die zijn Zwartquote:Op maandag 6 december 2004 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had t over de kleur van je velgenik weet dat je auto spastisch is
ik snap het nietquote:Op maandag 6 december 2004 15:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet ff weg![]()
![]()
@ BoJo dat zou je wel willen, en als we even hard rijden, dan verbruikt die van jou meer, MutZ kan je dat nu uitleggen
quote:Op maandag 6 december 2004 16:05 schreef BazzoS het volgende:
omdat jou motortje harder moet werken om op die snelheid te blijven ofzo
quote:Op maandag 6 december 2004 16:07 schreef Bond het volgende:
Goedenmiddag
BoJo je snapt wel vaker wat niet![]()
zegt onze filosoofquote:Op maandag 6 december 2004 16:12 schreef Bond het volgende:
[..]
Dromen is goed, zo houd je doelen in je leven![]()
Daarom is een ferrari ook zo zuinigquote:Op maandag 6 december 2004 16:06 schreef PeuRac het volgende:
jij moet om dezelfde snelheid te bereiken net zoveel vermogen gebruiken, maar omdat 'mijn' motor meer vermogen heeft, zal jij meer gas moeten geven om t zelfde vermogen te kunnen leveren (of ik minder gas)
ik hoef bijv maar 75% t gas in te trappen als jij het 100% moet, dan verbruik ik dus 25% minder.
quote:Op maandag 6 december 2004 16:12 schreef BazzoS het volgende:
pff.. met mijn R32 met 400+ pk onder de kap rijd ik het snelste!
maar die heeft ook 4/6/8 cilinders meer waar benzine in moetquote:Op maandag 6 december 2004 16:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Daarom is een ferrari ook zo zuinig.
quote:Op maandag 6 december 2004 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik bedoel realistisch, naar deze auto ga ik serieus kijken, als die nog te koop staat als ik (bijna)zeker weet dat ik de stageplaats heb.
Jongens, RELLUH, MutZ is weg
Bel/sms ff als je weet hoelaat je in Arnehm kunt zijn, ik kan nl al vanaf 15u in Arnhem zijnquote:Op maandag 6 december 2004 16:13 schreef Xtreem het volgende:
tvp poging 2....
hard werken zuigt.
stress ook.
Maar het goede nieuws is, verslag dat vrijdag ingeleverd moet worden, is morgen op details na klaar
Er zijn grenzenquote:Op maandag 6 december 2004 16:16 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Daarom is een ferrari ook zo zuinig.
Betere vraag, hoe laat ben jij in Zutphen?quote:Op maandag 6 december 2004 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bel/sms ff als je weet hoelaat je in Arnehm kunt zijn, ik kan nl al vanaf 15u in Arnhem zijn(moet 's avond toch weer terug naar Apeldoorn)
Nu ben ik echt weg...quote:
sterkte/succes/veelplezier/...... *quote:
Apeldoorn - Arnhem, daar ligt niks tussen hoorquote:Op maandag 6 december 2004 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Betere vraag, hoe laat ben jij in Zutphen?
ik ga overdag niet naar Tilburg, maar naar Vorden... Dus zutphen (waar jij toch langskomt) is voor mij 't makkelijkst
ze gaat slapenquote:Op maandag 6 december 2004 16:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
sterkte/succes/veelplezier/...... *
*= doorhalen wat niet van toepassing is.
zie msnquote:Op maandag 6 december 2004 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Apeldoorn - Arnhem, daar ligt niks tussen hoormaar vanaf Zutphen gaan een rechtstreekse trein naar Apeldoorn
![]()
Ik dacht dat je de A6 ging ophalen, en dan naar Arnhem ging
Een porsche 944 dan, met z'n 2.5 viercilinder blok, die is niet zuiniger als ik er 180 mee rijdt dan een 1.6 of 1.8, dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op maandag 6 december 2004 16:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
maar die heeft ook 4/6/8 cilinders meer waar benzine in moet
Daar heb je een puntquote:Op maandag 6 december 2004 16:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een porsche 944 dan, met z'n 2.5 viercilinder blok, die is niet zuiniger als ik er 180 mee rijdt dan een 1.6 of 1.8, dat betwijfel ik ten zeerste.
hangt er maar vanaf hoeveel netto energie die auto's uit een druppel benzine halen... als de massa en de luchtweerstand van de auto's het zelfde zijn kan het verbruik ook het zelfde zijn...quote:Op maandag 6 december 2004 16:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Een porsche 944 dan, met z'n 2.5 viercilinder blok, die is niet zuiniger als ik er 180 mee rijdt dan een 1.6 of 1.8, dat betwijfel ik ten zeerste.
Neem 2 auto's, een 1.6 en een 2.0, rij met de 2.0 de max snelheden/tjiden van de 1.6 en je zult minder brandstof verbruiken, strange, but truequote:Op maandag 6 december 2004 16:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2004 16:40 schreef Hugster het volgende:
volgende keer ff die boswachters baard van je eraf halen,
zeker een grotere kans dan .....
Het is echt het makkelijkste werk wat er is, en ik heb een jaar ervaring... Ik heb een vermoeden dat ze me kennen of zoquote:Op maandag 6 december 2004 17:01 schreef PeuRac het volgende:
Alsof orderpicken zo moeilijk is dat je er ervaring voor moet hebben![]()
![]()
En jij denkt dat dit de ECHTE reden isquote:Op maandag 6 december 2004 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben agewezen zonder gesprek omdat ik te weinig ervaring zou hebben
Om ook_gek zn vraag maar even te beantwoordenquote:Op maandag 6 december 2004 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat ze me kennen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |