quote:Op maandag 6 december 2004 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moet je volgende week eens opletten.
MutZ: mondje dicht he?
Die rel ging ook nog in forumcrew door... jij hebt maar de helft gezien...quote:
ohjeej... rellende forumkroewers... dat kan niet goed zijnquote:Op maandag 6 december 2004 12:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die rel ging ook nog in forumcrew door... jij hebt maar de helft gezien...
quote:ik ban jou hier ik blok jou daar ik blablabla
quote:Op maandag 6 december 2004 12:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die rel ging ook nog in forumcrew door... jij hebt maar de helft gezien...
Dat is een verkapte: mutz gaat eerdaags dood...quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:43 schreef Youp het volgende:
[..]
ohjeej... rellende forumkroewers... dat kan niet goed zijn
-edit-
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 12:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is een verkapte: mutz gaat eerdaags dood...
Dat is geen humor...quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan ik in godsnaam een lief, klein en schattig meisje (laten) vermoorden?
Met jouw evil mind is dat niet zo heel erg moeilijk...quote:Op maandag 6 december 2004 12:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan ik in godsnaam een lief, klein en schattig meisje (laten) vermoorden?
quote:Op maandag 6 december 2004 12:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Met jouw evil mind is dat niet zo heel erg moeilijk...
Idd, maar dan heb je ook wat...quote:
zolang dr maar een koffietafel komtquote:Op maandag 6 december 2004 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vermoord jij haar maar als dat echt zo makkelijk is.
nee moest het nog ophalen na mijn slagen vorige weekquote:
of jij loopt achterquote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef masuyo het volgende:
uhm.. peugeot 407volgens mij heeft mutz een foutje gemaakt
gefeliciteerdquote:Op maandag 6 december 2004 12:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
nee moest het nog ophalen na mijn slagen vorige week
37 euro voor ophalen + 4 ¤ voor pasfoto's
vorige deel was de peugeot 406 van 34,5k oftewel nummer 345, dus deze zou 346 moeten zijnquote:
sssssssstquote:Op maandag 6 december 2004 13:01 schreef masuyo het volgende:
[..]
vorige deel was de peugeot 406 van 34,5k oftewel nummer 345, dus deze zou 346 moeten zijn
Oef...quote:Op maandag 6 december 2004 13:01 schreef masuyo het volgende:
[..]
vorige deel was de peugeot 406 van 34,5k oftewel nummer 345, dus deze zou 346 moeten zijn
Nee hoor... Helemaal niets...quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:27 schreef Youp het volgende:
[..]
ziedaar, een vrouw die het toegeeft.... drink je ook bier?
quote:
juist welquote:Op maandag 6 december 2004 13:39 schreef MutZ het volgende:
[..]Mogen vrouwen geen bier drinken ofzo??
In wat??quote:
Zoiets??quote:Op maandag 6 december 2004 13:45 schreef Fugie het volgende:
in iets met juiste getal, wat denk je dan
Vorige week op flabber gezienquote:Op maandag 6 december 2004 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.boxer-forum.de(...)&mesg_id=30668&page=
quote:Op maandag 6 december 2004 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
OMG wat een dwaasquote:Op maandag 6 december 2004 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2004 13:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar ook een lief, klein en schattig meisje.
IAA 2003 idd veel vrouwenquote:Op maandag 6 december 2004 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwelijke autoliefhebbers
Je ziet ze steeds vaker. Het valt me trouwens op dat je bijv. op een IAA in Duitsland veel meer vrouwen ziet lopen dan op de autorai hoewel het de laatste tijd wel verandert hier.
Goede ontwikkeling![]()
IAA 2003 ben ik ook geweest. Wat je zegt veel vrouwen daar. In Duitsland is het wat dat betreft veel verder ontwikkeldquote:Op maandag 6 december 2004 14:00 schreef Youp het volgende:
IAA 2003 idd veel vrouwenen vrijdag in essen ook wel.. en niet zomaar vrouwen
(en dan heb ik t ff niet over D&W
)
emancipatiequote:Op maandag 6 december 2004 14:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
IAA 2003 ben ik ook geweest. Wat je zegt veel vrouwen daar. In Duitsland is het wat dat betreft veel verder ontwikkeld
Volgend jaar weer de IAA![]()
Ik heb gister ook veel vrouwen gezien maar dat was op de kerstmarkt in Münster
quote:Op maandag 6 december 2004 13:49 schreef Sjoewe het volgende:
Ja zekerquote:
en die bier drinkt en niet te dom isquote:Op maandag 6 december 2004 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja zeker
Een zeer goede vorm van emancipatie waarom zouden vrouwen niet van auto's mogen houden. Ik wil namelijk ook een vriendin die van auto's en motoren!! houdt.![]()
Tja het zou toch wat zijn, maar je hebt wel meiden die van auto's houdenquote:Op maandag 6 december 2004 14:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja zeker
Een zeer goede vorm van emancipatie waarom zouden vrouwen niet van auto's mogen houden. Ik wil namelijk ook een vriendin die van auto's houdt.![]()
Dat zijn dé droomvrouwen idd. Ik zoek haar nogquote:
Er komen er steeds meer.quote:Op maandag 6 december 2004 14:08 schreef Bond het volgende:
Tja het zou toch wat zijn, maar je hebt wel meiden die van auto's houden![]()
In PTA zie je niet zo heel veel vrouwen hoor... Ik ben één van de 2 à 3 die je hier regelmatig zie...quote:Op maandag 6 december 2004 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwelijke autoliefhebbers
Je ziet ze steeds vaker. Het valt me trouwens op dat je bijv. op een IAA in Duitsland veel meer vrouwen ziet lopen dan op de autorai hoewel het de laatste tijd wel verandert hier.
Goede ontwikkeling![]()
quote:
Die vrouwen komen vanzelf wel ze zijn mss een beetje bang. Je moet ze overhalenquote:Op maandag 6 december 2004 14:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
In PTA zie je niet zo heel veel vrouwen hoor... Ik ben één van de 2 à 3 die je hier regelmatig zie...
Ik ga btw naar de AutoRai...
quote:
quote:
Daar wil ik echt ontzettend graag heen...quote:Op maandag 6 december 2004 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn er weleens mensen naar de autoshow in Geneve geweest? Die lijkt me namelijk ook erg vet
quote:
Dat deden wij ook altijd. Zeer vervelend als het bij jezelf gebeurd maar erg leuk als je het bij een ander doetquote:Op maandag 6 december 2004 14:19 schreef Youp het volgende:
hier op school hebben we een spelletje... trek je buurman's netwerkkabel/usbmuis/toetsenbord/stroomkabel uit... of duw m gewoon uit ofzo
Lullig...quote:Op maandag 6 december 2004 14:19 schreef Youp het volgende:
hier op school hebben we een spelletje... trek je buurman's netwerkkabel/usbmuis/toetsenbord/stroomkabel uit... of duw m gewoon uit ofzo
ik heb tijdens deze slowchat al meer als 5x de pc opnieuw opgestartquote:Op maandag 6 december 2004 14:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat deden wij ook altijd. Zeer vervelend als het bij jezelf gebeurd maar erg leuk als je het bij een ander doet
Daar wil ik zelf ook nog een keer heen gaan ja. Lijkt me fantastisch.quote:Op maandag 6 december 2004 14:20 schreef MutZ het volgende:
Daar wil ik echt ontzettend graag heen...
Ah, mooi. Een bevestiging!quote:Op maandag 6 december 2004 14:21 schreef PeuRac het volgende:
N.a.v. t vorige topic: [PTA SC] Peugot 406 Coupe 34,5K Euro
Zeg maar tegen Sylvester dat jij echt klein, lief en schattig bent, hoewel dat laatste erg van je bui afhangt
Soms ben jezelf de sigaar en dan is een ander weer de sigaar. Zorg ervoor dat je minder vaak de sigaar bent dan je buurmanquote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Youp het volgende:
ik heb tijdens deze slowchat al meer als 5x de pc opnieuw opgestartvooral usb muis uitrekken is irritant... dan moet je opnieuw opstarten voor je weer kunt klikken
Lijkt me simpel wat je dan te doen staatquote:Op maandag 6 december 2004 14:24 schreef Youp het volgende:
mn buurman 2 computers verder heeft de hele tijd 'malse neger herrie' op staan... en t merendeel hier vind t irritant.... zn netwerkkabel prikt binnen handbereik in de muur....
Ik ben nooit de sigaar.quote:Op maandag 6 december 2004 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Soms ben jezelf de sigaar en dan is een ander weer de sigaar. Zorg ervoor dat je minder vaak de sigaar bent dan je buurman
of m goed pakken door de pc uit te duwen als hij zn verslag bijna af heeft en t nog niet heeft opgeslagenquote:Op maandag 6 december 2004 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Soms ben jezelf de sigaar en dan is een ander weer de sigaar. Zorg ervoor dat je minder vaak de sigaar bent dan je buurman
t jeukt.......quote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me simpel wat je dan te doen staat![]()
Ik heb er een hard hoofd in...quote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Bond het volgende:
[..]
BoJoEindelijk, zal het hier dan weer normaal worden?
quote:
ondernemersonzinquote:Op maandag 6 december 2004 14:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kinderachtig gedoe, man
automonteur zeker?
whahaha en dan eerst zorgen dat autosave uitstaat dan kan je pas lachen als een heel verslag verdwijnt door een plotselinge stroomuitvalquote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef Youp het volgende:
of m goed pakken door de pc uit te duwen als hij zn verslag bijna af heeft en t nog niet heeft opgeslagen![]()
en dan zelf natuurlijk klaar zijn achter de pc
Erg hard...quote:
ja nog leuker... 1 vuist op de toetsen en hij kan opnieuw beginnenquote:
Je moet van die jeuk af zien te komenquote:Op maandag 6 december 2004 14:26 schreef Youp het volgende:
t jeukt.......
Ik nietquote:
Is goed, maar blijf dan wel op de stoep, ik ben nl buiten en rij rond in Merc'squote:
quote:Op maandag 6 december 2004 14:28 schreef Youp het volgende:
ja nog leuker... 1 vuist op de toetsen en hij kan opnieuw beginnen
hij heeft het al 'vrijwillig' af gezetquote:Op maandag 6 december 2004 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je moet van die jeuk af zien te komen![]()
Trek die netwerkkabel er maar uit weg zal je jeuk zijn
quote:Op maandag 6 december 2004 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, maar blijf dan wel op de stoep, ik ben nl buiten en rij rond in Merc'sdus wie irritant is t/m de rai
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Mag je er werken?
Pure nostalgie. Schelden als er iets fout ging en dan dat mooie geluid van het tikken van de letters op het papierquote:
* Youp jaloersquote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed betaald, een nieuw maatpak, en de hele tijd in een top hotel
Lang lever Mercedes-Benz
ohja, ik krijg ook nog een rij-opleiding (nummer zoveel) en een verkoop-training
Dat doe je goed...quote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Lang lever Mercedes-Benz
ohja, ik krijg ook nog een rij-opleiding (nummer zoveel) en een verkoop-training
quote:Op maandag 6 december 2004 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dreigen met maatregelen is soms beter dan de maatregelen zelf. Goed gedaan![]()
Dat doe je helemaal goed dan. Krijg je ook een Mercedes om van het hotel naar de rai te gaan en niet te vergeten om op de eerste dag naar de rai te komen.quote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Lang lever Mercedes-Benz
Mercedes-Benz is helemaaaal niks hoor, voor het geval dat je dat nog niet wist.quote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Lang lever Mercedes-Benz
alsof ik normaal benquote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Bond het volgende:
[..]
BoJoEindelijk, zal het hier dan weer normaal worden?
doe mij eens een proefritjequote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg volgens mij geen auto om mee naar de RAI zelf toe te gaan, maar ik rij met een vriend mee, en die neemt een Jaguar van zn werk mee![]()
Ik krijg een rij-opleiding omdat ik proefritten begeleid, en niet op de stand zelf sta.
quote:
Zo hoe heb je dat werk voor elkaar gekregen? Doe mij dat werkquote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg volgens mij geen auto om mee naar de RAI zelf toe te gaan, maar ik rij met een vriend mee, en die neemt een Jaguar van zn werk mee![]()
Ik krijg een rij-opleiding omdat ik proefritten begeleid, en niet op de stand zelf sta.
Jij bent ECHT abuis.quote:Op maandag 6 december 2004 14:38 schreef MrX1982 het volgende:
Geen slecht woord over Das Haus![]()
Zonder de oprichters van Mercedes bestond de hele auto niet. Onthou dat maar
Die moet je krijgen op de stand, dat kan niet zomaar iedereen doen, en ik mag ze niet weggevenquote:
Heb je daar een rij-opleiding voor nodig?quote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Sterker nog, ik ben gevraagd!quote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo hoe heb je dat werk voor elkaar gekregen? Doe mij dat werk![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef Fugie het volgende:
proefritje met peu, dan zulle ze niet veel verkopen
Ja vroeg of laat maar eerder laat dan vroeg. Geen slecht woord over Otto Benz, the men next to Godquote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jij bent ECHT abuis.![]()
Die was er vroeg of laat toch wel gekomen, b.t.w. was er een franskloot rond dezelfde tijd bezig met een voiture. Dan was alles nu smaakvol geweest
hoeveel goude kettingen had je om toen je die MB kerel tegenkwam...?quote:
daar valt ook over de discussieren...quote:Op maandag 6 december 2004 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Als ik rij komen ze kotsend de rai weer binnen![]()
Nee tommy, de auto's zijn ok, de bestuurders gaat t om
Jou pa heeft toch een 6 serie??quote:Op maandag 6 december 2004 14:44 schreef Youp het volgende:
[..]
hoeveel goude kettingen had je om toen je die MB kerel tegenkwam...?
wij wonen niet in een woonwagenquote:Op maandag 6 december 2004 14:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jou pa heeft toch een 6 serie??![]()
![]()
sjowarmaa!!!!quote:Op maandag 6 december 2004 14:47 schreef Fugie het volgende:
bmw is turken bak, die hebben alleen shoarma, geen goud
ahzoquote:Op maandag 6 december 2004 14:49 schreef PeuRac het volgende:
eeeuh geen, Youpik heb bij een MB dealer stage gelopen (check de SC's uit die tijd, de helft van de posts waren van mij, de andere helft van ook_gek
)
Ik heb dinsdag de officiele sollicitatie daarvoormaar ik heb de rij-opleiding al, Mercedes ervaring en een aanbevelings brief
hoop t ook voor jequote:Op maandag 6 december 2004 14:52 schreef PeuRac het volgende:
Nu alleen nog hopen dat de sollicitatie van mn stage(plus baan) goed gelukt is en dan kan t komende half jaar voor mij niet meer kapot
Wat hij zegtquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef Youp het volgende:
ik was het slachtoffer van een 'duw youri zn pc uit actie'
en tijdens het posten van mn vorige post is mn pc weer uitgeduwd en tijdens het opstarten nog minstens 10xquote:
* PeuRac snapt de lol daarvan nietquote:Op maandag 6 december 2004 15:10 schreef Youp het volgende:
[..]
en tijdens het posten van mn vorige post is mn pc weer uitgeduwd en tijdens het opstarten nog minstens 10x
Hoiquote:
quote:Aangeboden: Nette onderhouden Alfa Romeo 155 2.0 8v. Gaat weg ivm aankoop kleinere auto.
-Bouwjaar juni 1994
-183000 km.
-APK t/m 03-2005
ABS, Airconditioning, Alarmsysteem, Boordcomputer, Buitentemp. meter, Bumpers in carrosseriekleur, Centr.vergrendeling, Enkele Airbag, Elektr. ramen voor, Elektr. buitenspiegels, Geregelde airco, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Radio/CD (Clarion) , Stuurbekrachtiging, Stuur hoogte verstelb.
Incl . Onderhoudsboekjes
-nieuwe koppeling + drukgroep
-nieuwe schrijfremmen / blokken voor
-nieuwe banden (vredestein hitrac) voor
-revisie startmotor
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsquote:Op maandag 6 december 2004 15:34 schreef Fugie het volgende:
3 cm naar benee, veel brede banden eronder, miss dat ie dan nog iets kan worden. Voor de rest wel in goede staat denk ik.
dan zorgen dat er je kastje goed gevuld wordenquote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsantraciet kleurige 16/17" ?? Verlagen doe ik niet, want deze zomer misschien mee op vakantie, en dat worden dan heeeel veel km's. (Hoeveel waren t ook alweer BoJo?)
2400 km heen en 2400 km terug + wat we daar nog afrijden en dat is ook aardig wat hoor. Waar mijn appartement is valt niet zo heel veel te beleven maar 20 km verderop is een grotere plaats waar het lekker feesten isquote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsantraciet kleurige 16/17" ?? Verlagen doe ik niet, want deze zomer misschien mee op vakantie, en dat worden dan heeeel veel km's. (Hoeveel waren t ook alweer BoJo?)
que??quote:Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan zorgen dat er je kastje goed gevuld worden
quote:Op maandag 6 december 2004 15:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
2400 km heen en 2400 km terug + wat we daar nog afrijden en dat is ook aardig wat hoor. Waar mijn appartement is valt niet zo heel veel te beleven maar 20 km verderop is een grotere plaats waar het lekker feesten is![]()
Ik heb de laatste keer 8000km ongeveer gereden in 5 weken![]()
airco overbouwenquote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is wel erg veel
maar dan gebruiken we daarginds jouw auto wel
Hoewel deze airco heeft
Ik had t over de kleur van je velgenquote:
die zijn Zwartquote:Op maandag 6 december 2004 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t over de kleur van je velgenik weet dat je auto spastisch is
ik snap het nietquote:Op maandag 6 december 2004 15:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet ff weg![]()
![]()
@ BoJo dat zou je wel willen, en als we even hard rijden, dan verbruikt die van jou meer, MutZ kan je dat nu uitleggen
quote:Op maandag 6 december 2004 16:05 schreef BazzoS het volgende:
omdat jou motortje harder moet werken om op die snelheid te blijven ofzo
quote:Op maandag 6 december 2004 16:07 schreef Bond het volgende:
Goedenmiddag
BoJo je snapt wel vaker wat niet![]()
zegt onze filosoofquote:Op maandag 6 december 2004 16:12 schreef Bond het volgende:
[..]
Dromen is goed, zo houd je doelen in je leven![]()
Daarom is een ferrari ook zo zuinigquote:Op maandag 6 december 2004 16:06 schreef PeuRac het volgende:
jij moet om dezelfde snelheid te bereiken net zoveel vermogen gebruiken, maar omdat 'mijn' motor meer vermogen heeft, zal jij meer gas moeten geven om t zelfde vermogen te kunnen leveren (of ik minder gas)
ik hoef bijv maar 75% t gas in te trappen als jij het 100% moet, dan verbruik ik dus 25% minder.
quote:Op maandag 6 december 2004 16:12 schreef BazzoS het volgende:
pff.. met mijn R32 met 400+ pk onder de kap rijd ik het snelste!
maar die heeft ook 4/6/8 cilinders meer waar benzine in moetquote:Op maandag 6 december 2004 16:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Daarom is een ferrari ook zo zuinig.
quote:Op maandag 6 december 2004 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik bedoel realistisch, naar deze auto ga ik serieus kijken, als die nog te koop staat als ik (bijna)zeker weet dat ik de stageplaats heb.
Jongens, RELLUH, MutZ is weg
Bel/sms ff als je weet hoelaat je in Arnehm kunt zijn, ik kan nl al vanaf 15u in Arnhem zijnquote:Op maandag 6 december 2004 16:13 schreef Xtreem het volgende:
tvp poging 2....
hard werken zuigt.
stress ook.
Maar het goede nieuws is, verslag dat vrijdag ingeleverd moet worden, is morgen op details na klaar
Er zijn grenzenquote:Op maandag 6 december 2004 16:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Daarom is een ferrari ook zo zuinig.
Betere vraag, hoe laat ben jij in Zutphen?quote:Op maandag 6 december 2004 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bel/sms ff als je weet hoelaat je in Arnehm kunt zijn, ik kan nl al vanaf 15u in Arnhem zijn(moet 's avond toch weer terug naar Apeldoorn)
Nu ben ik echt weg...quote:
sterkte/succes/veelplezier/...... *quote:
Apeldoorn - Arnhem, daar ligt niks tussen hoorquote:Op maandag 6 december 2004 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Betere vraag, hoe laat ben jij in Zutphen?
ik ga overdag niet naar Tilburg, maar naar Vorden... Dus zutphen (waar jij toch langskomt) is voor mij 't makkelijkst
ze gaat slapenquote:Op maandag 6 december 2004 16:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
sterkte/succes/veelplezier/...... *
*= doorhalen wat niet van toepassing is.
zie msnquote:Op maandag 6 december 2004 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Apeldoorn - Arnhem, daar ligt niks tussen hoormaar vanaf Zutphen gaan een rechtstreekse trein naar Apeldoorn
![]()
Ik dacht dat je de A6 ging ophalen, en dan naar Arnhem ging
Een porsche 944 dan, met z'n 2.5 viercilinder blok, die is niet zuiniger als ik er 180 mee rijdt dan een 1.6 of 1.8, dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op maandag 6 december 2004 16:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
maar die heeft ook 4/6/8 cilinders meer waar benzine in moet
Daar heb je een puntquote:Op maandag 6 december 2004 16:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een porsche 944 dan, met z'n 2.5 viercilinder blok, die is niet zuiniger als ik er 180 mee rijdt dan een 1.6 of 1.8, dat betwijfel ik ten zeerste.
hangt er maar vanaf hoeveel netto energie die auto's uit een druppel benzine halen... als de massa en de luchtweerstand van de auto's het zelfde zijn kan het verbruik ook het zelfde zijn...quote:Op maandag 6 december 2004 16:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een porsche 944 dan, met z'n 2.5 viercilinder blok, die is niet zuiniger als ik er 180 mee rijdt dan een 1.6 of 1.8, dat betwijfel ik ten zeerste.
Neem 2 auto's, een 1.6 en een 2.0, rij met de 2.0 de max snelheden/tjiden van de 1.6 en je zult minder brandstof verbruiken, strange, but truequote:Op maandag 6 december 2004 16:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 16:40 schreef Hugster het volgende:
volgende keer ff die boswachters baard van je eraf halen,
zeker een grotere kans dan .....
Het is echt het makkelijkste werk wat er is, en ik heb een jaar ervaring... Ik heb een vermoeden dat ze me kennen of zoquote:Op maandag 6 december 2004 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Alsof orderpicken zo moeilijk is dat je er ervaring voor moet hebben![]()
![]()
En jij denkt dat dit de ECHTE reden isquote:Op maandag 6 december 2004 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben agewezen zonder gesprek omdat ik te weinig ervaring zou hebben
Om ook_gek zn vraag maar even te beantwoordenquote:Op maandag 6 december 2004 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ze me kennen of zo
Denken ze dat je Danny bent of zo?quote:Op maandag 6 december 2004 17:12 schreef PeuRac het volgende:
Wel LOL, een stuk of 8 op msn vroegen aan mij wat er aan de hand was met Fok
quote:Op maandag 6 december 2004 17:12 schreef PeuRac het volgende:
Wel LOL, een stuk of 8 op msn vroegen aan mij wat er aan de hand was met Fok
oa jij, BazzoS, Hugster, Ook_gekquote:
Nog 2 die alleen lurken, en eentje welke nooit in de SC komt, en eentje welke niet meer in de SC durftquote:
Maak er eens ene filmpje vanquote:Op maandag 6 december 2004 17:32 schreef BazzoS het volgende:
oké ik geloof je
Maare ik ga er vandoor, ff die rotonde pakken richting mijn werk, poging tot driften doen en dan werken![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 18:06 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo en ik hebben eens een topic begraven, alleen vrij weinig mensen snapte dat![]()
ik heb net 2 chokoladeletters opquote:Op maandag 6 december 2004 18:07 schreef Hugster het volgende:
Ik ben weer thuis
eens kijken wat ik ga eten
mn stiefpa heeft zn voor en achternaam in super grote witte chokoladeletters gehad en nog een losse speciale witte met melk oidquote:Op maandag 6 december 2004 18:14 schreef PeuRac het volgende:
tering, ik zou geen chocola meer kunnen zien dan
Ik heb maar twee chocolade letters liggen en pas een heel klein stukje ervan op. Zoveel nee man dat is echt te veelquote:Op maandag 6 december 2004 18:14 schreef PeuRac het volgende:
tering, ik zou geen chocola meer kunnen zien dan
ik 2 in 5 minuten (letterlijkquote:Op maandag 6 december 2004 18:24 schreef Fugie het volgende:
chocoladeletters![]()
ik had net ook in 5 minuten een halve letter op
100 gramquote:Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
van die kleintjes dan zeker ? Toch niet van die 150 gram blokken ?
mja das mietjesspulquote:Op maandag 6 december 2004 18:29 schreef Youp het volgende:
[..]
100 gram+ nog n stuk of 10 chokolaatjes...
had mn moeder me gister maar niet moeten zeggen dat ik mn rommel mee naar boven moest nemen..quote:
mwah... 9 min voor 1,5 bord zuurkool met weurst is aardig normaal voor mijn doenquote:
Bij ons duurd het altijd zo'n half uur, ik zit meestal ook al na 10 minuten va nog niet klaarquote:Op maandag 6 december 2004 18:57 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah... 9 min voor 1,5 bord zuurkool met weurst is aardig normaal voor mijn doen
grapjasquote:Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben weer terug van school
Onwijs veel geleerd
Fugie is de wegkwijt, althans zegt zijn mailadresquote:
ik zeg als ik uitgegeten ben : ik ben weer naar boven, doeiquote:Op maandag 6 december 2004 19:00 schreef Bond het volgende:
[..]
Bij ons duurd het altijd zo'n half uur, ik zit meestal ook al na 10 minuten va nog niet klaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |