Ja hoor, die woonde zelfs bij mij in de straat. En hij kent mij als het goed is ook wel. Collega?quote:Op woensdag 8 december 2004 20:41 schreef Zwansen het volgende:
Cynic, ken jij Martijn Cremer zeker ook wel?
Bijna. Nog eventjes.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:44 schreef paarse_paashaas het volgende:
heb ik je al ingehaald Q?
Ja ook een oude collega, net zoals Van der Velde. Woon je nog steeds in Emmercompas? Ken je Patrick Ottens dan ook?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja hoor, die woonde zelfs bij mij in de straat. En hij kent mij als het goed is ook wel. Collega?
Ja uiteraard woon ik daar nog steeds. Hm, de naam klinkt bekend. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo heel veel mensen kenquote:Op woensdag 8 december 2004 22:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ook een oude collega, net zoals Van der Velde. Woon je nog steeds in Emmercompas? Ken je Patrick Ottens dan ook?
ff kijkenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Beetle, leeft mn PP 4 mod fanbase nog?
iddquote:Op woensdag 8 december 2004 23:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
wel een goed topic trouwens,
veel leuke kloons
noem je dat vroeg?quote:Op donderdag 9 december 2004 07:35 schreef Cynic het volgende:
Gezellig man, vroeg opstaan. Dan zijn er zowaar meer mensen wakker thuis.
Nou, Arriva staakt dus ik ga niet naar Groningen. Hoef ik ook niet zo vroeg naar Amsterdam dadelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |