Doe normaal zeg! Je komt gewoon!quote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm misschien moet ik me maar terugtrekken uit de meet .. ga ik wel op mn kamertje zitten .. of achter de computer
quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ezelen is ook leuk, of Doen, Durf of de Waarheid! Dan ga ik leuke zoenopdrachten voor PP verzinnen!.
Niks daarvan!quote:Op maandag 6 december 2004 20:22 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm misschien moet ik me maar terugtrekken uit de meet .. ga ik wel op mn kamertje zitten .. of achter de computer
hij woont er, dus ik denk wel dat ie aanwezig zal zijn, maar misschien blijft ie wel in de (computer)kastquote:
Opdrachten die zij leuk vindt voor jou, PP...quote:
quote:Op maandag 6 december 2004 20:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oh, maakt dat in dit geval uit dan?
Je weet dat je daar geen goed antwoord op kan geven!
Omdat ik ook geen Matrix-icoon had denk ik.quote:Op maandag 6 december 2004 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
waarom heeft je icoon nog geen kerstmuts trouwens, C?
wrom ?quote:Op maandag 6 december 2004 21:18 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen ff BNN kijken om half 10!
leuk ?quote:Op maandag 6 december 2004 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Eddy Zoë komt met zijn programma in Emmen vanavond. Nu we er toch zijn heet het...
Gaat ie met een auto alle flitspalen testen en wil ie weten hoe gastvrij de Emmenaren zijn...
in emmen doen ze t welquote:Op maandag 6 december 2004 21:20 schreef Zwansen het volgende:
Gaat ie met een auto alle flitspalen testen
iQue?quote:Op maandag 6 december 2004 21:50 schreef Cynic het volgende:
zo´n laptop met Franse toetsindeling is echt niet fijn
quote:Op maandag 6 december 2004 21:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
godskolere, wat ene foute hoeren tent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |