Denken ze dat je Danny bent of zo?quote:Op maandag 6 december 2004 17:12 schreef PeuRac het volgende:
Wel LOL, een stuk of 8 op msn vroegen aan mij wat er aan de hand was met Fok
quote:Op maandag 6 december 2004 17:12 schreef PeuRac het volgende:
Wel LOL, een stuk of 8 op msn vroegen aan mij wat er aan de hand was met Fok
oa jij, BazzoS, Hugster, Ook_gekquote:
Nog 2 die alleen lurken, en eentje welke nooit in de SC komt, en eentje welke niet meer in de SC durftquote:
Maak er eens ene filmpje vanquote:Op maandag 6 december 2004 17:32 schreef BazzoS het volgende:
oké ik geloof je
Maare ik ga er vandoor, ff die rotonde pakken richting mijn werk, poging tot driften doen en dan werken![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 18:06 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo en ik hebben eens een topic begraven, alleen vrij weinig mensen snapte dat![]()
ik heb net 2 chokoladeletters opquote:Op maandag 6 december 2004 18:07 schreef Hugster het volgende:
Ik ben weer thuis
eens kijken wat ik ga eten
mn stiefpa heeft zn voor en achternaam in super grote witte chokoladeletters gehad en nog een losse speciale witte met melk oidquote:Op maandag 6 december 2004 18:14 schreef PeuRac het volgende:
tering, ik zou geen chocola meer kunnen zien dan
Ik heb maar twee chocolade letters liggen en pas een heel klein stukje ervan op. Zoveel nee man dat is echt te veelquote:Op maandag 6 december 2004 18:14 schreef PeuRac het volgende:
tering, ik zou geen chocola meer kunnen zien dan
ik 2 in 5 minuten (letterlijkquote:Op maandag 6 december 2004 18:24 schreef Fugie het volgende:
chocoladeletters![]()
ik had net ook in 5 minuten een halve letter op
100 gramquote:Op maandag 6 december 2004 18:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
van die kleintjes dan zeker ? Toch niet van die 150 gram blokken ?
mja das mietjesspulquote:Op maandag 6 december 2004 18:29 schreef Youp het volgende:
[..]
100 gram+ nog n stuk of 10 chokolaatjes...
had mn moeder me gister maar niet moeten zeggen dat ik mn rommel mee naar boven moest nemen..quote:
mwah... 9 min voor 1,5 bord zuurkool met weurst is aardig normaal voor mijn doenquote:
Bij ons duurd het altijd zo'n half uur, ik zit meestal ook al na 10 minuten va nog niet klaarquote:Op maandag 6 december 2004 18:57 schreef Youp het volgende:
[..]
mwah... 9 min voor 1,5 bord zuurkool met weurst is aardig normaal voor mijn doen
grapjasquote:Op maandag 6 december 2004 18:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben weer terug van school
Onwijs veel geleerd
Fugie is de wegkwijt, althans zegt zijn mailadresquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |