chlamydia lijkt me best kutquote:Op zondag 5 december 2004 23:25 schreef Bosbeetle het volgende:
gelukkig er staat geen nelis in de sub![]()
quote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef Nouk het volgende:
OOOOOOOOOh .
Ik kom je neerschieten. Ha-ha! Hastala vista blabla paashaas!quote:
Nee, ik ben gewoon opgewondenquote:Op maandag 6 december 2004 01:06 schreef Nouk het volgende:
Maanvis, je bent dronken he?
Nou, laatst piepte, kreunde, hijgde, zuchtte, schreeuwde en steunde je wel anders hoor!quote:Op maandag 6 december 2004 01:08 schreef Nouk het volgende:
Schat, ik hou toch van jou, niet van die dronken geilerd!
Tot zo..
* Maanvis vliegt nouk in de armen.quote:Op maandag 6 december 2004 01:09 schreef Nouk het volgende:
Psssssst Maanvis! Hij is weg!. Kom hier!
* Maanvis zoent nouk van boven tot onder, en gebruikt zijn tong waar nodig!quote:Op maandag 6 december 2004 01:13 schreef Nouk het volgende:
Waaaah! lol!
Je moet nog de hele nacht mee, bedoel je?quote:Op maandag 6 december 2004 01:16 schreef Nouk het volgende:
He joh nou ist genoeg hoor!
Kom op, je gaat toch niet naast zo'n heerlijke jongen liggen, om te slapen? Logeerpartijtjes zonder sex zijn voor kleine kindjesquote:Op maandag 6 december 2004 01:18 schreef Nouk het volgende:
Nee ik moet zo slapen juist. Zwans ligt te wachten.
Snurkt ie zo lekker dan?quote:Op maandag 6 december 2004 01:22 schreef Nouk het volgende:
Ach, gewoon naast hem slapen is ook al fantastisch.
Vraag hem of ie een CD maakt.quote:Op maandag 6 december 2004 01:25 schreef Nouk het volgende:
Heeeeerlijk.
Ik draai hem dan in mijn auto. Geweldig in de file!quote:Op maandag 6 december 2004 01:28 schreef Nouk het volgende:
Good point.
Honderdste keer. Wel te rusten, lieve nouknouk.quote:
Gemiste kans!quote:Op maandag 6 december 2004 10:23 schreef Zwansen het volgende:
Ted de Braak!
Let op:
Dat was de neef van de oma van mijn ex!
Wat is er dan en welke dag is datquote:Op maandag 6 december 2004 12:54 schreef Zwansen het volgende:
ben jij ook van de partij jawi 18-12?
quote:Op zondag 5 december 2004 23:27 schreef Nouk het volgende:
OOOOOOOOOh .
quote:Op maandag 6 december 2004 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Je maakte me verlegen vannacht Nouk!
Hierzo ist nou 2 voor een 10tje.quote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef SuperWeber het volgende:
Pils![]()
Kratje amstel 6 euro bij de appie![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef Nouk het volgende:
Ja ik kan het me voorstellen, ik had mezelf op internet al ff niet in de hand, laat staan irl als ik je zie!
Ik kan alleen een 2 persoons auto fiksen...quote:Op maandag 6 december 2004 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Weber jij rijdt deze keer naar de meet?
Als het op een vrijdag is vind ik best, dan ben ik toch de hele dag vrij... Alleen op zaterdag moet ik werken.quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef Nouk het volgende:
Zwans jij ging toch al rijden en mij ff oppikken?
zaters=dag(avond) Zwans... Zoals het er nu naar uitziet moet ik toch voetballen dus ik ben er op zijn vroegst rond een uur of 7...quote:Op maandag 6 december 2004 15:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als het op een vrijdag is vind ik best, dan ben ik toch de hele dag vrij... Alleen op zaterdag moet ik werken.
Hm jammer.quote:Op maandag 6 december 2004 15:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als het op een vrijdag is vind ik best, dan ben ik toch de hele dag vrij... Alleen op zaterdag moet ik werken.
Maakt me niet uit.quote:Op maandag 6 december 2004 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Alhoewel, kan op zaterdag misschien ook wel. Hoe laat wil je er zijn Nouk?
quote:Op maandag 6 december 2004 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Je maakte me verlegen vannacht Nouk!
Jep, tuuuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2004 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Ja dat is zo, komt vast wel goed.
niet?quote:Op maandag 6 december 2004 19:19 schreef Cynic het volgende:
Heu!
Het wordt nog druk geloof ik
Strippoker lijkt me overigens met ons gezelschap niet eens zo'n heel erg goed idee...
Ezelen is ook leuk, of Doen, Durf of de Waarheid! Dan ga ik leuke zoenopdrachten voor PP verzinnen!quote:
Met jou wil ik altijd wel strippoker spelenquote:
ja wie typt dit nou, schizofrene user die je dr bentquote:Op maandag 6 december 2004 20:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd wel strippoker spelen![]()
Oh, maakt dat in dit geval uit dan?quote:Op maandag 6 december 2004 20:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja wie typt dit nou, schizofrene user die je dr bent
quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef Cynic het volgende:
Hey, die post van 19:19 was dus wel van mij he!
En als ik ineens ergens gepost heb dat Brad Pitt zo´n knappe vent is, dan bestaat de kans dat ik dat ook niet was.
Doe normaal zeg! Je komt gewoon!quote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm misschien moet ik me maar terugtrekken uit de meet .. ga ik wel op mn kamertje zitten .. of achter de computer
quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ezelen is ook leuk, of Doen, Durf of de Waarheid! Dan ga ik leuke zoenopdrachten voor PP verzinnen!.
Niks daarvan!quote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm misschien moet ik me maar terugtrekken uit de meet .. ga ik wel op mn kamertje zitten .. of achter de computer
hij woont er, dus ik denk wel dat ie aanwezig zal zijn, maar misschien blijft ie wel in de (computer)kastquote:
Opdrachten die zij leuk vindt voor jou, PP...quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh, maakt dat in dit geval uit dan?
Je weet dat je daar geen goed antwoord op kan geven!
Omdat ik ook geen Matrix-icoon had denk ik.quote:Op maandag 6 december 2004 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom heeft je icoon nog geen kerstmuts trouwens, C?
wrom ?quote:Op maandag 6 december 2004 21:18 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen ff BNN kijken om half 10!
leuk ?quote:Op maandag 6 december 2004 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Eddy Zoë komt met zijn programma in Emmen vanavond. Nu we er toch zijn heet het...
Gaat ie met een auto alle flitspalen testen en wil ie weten hoe gastvrij de Emmenaren zijn...
in emmen doen ze t welquote:Op maandag 6 december 2004 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Gaat ie met een auto alle flitspalen testen
iQue?quote:Op maandag 6 december 2004 21:50 schreef Cynic het volgende:
zo´n laptop met Franse toetsindeling is echt niet fijn
quote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
godskolere, wat ene foute hoeren tent
quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Eddy Zoë komt met zijn programma in Emmen vanavond. Nu we er toch zijn heet het...
Gaat ie met een auto alle flitspalen testen en wil ie weten hoe gastvrij de Emmenaren zijn...
moet lukkenquote:Op maandag 6 december 2004 22:43 schreef Cynic het volgende:
komkom, deze moet nog wel vol hoor vanavond
1 eiige tweelingen hebben identiek DNAquote:Op maandag 6 december 2004 22:52 schreef Nouk het volgende:
Jouw vrouw, mijn vrouw was leuk!
En CSI echt supertof, over 1 man die eigenlijk 2 personen is, dus met 2 verschillende sets DNa. Het was een 1eiige tweeling maar tijdens de embryonale fase is 1 embryo afgestorven maar het DNA is wel blijven zitten in de andere embryo!
quote:We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. I remember saying something like "I feel a bit light headed, maybe you should drive...." And suddenly there was a terrible roar all around us and the sky was full of what looked like huge bats, all swooping and screeching and diving around the car, and a voice was screaming: "Holy Jesus! What are these goddamn animals?" (attorney says: "What are you yelling about?") Never mind, it's your turn to drive." No point in mentioning those bats, I thought, the poor bastard will see them soon enough. We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine, and a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... and also a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether and two dozen amyls. Not that we needed all this for the trip, but once you get locked in a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge. And I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.
quote:Op maandag 6 december 2004 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1 eiige tweelingen hebben identiek DNA
quote:
tja maar waar zou dat dna dan moeten blijven ?quote:Op maandag 6 december 2004 23:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Misschien was het toch twee-eiig, maar ik zou zweren dat ze 1eiig zeiden.
ik moet toch echt de dvd eens kopen..quote:Op maandag 6 december 2004 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]SM heeft nogsteeds mijn boek en video
Ik heb nog een auditorium met Dr hunter s thompson gedownloadquote:Op maandag 6 december 2004 23:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik moet toch echt de dvd eens kopen..
ik zie net dat er een criterion DVD van is, lijkt me wel okayquote:Op maandag 6 december 2004 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb nog een auditorium met Dr hunter s thompson gedownload
depp doet hem echt geweldig na .. die man praat echt ook zo
minderquote:
Nu al? Je hebt wel gelijk, gister hebben we natuurlijk amper slaap gehad.quote:Op maandag 6 december 2004 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Nouk ik ga vast...
die vleermuis dingenquote:Op maandag 6 december 2004 23:34 schreef Nouk het volgende:
bat?
"joinen"quote:Op maandag 6 december 2004 23:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nu al? Je hebt wel gelijk, gister hebben we natuurlijk amper slaap gehad.
Ik join je hopelijk voor 12 uur.
Tot later![]()
.
quote:
wat moet jij met de source danquote:Op maandag 6 december 2004 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, half-life source is ook bijna binnen
nee, half life source is half-life 1, draaiend op de source engine, das de engine van half life 2quote:
quote:
das dan wel weer netjesquote:Op maandag 6 december 2004 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, half life source is half-life 1, draaiend op de source engine, das de engine van half life 2
quote:
dat moet toch echt wel lukkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, nog even 80 posts, moet lukken
En sommige mensen kunnen maar beter naar bed gaanquote:
Slecht excuus voor een internetverslaving lijkt mequote:Op dinsdag 7 december 2004 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
dunno, insomnia?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Slecht excuus voor een internetverslaving lijkt me
wooooooooooooohhhhhhhh!quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:20 schreef Bosbeetle het volgende:
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
zo gaat ie goed zo gaat ie beter al weer een kanariequote:Op dinsdag 7 december 2004 00:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
wooooooooooooohhhhhhhh!
Ja zo komt-ie wel vol
mn beugel is op .. en het is te laat voor nog éénquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
bier?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:27 schreef Nouk het volgende:
Ik ben altijd tot een uur of half 3 wel wakker. Maar ik ga nu zo naar bed.
daar is t nooit te laat voorquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:27 schreef Cynic het volgende:
het is ook te laat om unreal nog te proberen
niet?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
daar is t nooit te laat voor
ok dan maar "indiana jones themesong"quote:
quote:
Haha, ben je dan echt the Melvins aan het luisteren?quote:
Ja te laat !quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:39 schreef Cynic het volgende:
Ik moet me ook weer eens scheren. Maar daar is het wel te laat voor...
ah, niet dus.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:45 schreef Nouk het volgende:
The wie?
nee maar ik ben er van overtuigd dat ze sky pup van the melvins ook een kutnummer vindquote:
quote:
da's vaak ook de bedoeling van hun nummersquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar ik ben er van overtuigd dat ze sky pup van the melvins ook een kutnummer vind
ik vind het anders een zeer vermakelijk nummerquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
da's vaak ook de bedoeling van hun nummers
Of niet ?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:59 schreef Bosbeetle het volgende:
vol ?
*eensch!quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:31 schreef Nouk het volgende:
Kutfok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |