Nu al? Je hebt wel gelijk, gister hebben we natuurlijk amper slaap gehad.quote:Op maandag 6 december 2004 23:34 schreef Zwansen het volgende:
Nouk ik ga vast...
die vleermuis dingenquote:Op maandag 6 december 2004 23:34 schreef Nouk het volgende:
bat?
"joinen"quote:Op maandag 6 december 2004 23:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nu al? Je hebt wel gelijk, gister hebben we natuurlijk amper slaap gehad.
Ik join je hopelijk voor 12 uur.
Tot later![]()
.
quote:
wat moet jij met de source danquote:Op maandag 6 december 2004 23:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
hmm, half-life source is ook bijna binnen
nee, half life source is half-life 1, draaiend op de source engine, das de engine van half life 2quote:
quote:
das dan wel weer netjesquote:Op maandag 6 december 2004 23:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, half life source is half-life 1, draaiend op de source engine, das de engine van half life 2
quote:
dat moet toch echt wel lukkenquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:10 schreef Cynic het volgende:
Nou, nog even 80 posts, moet lukken
En sommige mensen kunnen maar beter naar bed gaanquote:
Slecht excuus voor een internetverslaving lijkt mequote:Op dinsdag 7 december 2004 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
dunno, insomnia?
quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Slecht excuus voor een internetverslaving lijkt me
wooooooooooooohhhhhhhh!quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:20 schreef Bosbeetle het volgende:
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
zo gaat ie goed zo gaat ie beter al weer een kanariequote:Op dinsdag 7 december 2004 00:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
wooooooooooooohhhhhhhh!
Ja zo komt-ie wel vol
mn beugel is op .. en het is te laat voor nog éénquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
bier?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:27 schreef Nouk het volgende:
Ik ben altijd tot een uur of half 3 wel wakker. Maar ik ga nu zo naar bed.
daar is t nooit te laat voorquote:Op dinsdag 7 december 2004 00:27 schreef Cynic het volgende:
het is ook te laat om unreal nog te proberen
niet?quote:Op dinsdag 7 december 2004 00:29 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
daar is t nooit te laat voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |