Daar wil ik zelf ook nog een keer heen gaan ja. Lijkt me fantastisch.quote:Op maandag 6 december 2004 14:20 schreef MutZ het volgende:
Daar wil ik echt ontzettend graag heen...
Ah, mooi. Een bevestiging!quote:Op maandag 6 december 2004 14:21 schreef PeuRac het volgende:
N.a.v. t vorige topic: [PTA SC] Peugot 406 Coupe 34,5K Euro
Zeg maar tegen Sylvester dat jij echt klein, lief en schattig bent, hoewel dat laatste erg van je bui afhangt
Soms ben jezelf de sigaar en dan is een ander weer de sigaar. Zorg ervoor dat je minder vaak de sigaar bent dan je buurmanquote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Youp het volgende:
ik heb tijdens deze slowchat al meer als 5x de pc opnieuw opgestartvooral usb muis uitrekken is irritant... dan moet je opnieuw opstarten voor je weer kunt klikken
Lijkt me simpel wat je dan te doen staatquote:Op maandag 6 december 2004 14:24 schreef Youp het volgende:
mn buurman 2 computers verder heeft de hele tijd 'malse neger herrie' op staan... en t merendeel hier vind t irritant.... zn netwerkkabel prikt binnen handbereik in de muur....
Ik ben nooit de sigaar.quote:Op maandag 6 december 2004 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Soms ben jezelf de sigaar en dan is een ander weer de sigaar. Zorg ervoor dat je minder vaak de sigaar bent dan je buurman
of m goed pakken door de pc uit te duwen als hij zn verslag bijna af heeft en t nog niet heeft opgeslagenquote:Op maandag 6 december 2004 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Soms ben jezelf de sigaar en dan is een ander weer de sigaar. Zorg ervoor dat je minder vaak de sigaar bent dan je buurman
t jeukt.......quote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me simpel wat je dan te doen staat![]()
Ik heb er een hard hoofd in...quote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Bond het volgende:
[..]
BoJoEindelijk, zal het hier dan weer normaal worden?
quote:
ondernemersonzinquote:Op maandag 6 december 2004 14:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kinderachtig gedoe, man
automonteur zeker?
whahaha en dan eerst zorgen dat autosave uitstaat dan kan je pas lachen als een heel verslag verdwijnt door een plotselinge stroomuitvalquote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef Youp het volgende:
of m goed pakken door de pc uit te duwen als hij zn verslag bijna af heeft en t nog niet heeft opgeslagen![]()
en dan zelf natuurlijk klaar zijn achter de pc
Erg hard...quote:
ja nog leuker... 1 vuist op de toetsen en hij kan opnieuw beginnenquote:
Je moet van die jeuk af zien te komenquote:Op maandag 6 december 2004 14:26 schreef Youp het volgende:
t jeukt.......
Ik nietquote:
Is goed, maar blijf dan wel op de stoep, ik ben nl buiten en rij rond in Merc'squote:
quote:Op maandag 6 december 2004 14:28 schreef Youp het volgende:
ja nog leuker... 1 vuist op de toetsen en hij kan opnieuw beginnen
hij heeft het al 'vrijwillig' af gezetquote:Op maandag 6 december 2004 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je moet van die jeuk af zien te komen![]()
Trek die netwerkkabel er maar uit weg zal je jeuk zijn
quote:Op maandag 6 december 2004 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, maar blijf dan wel op de stoep, ik ben nl buiten en rij rond in Merc'sdus wie irritant is t/m de rai
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Mag je er werken?
Pure nostalgie. Schelden als er iets fout ging en dan dat mooie geluid van het tikken van de letters op het papierquote:
* Youp jaloersquote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed betaald, een nieuw maatpak, en de hele tijd in een top hotel
Lang lever Mercedes-Benz
ohja, ik krijg ook nog een rij-opleiding (nummer zoveel) en een verkoop-training
Dat doe je goed...quote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Lang lever Mercedes-Benz
ohja, ik krijg ook nog een rij-opleiding (nummer zoveel) en een verkoop-training
quote:Op maandag 6 december 2004 14:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dreigen met maatregelen is soms beter dan de maatregelen zelf. Goed gedaan![]()
Dat doe je helemaal goed dan. Krijg je ook een Mercedes om van het hotel naar de rai te gaan en niet te vergeten om op de eerste dag naar de rai te komen.quote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef PeuRac het volgende:![]()
![]()
Lang lever Mercedes-Benz
Mercedes-Benz is helemaaaal niks hoor, voor het geval dat je dat nog niet wist.quote:Op maandag 6 december 2004 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Lang lever Mercedes-Benz
alsof ik normaal benquote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Bond het volgende:
[..]
BoJoEindelijk, zal het hier dan weer normaal worden?
doe mij eens een proefritjequote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg volgens mij geen auto om mee naar de RAI zelf toe te gaan, maar ik rij met een vriend mee, en die neemt een Jaguar van zn werk mee![]()
Ik krijg een rij-opleiding omdat ik proefritten begeleid, en niet op de stand zelf sta.
quote:
Zo hoe heb je dat werk voor elkaar gekregen? Doe mij dat werkquote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg volgens mij geen auto om mee naar de RAI zelf toe te gaan, maar ik rij met een vriend mee, en die neemt een Jaguar van zn werk mee![]()
Ik krijg een rij-opleiding omdat ik proefritten begeleid, en niet op de stand zelf sta.
Jij bent ECHT abuis.quote:Op maandag 6 december 2004 14:38 schreef MrX1982 het volgende:
Geen slecht woord over Das Haus![]()
Zonder de oprichters van Mercedes bestond de hele auto niet. Onthou dat maar
Die moet je krijgen op de stand, dat kan niet zomaar iedereen doen, en ik mag ze niet weggevenquote:
Heb je daar een rij-opleiding voor nodig?quote:Op maandag 6 december 2004 14:39 schreef PeuRac het volgende:
Sterker nog, ik ben gevraagd!quote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo hoe heb je dat werk voor elkaar gekregen? Doe mij dat werk![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef Fugie het volgende:
proefritje met peu, dan zulle ze niet veel verkopen
Ja vroeg of laat maar eerder laat dan vroeg. Geen slecht woord over Otto Benz, the men next to Godquote:Op maandag 6 december 2004 14:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jij bent ECHT abuis.![]()
Die was er vroeg of laat toch wel gekomen, b.t.w. was er een franskloot rond dezelfde tijd bezig met een voiture. Dan was alles nu smaakvol geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |