quote:
mag ookquote:Op woensdag 8 december 2004 17:22 schreef Zwansen het volgende:
schaadt...
arriva staaktquote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi!
Alles okay?
Zometeen maar even naar de winkel wat inkt halen, want de printer staat droog.
Morgen naar A'dam en dan weer naar Groningen. Probleem is alleen een beetje dat ik niet weet hoe ik van Groningen in Emmen kom, aangezien ik geloof dat Arriva staakt. Dan kan ik wel via zwolle met de trein, maar daar zit ik ook niet bepaald om te springen
Staken die lui alweer...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi!
Alles okay?
Morgen naar A'dam en dan weer naar Groningen. Probleem is alleen een beetje dat ik niet weet hoe ik van Groningen in Emmen kom, aangezien ik geloof dat Arriva staakt. Dan kan ik wel via zwolle met de trein, maar daar zit ik ook niet bepaald om te springen
quote:
ja en politiek incorrectquote:Op woensdag 8 december 2004 17:37 schreef Cynic het volgende:
Ja, ik denk dat al die buschauffeurs links zijn
Ze heben allemaal Pim Fortuijn en Theo van Gogh vermoord.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze heben allemaal Pim Fortuijn en Theo van Gogh vermoord.
Iddquote:Op woensdag 8 december 2004 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze heben allemaal Pim Fortuijn en Theo van Gogh vermoord.
statistisch gezien hebben alle busschaufeurs pim fortyun en theo van gogh vermoordquote:Op woensdag 8 december 2004 17:51 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd
En nu ga ik statistiek maken...
quote:Ok voor de duidelijkheid... Reptillians willen mensen een slaven ras maken..? Correct toch? min of meer dan..
Illuminati willen een wereld wijde heerschappij...
Illuminati => Samengevat: Rijke, Invloedrijke, belangrijke, bekende mensen/organisaties. Oftewel de genen die de wereld nu al sowieso overheersen.
Reptillians => Al duizenden jaren aanwezig op aarde. Bezitten veel hogere technologie dan ons [...]
quote:De Reptilians, zoals jij ze noemt (chitauli), leven in de 4e dimensie..
De Christenen zeggen, dat de "armageddon" plaatsvindt, wanneer de dagen nog maar half zo lang zijn.
quote:Wetenschappers hebben bevestigd, dat de dagen "korter" worden,
quote:wetenschappers zeggen, dat als de tijd op een bepaalde snelheid gaat.. wij ons in de 4e dimensie zullen bevinden..
mooi man dat truthquote:Hun belangrijkste strijders waren Lord Pacal, Lord Krishna, Jezus Christus, en Boeddha.
Als ze de kans zouden krijigen!quote:Op woensdag 8 december 2004 17:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
statistisch gezien hebben alle busschaufeurs pim fortyun en theo van gogh vermoord
Als ik een 4d grafiek maak met een x,z en y as en dat in de tijd .. dan is tijd wel zeker een dimensiequote:Op woensdag 8 december 2004 18:37 schreef Zwansen het volgende:
OMG wat een onzin over die tijd enzo BB, Tijd is geen dimensie...
Weet je het zeker? Want anders sta ik morgen om tien voor 7 in de kou op mijn bus te wachten....................quote:Op woensdag 8 december 2004 17:30 schreef Cynic het volgende:
Hoihoi!
Alles okay?
Ik wil die 4d grafiek dan wel eens zien.quote:Op woensdag 8 december 2004 18:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ik een 4d grafiek maak met een x,z en y as en dat in de tijd .. dan is tijd wel zeker een dimensie
trouwens al die lui te neuzelen over 4de dimensie .. bij NMR werk je soms wel met een dimensie of 10
das minder .. is dat niet algemeen bekend gemaakt dan ??quote:Op woensdag 8 december 2004 18:55 schreef Querk het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want anders sta ik morgen om tien voor 7 in de kou op mijn bus te wachten....................
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wil die 4d grafiek dan wel eens zien.
Maar er wordt altijd gesproken over de ruimte-tijd. Meer een kwestie van afspraak. En in de snaartheorie rekent men ook in 10 dimensies.
Nee, nog niet...quote:Op woensdag 8 december 2004 19:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
das minder .. is dat niet algemeen bekend gemaakt dan ??
Gij kanarie .. natuurlijk kunnen we dat niet visualiseren op die manier wij leven maar in drie dimensiesquote:
Jij zegt me net dat je een 4-dimensionale grafiek kon tekenen!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gij kanarie .. natuurlijk kunnen we dat niet visualiseren op die manier wij leven maar in drie dimensies!
quote:Op woensdag 8 december 2004 19:14 schreef Nouk het volgende:
Tas? Ik moet nog een nieuwe idd.
Hoelaat ga je en met welke tramquote:Op woensdag 8 december 2004 19:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik op tijd ga. Moet om 3 uur ook weer in Groningen zijn namelijk.
Maar gelukkig weet ik nou hoe ik er moet komen en met welke tram
Ligt er een beetje aan hoelaat ik in Amsterdam ben.quote:
Oh ja, richting leidseplein dus. Jammer dat je er niet wat eerder bent zegquote:Op woensdag 8 december 2004 19:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoelaat ik in Amsterdam ben.
Zo rond half 11 denk ik. En tram 1, 2 en 5 komen er volgens mij allemaal langs. Maar tot nu toe zat ik steeds in 2
Ja zeg, hoe laat moet ik dan wel niet opstaan!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh ja, richting leidseplein dus. Jammer dat je er niet wat eerder bent zeg.
voor 9 uur!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg, hoe laat moet ik dan wel niet opstaan!
gevolgd door landelijke paniekquote:Op woensdag 8 december 2004 19:38 schreef Cynic het volgende:
Ladies and gentlemen, we interrupt our program of dance music to bring you a special bulletin from the Intercontinental Radio News.
At twenty minutes before eight, central time, Professor Farrell of the Mount Jennings Observatory, Chicago, Illinois, reports observing several explosions of incandescent gas, occurring at regular intervals on the planet Mars. The spectroscope indicates the gas to be hydrogen and moving towards the earth with enormous velocity.
Professor Pierson of the Observatory at Princeton confirms Farrell's observation, and describes the phenomenon as, quote, "like a jet of blue flame shot from a gun," unquote.
We now return you to the music of Ramón Raquello, playing for you in the Meridian Room of the Park Plaza Hotel, situated in downtown New York.
Ik ben denk rond 10 voor 10 op cs. En dan weer om 11 uur half 12. Misschien zie ik je op de terugweg!quote:Op woensdag 8 december 2004 19:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja zeg, hoe laat moet ik dan wel niet opstaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |