgende:
Verdomme, Dimebag Darrel is doodgeschoten!
quote:Op donderdag 9 december 2004 20:03 schreef webfreak het volgende:
[..]
En dat dan precies 24 jaar na Lennon![]()
speaking of wich ... does bonenpulp ring a bell ?quote:Op donderdag 9 december 2004 20:12 schreef Cynic het volgende:
Ohjee, daar gaan we weer met de complotten....
Ik had hem laatst bijna gelogdquote:Op donderdag 9 december 2004 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
speaking of wich ... does bonenpulp ring a bell ?
bijnaquote:
de 40k halen voordat ik mod word,quote:Op donderdag 9 december 2004 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
38. (38) Bosbeetle 41524 ( + 37 )
39. (39) Lucille 41040
40. (40) golfer 40431 ( + 27 )
41. (41) vosss 40000
42. (42) Breuls 39934 ( + 30 )
43. (43) DarkElf 39783 ( + 26 )
44. (44) Tiemie 39672 ( + 5 )
45. (45) miss_bleu 39525 ( + 22 )
46. (47) paarse_paashaas 39180 ( + 71 )
bezig aan een inhaalslag pp ?
nergens op want E en EKin kun je niet vergelijken maar ik vond het wel grappigquote:
Leg me die eens uit?quote:Op donderdag 9 december 2004 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
E=mc²
E=1/2mv²
mc²=1/2mv²
2Mc² = m2v² || MC² = 2v²
1/2(mc²) = v²
wortel(1/2(mc²) ) = v
een auto die 100 m.s-1 rijdt weegt dus
2,22 × 10-13 Kg
mooie prutser die einstein
1 m aan beide kanten wegstrepenquote:
ok iets aangepastquote:Op donderdag 9 december 2004 21:27 schreef Bosbeetle het volgende:
E=mc²
E=1/2mv²
mc²=1/2mv²
2M2c² = m2v² || m2c² = 2v²
1/2(m2c²) = v²
wortel(1/2(m2c²) ) = v
een auto die 100 m.s-1 rijdt weegt dus
1,11 × 10-13 Kg
mooie prutser die einstein
quote:Op donderdag 9 december 2004 21:40 schreef Zwansen het volgende:
Laten we het ff zo doen dat het wel klopt, nemen we de 2,2 x 1013kg ipv 2,2 x 10-13-13.
Hoe snel moet een auto gaan van 1000kg om deze relativistische masa te bereiken?
goed idee .. beugeltje paktquote:
Vertel!quote:Op donderdag 9 december 2004 21:30 schreef Nouk het volgende:
Ik heb zoooooooooooooooooooooown leuke dag gehad.
Zei je nu Sexo of Sexa? Oh Sexo? Nee die hebben we niet.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.metal-archives(...)9959ca939c40b0b8fbf7
de band heet Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis met het nummer Uroporfironogenodescarboxilandome Y Pustulandome Con Tu Anorgasmita Exaclorobencenosisticarial Sexo Traumatizante
vraag die maar eens aan
quote:Op donderdag 9 december 2004 22:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zei je nu Sexo of Sexa? Oh Sexo? Nee die hebben we niet.
Koop een kanariequote:
Jeh!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wop Wop
quote:
Doe niet zo gek joh! Ik was alleen ff aan de telefoon, een uur of 2.5.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:07 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben bang dat Nouk zich van ons wil afsplitsen...
Q is tenminste geinteresseerd! BB ook wel, maar die vroeg t op msnquote:Op donderdag 9 december 2004 22:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vertel!
De rest interesseert het blijkbaar niet.
Precies, neem eens een voorbeeld aan Zwans.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:42 schreef Zwansen het volgende:
Daar ging het helemaal ook niet om, lees je wel? Wees eens geinteresseerd in Nouk.
Tierce is idd een beetje vreemd!quote:Op donderdag 9 december 2004 23:42 schreef Nouk het volgende:
Ik wel.. De 18de wordt haske leuk met wijn & vreemden.
Ik met Tierce en SpoilerMan.quote:Op donderdag 9 december 2004 23:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Tierce is idd een beetje vreemd!
[14.gif]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |