Hoiquote:
quote:Aangeboden: Nette onderhouden Alfa Romeo 155 2.0 8v. Gaat weg ivm aankoop kleinere auto.
-Bouwjaar juni 1994
-183000 km.
-APK t/m 03-2005
ABS, Airconditioning, Alarmsysteem, Boordcomputer, Buitentemp. meter, Bumpers in carrosseriekleur, Centr.vergrendeling, Enkele Airbag, Elektr. ramen voor, Elektr. buitenspiegels, Geregelde airco, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Radio/CD (Clarion) , Stuurbekrachtiging, Stuur hoogte verstelb.
Incl . Onderhoudsboekjes
-nieuwe koppeling + drukgroep
-nieuwe schrijfremmen / blokken voor
-nieuwe banden (vredestein hitrac) voor
-revisie startmotor
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsquote:Op maandag 6 december 2004 15:34 schreef Fugie het volgende:
3 cm naar benee, veel brede banden eronder, miss dat ie dan nog iets kan worden. Voor de rest wel in goede staat denk ik.
dan zorgen dat er je kastje goed gevuld wordenquote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsantraciet kleurige 16/17" ?? Verlagen doe ik niet, want deze zomer misschien mee op vakantie, en dat worden dan heeeel veel km's. (Hoeveel waren t ook alweer BoJo?)
2400 km heen en 2400 km terug + wat we daar nog afrijden en dat is ook aardig wat hoor. Waar mijn appartement is valt niet zo heel veel te beleven maar 20 km verderop is een grotere plaats waar het lekker feesten isquote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsantraciet kleurige 16/17" ?? Verlagen doe ik niet, want deze zomer misschien mee op vakantie, en dat worden dan heeeel veel km's. (Hoeveel waren t ook alweer BoJo?)
que??quote:Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan zorgen dat er je kastje goed gevuld worden
quote:Op maandag 6 december 2004 15:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
2400 km heen en 2400 km terug + wat we daar nog afrijden en dat is ook aardig wat hoor. Waar mijn appartement is valt niet zo heel veel te beleven maar 20 km verderop is een grotere plaats waar het lekker feesten is![]()
Ik heb de laatste keer 8000km ongeveer gereden in 5 weken![]()
airco overbouwenquote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is wel erg veel
maar dan gebruiken we daarginds jouw auto wel
Hoewel deze airco heeft
Ik had t over de kleur van je velgenquote:
die zijn Zwartquote:Op maandag 6 december 2004 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t over de kleur van je velgenik weet dat je auto spastisch is
ik snap het nietquote:Op maandag 6 december 2004 15:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet ff weg![]()
![]()
@ BoJo dat zou je wel willen, en als we even hard rijden, dan verbruikt die van jou meer, MutZ kan je dat nu uitleggen
quote:Op maandag 6 december 2004 16:05 schreef BazzoS het volgende:
omdat jou motortje harder moet werken om op die snelheid te blijven ofzo
quote:Op maandag 6 december 2004 16:07 schreef Bond het volgende:
Goedenmiddag
BoJo je snapt wel vaker wat niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |