Weet je best...quote:
Nee hoor, we hebben een aantal suggesties gedaan maar weten niet of dat is wat je bedoelt. Enlighten us!quote:
Dan ben je dus werkelijk geen haar beterquote:Op zondag 5 december 2004 13:11 schreef Riothippie het volgende:
wanneer is hun volgende concert? deur dichtspijkeren, mollotovs door de ramen naar binnen, en alles wat niet brandend naar buiten komt neerknuppelen, en terug gooien.![]()
Uhm, nee.quote:Op zondag 5 december 2004 13:41 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Weet je best...
En flikker op als je er niet van houdt... Ga lekker Metal muziek luisteren en Top 40kut br3Ez@h
Dat snappen ze niet..quote:Op zondag 5 december 2004 14:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan ben je dus werkelijk geen haar beter![]()
Zielepoten die nog steeds met Hitler dwepen kun je toch ook alleen maar uitlachen? Ik neem het niet eens serieus, het hele extreem-rechtse kliekje rond CP86, NNP, NVU etc. bestaat uit kansloze stumpers en leeghoofden die in de Nederlandse politiek toch nooit iets zullen voorstellen. Gelukkig maar.quote:Op zondag 5 december 2004 14:51 schreef DeHeldjes het volgende:
Het feit dat ze hier komen lopen "zieken"... zegt al genoeg
Schrijf er een column over.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:40 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb het Horst Wessel lied op mijn pc staan. Ben ik nu een nazi?
Of is dit meer iets voor R&P ?
*herrinnert zich een liedje van de Zangeres Zonder Naam....quote:Op woensdag 8 december 2004 20:50 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Vader Abraham is anders ook niet fris als het om deze zaak gaat
Precies mijn gedachte bij het zien van die foto. Waarom trekken die wezenlozen allemaal hun kleren uit?quote:Op zondag 5 december 2004 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn idee van 'onze' cultuur is nou niet direct het gezamenlijk met kaalgeschoren homo's met ontbloot bovenlijf bezoeken van concerten
Ehm... omdat ze het warm hebben mischien?quote:Op zondag 12 december 2004 08:44 schreef Balthar het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte bij het zien van die foto. Waarom trekken die wezenlozen allemaal hun kleren uit?![]()
quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ehm... omdat ze het warm hebben mischien?
En tief nu op... stelletje kinderachtige nichten... open je eigen topic in Klaagbaak..
Optiefen? Alleen omdat wij niet net zulke neonazi's zijn als jij ?quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
En tief nu op... stelletje kinderachtige nichten... open je eigen topic in Klaagbaak..
Ontopic: Zoek es op kazaa:Die zillentaler Turkenjägervette muziek
Hij haalde dan nog de minst ernstige fout uit die analfabete abacadabra die je intiktequote:Op zondag 5 december 2004 12:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah, een taal-purist! Je voegt weer iets nuttigs toe aan het topic, top!![]()
![]()
Als je geen kritiek wilt, ga dan op een neo-nazi site posten.quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
Dit is muziek hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
....
..
quote:Op zondag 5 december 2004 01:54 schreef DeHeldjes het volgende:
Jullie moeten niet ligge zeike...
Dit is vette muziek..
Ga naar een Links-knuffel topic als je het niks vindt...
quote:Groepen waar we veel naar luisteren zijn o.a. Manowar, Blue Eyed Devils, Landser, Toy Dolls, Type O Negative, Kiss, Negative Approach, The Ramones, Burzum, Skrewdriver, Bound for Glory, Death in June, Wagner, Kraftwerk, Absu, Zetazeroalfa, Wagner en Combat 84.
Ik kan veel hebben ... eigen volk eerst, vol = vol, heil hitler .... ik kan overal om lachen ... MAAR VAN WICKIE BLIJF JE AF MET JE NAZISTISCHE KLAUWEN!quote:Wickie De Viking
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Heis het zeil gezwind
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Blijf hoog, hoog aan de wind
Nanananana nanananananana
Wickie
Angst voor de wolf maakt hem niet blij
En dan die stormen nog erbij
Maar wolven hier en stormen daar
Hij is niet bang voor het gevaar
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Heis het zeil gezwind
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Angst voor de wolf maakt hem niet blij
En dan die stormen nog erbij
Maar wolven hier en stormen daar
Hij is niet bang voor het gevaar
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Heis het zeil gezwind
Hey, hey, Wickie
Hey, Wickie, hey
Nanananana nanananananana
Wickieieieieieieiei
Houzee!
Anders Kraftwerk wel....quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]... Nou ... daar zullen Kiss en The Ramones blij mee zijn ...
Lijkt me wel een nummer voor Volkert van der G. dit.quote:Boykot McDood
Ronald met zijn plastic grijns
Maakt van mij een chagrijn
Kinderlokker met ballon
Indoktrinatie aan de bron
Plastic speeltjes voor een kind
Gemaakt onder een ziek bewind
Kinderarbeid, slavernij
Happy Meal maakt mij niet blij
Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Smaakstoffen, geen vitamine
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King
Dieet der Nieuwe Wereld Orde
Voedsel voor de domme horde
Miljarden mensen niet te vreten
Corrupte leiders verkopen eten
Dat voor mensen is geteeld
Nu als veevoer wordt verdeeld
Een spoor van afval op de aarde
Eten zonder voedingswaarde
Auto's in de McDrive zorgen
Voor de ozongaten morgen
Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King
Groenteburger, Mc Kroket
Principes aan de kant gezet
Als de mensen erom vragen
Vullen zij de vega-magen
Gouden bogen hoge palen
Laten we ze neer gaan halen
Pizzahut en KFC
Nemen wij in onze woede mee
Boykot McDood
Boykot Bagger King
Culinaire genocide
Boykot Mc Dood
Boykot Bagger King
Zeg dan meteen dat je alle albums van Zillertaler Türkenjager hebtquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:51 schreef DeHeldjes het volgende:
Omdat niemand anders iets nuttigs toevoegt aan dit topic...
Download:
* Böhse Onkelz![]()
![]()
<< is echt mega...
*Combat 84![]()
En natuurlijk de kale vandalen voor hardcore liefhebbers
Idd. Paul Stanley en Gene Simmons zijn van joodse afkomst. Die ss-jes in KISS zijn gewoon bedoeld als bliksem en niet als nazi symbool.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]... Nou ... daar zullen Kiss en The Ramones blij mee zijn ...
*proest*quote:Op zondag 5 december 2004 01:54 schreef DeHeldjes het volgende:
Jullie moeten niet ligge zeike...
Dit is vette muziek..
Ga naar een Links-knuffel topic als je het niks vindt...
ik zit gewoon echt te denken wat ik hier nu nog op kan zeggen. ik kan echt niets andere bedenken dan: wat ben jij een ongelofelijk treurig figuur. ik kan er niet eens pissig om worden, alleen maar heel erg treurig. het is niet eens dat ik het politiek gezien niet eens met je ben, maar wat me pas ECHT tegenstaat is die lompe, kortzichtige houding. lekker geinen over het "afmaken" van andere mensen.. leuk joh. simpel zielletje...quote:Op zondag 12 december 2004 11:59 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ontopic: Zoek es op kazaa:Die zillentaler Turkenjägervette muziek
ach joh, al die kale rugridders noemen toch ook "" american history X" als favoriete film?... als er EEN film anti-discriminatie en haat is, is het American history X wel.. maar goed, als er maar een neger doodgeschopt wordt, is het wel goed blijkbaar. om het verhaal en de moraal te volgen moet je natuurlijk een geheugespanne van meer dan 12 seconden hebben, en dat is net op het randje voor de meeste neo-NSB-ertjes.quote:Op woensdag 15 december 2004 07:56 schreef Balthar het volgende:
[..]
Idd. Paul Stanley en Gene Simmons zijn van joodse afkomst. Die ss-jes in KISS zijn gewoon bedoeld als bliksem en niet als nazi symbool.
De Ramones ???
Ik vind dit goede muziek, maar ik heb er nog nooit iets extreem rechts in gehoord. ( ik ben wel rechts maar niet extreem trouwens).
Manowar is ook maar een act. Ook zij zijn niet echt politiek bezig.![]()
Geinen over het afmaken van andere mensen??quote:Op woensdag 15 december 2004 11:42 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ik zit gewoon echt te denken wat ik hier nu nog op kan zeggen. ik kan echt niets andere bedenken dan: wat ben jij een ongelofelijk treurig figuur. ik kan er niet eens pissig om worden, alleen maar heel erg treurig. het is niet eens dat ik het politiek gezien niet eens met je ben, maar wat me pas ECHT tegenstaat is die lompe, kortzichtige houding. lekker geinen over het "afmaken" van andere mensen.. leuk joh. simpel zielletje...
Een nazimuziektopic wel te verstaan. Ben je bang om je ware aard te tonen?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:01 schreef DeHeldjes het volgende:
...
Reminder: Dit is een muziek -topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |