quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:30 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Brigade M. staat trouwens voor Brigade Mussert, weet niet of dat op de site staat, maar dat is het niveau van die band.
Vrijheid van menings uiting?quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:25 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ik verwacht een slotje.
Fascistische rotzooi.
quote:
quote:
quote:
Schande Voor Ons Ras
Je kent dit verhaal vast uit den treure, maar het mag nooit meer gebeuren
CP '86 Rotterdam, Hageraats, John van Ham
Zaten in de Pauluskerk, in plaats van op hun fractiewerk
Nazileuzen in de raad, maar bruine dealers zijn hun maat
Martijn Freling, vlekkenkneus, snoof de partijkas in zijn neus
De nazi-droom waaraan zij zich laafden, heeft andere plannen voor verslaafden
De Führer had het wel geweten, hij had ze in een kamp gesmeten
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:45 schreef Jimmy het volgende:
Tja, ik zie graag wat meer sex, drugs & rock 'n roll in mijn muziek.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:49 schreef Zanderrr het volgende:
In de meeste teksten nemen ze het vooral tegen hun eigen soort op, volgens mij.
[..]
Nu nog een pakkend wijsje eronder..![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:49 schreef Zanderrr het volgende:
In de meeste teksten nemen ze het vooral tegen hun eigen soort op, volgens mij.
[..]
Nu nog een pakkend wijsje eronder..![]()
:|quote:Türkiyemspor
(orig. van Landser)
Op een groene grasmat zijn twee doelen opgericht
En tussen die twee doelen de ploeg uit het gesticht
Alle Dietse hooligans schreeuwen dan in koor
Alweer niet gescoord door Türkiyemspor
Alweer niet gescoord
Alweer niet gescoord
Alle grote snorren die stinken uit hun bek
Al dat knoflookvreten dat is niet zo gek
Geen verstand van een balletje trappen
Maar wel van kinderbijslag en PKK-grappen
Alweer niet gescoord
Alweer niet gescoord
lalalalalalalalalalalalalala
Scheidsrechter ****, fluit dan gek
Na de wedstrijd slaan we op je bek
Als in de derde helft alles los gaat
Is naar Allah bidden allang te laat
Alweer niet gescoord
Alweer niet gescoord
En dan nu de opstelling van de langdurige gasten uit Turkije;
In het doel met nr. 1: Ali
Achterin van links naar rechts nr. 2 Hassan
Nr. 3 Achmet
Nr. 4 Ali 2
Nr. 5 Ali 3
Op het middenveld met nummer Nr. 6 Kemal
Nr. 7 Hassan 2
Nr.8 Ali 4
Nr.9 Ali 5
En voorin met nr. 10 Döner
En met nummer 11 Ali 6
Alweer niet gescoord
Alweer niet gescoord
Ziet er uit als een stelletje leernichtenquote:Op vrijdag 3 december 2004 16:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
White Power publiek
[afbeelding]
quote:Scheidsrechter ****, fluit dan gek
Na de wedstrijd slaan we op je bek
Als in de derde helft alles los gaat
Is naar Allah bidden allang te laat.
Dat soort hersenloze dwazen zouden dan de voorvechters van het blanke ras moeten zijn en daar moet je dan een "oorlog" mee winnen?quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
White Power publiek
[afbeelding]
"hen"quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:44 schreef Pracissor het volgende:
Eng volk... maar gelukkig nemen bijna geen mensen hun serieus
hahahaquote:Op zondag 5 december 2004 02:06 schreef search64 het volgende:
WTF? Nog zo'n lul.
ooit zal hij een lul hebbenquote:
Ik zou het eerder grappig willen noemen omdat het zo extreem dom en tekstueel debiel isquote:Op zondag 5 december 2004 01:54 schreef DeHeldjes het volgende:
Jullie moeten niet ligge zeike...
Dit is vette muziek..
quote:Geen Tivall in mijn Tefal
n00bquote:Op zondag 5 december 2004 01:54 schreef DeHeldjes het volgende:
Dit is vette muziek..
Ga naar een Links-knuffel topic als je het niks vindt...
Ah, een taal-purist! Je voegt weer iets nuttigs toe aan het topic, top!quote:
Weet je best...quote:
Nee hoor, we hebben een aantal suggesties gedaan maar weten niet of dat is wat je bedoelt. Enlighten us!quote:
Dan ben je dus werkelijk geen haar beterquote:Op zondag 5 december 2004 13:11 schreef Riothippie het volgende:
wanneer is hun volgende concert? deur dichtspijkeren, mollotovs door de ramen naar binnen, en alles wat niet brandend naar buiten komt neerknuppelen, en terug gooien.![]()
Uhm, nee.quote:Op zondag 5 december 2004 13:41 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Weet je best...
En flikker op als je er niet van houdt... Ga lekker Metal muziek luisteren en Top 40kut br3Ez@h
Dat snappen ze niet..quote:Op zondag 5 december 2004 14:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan ben je dus werkelijk geen haar beter![]()
Zielepoten die nog steeds met Hitler dwepen kun je toch ook alleen maar uitlachen? Ik neem het niet eens serieus, het hele extreem-rechtse kliekje rond CP86, NNP, NVU etc. bestaat uit kansloze stumpers en leeghoofden die in de Nederlandse politiek toch nooit iets zullen voorstellen. Gelukkig maar.quote:Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef DeHeldjes het volgende:
Het feit dat ze hier komen lopen "zieken"... zegt al genoeg
Schrijf er een column over.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb het Horst Wessel lied op mijn pc staan. Ben ik nu een nazi?
Of is dit meer iets voor R&P ?
*herrinnert zich een liedje van de Zangeres Zonder Naam....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:50 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Vader Abraham is anders ook niet fris als het om deze zaak gaat
Precies mijn gedachte bij het zien van die foto. Waarom trekken die wezenlozen allemaal hun kleren uit?quote:Op zondag 5 december 2004 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn idee van 'onze' cultuur is nou niet direct het gezamenlijk met kaalgeschoren homo's met ontbloot bovenlijf bezoeken van concerten
Ehm... omdat ze het warm hebben mischien?quote:Op zondag 12 december 2004 08:44 schreef Balthar het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte bij het zien van die foto. Waarom trekken die wezenlozen allemaal hun kleren uit?![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ehm... omdat ze het warm hebben mischien?
En tief nu op... stelletje kinderachtige nichten... open je eigen topic in Klaagbaak..
Optiefen? Alleen omdat wij niet net zulke neonazi's zijn als jij ?quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
En tief nu op... stelletje kinderachtige nichten... open je eigen topic in Klaagbaak..
Ontopic: Zoek es op kazaa:Die zillentaler Turkenjägervette muziek
Hij haalde dan nog de minst ernstige fout uit die analfabete abacadabra die je intiktequote:Op zondag 5 december 2004 12:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah, een taal-purist! Je voegt weer iets nuttigs toe aan het topic, top!![]()
![]()
Als je geen kritiek wilt, ga dan op een neo-nazi site posten.quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
Dit is muziek hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
....
..
quote:Op zondag 5 december 2004 01:54 schreef DeHeldjes het volgende:
Dit is vette muziek..
quote:Groepen waar we veel naar luisteren zijn o.a. Manowar, Blue Eyed Devils, Landser, Toy Dolls, Type O Negative, Kiss, Negative Approach, The Ramones, Burzum, Skrewdriver, Bound for Glory, Death in June, Wagner, Kraftwerk, Absu, Zetazeroalfa, Wagner en Combat 84.
Ik kan veel hebben ... eigen volk eerst, vol = vol, heil hitler .... ik kan overal om lachen ... MAAR VAN WICKIE BLIJF JE AF MET JE NAZISTISCHE KLAUWEN!quote:Wickie De Viking
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Heis het zeil gezwind
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Blijf hoog, hoog aan de wind
Nanananana nanananananana
Wickie
Angst voor de wolf maakt hem niet blij
En dan die stormen nog erbij
Maar wolven hier en stormen daar
Hij is niet bang voor het gevaar
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Heis het zeil gezwind
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Angst voor de wolf maakt hem niet blij
En dan die stormen nog erbij
Maar wolven hier en stormen daar
Hij is niet bang voor het gevaar
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Heis het zeil gezwind
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Nanananana nanananananana
Wickieieieieieieiei
Houzee!
Anders Kraftwerk wel....quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]... Nou ... daar zullen Kiss en The Ramones blij mee zijn ...
Lijkt me wel een nummer voor Volkert van der G. dit.quote:Boykot McDood
Ronald met zijn plastic grijns
Maakt van mij een chagrijn
Kinderlokker met ballon
Indoktrinatie aan de bron
Plastic speeltjes voor een kind
Gemaakt onder een ziek bewind
Kinderarbeid, slavernij
Happy Meal maakt mij niet blij
Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Smaakstoffen, geen vitamine
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King
Dieet der Nieuwe Wereld Orde
Voedsel voor de domme horde
Miljarden mensen niet te vreten
Corrupte leiders verkopen eten
Dat voor mensen is geteeld
Nu als veevoer wordt verdeeld
Een spoor van afval op de aarde
Eten zonder voedingswaarde
Auto's in de McDrive zorgen
Voor de ozongaten morgen
Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King
Groenteburger, Mc Kroket
Principes aan de kant gezet
Als de mensen erom vragen
Vullen zij de vega-magen
Gouden bogen hoge palen
Laten we ze neer gaan halen
Pizzahut en KFC
Nemen wij in onze woede mee
Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King
Zeg dan meteen dat je alle albums van Zillertaler Türkenjager hebtquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:51 schreef DeHeldjes het volgende:
Omdat niemand anders iets nuttigs toevoegt aan dit topic...
Download:
* Böhse Onkelz![]()
![]()
<< is echt mega...
*Combat 84![]()
En natuurlijk de kale vandalen voor hardcore liefhebbers
Idd. Paul Stanley en Gene Simmons zijn van joodse afkomst. Die ss-jes in KISS zijn gewoon bedoeld als bliksem en niet als nazi symbool.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]... Nou ... daar zullen Kiss en The Ramones blij mee zijn ...
*proest*quote:Op zondag 5 december 2004 01:54 schreef DeHeldjes het volgende:
Dit is vette muziek..
ik zit gewoon echt te denken wat ik hier nu nog op kan zeggen. ik kan echt niets andere bedenken dan: wat ben jij een ongelofelijk treurig figuur. ik kan er niet eens pissig om worden, alleen maar heel erg treurig. het is niet eens dat ik het politiek gezien niet eens met je ben, maar wat me pas ECHT tegenstaat is die lompe, kortzichtige houding. lekker geinen over het "afmaken" van andere mensen.. leuk joh. simpel zielletje...quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ontopic: Zoek es op kazaa:Die zillentaler Turkenjägervette muziek
ach joh, al die kale rugridders noemen toch ook "" american history X" als favoriete film?... als er EEN film anti-discriminatie en haat is, is het American history X wel.. maar goed, als er maar een neger doodgeschopt wordt, is het wel goed blijkbaar. om het verhaal en de moraal te volgen moet je natuurlijk een geheugespanne van meer dan 12 seconden hebben, en dat is net op het randje voor de meeste neo-NSB-ertjes.quote:Op woensdag 15 december 2004 07:56 schreef Balthar het volgende:
[..]
Idd. Paul Stanley en Gene Simmons zijn van joodse afkomst. Die ss-jes in KISS zijn gewoon bedoeld als bliksem en niet als nazi symbool.
De Ramones ???
Ik vind dit goede muziek, maar ik heb er nog nooit iets extreem rechts in gehoord. ( ik ben wel rechts maar niet extreem trouwens).
Manowar is ook maar een act. Ook zij zijn niet echt politiek bezig.![]()
Geinen over het afmaken van andere mensen??quote:Op woensdag 15 december 2004 11:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ik zit gewoon echt te denken wat ik hier nu nog op kan zeggen. ik kan echt niets andere bedenken dan: wat ben jij een ongelofelijk treurig figuur. ik kan er niet eens pissig om worden, alleen maar heel erg treurig. het is niet eens dat ik het politiek gezien niet eens met je ben, maar wat me pas ECHT tegenstaat is die lompe, kortzichtige houding. lekker geinen over het "afmaken" van andere mensen.. leuk joh. simpel zielletje...
Een nazimuziektopic wel te verstaan. Ben je bang om je ware aard te tonen?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef DeHeldjes het volgende:
...
Reminder: Dit is een muziek -topic
de bandjes die jij zo leuk vindt houden er niet al te frisse teksten opna. het verheerlijken van o.a. hitler en zijn misdaden, het denegreren van gehele volkeren tot niets meer dan beesten en de talloze verwijzingen naar het duitsland van de jaren 40 getuigen niet bepaalt van respect of zelfs maar mededogen voor de miljoenen mensen die als beesten zijn afgeslacht.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Geinen over het afmaken van andere mensen??Leg uit...
waar ik me aan erger is het volgende: het is zo door en door laf en om vanuit je veilige buitenwijk in almere, in een tijd van welvaart en vrede te zitten spotten met gebeurtenissen waarbij miljoenen mensen zijn gemarteld, verminkt en gedood. ik heb geen enkel probleem met je politieke voorkeur, maar wel met de link naar het nazisme. praat eens met een concentratiekamp overlevende en kijk dan nog eens of je je zo kunt vinden in die teksten.quote:En denk je nu ook na over Waarom je je ergert aan bepaalde uitspraken... en niet komen met: ja omdat het zielig is... argumenten... (ik denk: Pure onmacht)
maak je maar geen zorgen. als ik van dit soort dommigheden wakker zou moeten liggen, hadf ik nog geen nacht in mijn leven geslapen.quote:Slaap je nu niet meer van mij?
ik heb het ook niet over politiek. ik heb het over je schaamteloos geflirt met mensen die massaslachtingen, martelingen en genocide goedkeuren en er lollige liedjes over schrijven.quote:Politiek ben je het niet met me eens.... blijkt wel hoe vaak je me triest en zielig noemt... lekkel makkelijk..
inderdaad. maar JIJ bent degene die er voor kiest om een -behoorlijke bedenkelijke- politieke lading aan de muziek toe te voegen. niet ik.quote:Reminder: Dit is een muziek -topic
Wat?! Is dat Böhse Onkelz muziek voor nationalisten?quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:51 schreef DeHeldjes het volgende:
Omdat niemand anders iets nuttigs toevoegt aan dit topic...
Download:
* Böhse Onkelz![]()
![]()
<< is echt mega...
*Combat 84![]()
En natuurlijk de kale vandalen voor hardcore liefhebbers
Wist je dat niet?? En platen zoals: Böhse Onkelz - Judenrepubliek...quote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wat?! Is dat Böhse Onkelz muziek voor nationalisten?![]()
kwam het ergens tegen, tklonk wel net zoiets als die andere Duitse bands, Terrorgruppe en Die Toten Hosen (geen extreem-rechtse bands dacht ik), qua muziek wel grappig dus... niet echt op de teksten gelet....
Hoe weet je dat nou? Je luistert toch niet naar die muziek... Dus je Denkt dat de liedjes daar over gaan...quote:Op woensdag 15 december 2004 13:37 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
de bandjes die jij zo leuk vindt houden er niet al te frisse teksten opna. het verheerlijken van o.a. hitler en zijn misdaden, het denegreren van gehele volkeren tot niets meer dan beesten en de talloze verwijzingen naar het duitsland van de jaren 40 getuigen niet bepaalt van respect of zelfs maar mededogen voor de miljoenen mensen die als beesten zijn afgeslacht.
Mijn overgrootvader heeft in een kamp gezeten... Is er zelfs uit onsnapt...quote:waar ik me aan erger is het volgende: het is zo door en door laf en om vanuit je veilige buitenwijk in almere, in een tijd van welvaart en vrede te zitten spotten met gebeurtenissen waarbij miljoenen mensen zijn gemarteld, verminkt en gedood. ik heb geen enkel probleem met je politieke voorkeur, maar wel met de link naar het nazisme. praat eens met een concentratiekamp overlevende en kijk dan nog eens of je je zo kunt vinden in die teksten.
jaja... maar dit hele stuk typen neem je je wel de moeite voorquote:maak je maar geen zorgen. als ik van dit soort dommigheden wakker zou moeten liggen, hadf ik nog geen nacht in mijn leven geslapen.
Weet nog steeds niet waar je het over hebt... ken geen enkele band/tekst waar ze massaslachtingen, martelingen en genocide goedkeuren... Jij wel dan?quote:ik heb het ook niet over politiek. ik heb het over je schaamteloos geflirt met mensen die massaslachtingen, martelingen en genocide goedkeuren en er lollige liedjes over schrijven.
De TT luidt: Muziek voor nationalisten... Dus de politieke lading staat al in de TT... Mensen zoals jij voelen zich erdoor geprovoceerd... Komen hier wat onzin praten...quote:inderdaad. maar JIJ bent degene die er voor kiest om een -behoorlijke bedenkelijke- politieke lading aan de muziek toe te voegen. niet ik.
dan ikquote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef DeHeldjes het volgende:
Dus jullie zijn geen spat beter als mij...
Toevallig werkte ik afgelopen 2 jaar in een RECHTS-Cafe... Ik heb elke turk of marrokaan direct uit de tent gepleurt... Dat moest... anders liepen de klanten weg...quote:Op woensdag 15 december 2004 12:50 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Reminder: Blablabla... de grootste losers uit een loser groepering...blablabla.. aarde rondhuppelt, ... blabla... in zichzelf geloven!!! ...blablabla...paradijs... blabla ariers rondhuppelen....blabla.... hakenkruizen boven hun hoofd....blabla...!! Hillarisch volkje...blabla 3 kleuren schijten...blabla... griengezicht!! zichzelf verraden...blabla... deshoarma tent....blabla...Turk aan de bar...blabla...niet helpen...blabla...,negeren??Werken in een bar voor ssers....blabla..
Typetjes negeren..blabla... gaar koken in sop... blabla..
Er is al teveel aandacht aan geschonken, en ik heb mijn gal ook gespuwd.
1 nummer wat JIJ maar eens moet downloaden en aandachtig luisteren:
Osdorp Posse & Nembrionic met "Scheinheilhitlers"
Zielig figuur... je moet eens een iets realistischere kijk op deze aarde krijgen...![]()
Want daar moet ik alleen maar hard om lachenquote:Zielig figuur... je moet eens een iets realistischere kijk op deze aarde krijgen...
quote:Op woensdag 15 december 2004 17:19 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je luistert toch niet naar die muziek... Dus je Denkt dat de liedjes daar over gaan...
[..]
Mijn overgrootvader heeft in een kamp gezeten... Is er zelfs uit onsnapt...
Vinden.. in welke teksten dan?? Ik ken geen Pro-concentratie kamp liedjes... jij wel dan?
[..]
quote:50.000 Helden
Vol van idealen, opgezweept door leiders
Spoorden zij oostwaarts, de jonge bevrijders
De bevolking te hulp, tegen goddeloze horden
Moderne kruisridders, der nieuwe orde
Onze vrijwilligers, in 't zwart van de bezetters
Voor hen kameraden in hun strijd tegen ketters
In het licht van de toekomst, voor beter tijden
Gingen zij naar Rusland, om Europa te bevrijden
Zij hoorden van verliezen, van de bittere kou
Het kon hun niet deren, tienduizenden zwoeren trouw
Ondanks de honger de vijand van binnen
Bleven zij geloven, zij zouden overwinnen
Het Oostfront was wreed, kende voor niemand genade
Het nam steeds de besten, vele duizenden kameraden
Slechts een berkenkruis getuigt van het bloed dat zij gaven
Alleen hun wapenbroeders bezoeken nog hun graven
Hij die overleefde en in de Goelags verdween
Stierf er van uitputting, begraven zonder steen
Maar ook in het westen, was onrecht hun lot
Het Verdrag van Genève, voor de winnaars geen gebod
Zelfs de gelukkigen, die nog thuis konden geraken
Werden vernederd, al volbrachten zij slechts taken
En heden ten dage, zijn zij die toen streden
Melaats, uitgestoten, voor de heersers van heden
Zij hoorden van verliezen, van de bittere kou
Het kon hun niet deren, tienduizenden zwoeren trouw
Ondanks de honger de vijand van binnen
Bleven zij geloven, zij zouden overwinnen
Het Oostfront was wreed, kende voor niemand genade
Het nam steeds de besten, vele duizenden kameraden
Slechts een berkenkruis getuigt van het bloed dat zij gaven
Alleen hun wapenbroeders bezoeken nog hun graven
50 jaar repressie, amnestie !
quote:Wij zijn de elite, dood aan de parasieten
We redden de beschaving, van corruptie en verslaving
Wij zijn de elite, dood aan de parasieten
Voorstanders van multicultuur eindigen tegen de muur
En nog meer van dat soort onzin.quote:De nazi-droom waaraan zij zich laafden, heeft andere plannen voor verslaafden
De Führer had het wel geweten, hij had ze in een kamp gesmeten
Mooie quote van iemand die naar nazi-muziek luistert.quote:Dus jullie zijn geen spat beter als mij...
WTF is dit nou weer voor loze provocerende post.quote:Op woensdag 15 december 2004 18:35 schreef TheGrandWazoo het volgende:
O? Gaan we teksten posten? Wat dacht u van deze klassieker!!!
Die Fahne hoch die Reihen fest geschlossen
S.A. marschiert mit ruhig festem Schritt
Kam'raden die Rotfront und Reaktion erschossen
Marschier'n im Geist in unsern Reihen mit
Die Straße frei den braunen Batallionen
Die Straße frei dem Sturmabteilungsmann
Es schau'n auf's Hakenkreuz voll Hoffnung schon Millionen
Der Tag für Freiheit und für Brot bricht an
Zum letzten Mal wird nun Appell geblasen
Zum Kampfe steh'n wir alle schon bereit
Bald flattern Hitlerfahnen über allen Straßen
Die Knechtschaft dauert nur noch kurze Zeit
Die Fahne hoch die Reihen fest geschlossen
S.A. marschiert mit ruhig festem Schritt
Kam'raden die Rotfront und Reaktion erschossen
Marschier'n im Geist in unsern Reihen mit
Ontroerend he!!!
Owquote:Op woensdag 15 december 2004 18:45 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Sorry, kon het niet laten. Flauw grapjeMaar ik lig krom om de teksten die hier gepost worden. Wist niet dat er zoveel domheid kon bestaan. Hoewel...dat wist ik eigenlijk wel....
"Ik vind" met 'dt', dat is al vreselijk dom. Van een "nationalist" mag je toch wel verwachten dat 'ie de landstaal beheerst, maar zo te zien moet er eerst nog een inburgeringscursusje tegenaan. Geloof dat we de rest van je geblaat verder dus ook niet erg serieus hoeven te nemen.quote:Ik vindt linkse uitspraken NET zo dom als jullie mijn uitspraken vinden
Tuurlijk wist ik dat niet. Ik hou me afzijdig van alles wat extreem-rechts is (al beweert iemand hierboven dat het nog wel meevalt met de Bohze Onkels...). Die Toten Hosen zijn ook niet extreem-rechts dacht ik dus, die frontman heeft zelfs nog een nummertje met Bad Religion (ja een band tegen religie in het algemeen al is de focus op het Christendom) gedaan, een toch wel behoorlijk linkse band.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Wist je dat niet?? En platen zoals: Böhse Onkelz - Judenrepubliek...
Die toten hosen![]()
Muziek voor nationalisten![]()
Ja nou?? Nog steeds geen spat beter...quote:Op woensdag 15 december 2004 18:29 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
En nog meer van dat soort onzin.
[..]
Mooie quote van iemand die naar nazi-muziek luistert.
ik wou net een hele post terugtypen voor dat zielige rukkertje, maar deze is al right on the spot!quote:
Dat bedoel ik niet lulhannes.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:31 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ja nou?? Nog steeds geen spat beter...
Ik ga je niet uitschelden voor loser want ik vindt dat iedereen recht heeft op een eigen mening.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:34 schreef DeHeldjes het volgende:
Toevallig werkte ik afgelopen 2 jaar in een RECHTS-Cafe... Ik heb elke turk of marrokaan direct uit de tent gepleurt... Dat moest... anders liepen de klanten weg...
Iemand 100x uitschelden voor loser... tegelijk veilig achter een beeldscherm :w...wie is dan de loser...
Waarin verraden wij ons dan?
jaja scheinheilhitlers... is een plaat gemaakt door Wiggers... die totaal niet weten waar ze het over hebbenik ken de plaat ook... moest flink lachen...
Ken je de plaat van de Heideroosjes dan ook? - Wurst und Käse..
Mega plaatjezette ik vaker in het cafe op...
Zoals ik in een vorige post al zei:
Je moet niet denken dat jou Linkse meningen beter zijn als de mijne... Ik erger me aan mensen zoals jou NET zo erg... als dat zij zich aan mij ergeren...
Door een kleuter geschreven of zo?quote:Die WW klopt van geen kant
Het lijkt hier wel luilekkerland
Er is verdomme werk genoeg
Maar iedereen zit in de kroeg
Zij werken niet en ik betaal
Naar een werkkamp allemaal
Harry Jekkers bedoelt het ironisch hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:41 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nee door Harry Jekkers.......................
Liedje van het Klein Orkest. Beetje respect graag!![]()
Het is een ironisch lied. Ze bedoelen het tegenovergestelde. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat iemand als Harry Jekkers het fijn vindt als "er oorlog komt".quote:Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Degene die dit schrijft heeft vrijwel geen verstand van het stelsel in Nederland. De ww- uitkering krijg je alleen maar wanneer je een arbeidsverleden hebt. In dat arbeidsverleden heb je maandelijks een bepaalde premie betaald waar je "in de ww" de vruchten van plukt. Wanneer je wettelijk vastgestelde periode van uitkering is afgelopen beland je in de bijstand. Het is dus niet zo dat mensen die op dat moment werk hebben, betalen voor de mensen die in de ww zitten. Dat is pas van toepassing wanneer je in de bijstand zit. Dus in principe heeft de tekstschrijver de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Ach, trek het je niet aan. Er schuilt een nazi in ons allen Hellfire.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef =HellFire= het volgende:
Wat?! Is dat Böhse Onkelz muziek voor nationalisten?![]()
kwam het ergens tegen, tklonk wel net zoiets als die andere Duitse bands, Terrorgruppe en Die Toten Hosen (geen extreem-rechtse bands dacht ik), qua muziek wel grappig dus... niet echt op de teksten gelet....
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:30 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik ga je niet uitschelden voor loser want ik vindt dat iedereen recht heeft op een eigen mening.
Ik heb niet veel problemen gehad met allochtonen... Ik stel het blanke ras niet boven alle andere rassen... iedereen is gelijk...quote:Wat ik me alleen afvraag is of jij zo denkt doordat je zoveel problemen hebt gehad met allochtonen of omdat je gewoon het blanke ras boven alle andere rassen stelt. Waarom heb je zo'n hekel aan allochtonen? Of Marokkanen en Turken? Waarom vindt je blanke mensen beter dan niet-blanke?
quote:Zou je ook die mensen uit dat cafe schoppen als je in een cafe werkte in Rotterdam?
Hehhehheh. No. Fuckin'. Way! Ik kots op dat soort "idealen".quote:Op donderdag 16 december 2004 12:07 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ach, trek het je niet aan. Er schuilt een nazi in ons allen Hellfire..
Zeker jong... lekker vredelievend... lekker nergens druk om maken... de boel laten gaan zoals het gaat... maakt jou toch niet uit he? Want jij kotst op idealen..quote:Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehhehheh. No. Fuckin'. Way! Ik kots op dat soort "idealen".
Bovendien ben ik daar veel te vredelievend voor.![]()
Je hebt denk ik het woordje DIE niet gelezen. Leer beter begrijpend Nederlands joh... anders blijf ik je vergelijken met diegenen die jij zo haat.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:51 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Zeker jong... lekker vredelievend... lekker nergens druk om maken... de boel laten gaan zoals het gaat... maakt jou toch niet uit he? Want jij kotst op idealen..
In je hele post staat geen woordje: DIE...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je hebt denk ik het woordje DIE niet gelezen. Leer beter begrijpend Nederlands joh... anders blijf ik je vergelijken met diegenen die jij zo haat.Waardeer je zeker wel.
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:57 schreef DeHeldjes het volgende:
Ow jah... ff tussendoor: Ik vindt het leuke muziek omdat het muziek is voor blanken... en in de liedjes worden de blanken boven alle rassen gesteld..
Dat vindt ik geweldig...
Want ik ben trots op mijn huidskleur...mijn ras...
En dat wordt in die liedjes nog eens extra aangehaald...
Zij luisteren toch ook naar hun R&B en Hip-Hop en rap.... daar prijzen zij hun eigen ras ook steeds... stellen ze hun ras boven dat van de blanken... ik las laatst nog een stuk tekst van Eminem... was een Anti-blanken tekst... ge-Rapt door een blanke...
maar dat mag dan weer wel...
maar als wij het doen zijn we rascisten...
Bullshit. Simpele bulshit.quote:En zo is het!![]()
Ik denk dat veel mensen het met je eens zijn. Helaas durft niemand dat te zeggen want dan ben je meteen rascist.
ja dat vindt ik verschrikkelijk... kwam iedereen maar es voor hun eigen mening uit...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef Brad_Prit het volgende:
En zo is het!![]()
Ik denk dat veel mensen het met je eens zijn. Helaas durft niemand dat te zeggen want dan ben je meteen rascist.
Sorry jongen... maar waarom is dat bullshit? En wat er relevant aan jouw argument? ik bedoel... wat wil dat zeggen?... "de rest heeft zich ook moet moeite aangepast" ....quote:Op donderdag 16 december 2004 13:09 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Bullshit. Simpele bulshit.
Alleen al om het feit dat al die chinezen surinamers en weetikveel wat nog meer zich ook heeft moeten aanpassen, en ook met moeite. Of wordt dat nu snel maar even vergeten?
Over verschrikkelijk gesproken.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:12 schreef DeHeldjes het volgende:
dat vindt ik verschrikkelijk...
Maastricht.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:15 schreef Fonzarelli het volgende:
Mag ik vragen in welke regio van Nederland je woont? Intelligente signature trouwens...
jaaa... de taal-purist met zijn intelligente post.. die heeft gelijkquote:Op donderdag 16 december 2004 13:17 schreef dwerg het volgende:
[..]
Over verschrikkelijk gesproken.
Zander heeft helemaal gelijk. Maar daar heb je waarschijnlijk overheen gelezen.
Ik kende toen ik jonger was een groep marrokanen... gingen we meestal buiten mee blowen enzo...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:20 schreef Fonzarelli het volgende:
Ah, ok. En hoeveel Marokkanen en Turken ken je persoonlijk?
jaja omdat iemand niet goed schrijft... neem je de rest niet serieus? Wat een kortzichtige gedachte..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ken Marokkanen die beter kunnen schrijven, in ieder geval. Basisschoolstof man, als je dat al niet beheerst dan hoef ik je mening over politiek verder ook niet erg serieus te nemen.
Ik zie geen enkel verband tussen spelling en politieke mening.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ken Marokkanen die beter kunnen schrijven, in ieder geval. Basisschoolstof man, als je dat al niet beheerst dan hoef ik je mening over politiek verder ook niet erg serieus te nemen.
Hij wel...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:27 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verband tussen spelling en politieke mening.![]()
Ik ook... valt vies tegen...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:26 schreef MrCrowley het volgende:
Toen ik de titel las dacht ik aan 'Ik hou van Holland'.
Iemand met "dislectie" is van het zwakkere ras! Gegen die Mauer.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:27 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
jaja omdat iemand niet goed schrijft... neem je de rest niet serieus? Wat een kortzichtige gedachte..
Dus iemand met dislectie heeft meteen afgedaan voor jou?
Walgelijke gedachte
Bedoel je hier het nationalisme mee? Of heb je het over DeHeldjes?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef clowncloon het volgende:
Ik vind het wel zielig voor 'mensen' zoals DeHeldjes die een filosofie volgen gebasseerd op angst en onwetendheid. Ik heb geen last van je omdat ik je domme gedachtes kan relativeren met de werkelijkheid. Mijn advies naar jou is om je agressie eens om te zetten in iets creatiefs of je rugzak te pakken en de rest van de wereld te zien. Serieus, ga maar eens op vakantie door turijke of marokko en je zal zien dat wat je roept allemaal gebasseerd is op vooroordelen. Ik denk dat mensen zoals jij een groter gevaar opleveren dan alle rotte appels bij elkaar....fijne kerst kearel.
Is dislectie een ras?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Iemand met "dislectie" is van het zwakkere ras! Gegen die Mauer.
Sorry jongen, maar dit is natuurlijk geen koosjere sjit he. Oi mate!
"De Führer had het wel geweten, hij had ze in een kamp gesmeten"quote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand met "dislectie" is van het zwakkere ras! Gegen die Mauer.
Nou, 'een' taalfout.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:21 schreef DeHeldjes het volgende:
Dus als je een taalfout maakt....
Ik bedoel hier mensen zoals DeHeldjes mee (die duidelijk onfrisse ideeen heeft) die het nationalisme MISBRUIKT om ordinair rascisme/fascisme goed te praten. Zoals Brigade M (wat voor Mussert staat, ok...is dat ook nationalisme? Dit terzijde) ook 'muziek' misbruitk om hun gore ideologieen te verspreiden onder ontwetende agressieve mannetjes zoals DeHeldjes die niet verder hebben gekeken dan hun geboortestad...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:32 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Bedoel je hier het nationalisme mee? Of heb je het over DeHeldjes?
Een filosofie gebaseerd op Angst en onwetendheid?? Argumenten??quote:Op donderdag 16 december 2004 13:29 schreef clowncloon het volgende:
Ik vind het wel zielig voor 'mensen' zoals DeHeldjes die een filosofie volgen gebasseerd op angst en onwetendheid. Ik heb geen last van je omdat ik je domme gedachtes kan relativeren met de werkelijkheid. Mijn advies naar jou is om je agressie eens om te zetten in iets creatiefs of je rugzak te pakken en de rest van de wereld te zien. Serieus, ga maar eens op vakantie door turijke of marokko en je zal zien dat wat je roept allemaal gebasseerd is op vooroordelen. Ik denk dat mensen zoals jij een groter gevaar opleveren dan alle rotte appels bij elkaar....fijne kerst kearel.
Oeps....vergeten! Hitler was een communist!quote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Brad_Prit het volgende:
Ik vind het jammer dat er nooit eens een eerlijke discussie over nationalisme kan zijn. Altijd weer dat gezeik over hitler,nazis,extreem rechts,enz.
ja daar is de spellingscontrole toch voor?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:33 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nou, 'een' taalfout.
Als je ooit eens solliciteert naar een echte baan (alhoewel ik de indruk heb dat jij al blij mag zijn als je als vakkenvuller nog ergens aan de slag kunt gaan), mag je de spellingscontrole wel even aanzetten bij het typen van je brief.
ja dat gebruiken ze steeds als hun "laatste uitweg" als ze uit gekheid niet meer weten wat ze moeten typen..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:35 schreef Brad_Prit het volgende:
Ik vind het jammer dat er nooit eens een eerlijke discussie over nationalisme kan zijn. Altijd weer dat gezeik over hitler,nazis,extreem rechts,enz.
Heb je echt geen idee waar je het over hebt, knul?quote:Op woensdag 15 december 2004 17:08 schreef DeHeldjes het volgende:
Die toten hosen![]()
Muziek voor nationalisten![]()
hoezo? een paar? Die jongens hadden ook familie enzo... de kende ik allemaal...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:41 schreef Fonzarelli het volgende:
lekkere realisme, je bent 1 keer in je jeugd een paar klote marokkanen tegengekomen...
Je doet waars ook helemaal niks om het uit te lokken hè...
Moet ik dit een 'slimme' opmerking vinden?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:38 schreef DeHeldjes het volgende:
Ik denk dat mensen zoals Ik ZEKER WETEN een groter gevaar zal zijn... alleen niet voor de maatschappij... maar voor jouw ondoordringbare gedachtes...
Eng he? Als je je gedachtes opsluit...en nergens anders meer voor open staat...
jawel hoorquote:Op donderdag 16 december 2004 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Heb je echt geen idee waar je het over hebt, knul?
En dus? Dan is het opeens nationalistische muziek? En opeens is elke SKIN aan nationalist met rechtse gedachten?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
jawel hoor... volgens mij weet jij het een en ander niet...
Elke SKIN luistert naar totenhosen...
SKA man... hardcore punk enzo... luisteren ook naar Blood for Blood... Backfire!... als het maar OI is...
Was hitler dan wel een nationalist.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Oeps....vergeten! Hitler was een communist!
Je zegt meer over je eigen soort dan over mijn soort... snap je het niet? Jouw mening is geen spat BETER als de mijne dus tief op met zulke loze omdraaibare-argumenten..quote:Op donderdag 16 december 2004 13:49 schreef Luca_Brasi het volgende:
[..]
Moet ik dit een 'slimme' opmerking vinden?
In één ding heb je wèl gelijk: jullie soort is zeker geen gevaar voor de maatschappij; daarvoor zijn er gelukkig nog genoeg mensen met gezond verstand die ervoor zorgt dat jullie club te verwaarlozen is.
De fout die je geloof ik ook maakt is dat je last hebt van Turken en Marokkanen, maar de teksten van die muziek gaan niet alleen over turken en marokkanen, je scheert dus elke buitenlander over één kam.
Als ik een cd opneem en een aantal infantiele skinheads koopt die, maakt dat mij ook 'nationalist' of 'neo-nazi'? ALs skinheads opeens allemaal naar Frans Bauer gaan luisteren, moeten we hem dan ook maar als 'een van hen' zien? Donder toch op.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
SKA man... hardcore punk enzo... luisteren ook naar Blood for Blood... Backfire!... als het maar OI is...
Als het muziek is waar Nationalisten naar luisteren.... is het muziek voor nationalisten... ook al heeft de band geen extreem-rechts Label ...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
En dus? Dan is het opeens nationalistische muziek? En opeens is elke SKIN aan nationalist met rechtse gedachten?
Sorry maar je impliceert hier een hoop onzin.
Dus, als nationalisten graag naar Robbert ten Brink kijken is All you need is love opeens nationalistisch?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Als het muziek is waar Nationalisten naar luisteren.... is het muziek voor nationalisten... ook al heeft de band geen extreem-rechts Label ...
Is dit overigens net zo achterlijk als al die neo's die American History X geweldig vinden?quote:Op donderdag 16 december 2004 13:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
nee... maar dan maak je muziek voor nationalisten... waar zij van houden...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik een cd opneem en een aantal infantiele skinheads koopt die, maakt dat mij ook 'nationalist' of 'neo-nazi'? ALs skinheads opeens allemaal naar Frans Bauer gaan luisteren, moeten we hem dan ook maar als 'een van hen' zien? Donder toch op.
Is goed. Zo terug.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Blablablablablablabla....
Eerst erin verdiepen... kom daarna nog maar es terug ...
Tot zo!quote:
Speciaal voor alle neo-nazi's die graag willen weten hoe achterlijk ze afgeschilderd worden in de teksten van Die Toten Hosen.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:56 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Als het muziek is waar Nationalisten naar luisteren.... is het muziek voor nationalisten... ook al heeft de band geen extreem-rechts Label ...
quote:Der Sascha, der ist arbeitslos,
was macht er ohne Arbeit bloß?
Er schneidet sich die Haare ab
und pinkelt auf ein Judengrab.
Zigeunerschnitz, das schmeckt gut,
auf Sintis hat er eine Wut.
Er ißt so gern Cevapcici,
Kroaten mochte er noch nie.
Der Sascha der ist Deutscher,
und "Deutsch sein", das ist schwer
Und so deutsch wie der Sascha
wird Abdul nimmermehr.
Er kennt sogar das Alphabet,
weiß, wo der Führerbunker steht.
Nein, dieser Mann das ist kein Depp,
der Sascha ist ein deutscher REP.
Er ist politisch informiert,
und weiß, daß jeder Fremde stört.
Und auch sein treuer Schäferhund
bellt jetzt nicht ohne Grund.
Und so deutsch wie der Sascha
ist man nicht nebenher.
Jetzt läßt er die Sau erst raus
und geht zum Asylantenhaus.
Dort schmeißt er eine Scheibe ein,
denn jeder Neger ist ein Schwein.
Dann zündet er die Bude an,
ein jeder tut halt was er kann.
Beim Thema "deutsche Gründlichkeit",
da weiß er voll Bescheid.
Wer so deutsch wie der Sascha ist,
der ist sonst gar nichts mehr.
Vor gut 50 Jahren hat's
schon einer probiert.
Die Sache ging daneben,
Sascha hat's nicht kapiert
Dat zeg ik ook niet... bij die jongens zaten ook aardige marrokanen bij...quote:Op donderdag 16 december 2004 13:57 schreef Fonzarelli het volgende:
Hé jij begint over "een filosofie gebaseerd op Realisme", toch?
Ik vind het jammer dat je denkt dat als je er een paar kent, dat "ze" allemaal zo zijn. In Nederland heb je het recht je als individu te ontwikkelen, maar feit is dat men altijd reageert op zijn omgeving. Jij ook.
Misschien woon je in een kutbuurt ofzo, maar dat geld dus niet voor heel Nederland/ alle "marokkanen/turken" .
Je hebt gelijk... maar Nationalisten vinden het geweldigquote:Op donderdag 16 december 2004 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Speciaal voor alle neo-nazi's die graag willen weten hoe achterlijk ze afgeschilderd worden in de teksten van Die Toten Hosen.
[..]
En Deheldjes maar onder de zonnebank liggen om toch nog een bruin tintje te hebben in de winter.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:02 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, DAT soort.Hoe dan ook, ik kots lang niet op alle idealen. Jouw "idealen" zijn niet de mijne.
Persoonlijk snap ik ook niet dat je trots kunt zijn op je huidskleur. Tevens denk je veel te veel in wij-zij...
Nationaalsocialisme is volgens mij niet het zelfde als nationalisme. Snap ik het dan niet.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:54 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ja schat, dat was ie...en als je dat nu nog niet weet dan raad ik je aan om wat geschiedenis boekjes door te bladeren.
Maar hoe weet je dan dat die regel bij Marokkanen andersom werkt? Je kent er toch geen honderden? Please explain.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:03 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet... bij die jongens zaten ook aardige marrokanen bij...
"overal heb je rotte appels" welbekende uitspraak... Alleen bij marrokanen geldt ie..Andersom!
Als in: dat ze voornamelijk alleen maar Rotte appels hebben... en er tussenin een paar verse appels tussen zitten...
en dat is toch een duidelijk verschil...
Turken en marrokanen zowiezo...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:08 schreef Luca_Brasi het volgende:
Keej helder t ff op:
Heb je iets tegen turken en marokkanen of tegen alle buitenlanders van een ander 'ras'?
Ik versta onder 'muziek maken voor nationalisten' toch iets heel anders. Namelijk muziek maken met nationalisten als doelgroep. Waar dit topic in den beginne dus ook over ging.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:00 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
nee... maar dan maak je muziek voor nationalisten... waar zij van houden...![]()
Turken en Marokkanen zijn geen rassen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:11 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Turken en marrokanen zowiezo...
tegen andere rassen heb ik niks... zijn nette ingeburgerde mensen
Volken, verder met de discussie, het idee is duidelijk.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen zijn geen rassen.
Daarom zette ik t ook tussen aanhalingstekensquote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
nee maar die TIG wat ik ken... hebben bewezen dat het gros niet deugt..quote:Op donderdag 16 december 2004 14:08 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat die regel bij Marokkanen andersom werkt? Je kent er toch geen honderden? Please explain.
ja ik vindt van wel...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
nee pas als ze rellend door de straten gaan... moorden plegen... etc etcquote:Op donderdag 16 december 2004 14:18 schreef Luca_Brasi het volgende:
Dat is wel zo dat hier de 'minder ontwikkelden' komen, maar dat is nog geen reden (althans vind ik) om je zo over die mensen uit te laten
Komen we er even een biertje met hem drinken.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:58 schreef TheGrandWazoo het volgende:
weet ik nou nog steeds niet in welke kroeg ie werkt he?
Welke discussie eigenlijk? Over nationalisme? Over Marokkanen? Of hebben we het nog over muziek?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Volken, verder met de discussie, het idee is duidelijk.
Toch moeten we ook proberen om zelf niet die rellende menigte te worden...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
nee pas als ze rellend door de straten gaan... moorden plegen... etc etc
En dan is het te laat... daarom zijn mensen zoals jou ook gevaarlijk...
En ook op deze site trekken ze allemaal hun kleren uit. Wat is dat toch met die nazi-idioten? Volgens mij zijn het echt allemaal homo's die ooit door een Marokkaan zijn afgewezenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:14 schreef Luca_Brasi het volgende:
Offtopic: Ben nu beetje aan 't Neo-nazi-surfen,en je komt echt de speciaalste dingen tegen
Die van Skrewdriver zijn echt grappig!
Die gigs lijken een beetje op kinderfeestjes!
http://www.bloodandhonour-usa.com/sect/gigs/serb_ism_2002.html
JA HOOR!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:20 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
nee pas als ze rellend door de straten gaan... moorden plegen... etc etc
En dan is het te laat... daarom zijn mensen zoals jou ook gevaarlijk...
Volgens mij doen ze dat om hun 'stoere' tattoeages te laten zien.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ook op deze site trekken ze allemaal hun kleren uit. Wat is dat toch met die nazi-idioten? Volgens mij zijn het echt allemaal homo's die ooit door een Marokkaan zijn afgewezen
Misschien met ik dan maar naar die meet komen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Welke kroeg is het nouhouuuuuu DR en ik willen zo graag eens een biertje komen drinken aldaar.
Nou ik weet zo net nog niet. Er stond een aantal weken geleden een foto-reportage in het Volkskrantmagazine over feestjes van dikke homo's. Die foto's vertoonden grote overeenkomsten met die foto's van die Nazi-feestjes.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat om hun 'stoere' tattoeages te laten zien.
Fascist?? Jongen.... weet je überhaupt wel wat fascisme is?? En ik ben een nationalist ja...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:21 schreef clowncloon het volgende:
Maar DeHeldjes; dan geef je dus toe dat je geen nationalist bent maar een fascist. klaar.
oke, turken en marokkanen zijn slecht in jouw ogen; oplossing; rascistische liedjes zingen? hmmm NUTTIG!
Skewdriver - Streetfight ?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:42 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ach, het houd je van de straat.
ga maar es kijken in Cafe the Underworld....quote:Op donderdag 16 december 2004 14:43 schreef TheGrandWazoo het volgende:
WAAR IS DIE KROEG NOU GODDOMME!
Als ik je reacties hier lees vind ik ABSOLUUT niet dat nationalist bent. Mede door deze opmerkingen worden echte nationalisten niet meer serieus genomen.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:44 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Fascist?? Jongen.... weet je überhaupt wel wat fascisme is?? En ik ben een nationalist ja...
ik zeg niet slecht... ik zeg alleen dat die mensen voor grote problemen zorgen in dit land... maatschappelijk...
Iemand die dat onkent is gewoon gek... want overal ter wereld is er gezeik met deze mensen...
En die rascistische liederen zijn geen oplossing... daar zijn ze niet voor...
het gaat om het gevoel dat je erbij krijgt... hetzelfde gevoel dat negers krijgen van hun rap-muziek waar ze blanken in denigreren...
Defineer even voor alle duidelijkheid een "echte nationalist".quote:Op donderdag 16 december 2004 14:47 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Als ik je reacties hier lees vind ik ABSOLUUT niet dat nationalist bent. Mede door deze opmerkingen worden echte nationalisten niet meer serieus genomen.
Ik ben ook voor. Komen vast mooie gesprekken uit.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien met ik dan maar naar die meet komen.
jongen... en die negers mogen wel rappen over dat ZIJ de BESTE zijn enzo en dat blanken stinken... of weetikveel wat...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mwah iemand die het blanke ras superieur acht mag je best een racist noemen
DeHeldjes: je bent een racist. Jankzak !
Gadverdamme. Het is wel duidelijk dat jij ook bij de "minder ontwikkelden" hoort.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:19 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
ja ik vindt van wel...
En ras dat zich drastisch onderscheid van andere rassen...
Ze zijn van het Arabische ras...
Net zoals er negers... aziaten en blanken zijn...
heb je ook arabieren....
Ik proef angst en onzekerheid.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:47 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
het cafe waar IK werk zeg ik nietdaluk staat half allochtoon marrokko voor de deur
Oke... in welke catogorie horen arabieren dan? jij alleswetend ontwikkeld wezenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef search64 het volgende:
[..]
Gadverdamme. Het is wel duidelijk dat jij ook bij de "minder ontwikkelden" hoort.
Heb je ook nog andere argumenten dan "ja maar juf, zij doen het òòk"?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef DeHeldjes het volgende:
jongen... en die negers mogen wel rappen over dat ZIJ de BESTE zijn enzo en dat blanken stinken... of weetikveel wat...![]()
Op de site van dit special label staan een zooi lyrics: http://www.panzerfaust.com/lyrics/quote:Op donderdag 16 december 2004 14:48 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Kan je er wellicht een tekst van posten? Ik heb op het moment geen geluid tot mijn beschikking.
Voorbeelden graag?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
jongen... en die negers mogen wel rappen over dat ZIJ de BESTE zijn enzo en dat blanken stinken... of weetikveel wat...![]()
En dan kan je denken hoe weet je dat? luister je daar na dan??
En dan zeg ik:heb het ooit een tijd leuke muziek gevonden... tot het mannetje met het hamertje kwam...
![]()
Dat is de basis van menig racistquote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik proef angst en onzekerheid.
Heb je daar concrete voorbeelden van?quote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
mietje!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:47 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
het cafe waar IK werk zeg ik nietdaluk staat half allochtoon marrokko voor de deur
heb je ook argumenten dan ezel?? Pfff ik maar typen als een gek... en jullie typen de halve tijd van die zout-loze one-liners ofzo... aan dit soort reacties heeft niemand wat...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:47 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Als ik je reacties hier lees vind ik ABSOLUUT niet dat nationalist bent. Mede door deze opmerkingen worden echte nationalisten niet meer serieus genomen.
quote:Op donderdag 16 december 2004 14:51 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Oke... in welke catogorie horen arabieren dan? jij alleswetend ontwikkeld wezen
.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:52 schreef search64 het volgende:
Je kunt bevolkingsgroepen niet in hokjes stoppen, achterlijke gladiool. Het feit dat jij denkt dat dat wel kan, bewijst alleen maar dat je geen nationalist bent maar een racist.
Ja vervelend he, werk. Die negers zijn zo gek nog niet!quote:Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
heb je ook argumenten dan ezel?? Pfff ik maar typen als een gek... en jullie typen de halve tijd van die zout-loze one-liners ofzo... aan dit soort reacties heeft niemand wat...
Je bent niet minder racist omdat een ander ook racist is. Je hebt een aantal posts terug zelf geroepen dat je het blanke ras superieur vindt. Dat maakt jou een racist. Of er zwarte mensen zijn die het donkere ras superieur vinden doet er niet toe. Daar wordt JIJ niet minder racistisch van.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
En dan zeg ik:heb het ooit een tijd leuke muziek gevonden... tot het mannetje met het hamertje kwam...
![]()
kutforumquote:Op donderdag 16 december 2004 14:55 schreef =HellFire= het volgende:
Een politiek topic in MUZ loopt nooit echt lekker The_Ed.
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen, maar nergens iets of iemand gevonden die zegt wat "negers" wel of niet mogen en of iemand het ermee eens is of niet.... Maar je haalt het wel steeds aan....quote:Op donderdag 16 december 2004 14:50 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
![]()
Deze opmerking is gewoon een schot voor open doel!!quote:het cafe waar IK werk zeg ik niet daluk staat half allochtoon marrokko voor de deur
Een nationalist heeft absoluut geen hekel aan turken en marokanen(zoals DeHeldjes).Een nationalist heeft zeker wel respect voor andere rassen,culturen enz. Als nationalist vind ik het belangrijk dat de nederlansdse cultuur blijft bestaan. Doordat nederland steeds multicultureler wordt gaat de nederlandse cultuur verloren. Dat vind ik jammer. Maar dit geld voor de hele wereld. Ik vind iedere cultuur ontzettend interessant. Als je deze gaat "mengen" blijft er niks van over.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:49 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Defineer even voor alle duidelijkheid een "echte nationalist".
Excuses-vergadering...quote:Op donderdag 16 december 2004 14:16 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
nee maar die TIG wat ik ken... hebben bewezen dat het gros niet deugt..
En dan lees je in kranten.
Hoor je van vrienden/naasten.
Je ziet het op straat...
je ziet het op TV...
Mijn eigen ervaringen....
Tja... dan merk je... dat je niet de enige bent die er last van heeft...
En dan merk je dat je niet de enige bent die vind dat het gros niet deugt...
En dan ga je in discussie met marrokanen die je kent....
En dan kom je samen met hun tot de conclusie dat het gros inderdaad niet deugt...
Toen ik het er in Marrokko over had met een bewoner... Zij ie tegen me dat ie blij was dat ze allemaal naar ons toe zijn gekomen voor werk...
Toen ik vroeg waarom zei ie: "all the Bad guys go there" ...
Dus?
sorry, maar je moet weten dat ik niet in discussie ga met mensen die hersendood zijn.quote:Op donderdag 16 december 2004 13:07 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Jij niet... argumentloos One-linertje...
Wat ben jij een lafbek zeg.quote:Op donderdag 16 december 2004 14:47 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
ga maar es kijken in Cafe the Underworld....
Vroeger hadden we cafe Universeel !!!!
eeeeehm.. ooit al es van N.W.A. gehoord? luisterenquote:Op donderdag 16 december 2004 14:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heb je daar concrete voorbeelden van?
quote:En bovendien, neem je ze serieus joh? Ik stink ook wel eens trouwens.
Dat is (helaas) een onomkeerbaar gevolg van de globalisering ten gevolge van voortschrijdende techniek.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef Brad_Prit het volgende:
Als het zo door gaat maakt het over 25 jaar niet meer uit waar je op vakantie gaat, dan is het overal het zelfde.
Nederlandse cultuur is overrated, ondergesneeuwd en verloren gegaan. Al een paar honderd jaar.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:00 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Een nationalist heeft absoluut geen hekel aan turken en marokanen(zoals DeHeldjes).Een nationalist heeft zeker wel respect voor andere rassen,culturen enz. Als nationalist vind ik het belangrijk dat de nederlansdse cultuur blijft bestaan. Doordat nederland steeds multicultureler wordt gaat de nederlandse cultuur verloren. Dat vind ik jammer. Maar dit geld voor de hele wereld. Ik vind iedere cultuur ontzettend interessant. Als je deze gaat "mengen" blijft er niks van over.
Als het zo door gaat maakt het over 25 jaar niet meer uit waar je op vakantie gaat, dan is het overal het zelfde.
Ah... dus jij doet net alsof je het verschil niet ziet tussen een neger en een blanke...quote:
Ik zie negers geen Hitlergroet brengen.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef DeHeldjes het volgende:
ja wtf... als Brigade M op tv was zou je dan wél uitflippen??? Dat neem je dan wel serieus?
Want dat zijn rascisten... En alleen maar blanken kunnen rascisten zijn...andere rassen niet...![]()
En nog steeds volhouden dat je geen racist bent....quote:Op donderdag 16 december 2004 15:06 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ah... dus jij doet net alsof je het verschil niet ziet tussen een neger en een blanke...
Ik werk al fulltime van me 16e... zat jij nog 10 jaar op school ofzo..quote:Op donderdag 16 december 2004 14:56 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ja vervelend he, werk. Die negers zijn zo gek nog niet!
Ik ben van mening dat je globalisering niet tegen kunt gaan. Maar op cultureel gebied ben ik zeker antiglobalist.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nederlandse cultuur is overrated, ondergesneeuwd en verloren gegaan. Al een paar honderd jaar.
Waar zie je mensen nog in kledendracht lopen? Cultuur vind ik ook mooi, maar door globalisering is dat gewoonweg niet in stand te houden. Sterker nog, nederland is altijd al multicultureel geweesd, vanaf de eerste mensen tot aan nu zijn we altijd een enorme diverse samenleving geweesd. En de cultuur gaat niet verloren doordat hier een aantal marokkanen de boel lopen te verneuken.
En over 25 jaar is het nogsteeds warm in spanje en is het uitzicht in Griekenland nogsteeds het zelfde.
Vraagje alsnog, ben je ook antiglobalist?
Iets met "Germanen" erinquote:Op donderdag 16 december 2004 15:07 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Iemand alvast een pakkende titel voor deel twee?
er gooit iemand met steentjes in een glazen huis hier!!! Dit verklaart toch genoeg!!!quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ik werk al fulltime van me 16e... zat jij nog 10 jaar op school ofzo..
iemand anders mag deze inkoppenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ik werk al fulltime van me 16e... zat jij nog 10 jaar op school ofzo..
Dat verklaart een hoop. Als de plannen van Verdonk doorgaan zul jij waarschijnlijk wel naar een inburgeringscursus moetenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ik werk al fulltime van me 16e...
Maar waarom denk je dat het verlies van cultuur in nederland aan turken en marrokanen te danken is? En waarom denk je dat er nogechte nederlandse cultuur is? Zou je er wellicht een voorbeeld van kunnen geven?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:08 schreef Brad_Prit het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je globalisering niet tegen kunt gaan. Maar op cultureel gebied ben ik zeker antiglobalist.
Mwhaha, Eminem is ontdekt door Dr. Dre van NWA... ze zullen wel een hekel aan blanken hebben gehad, behalve als er geld aan te verdienen viel.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:03 schreef DeHeldjes het volgende:
eeeeehm.. ooit al es van N.W.A. gehoord? luisteren
Trouwens... in elke plaat hebben ze het over Niggers dit en niggers dat.... bijna elke plaat ofzo...zeggen ze wel iets over hunzelf en dat ze boven de rest staan...
In het begin was er kritiek op eminem... (net als vanilla ice toen)
een blanke die negermuziek maakte... dat kon niet...
* herrinnert zich Diss-platen over eminem...en zijn blanke kleurtje...
quote:Op donderdag 16 december 2004 15:10 schreef search64 het volgende:
[..]
iemand anders mag deze inkoppen
Niet om wat kerel, maar dat ze dat constant van je hebben gepikt? Bijna jammer dat er 1 je niet meteen kapot heeft geschoten wat eigenlijk toch wel rechtvaardig was geweest vind je niet? Blijkbaar is niet iedereen zo intolerant als Mohammed B.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:34 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Toevallig werkte ik afgelopen 2 jaar in een RECHTS-Cafe... Ik heb elke turk of marrokaan direct uit de tent gepleurt...
Tnxquote:Op donderdag 16 december 2004 15:10 schreef search64 het volgende:
[..]
iemand anders mag deze inkoppen
"Power to the people"quote:Op donderdag 16 december 2004 15:06 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik zie negers geen Hitlergroet brengen.
Public Enemy heeft uiteraard ook alleen maar met Anthrax samengewerkt omdat Flavor Flav door zijn zonnebril niet zag dat het blanken warenquote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef Zanderrr het volgende:
Mwhaha, Eminem is ontdekt door Dr. Dre van NWA... ze zullen wel een hekel aan blanken hebben gehad, behalve als er geld aan te verdienen viel.
En je schaamt je er niet eens voor.....quote:Op donderdag 16 december 2004 15:12 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
"Power to the people"![]()
*Slaat met vuist op hart...
Eh, en dat is rascistisch/extremistisch/watvooristisch omdatquote:Op donderdag 16 december 2004 15:12 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
"Power to the people"![]()
*Slaat met vuist op hart...
Komt dat niet uit Star Trek?quote:Op donderdag 16 december 2004 15:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Eh, en dat is rascistisch/extremistisch/watvooristisch omdat
Dat vind ik iig wel een coole band. (maar enkel om de muziek)quote:Op donderdag 16 december 2004 15:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vraag me af wat onze 'held' van Stuck Mojo vindt.Een rechtse band met een neger als zanger.
![]()
Nee, zijn kop hing omlaag door die enorme klok eraanquote:Op donderdag 16 december 2004 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Public Enemy heeft uiteraard ook alleen maar met Anthrax samengewerkt omdat Flavor Flav door zijn zonnebril niet zag dat het blanken waren.
Precies ik ook. De teksten spreken me totaal niet aan.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:15 schreef search64 het volgende:
[..]
Dat vind ik iig wel een coole band. (maar enkel om de muziek)
je zegt het goed... behalve als er geld te verdienen viel...quote:Op donderdag 16 december 2004 15:11 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Mwhaha, Eminem is ontdekt door Dr. Dre van NWA... ze zullen wel een hekel aan blanken hebben gehad, behalve als er geld aan te verdienen viel.
Volgens mij ben jij niet blank...quote:Ik moet ineens aan die oude Eddie Murphy-sketch denken... "Kill all the white people, but buy my record first".
Ik zal vanavond (of morgenavond) een topic beginnen over Nationalisme. Hopelijk worden nationalisten dan beter begrepen. Ik ben geen hersenloze skinhead die een hekel heeft aan turken en marrokanen. Maar dat zal wel duidelijk worden in mijn topic.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:10 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat het verlies van cultuur in nederland aan turken en marrokanen te danken is? En waarom denk je dat er nogechte nederlandse cultuur is? Zou je er wellicht een voorbeeld van kunnen geven?
Zou je dit even kunnen vertalen? Ik lees geen analfabeets.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:16 schreef DeHeldjes het volgende:
meer mensen wat hier posten...
Op jouw pik ja.quote:Op donderdag 16 december 2004 15:16 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
je zegt het goed... behalve als er geld te verdienen viel...
[..]
Volgens mij ben jij niet blank...
meer mensen wat hier posten... zijn aardig wat mensen op de pik getrapt
Hmm, laatste keer dat ik in de spiegel keek wel.quote:[b]
Volgens mij ben jij niet blank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |