hoeveel goude kettingen had je om toen je die MB kerel tegenkwam...?quote:
daar valt ook over de discussieren...quote:Op maandag 6 december 2004 14:45 schreef PeuRac het volgende:
Als ik rij komen ze kotsend de rai weer binnen![]()
Nee tommy, de auto's zijn ok, de bestuurders gaat t om
Jou pa heeft toch een 6 serie??quote:Op maandag 6 december 2004 14:44 schreef Youp het volgende:
[..]
hoeveel goude kettingen had je om toen je die MB kerel tegenkwam...?
wij wonen niet in een woonwagenquote:Op maandag 6 december 2004 14:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Jou pa heeft toch een 6 serie??![]()
![]()
sjowarmaa!!!!quote:Op maandag 6 december 2004 14:47 schreef Fugie het volgende:
bmw is turken bak, die hebben alleen shoarma, geen goud
ahzoquote:Op maandag 6 december 2004 14:49 schreef PeuRac het volgende:
eeeuh geen, Youpik heb bij een MB dealer stage gelopen (check de SC's uit die tijd, de helft van de posts waren van mij, de andere helft van ook_gek
)
Ik heb dinsdag de officiele sollicitatie daarvoormaar ik heb de rij-opleiding al, Mercedes ervaring en een aanbevelings brief
hoop t ook voor jequote:Op maandag 6 december 2004 14:52 schreef PeuRac het volgende:
Nu alleen nog hopen dat de sollicitatie van mn stage(plus baan) goed gelukt is en dan kan t komende half jaar voor mij niet meer kapot
Wat hij zegtquote:
quote:Op maandag 6 december 2004 15:01 schreef Youp het volgende:
ik was het slachtoffer van een 'duw youri zn pc uit actie'
en tijdens het posten van mn vorige post is mn pc weer uitgeduwd en tijdens het opstarten nog minstens 10xquote:
* PeuRac snapt de lol daarvan nietquote:Op maandag 6 december 2004 15:10 schreef Youp het volgende:
[..]
en tijdens het posten van mn vorige post is mn pc weer uitgeduwd en tijdens het opstarten nog minstens 10x
Hoiquote:
quote:Aangeboden: Nette onderhouden Alfa Romeo 155 2.0 8v. Gaat weg ivm aankoop kleinere auto.
-Bouwjaar juni 1994
-183000 km.
-APK t/m 03-2005
ABS, Airconditioning, Alarmsysteem, Boordcomputer, Buitentemp. meter, Bumpers in carrosseriekleur, Centr.vergrendeling, Enkele Airbag, Elektr. ramen voor, Elektr. buitenspiegels, Geregelde airco, Lichtmetalen velgen, Mistlampen, Radio/CD (Clarion) , Stuurbekrachtiging, Stuur hoogte verstelb.
Incl . Onderhoudsboekjes
-nieuwe koppeling + drukgroep
-nieuwe schrijfremmen / blokken voor
-nieuwe banden (vredestein hitrac) voor
-revisie startmotor
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsquote:Op maandag 6 december 2004 15:34 schreef Fugie het volgende:
3 cm naar benee, veel brede banden eronder, miss dat ie dan nog iets kan worden. Voor de rest wel in goede staat denk ik.
dan zorgen dat er je kastje goed gevuld wordenquote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsantraciet kleurige 16/17" ?? Verlagen doe ik niet, want deze zomer misschien mee op vakantie, en dat worden dan heeeel veel km's. (Hoeveel waren t ook alweer BoJo?)
2400 km heen en 2400 km terug + wat we daar nog afrijden en dat is ook aardig wat hoor. Waar mijn appartement is valt niet zo heel veel te beleven maar 20 km verderop is een grotere plaats waar het lekker feesten isquote:Op maandag 6 december 2004 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik em koop ga ik 's nachts wel een keer bij BoJo langsantraciet kleurige 16/17" ?? Verlagen doe ik niet, want deze zomer misschien mee op vakantie, en dat worden dan heeeel veel km's. (Hoeveel waren t ook alweer BoJo?)
que??quote:Op maandag 6 december 2004 15:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan zorgen dat er je kastje goed gevuld worden
quote:Op maandag 6 december 2004 15:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
2400 km heen en 2400 km terug + wat we daar nog afrijden en dat is ook aardig wat hoor. Waar mijn appartement is valt niet zo heel veel te beleven maar 20 km verderop is een grotere plaats waar het lekker feesten is![]()
Ik heb de laatste keer 8000km ongeveer gereden in 5 weken![]()
airco overbouwenquote:Op maandag 6 december 2004 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]dat is wel erg veel
maar dan gebruiken we daarginds jouw auto wel
Hoewel deze airco heeft
Ik had t over de kleur van je velgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |