abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2004 @ 08:28:33 #126
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_24005769
quote:
Op woensdag 15 december 2004 22:31 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Ja nou?? Nog steeds geen spat beter...
Dat bedoel ik niet lulhannes.
Ik bedoel waarom uitgerekend JIJ je druk maakt of iemand zich beter voelt dan jou. JIJ, die naar muziek luistert waarin ze Oostfront-soldaten prijzen en "de hele multicultuur tegen de muur" zingen.
pi_24006834
Alleen al het feit dat de M in Birgade M voor Mussert staat (voorheen heetten ze Brigade Mussert) zegt m.i. voldoende. Je kan er niet onderuit dat Brigade M. een neo-nazistisch clubje is.
pi_24007232
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:34 schreef DeHeldjes het volgende:
Toevallig werkte ik afgelopen 2 jaar in een RECHTS-Cafe... Ik heb elke turk of marrokaan direct uit de tent gepleurt... Dat moest... anders liepen de klanten weg...
Iemand 100x uitschelden voor loser... tegelijk veilig achter een beeldscherm :w...wie is dan de loser...
Waarin verraden wij ons dan?
jaja scheinheilhitlers... is een plaat gemaakt door Wiggers... die totaal niet weten waar ze het over hebben ik ken de plaat ook... moest flink lachen...
Ken je de plaat van de Heideroosjes dan ook? - Wurst und Käse..
Mega plaatje zette ik vaker in het cafe op...

Zoals ik in een vorige post al zei:

Je moet niet denken dat jou Linkse meningen beter zijn als de mijne... Ik erger me aan mensen zoals jou NET zo erg... als dat zij zich aan mij ergeren...
Ik ga je niet uitschelden voor loser want ik vindt dat iedereen recht heeft op een eigen mening.

Wat ik me alleen afvraag is of jij zo denkt doordat je zoveel problemen hebt gehad met allochtonen of omdat je gewoon het blanke ras boven alle andere rassen stelt. Waarom heb je zo'n hekel aan allochtonen? Of Marokkanen en Turken? Waarom vindt je blanke mensen beter dan niet-blanke?

Zou je ook die mensen uit dat cafe schoppen als je in een cafe werkte in Rotterdam?
pi_24007316
quote:
Die WW klopt van geen kant
Het lijkt hier wel luilekkerland
Er is verdomme werk genoeg
Maar iedereen zit in de kroeg
Zij werken niet en ik betaal
Naar een werkkamp allemaal
Door een kleuter geschreven of zo? .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  Redactie Frontpage donderdag 16 december 2004 @ 10:41:35 #130
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_24007409
Nee door Harry Jekkers.......................
Liedje van het Klein Orkest. Beetje respect graag!
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_24007447
Nou, ik vind het ontzettend belabberd geschreven .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  Redactie Frontpage donderdag 16 december 2004 @ 11:01:27 #132
95179 TheGrandWazoo
pi_24007762
Ga eens een willekeurige kroeg in en je hoort precies dit soort teksten! Misschien moet je eens de moeite nemen om de rest van de tekst te lezen, dan komt dit stuk ook beter uit de verf. Simpel in al zijn eenvoud...hoe cliche dat ook klinkt
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_24008301
ok, even los van hun slechte ideeën.

De muziek is klote! Maar laat ze lekker joh

Türkiyemspor met een Turks/Arabisch achtig intro.
  donderdag 16 december 2004 @ 11:31:36 #134
95998 -DailaLama-
pi_24008379
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:41 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Nee door Harry Jekkers.......................
Liedje van het Klein Orkest. Beetje respect graag!
Harry Jekkers bedoelt het ironisch hoor.
pi_24008628
-edit- teveel aandacht voor zooi

[ Bericht 19% gewijzigd door Ibanez op 16-12-2004 14:19:22 ]
In The Presence Of Enemies!
  Redactie Frontpage donderdag 16 december 2004 @ 11:51:17 #136
95179 TheGrandWazoo
pi_24008798
O mijn god....moet je hier je hier uitleggen wat satire is en wat niet? Naja, laat dan maar. Vooral niet verder lezen en meteen reageren!
(Superworm)
  donderdag 16 december 2004 @ 11:53:47 #137
95998 -DailaLama-
pi_24008873
quote:
Op donderdag 16 december 2004 11:43 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Degene die dit schrijft heeft vrijwel geen verstand van het stelsel in Nederland. De ww- uitkering krijg je alleen maar wanneer je een arbeidsverleden hebt. In dat arbeidsverleden heb je maandelijks een bepaalde premie betaald waar je "in de ww" de vruchten van plukt. Wanneer je wettelijk vastgestelde periode van uitkering is afgelopen beland je in de bijstand. Het is dus niet zo dat mensen die op dat moment werk hebben, betalen voor de mensen die in de ww zitten. Dat is pas van toepassing wanneer je in de bijstand zit. Dus in principe heeft de tekstschrijver de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Het is een ironisch lied. Ze bedoelen het tegenovergestelde. Tenminste, ik kan me niet voorstellen dat iemand als Harry Jekkers het fijn vindt als "er oorlog komt".
pi_24009018
Ik zal hier later even wat nuttige muziektips posten, ben nu te druk bezig om nieuwe filmpjes te downloaden van http://www.naziniggers.com/ .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_24009197
quote:
Op woensdag 15 december 2004 15:25 schreef =HellFire= het volgende:
Wat?! Is dat Böhse Onkelz muziek voor nationalisten? kwam het ergens tegen, tklonk wel net zoiets als die andere Duitse bands, Terrorgruppe en Die Toten Hosen (geen extreem-rechtse bands dacht ik), qua muziek wel grappig dus... niet echt op de teksten gelet....
Ach, trek het je niet aan. Er schuilt een nazi in ons allen Hellfire. .
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
  donderdag 16 december 2004 @ 12:36:08 #140
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24009822
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:30 schreef OutKast het volgende:

[..]

Ik ga je niet uitschelden voor loser want ik vindt dat iedereen recht heeft op een eigen mening.
dat was wat ik bedoelde..
quote:
Wat ik me alleen afvraag is of jij zo denkt doordat je zoveel problemen hebt gehad met allochtonen of omdat je gewoon het blanke ras boven alle andere rassen stelt. Waarom heb je zo'n hekel aan allochtonen? Of Marokkanen en Turken? Waarom vindt je blanke mensen beter dan niet-blanke?
Ik heb niet veel problemen gehad met allochtonen... Ik stel het blanke ras niet boven alle andere rassen... iedereen is gelijk...
Ik denk zo omdat ik vindt dat deze mensen te Gast zijn in ons land... maar zich niet gedragen als een gast... iedereen heeft recht op zijn eigen cultuur... maar moet zich wel aanpassen aan het land waarin ze wonen.... En ik ken genoeg antilianen, molukkers,Chinezen, surinamers en indo's... Gek genoeg kunnen deze mensen hun cultuur prima aanpassen aan onze maatschappij... En nog gekker: marrokanen en turken kunnen dat niet... Dat zie je nu wel met dat: Turkije in de EU - gezeiks...
We bieden deze mensen een verzorgings-staat...
We bieden deze mensen uitkeringen...
We bieden deze mensen een tolerante maatschappij...
We bieden deze mensen alles wat ze in hun eigen land niet hebben...waar ze uiteindelijk voor zijn gekomen...
En uiteindelijk krijgen we stank voor dank... Een hoop stress.. moorden...en extremisme...
Ze vertellen in ons Eigen land wat WIJ moeten doen...
En zeggen dat WIJ ons aan HUN moeten aanpassen...
We hebben een omgedraaide wereld gecreeërd

Ik kom alleen maar op negatieve argumenten... en dat vindt ik raar... want als ik ga denken: "Zit er ook een positieve kant aan Turken en Marrokanen? " en dan denk ik: Nee....
Vandaar deze haat...
quote:
Zou je ook die mensen uit dat cafe schoppen als je in een cafe werkte in Rotterdam?

Denk je dat ze hier niet met de hele familie terugkomen voor wraak??
Geloof me maar dat ik daar veel stress mee heb gehad...
En elke keer waren ze het zelf schuld dat ze eruit moesten... Let op: ik schopte ze er NIET uit voor hun huidskleur... Nee ik lette dan extra op ze... Want wonderbaarlijk genoeg vonden ze het fijn om hun drugs te verkopen, gebruiken EN te Stachen in het cafe...
En als je goed op ze let... betrap je ze... en kick je ze eruit...
En dan begint het drama... Want dan ben ik rascistisch bla bla... Tja.. zo kreeg ik alleen maar meer een hekel aan die lui...

[ Bericht 2% gewijzigd door DeHeldjes op 16-12-2004 12:49:32 ]
Eigenlijk wel...maar eigenlijk ook weer niet...
pi_24010048
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:07 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

Ach, trek het je niet aan. Er schuilt een nazi in ons allen Hellfire. .
Hehhehheh. No. Fuckin'. Way! Ik kots op dat soort "idealen".

Bovendien ben ik daar veel te vredelievend voor.
  donderdag 16 december 2004 @ 12:51:37 #142
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24010118
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:47 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hehhehheh. No. Fuckin'. Way! Ik kots op dat soort "idealen".

Bovendien ben ik daar veel te vredelievend voor.
Zeker jong... lekker vredelievend... lekker nergens druk om maken... de boel laten gaan zoals het gaat... maakt jou toch niet uit he? Want jij kotst op idealen..
pi_24010213
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:51 schreef DeHeldjes het volgende:

[..]

Zeker jong... lekker vredelievend... lekker nergens druk om maken... de boel laten gaan zoals het gaat... maakt jou toch niet uit he? Want jij kotst op idealen..
Je hebt denk ik het woordje DIE niet gelezen. Leer beter begrijpend Nederlands joh... anders blijf ik je vergelijken met diegenen die jij zo haat. Waardeer je zeker wel.
  donderdag 16 december 2004 @ 12:57:25 #144
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24010223
Ow jah... ff tussendoor: Ik vindt het leuke muziek omdat het muziek is voor blanken... en in de liedjes worden de blanken boven alle rassen gesteld..
Dat vindt ik geweldig...
Want ik ben trots op mijn huidskleur...mijn ras...
En dat wordt in die liedjes nog eens extra aangehaald...

Zij luisteren toch ook naar hun R&B en Hip-Hop en rap.... daar prijzen zij hun eigen ras ook steeds... stellen ze hun ras boven dat van de blanken... ik las laatst nog een stuk tekst van Eminem... was een Anti-blanken tekst... ge-Rapt door een blanke...
maar dat mag dan weer wel...
maar als wij het doen zijn we rascisten...
  donderdag 16 december 2004 @ 12:59:36 #145
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24010256
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:56 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Je hebt denk ik het woordje DIE niet gelezen. Leer beter begrijpend Nederlands joh... anders blijf ik je vergelijken met diegenen die jij zo haat. Waardeer je zeker wel.
In je hele post staat geen woordje: DIE...

Dus wat lul je nou....
pi_24010319
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:57 schreef DeHeldjes het volgende:
Ow jah... ff tussendoor: Ik vindt het leuke muziek omdat het muziek is voor blanken... en in de liedjes worden de blanken boven alle rassen gesteld..
Dat vindt ik geweldig...
Want ik ben trots op mijn huidskleur...mijn ras...
En dat wordt in die liedjes nog eens extra aangehaald...

Zij luisteren toch ook naar hun R&B en Hip-Hop en rap.... daar prijzen zij hun eigen ras ook steeds... stellen ze hun ras boven dat van de blanken... ik las laatst nog een stuk tekst van Eminem... was een Anti-blanken tekst... ge-Rapt door een blanke...
maar dat mag dan weer wel...
maar als wij het doen zijn we rascisten...
je bent grappig
pi_24010328
Nou ja, DAT soort. Hoe dan ook, ik kots lang niet op alle idealen. Jouw "idealen" zijn niet de mijne.

Persoonlijk snap ik ook niet dat je trots kunt zijn op je huidskleur. Tevens denk je veel te veel in wij-zij...
pi_24010398
[..]

Ik heb niet veel problemen gehad met allochtonen... Ik stel het blanke ras niet boven alle andere rassen... iedereen is gelijk...
Ik denk zo omdat ik vindt dat deze mensen te Gast zijn in ons land... maar zich niet gedragen als een gast... iedereen heeft recht op zijn eigen cultuur... maar moet zich wel aanpassen aan het land waarin ze wonen.... En ik ken genoeg antilianen, molukkers,Chinezen, surinamers en indo's... Gek genoeg kunnen deze mensen hun cultuur prima aanpassen aan onze maatschappij... En nog gekker: marrokanen en turken kunnen dat niet... Dat zie je nu wel met dat: Turkije in de EU - gezeiks...
We bieden deze mensen een verzorgings-staat...
We bieden deze mensen uitkeringen...
We bieden deze mensen een tolerante maatschappij...
We bieden deze mensen alles wat ze in hun eigen land niet hebben...waar ze uiteindelijk voor zijn gekomen...
En uiteindelijk krijgen we stank voor dank... Een hoop stress.. moorden...en extremisme...
Ze vertellen in ons Eigen land wat WIJ moeten doen...
En zeggen dat WIJ ons aan HUN moeten aanpassen...
We hebben een omgedraaide wereld gecreeërd

Ik kom alleen maar op negatieve argumenten... en dat vindt ik raar... want als ik ga denken: "Zit er ook een positieve kant aan Turken en Marrokanen? " en dan denk ik: Nee....
Vandaar deze haat...
[..]

[/quote]

En zo is het!
Ik denk dat veel mensen het met je eens zijn. Helaas durft niemand dat te zeggen want dan ben je meteen rascist.
Ge wit het ooit nooit nie.
  donderdag 16 december 2004 @ 13:07:36 #149
71780 DeHeldjes
Anti-Sociaal....
pi_24010414
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:02 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

je bent grappig
Jij niet... argumentloos One-linertje...
pi_24010463
quote:
En zo is het!
Ik denk dat veel mensen het met je eens zijn. Helaas durft niemand dat te zeggen want dan ben je meteen rascist.
Bullshit. Simpele bulshit.
Alleen al om het feit dat al die chinezen surinamers en weetikveel wat nog meer zich ook heeft moeten aanpassen, en ook met moeite. Of wordt dat nu snel maar even vergeten?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')