Dat bedoel ik niet lulhannes.quote:Op woensdag 15 december 2004 22:31 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Ja nou?? Nog steeds geen spat beter...
Ik ga je niet uitschelden voor loser want ik vindt dat iedereen recht heeft op een eigen mening.quote:Op woensdag 15 december 2004 17:34 schreef DeHeldjes het volgende:
Toevallig werkte ik afgelopen 2 jaar in een RECHTS-Cafe... Ik heb elke turk of marrokaan direct uit de tent gepleurt... Dat moest... anders liepen de klanten weg...
Iemand 100x uitschelden voor loser... tegelijk veilig achter een beeldscherm :w...wie is dan de loser...
Waarin verraden wij ons dan?
jaja scheinheilhitlers... is een plaat gemaakt door Wiggers... die totaal niet weten waar ze het over hebbenik ken de plaat ook... moest flink lachen...
Ken je de plaat van de Heideroosjes dan ook? - Wurst und Käse..
Mega plaatjezette ik vaker in het cafe op...
Zoals ik in een vorige post al zei:
Je moet niet denken dat jou Linkse meningen beter zijn als de mijne... Ik erger me aan mensen zoals jou NET zo erg... als dat zij zich aan mij ergeren...
Door een kleuter geschreven of zo?quote:Die WW klopt van geen kant
Het lijkt hier wel luilekkerland
Er is verdomme werk genoeg
Maar iedereen zit in de kroeg
Zij werken niet en ik betaal
Naar een werkkamp allemaal
Harry Jekkers bedoelt het ironisch hoor.quote:Op donderdag 16 december 2004 10:41 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nee door Harry Jekkers.......................
Liedje van het Klein Orkest. Beetje respect graag!![]()
Het is een ironisch lied. Ze bedoelen het tegenovergestelde. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat iemand als Harry Jekkers het fijn vindt als "er oorlog komt".quote:Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Degene die dit schrijft heeft vrijwel geen verstand van het stelsel in Nederland. De ww- uitkering krijg je alleen maar wanneer je een arbeidsverleden hebt. In dat arbeidsverleden heb je maandelijks een bepaalde premie betaald waar je "in de ww" de vruchten van plukt. Wanneer je wettelijk vastgestelde periode van uitkering is afgelopen beland je in de bijstand. Het is dus niet zo dat mensen die op dat moment werk hebben, betalen voor de mensen die in de ww zitten. Dat is pas van toepassing wanneer je in de bijstand zit. Dus in principe heeft de tekstschrijver de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Ach, trek het je niet aan. Er schuilt een nazi in ons allen Hellfire.quote:Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef =HellFire= het volgende:
Wat?! Is dat Böhse Onkelz muziek voor nationalisten?![]()
kwam het ergens tegen, tklonk wel net zoiets als die andere Duitse bands, Terrorgruppe en Die Toten Hosen (geen extreem-rechtse bands dacht ik), qua muziek wel grappig dus... niet echt op de teksten gelet....
quote:Op donderdag 16 december 2004 10:30 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik ga je niet uitschelden voor loser want ik vindt dat iedereen recht heeft op een eigen mening.
Ik heb niet veel problemen gehad met allochtonen... Ik stel het blanke ras niet boven alle andere rassen... iedereen is gelijk...quote:Wat ik me alleen afvraag is of jij zo denkt doordat je zoveel problemen hebt gehad met allochtonen of omdat je gewoon het blanke ras boven alle andere rassen stelt. Waarom heb je zo'n hekel aan allochtonen? Of Marokkanen en Turken? Waarom vindt je blanke mensen beter dan niet-blanke?
quote:Zou je ook die mensen uit dat cafe schoppen als je in een cafe werkte in Rotterdam?
Hehhehheh. No. Fuckin'. Way! Ik kots op dat soort "idealen".quote:Op donderdag 16 december 2004 12:07 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ach, trek het je niet aan. Er schuilt een nazi in ons allen Hellfire..
Zeker jong... lekker vredelievend... lekker nergens druk om maken... de boel laten gaan zoals het gaat... maakt jou toch niet uit he? Want jij kotst op idealen..quote:Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehhehheh. No. Fuckin'. Way! Ik kots op dat soort "idealen".
Bovendien ben ik daar veel te vredelievend voor.![]()
Je hebt denk ik het woordje DIE niet gelezen. Leer beter begrijpend Nederlands joh... anders blijf ik je vergelijken met diegenen die jij zo haat.quote:Op donderdag 16 december 2004 12:51 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Zeker jong... lekker vredelievend... lekker nergens druk om maken... de boel laten gaan zoals het gaat... maakt jou toch niet uit he? Want jij kotst op idealen..
In je hele post staat geen woordje: DIE...quote:Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je hebt denk ik het woordje DIE niet gelezen. Leer beter begrijpend Nederlands joh... anders blijf ik je vergelijken met diegenen die jij zo haat.Waardeer je zeker wel.
quote:Op donderdag 16 december 2004 12:57 schreef DeHeldjes het volgende:
Ow jah... ff tussendoor: Ik vindt het leuke muziek omdat het muziek is voor blanken... en in de liedjes worden de blanken boven alle rassen gesteld..
Dat vindt ik geweldig...
Want ik ben trots op mijn huidskleur...mijn ras...
En dat wordt in die liedjes nog eens extra aangehaald...
Zij luisteren toch ook naar hun R&B en Hip-Hop en rap.... daar prijzen zij hun eigen ras ook steeds... stellen ze hun ras boven dat van de blanken... ik las laatst nog een stuk tekst van Eminem... was een Anti-blanken tekst... ge-Rapt door een blanke...
maar dat mag dan weer wel...
maar als wij het doen zijn we rascisten...
Bullshit. Simpele bulshit.quote:En zo is het!![]()
Ik denk dat veel mensen het met je eens zijn. Helaas durft niemand dat te zeggen want dan ben je meteen rascist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |