quote:Op maandag 6 december 2004 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Je maakte me verlegen vannacht Nouk!
Hierzo ist nou 2 voor een 10tje.quote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef SuperWeber het volgende:
Pils![]()
Kratje amstel 6 euro bij de appie![]()
quote:Op maandag 6 december 2004 15:00 schreef Nouk het volgende:
Ja ik kan het me voorstellen, ik had mezelf op internet al ff niet in de hand, laat staan irl als ik je zie!
Ik kan alleen een 2 persoons auto fiksen...quote:Op maandag 6 december 2004 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Weber jij rijdt deze keer naar de meet?
Als het op een vrijdag is vind ik best, dan ben ik toch de hele dag vrij... Alleen op zaterdag moet ik werken.quote:Op maandag 6 december 2004 15:05 schreef Nouk het volgende:
Zwans jij ging toch al rijden en mij ff oppikken?
zaters=dag(avond) Zwans... Zoals het er nu naar uitziet moet ik toch voetballen dus ik ben er op zijn vroegst rond een uur of 7...quote:Op maandag 6 december 2004 15:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als het op een vrijdag is vind ik best, dan ben ik toch de hele dag vrij... Alleen op zaterdag moet ik werken.
Hm jammer.quote:Op maandag 6 december 2004 15:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als het op een vrijdag is vind ik best, dan ben ik toch de hele dag vrij... Alleen op zaterdag moet ik werken.
Maakt me niet uit.quote:Op maandag 6 december 2004 15:14 schreef Zwansen het volgende:
Alhoewel, kan op zaterdag misschien ook wel. Hoe laat wil je er zijn Nouk?
quote:Op maandag 6 december 2004 14:50 schreef Zwansen het volgende:
Je maakte me verlegen vannacht Nouk!
Jep, tuuuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2004 17:10 schreef Zwansen het volgende:
Ja dat is zo, komt vast wel goed.
niet?quote:Op maandag 6 december 2004 19:19 schreef Cynic het volgende:
Heu!
Het wordt nog druk geloof ik
Strippoker lijkt me overigens met ons gezelschap niet eens zo'n heel erg goed idee...
Ezelen is ook leuk, of Doen, Durf of de Waarheid! Dan ga ik leuke zoenopdrachten voor PP verzinnen!quote:
Met jou wil ik altijd wel strippoker spelenquote:
ja wie typt dit nou, schizofrene user die je dr bentquote:Op maandag 6 december 2004 20:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Met jou wil ik altijd wel strippoker spelen![]()
Oh, maakt dat in dit geval uit dan?quote:Op maandag 6 december 2004 20:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja wie typt dit nou, schizofrene user die je dr bent
quote:Op maandag 6 december 2004 20:09 schreef Cynic het volgende:
Hey, die post van 19:19 was dus wel van mij he!
En als ik ineens ergens gepost heb dat Brad Pitt zo´n knappe vent is, dan bestaat de kans dat ik dat ook niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |